10 największych bomb kalorycznych - uważaj na nie na diecie!

10 największych bomb kalorycznych - uważaj na nie na diecie!

Redakcja

2017-08-11

brak komentarzy

dodatki do kawy poza mlekiem (tym 1,5-2 procent) okazują się wredne.bomby  pełne  kalorii

Mleko skondensowane to ocean cholesterolu, a do dowolnej kubka dolewasz sobie ok. 80 kcal.być ostrożni należy też na sery. Mistrzem wagi ciężkiej bywa parmezan - w jednej łyżeczce zjadamy aż 70 kcal, a przecież na makaron sypiemy go więcej.Wredne bywa niemal wszystko to, co suche. Mleko w Mity z diet odchudzających da się wymieniać dość długo. Niektóre pojawiają się w kolorowych czasopismach, wielokrotnie mimo wszystko po prostu z ust do ust. Powszechne przekonanie o tym, że artykuł okazuje się zdrowy może wprowadzić nas na manowce. Fakt, że niektóre składniki okazują się zdrowe, wcale musi być oznaką, że pomagają one spalić wagę. Jakich mitów żywieniowych należy stronić od jeśli chcemy Uważaj! Oto 10 największych bomb kalorycznych! spalić wagę ? najbardziej znaczącym mitem żywieniowym na zrzucanie nadwagi okazuje się przekonanie o tym, że należy jeść jarzyny i owoce. Tymczasem najbardziej popularne owoce jak banany, jabłka, pomarańcze, klementynki, brzoskwinie, śliwki, gruszki czy te mniej znane, ale równie lubiane jak mango, papaja zawierają w sobie dość dużo cukrów (węglowodanów), a jednocześnie i kalorii. Jeśli zatem wydaje ci się, że zamiast jeść gruczoły mlekowe z drobiu prawidłowo zjeść 2 banany i zagryźć jabłkiem to jesteś w błędzie. Owoce i jarzyny nie takie zdrowe ? Owszem, owoce i jarzyny okazują się dość zdrowe, ze względu na to że zawierają dużo witamin i cennych suplementów. Nie znaczy to mimo wszystko, że pozwalają spalić wagę. dużo owoców posiada dość dużo cukrów, co przekłada się na znaczną ilość alt2 kalorii. diecie odchudzającej ; stronić od nadmiaru bananów, gruszek, pomarańczy, jabłek, winogrona czy pozostałych bogatych w węglowodany owoców. o dużo prawidłowo okazuje się je zastąpić jagodami, jeżynami czy grejfrutami, ale także w rozsądnych dawkach.

By zrzucić niepotrzebne kilogramy musimy spożywać mniej kalorii niż potrzebujenajwiększe  bomby  pełne  kalorii

tego nasz organizm, a spożywanie nadmiernej ilości węglowodanów na pewno nam tego nie ułatwi. Owoce i jarzyny to naprawdę doskonałe kopalnia witamin i dość ważna pozycja kuracji każdego człowieka. Będąc mimo wszystko na diecie odchudzającej powinno dokonać się mimo wszystko ich właściwej selekcji. Praca do późnych godzin, wielka zawartość zajęć pozaszkolnych, ; mnóstwo naddanych aspektów „do załatwienia na mieście” nie sprzyjają jedzeniu prawidłowych i regularnych potraw. Gdy nie chce się nam przygotować zdrowego śniadania do pracy, alt3 w chwilach kryzysu sięgamy po przekąski i słodycze. Które z nich okazują się najbardziej pełne kalorii? Kalorie pozornie Niektóre wysokokaloryczne składniki można prosto rozpoznać. Przede wszystkim bardzo wysokoenergetyczne okazują się kruche ciastka, francuskie rogaliki i ciastka z kruszonką. Ciasta te okazują się bogatym źródłem  tłuszczów nasyconych, które przyczyniają się do rozwoju schorzeń serca i dyslipidemii. Możesz posiadać gwarancję, że każde ciasto z kremem lub bitą śmietaną to bomba kaloryczna, więc jeśli chcesz spalić wagę, trzymaj się od nich z daleka. Te pełne kalorii przekąski ; lubimy podjadać słone krakersy (385kcal w 100 gramach), batoniki (400-520kcal/ 100g),

wafelki z nadzieniami (340-540kcal/ 100g) i sezamki (505kcal w 100 gramach). pełne  kalorii  potrawy

Dla wielbicieli tureckiej chałwy także nie mamy dobrych wiadomości, jej wartość kaloryczna to alt4 530kcal w 100g. Napoje zwiększające wagę Do kalorycznych przekąsek lubimy wypić coś, co doda nam energii. Najpopularniejsze okazują się napoje rodzaju Cola (42 kcal w 100ml/ 420kcal w 1 litrze). Wieczorem, po męczącym dniu niejedna osoba sięga po piwo (490kcal w 1 litrze napoju). Oglądając film czy spotykając się z przyjaciółmi lubimy jeść chipsy (500-550kcal/ 100g), chipsy (mniej więcej 350kcal/ 100g po usmażeniu), orzeszki w karmelowej otoczce czy popcorn (409kcal/ 100g). pełne kalorii przekąski nie jedną mają wadę Po za wysoką zawartością tłuszczów nasyconych składniki, które zdarza nam się podjadać, okazują się skarbnicą niezdrowych tłuszczów trans, węglowodanów prostych i cukru. Pamiętaj, że składniki zasobne w  nieskomplikowane dają krótkotrwałe uczucie sytości. Węglowodany szybko okazują się wchłaniane do krwioobiegu ssanie w żołądku szybko ustępuje.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness