Co ugotować na randkę? Dzięki temu rozkochasz go w sobie!

Co ugotować na randkę? Dzięki temu rozkochasz go w sobie!

Redakcja

2017-07-04

brak komentarzy

Zdrowa dietę sprzyja zachowaniu młodości. Specjaliści zagrzewają, aby do codziennej kuracji odchudzającej włączyć porcję rukwi wodnej, która została okrzyknięta nowym eliksirem młodości. Najnowsze analiz podkreślają, że kobiety, które codziennie poprzez osiem tygodni spożywały 80 gramów rukwi wodnej, zauważyły znaczną poprawę kondycji skóry. Wśród niektórych badanych zanotowano spłycenie się zmarszczek nawet o 39 procent Dodatkowo na podstawie pomiarów wykonanych za pomocą kamery VISIA, udowodniono całościową poprawę wyglądu skóry, zmniejszenie się przebarwień, zaczerwienień oraz zwężenie się porów. Rukiew wodna wykorzystywana okazuje się już od czasów pradawnych, sięgali po nią filozofowie, dziś trzymają za nią również koronowane głowy, była ulubionym składnikiem Napoleona. Rukiew była jednym ze preparatów przywołanych wśród przysmaków podanych w weselnym menu (miniaturowe tarty ze szparagami oraz rukwią wodną) z okazji zaślubin księcia Williama z Księżną Catherine w pałacu Buckingham.

Roślina ta posiada szczególnie mnóstwo witaminprzepis  na  randkę

- wyciąg z rukwi (glikonasturcyna) podawana okazuje się przy awitaminozach. - Rukiew wodna okazuje się bogatym źródłem beta karotenu, który okazuje się niezbędny do zmagania się z wolnymi rodnikami, które mogą przyczyniać się do niszczenia komórek skóry. Dodatkowo rukiew posiada obfite ilości witaminy C oraz witaminy E, które zbawiennie wpływają na wygląd oraz zdrowie skóry - podkreśla dietetyk dr Sarah Schenker. Jak zauważa autorka tekstów klinicznych, te obserwacje po raz kolejny poświadczyły jak ważna w dbałości o urodę okazuje się dietę. - Spożywanie dużej ilości roślin jedynie umożliwia zwolnić przebieg starzenia się, może również anulować niektóre zmiany - zaznacza dr Schenker.  Eliksir młodości na talerzu Lista skutecznych czynników, które okazują się w pewnym nasileniu Antyoksydanty – eliksir Anti-Aging Wolne rodniki oraz starzenie się ludzkiego ustroju są ze sobą ściśle powiązane. używając Eliksir młodości na talerzu antyoksydanty, które neutralizują substancje utleniające, da się zdobyć poprawę w ponad 80 chorobach związanych ze starzeniem się ! Zaburzenia funkcjonowania, które według dużej grupie specjalistów są nieodłącznym elementem starzenia się, naprawdę zależą od szkód jakie wyrządziły w naszym ciele wolne rodniki oraz od skumulowanej ilości toksyn. Dopóki nam nic nie wycięto, wszystkie organy da się odżywić. Dostarczając do ludzkiego ustroju obfite ilości odpowiednich antyoksydantów, nie dajemy wolnym rodnikom szansy na „rozwalenie” Nas od środka. Jak pomagają? Nie wybiórczo. Antyoksydanty odbudowują zniszczone komórki naszego ludzkiego ustroju, a biorąc pod uwagę fakt iż CO MINUTĘ nasz organizm produkuje 2 MILIONY nowych komórek, ma znaczenie czy dostarczymy im właściwy materiał budulcowy oraz ochronny. Nie ważne gdzie, antyoksydanty pomagają, tam gdzie są potrzebne. Nie ma wpływu, czy jest to mózg, noga, wątroba czy oko.

Odbudowują zniszczone komórki,

a tym samym nie dopuszczają do tego żeby zjadły Nas toksyny, stres, bakterie oraz wolne rodniki. Najbogatszym źródłem antyoksydantów są owoce oraz warzywa, uprawiane w organiczny sposób, gdyż te tworzone na masową skalę dawno już utraciły większość preparatów odżywczych, a tym samym swoją moc. Nie sposób wymienić wszystkie, jednak opłaca się zwrócić uwagę na owoce acai, goji, noni, borówki amerykańskie, maliny, grejpfruty, brokuły, zieloną herbatę, marchew, cebulę, czosnek oraz tzw. super jedzenie. Białko oraz tłuszcze nienasycone – ambrozja budulcem nowych młodych komórek Białko to podstawowy budulec naszego ludzkiego ustroju, jest odpowiadający za prawidłową regenerację komórek, odpowiednią pracę mózgu oraz utrzymanie regularnego poziomu cukru we krwi. Istnieją 2 rodzaje białek pełnowartościowe oraz niepełnowartościowe. Te pierwsze zawierają wszystkie białka, które będą natychmiast stosowane poprzez nasz organizm. Natomiast niepełnowartościowe białka nie posiadają jednego albo więcej aminokwasu. pojawiają się w owocach, jarzynach, alt2 ziarnach oraz potrzebują łączenia z innym źródłem białka aby stać się pełnowartościowym.

Częsty problem takich połączeń

, to duża dawka węglowodanów w dania, która spowoduje gwałtowny skok cukru we krwi, a tym samym odkładanie się tkanki tłuszczowej. Pełnowartościowe białko pochodzi przede wszystkim ze źródeł zwierzęcych ( mięso wołowe, kurczak, ryby, indyk ) czy też z czynników odzwierzęcego jak jaja, sery oraz przefermentowane przetwory mleczne). Do najważniejszych źródeł pełnowartościowego białka pochodzącego z roślin należy quinoa, amarantus, konopie, quora oraz rośliny strączkowe (fasola, fasolka szparagowa, bób, groszek, cieciorka, soczewica, fasola azuki). poszukując odpowiedniego białka najsilniejszą uwagę należy poświęcić jego pochodzeniu. wybieraj mięso z niewielkich hodowli, gdzie pasze wolne są od GMO, antybiotyków oraz pozostałych toksycznych substancji, które razem z mięsem przedostają się do naszego ludzkiego ustroju. Omijaj suplementy białkowe na bazie soi (jest ulepszana genetycznie, ponadto zaburza pracę tarczycy, zakłóca wchłanianie wapnia oraz soli mineralnych). Niezbędne dla prawidłowego przyswojenia białka są błonnik oraz Omega 3,6,9.   Pamiętajmy, że nasze komórki zbudowane są z błon lipidowo – białkowych oraz dla prawidłowej odnawiania oraz odbudowy nowych cegiełek należy dostarczać niezbędne tłuszcze, których często brakkolacja  na  romantyczną  randkę  uje w naszej diecie albo zamiast nich spożywamy zabójcze tłuszcze TRANS, kolejny gwóźdź do trumny, w kierunku utraty młodego wyglądu oraz kondycji. Tłuszcze zapewniają komórkom elastyczność, przepuszczanie preparatów odżywczych oraz usuwanie zbędnych odpadów przemiany materii. okazują się one także niezbędne dla zachowania równowagi hormonalnej, dla mocnych włosów, paznokci oraz dla wyglądu skóry.

Eliminując wszelkie tłuszcze z codziennego menu

EcoSlim cena

, blokujemy przyswajanie witamin A, D, E, K; zamiast odmładzania, skutecznie udajemy się w kierunku starości oraz degeneracji ludzkiego ustroju. świetnym źródłem kwasów tłuszczowych oraz białka są ryby – makrela, alt3 łosoś, pstrąg, śledź, sardynka, halibut. Odpowiednie tłuszcze zapewniają nam także orzechy włoskie, makadamia, laskowe, migdały, sezam,  pestki dyni, awokado, siemie lniane, ziarna konopi oraz słonecznika, orzechy kokosowe, oraz tłoczone z nich oleje na chłód, w tym oliwa z oliwek nazywana płynnym złotem. Uwaga pszenica oraz inne węglowodany sprzyja starzeniu się ciała ! produkty pszenne podwyższają pułap glukozy we krwi, więcej niż każde inne nawet więcej niż biały cukier ! Okazuje się, że jajka ( oczywiście z hodowli ekologicznej albo wolnego wybiegu ), orzechy, oliwa z oliwek, mięso oraz ryby, nie unoszą poziomu cukru we krwi, natomiast żelki, ciastka, płatki śniadaniowe, batony fitness, bułeczki, rogaliki, muffiny oraz wszystkie produkty obejmujące pszenicę są znacznym zagrożeniem dla kondycji oraz młodości komórek niż wszelkie inne jedzenie, gdyż wynoszą pułap cukru na wyżyny, wywołując reakcje ciała takie jak występujące w zaawansowanej cukrzycy. Wszystkie produkty obejmujące pszenicę doprowadzają do nadmiernego wytwarzania czynników AGE - to bezużyteczne resztki procesów metabolicznych, które kumulując się w ciele niszczą tkanki (advanced glycation end products); w kombinacji ze za dość wysokim poziomem cukru we krwi, potęgują proces starzenia oraz pojawianie się symptomów na powierzchni oraz wewnątrz ciała. Dlatego jeżeli chcemy zachować jak najdłużej młody prezencję omijajmy z daleka wyroby pszenne, a najrozsądniej 5 zbóż. Należy pamietać, że tak znany wszystkim orkisz oraz jego związki to także pszenica ! Nie mile widziane w jadłospisie są kukurydza oraz soja ze względu na modyfikacje oraz złe rezultaty GMO.

Natomiast najmniej inwazyjne dla ciała z 5 zbóż są żyto oraz owies,

jedzone od momentu do momentu. Do częstego aplikowania polecane są kasza jaglana, gryczana, mąki gryczana, jaglana, z cieciorki, amarantusa, quinoa, mąka migdałowa, kokosowa, ryżowa (z alt4 tą nie przesadzamy z zawartością gdyż podwyższa ona pułap cukru we krwi). Kolagen oraz glukozamina Tkanka łączna to kolejny ważny składnik w bitwie o młodość. Wisząca skóra oraz popękane naczyńka nie prezentują się atrakcyjnie ani na policzku ani na ciele. Dlatego opłaca się odżywiać tkankę łączną, z której zbudowana jest m.in. skóra, kości, żyły oraz tętnice oraz żyły. romamtyczna  randkaOdpowiedni pułap glukozaminy uaktywnia produkcję chrząstki stawowej, oraz stymuluje syntezę kolagenu, białka cennego dla procesu „odmładzania”. Pobudzenie wytwarzania kolagenu sprawia, że tkanki regenerują się prędzej. Glukozaminę znaleźć da się w naturalnej żywności funkcjonalnej rodowodu roślinnego albo w owocach morza, jak na przykład kraby, raki, krewetki oraz małże. mimo wszystko bezpieczniejsza oraz prościej przyswajalna jest ta rodowodu roślinnego. Jeżeli decydujemy się na frutti di Mare, najrozsądniej spożywać je nad morzem; pamiętajmy jednak że np. krewetki kumulują w swoich ciałach niebezpieczne dla człowieka substancje. Więc jeśli nie jesteśmy pewni ich rodowodu świetnie zrezygnować na rzecz np. synergicznie skomponowanej mieszanki ekstraktów owocowych połączonej z glukozaminą, albo naturalnych suplementów w kapsułkach. wyłącznie holistyczne spojrzenie na nasz tryb funkcjonowania, uwzględniające sposób żywienia, środowisko obowiązkach oraz życia, aktywność fizyczną, sposób myślenia oraz nasze przekonania, jakość oraz dawka wolnego momentu, umożliwia nam zmaksymalizować efekty oraz wykorzystać pełny potencjał naszego ciała do odnawiania oraz zachowania długowieczności. Amerykańska aktorka oraz modelka powiedziała : „żeby zachować młodość, należy żyć uczciwie, jeść powoli oraz kłamać w sprawie własnego wieku.” wykonaj wszystko co w twojej mocy, aby metryka nie dysponowała związku z twoim wiekiem biologicznym. Zmodyfikuj własny sposób żywienia oraz aspektów, żeby ludzie pytali, co robisz, że tak świetnie wyglądasz. Cały artykuł występuje w najnowszym numerze czasopisma

 

Zobacz też

Krav Maga Warszawa

Fitness Warszawa


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness