Co jeść zimą? Te produkty sprawią, że nie zmarzniesz!

Co jeść zimą? Te produkty sprawią, że nie zmarzniesz!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

  Zrobiło się chłód oraz jestem pewna, że masz energię otulić się w coś delikatnego oraz ciepłego.zimowe  potrawy

Pilnie poszukiwane się ciepłe czapki oraz szale, kurtki najchętniej z kapturem oraz solidne buty, które ochronią stopy przed mrozem.   Wykładzina dywanowa to artykuł, który umożliwi Ci aranżację przytulnego i atrakcyjnego wnętrza. Zamontujesz ją na posadzce np. w pokoju dziennym albo łóżku i w taki sposób zapewnisz sobie poczucie komfortu. Wykładzina ze względu na to że charakteryzuje się wysokim runem co sprawia, że okazuje się ona niezwykle przyjemna w dotyku. Ponadto ma atrakcyjny beżowy kolor, który ociepli wnętrze i spowoduje, że zapanuje w nim przyjazna atmosfera. rzed chłodem, ; o właściwą dietę, która dodatkowo rozgrzeje nasz organizm, wzmocni odporność, złagodzi przebieg drobnych zakażeń układu oddechowego, dodatkowo sprawi, że po mroźnych miesiącach nie będziemy ponownie (jak każdego roku) rozważać szans stosowania kolejnej modnej, wiosennej Te 4 produkty sprawią, że nie zmarzniesz! kuracji   zimowe  jedzenieodchudzającej. Poza rozgrzewającymi napojami zawsze należy pamietać o śniadaniu. To najważniejszy posiłek w ciągu dnia, a regularne menu powiększa nasze szanse na uniknięcie zakażeń oraz pozbawionych kontroli napadów głodu w ciągu dnia. Zimowe śniadanie powinno być ciepłe. Nie sprawdzą się tu klasyczne kanapki z szynką, serem oraz pomidorem. Organizm potrzebuje dużej porcji energii. Na śniadanie proponuję klasyczną owsiankę z dodatkiem owoców - świeżych (np. cytrusy) albo suszonych oraz orzechów. Pełnowartościowa owsianka to także doskonałe bogactwo błonnika, który sprawi, że długo będziemy czuć sytość oraz unikniemy podjadania do momentu kolejnego jedzeniu. dobrym pomysłem okazuje się także jajecznica z duszonymi pomidorami, papryką oraz szczypiorkiem. Jako dodatkowo możemy przygotować grzanki z pieczywa pełnoziarnistego z dodatkiem masła czosnkowego oraz natki pietruszki. W taki sposób zmniejszymy intensywność czosnkowego oddechu. Kolejnym pomysłem na zdrowe śniadanie okazuje się kasza np. jaglana. Wyśmienita z dodatkiem alt2 suszonych moreli, orzechów, jabłek albo ugotowana z dodatkiem soku jabłkowego. Do kaszy świetnie dodać szczyptę cynamonu, który podniesie zalety smakowe potrawy, ; rozgrzeje nasz organizm.

Cynamon przeciwdziała także chorobom krwioobiegu,co  jeść  zimą

funkcjonuje antybakteryjnie, spowalnia proces starzenia komórek oraz obniża zagrożenie cukrzycy - służy niejako obniżyć pułap glukozy we krwi. Nim przyprawimy także z owoców kompoty, budynie oraz z owoców sałatki. odrobina cynamonu podkreśli także odczucie smakowe gulaszu, polędwicy wołowej oraz potraw z ryb. pauza na kofeinę w czasie obowiązków to kolejna okazja, by wzmocnić nasze ciało oraz uchronić przed obniżeniem odporności. Napar z kawy naturalnej albo kawy zbożowej możemy wzbogacić kardamonem albo goździkami. Goździki to także idealny dodatkowo do herbaty oraz okazjonalnie do grzańca albo piwa. Poprawiają trawienie, łagodzą symptomy niestrawności, funkcjonują antyseptycznie oraz przeciwbólowo. Do obiadu albo gorącej kolacji świetnie dodać czosnek albo cebulę. Czosnek ma zdolności antybakteryjne. alt3 Już nasze babcie uważały go za doskonały środek oraz stosowały w czasie przeziębień albo zakażeń dróg oddechowych. Najsilniejsze właściwości antybakteryjne ma czosnek surowy, jedzony po wcześniejszym zmiażdżeniu. Może być składnikiem past do kanapek, sosów albo sałatek. bywa także świetnym dodatkiem podkreślającym odczucie smakowe potraw mięsnych, prawidłowo sprawdza się w daniach z ryb oraz warzyw. W czasie chłodnych miesięcy mamy ochotę na posiłki więcej pełne kalorii, poważne oraz z większą zawartością tłuszczu niż latem. By usatysfakcjonować tę konieczność, a jednocześnie nie przekroczyć zbytnio dozwolonej ilości kalorii, świetnie poszukać przepisów na dania jednogarnkowe tj. gulasz drobiowy z dodatkiem duszonych warzyw w towarzystwie kasz oraz gęste zupy jarzynowe o kremowej konsystencji. warto by surówki ze świeżych warzyw ustąpiły miejsca ciepłym dodatkom takim jak duszona marchewka z groszkiem, gotowany kalafior albo brokuły na parze, buraczki z tartym jabłkiem albo

szpinak na ciepło podsmażony z ząbkiem czosnku.

Zima to alt4 także okres przetworów warzywnych tj. kapusta albo ogórki kiszone. Mają one mniejsze właściwości rozgrzewające, ale za to występujące w nich bakterie kwasu mlekowego skutecznie dbają o równowagę flory bakteryjnej układu pokarmowego. Zawierają także witaminę C, która powiększa odporność organizmu oraz skraca okres schorzenia. Do praktycznie wszystkich potraw z mięsa, ryb dodatkowo warzyw możemy dorzucać aromatyczne, korzenne przyprawy, dodatkowo przyprawy zdecydowane w smaku jak np. ostra papryczka chili. Pamiętajmy o tradycyjnej herbacie z miodem oraz cytryną oraz ograniczeniu słodyczy, które mają oddziaływanie wychładzające oraz nie służą prawidłowej oraz zgrabnej sylwetce. Kilka zmian w sposobie odżywiania sprawi, że nawet zimą będziemy mieli więcej energii! Poza dietą niezbędna okazuje się także odpowiednia dawka aktywności fizycznej. Niskie temperatury nie zwalniają nas z obowiązku dbania o kondycję. Zdrowa rozgrzewająca jadłospis, zasady zdrowego odżywiania oraz ruch zapewnią nam stałą sylwetkę w okresie zimowych chłodów oraz zmniejszą zagrożenie przeziębień.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness