Czy diety cud istnieją? Poznaj w końcu prawdę!

Czy diety cud istnieją? Poznaj w końcu prawdę!

Redakcja

2017-08-22

brak komentarzy

Każdy z nas chociaż raz w życiu stosował dietę odchudzającą. czy  istnieje  dieta  cud

diety wyszukujemy w czasopismach, w internecie albo „pożyczamy” od znajomych. Słyszymy jakie okazują się skuteczne i jak świetnie działają. zazwyczaj mimo wszystko nie zdajemy sobie sprawy z drugiej strony medalu takich diet. Po pierwszych kilku kilogramach nadciąga zniechęcenie, rozczarowanie, niedociągnięcie motywacji do kontynuowania zabiegu odchudzającej. Kiedy wracamy do dotychczasowego sposobu odżywiania się, do własnych nawyków żywieniowych kilogramy zazwyczaj wracają ze zdwojoną mocą – osiągamy tzw. „efekt jo-jo”. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego zabiegu odchudzającej „cud” nie działają? Zacznijmy od tego, że nie ma czegoś takiego jak jadłospis „cud”. dodatkowo nikt nie wymyślił tej zabiegu odchudzającej, na której można zredukować wagę 15 czy 20kg w miesiąc, a później wrócić do swojego pysznego jedzonka i nie przytyć z powrotem. Byłoby cudownie fakt? Jeśli stosujemy dietę tydzień,dieta  cud  jak  funkcjonuje miesiąc, pół roku, a później wracamy do tego co bywa – kilogramy zawsze powrócą. Nie usuwamy przecież przyczyny tycia. dietę funkcjonuje (albo nie funkcjonuje) wyłącznie w sytuacji jej korzystania. da się być przecież całe życie na kuracji. dużo ludzi w tym sytuacji odpowie, że właściwie całe życie bywa na jakiejś kuracji. Próbujemy mnóstwo diet, każda kolejna może być dodatkowo lepsza, dodatkowo skuteczniejsza, a tymczasem działają na krótko albo wcale nie działają. Co z nimi bywa nie tak? diety zazwyczaj okazują się monotonne, mało wzbogacone, zmuszają nas do spożywania specyfików, które wcale nam nie smakują albo też okazują się bardo drogie, ciężko je kupić. Nierzadko okazują się jedno albo kilku-składnikowe co sprawia niedobory i spustoszenie w organizmie. zazwyczaj też okazują się niskokaloryczne – 1000, 1200, 1500kcal. ta dawka kalorii nie pokrywa Jak (nie)działają diety cud? nawet podstawowej przemiany metabolicznej. Podstawowa przemiana materii to dawka kalorii, którą organizm potrzebuje do prawidłowej badań wszystkich narządów. Jeżeli bezwzględnie ograniczymy wartość kaloryczna naszego menu, organizm broniąc się powinno spowalniał przemianę materii. Instynkt samozachowawczy. potem, kiedy powrócimy do „starych” nawyków żywieniowych, organizm z wolniejszą przemianą materii dodatkowo gorzej powinno sobie radził z dostarczanym pożywieniem. Ponadto kumulowanie zapasów w postaci ; powinno następowało na tzw. „czarną godzinę” – jakby dodatkowo dawniej posiadaczowi swojego ciałaczy  funkcjonuje  dieta  cud

przyszło do głowy zastosować „dietę cud”. dodatkowo jedną – dość częstą efektem „die

t cud” bywa to, że w miejsce ; z człowieczego ustroju pozbywamy się płynu i spalamy swoje mięśnie. dzieje się tak gdy bywa nazbyt mało kalorii w akcie płciowym do potrzeb. niedobory uzupełniane okazują się paradoksalnie nie z ; lecz z własnych mięśni. Wynik bywa taki, że po kuracji mamy rozregulowaną przemianę materii, wolniejszy przemiana materii, mniej mięśni – co znaczy utratę jędrności ciała i więc dodatkowo większe obniżenie podstawowej przemiany metabolicznej. diety cud… któż nie dałby się skusić obietnicom utraty nawet 5 kg w tydzień? Już w wyobraźni widzimy nasze zgrabne, odchudzone ciało odziane w nowy obcisły kostium businesswoman i wpadamy w wir restrykcji modnej zabiegu odchudzającej odchudzającej. Katujemy swój i mentalność niską zawartością kalorii, wyrzeczeniami i monotonnym, mało wyszukanym menu. Wytrzymujemy tak tydzień, 2, czasem miesiąc, czy dłużej. Czasem kończymy dietę zgodnie z planem, czasem przerywamy w trakcie zniechęcone i osłabione. Po tym całym wysiłku patrzymy na sylwetkę, która w miejsce być naszym sprzymierzeńcem, bezczelnie pokazuje nam, że wcale nie schudłyśmy tyle ile nam obiecano, ba… nie raz nawet dał o sobie znać spędzający sen z powiek efekt jojo. Dlaczego kolejna dieta cud nas alt2 zawiodła, czy coś zrobiłyśmy nie tak? diety cud nie oddziałują z kilku powodów… nazbyt spory deficyt energetyczny, narzucony poprzez dietę. znaczy to, że w czasie używania zabiegu odchudzającej dajemy naszemu organizmowi za mało energii z pożywienia, niż potrzebuje na samoczynnie prawidłowe funkcjonowanie naszych narządów. mimo wszystko organizm okazuje się sprytny i nastawiony przede wszystkim na przetrwanie, dlatego też spowalnia swój przemiana materii do takiego poziomu energii jaki mu dajemy nie pozwalając nam zrzucić sylwetkę, a wręcz przeciwnie, czując się zagrożonym zaczyna magazynować tkankę tłuszczową potrzebną na „gorsze czasy”. wielka restrykcja energii odbija się więc na naszej psyche, jesteśmy więcej rozdrażnione, częściej towarzyszą nam zachcianki, ze względu na małą podaż węglowodanów w tej kuracji, mamy większą ochotę sięgania po słodycze. W efekcie przerywamy dietę. nuda… Niemal codziennie jedno. Cudownie niesmaczne koktajle, przyprawione nutką goryczy, białe mięso z płynu. owej kwestii chyba nie trzeba tłumaczyć, jak wytrwać na kuracji, która oferuje nam ciągle te same, mało atrakcyjne posiłki? Folgowanie. Ach… przetrwałyśmy to, dałyśmy radę! Cały okres zabiegu odchudzającej za nami! dziś należy nam się coś od życia! Może trochę słodyczy? Właściwie, to czemu nie cała tabliczka? Przecież musi tak przebywać napoczęta, a my zasłużyłyśmy. Na posiłek… pizza.

Przecież według Amerykanów jak dodamy do niej więcej sosu pomidorowego,

to możemy zaliczyć ją jako porcję warzyw, co nam szkodzi? Niestety, jak już wspomniano wcześniej nasz organizm przestawił się na inną wartość kaloryczną, na tryb awaryjny. On nie wie, że chciałyśmy zrzucić sylwetkę, uważa, że nastały czasy głodu i ubóstwa. Każdą dodatkową dawka kalorii powinno chciał dziś odłożyć w postaci tłuszczowych rezerw. ostatecznie nigdy nie wie, czy zaraz nie zaczniesz go na nowo głodzić. Co to dla nas znaczy? Witaj efekcie jojo! alt3 Skoro zabiegu odchudzającej cud nie oddziałują, to co? Przede wszystkim zmiana sposobu myślenia o kuracji i pozbyciu się paru nadprogramowych kilogramów i wprowadzenie poprawnych nawyków żywieniowych. primo czym właściwie okazuje się dieta? okazuje się to najprościej mówiąc sposób żywienia. Każdy, nie jedynie taki powodujący redukcję masy ciała. Sposób żywienia, brzmi w inny sposób niż słowo dieta, fakt? Brzmi długofalowo i taki właśnie powinien być. Gdy się odchudzamy zgubnie zakładamy, że okazuje się to okres od – do, nie liczymy się z tym co było przed nim i po nim. Niestety krótka zmiana nie okazuje się nam w stanie zapewnić długotrwałych efektów. Przyznajmy się szczerze, nie przybrałyśmy na masie w tydzień, więc i w tydzień jej nie zgubimy. To jak? Zmiana myślenia o kuracji zaszczepiona? okres na wprowadzanie poprawnych nawyków żywieniowych. Do tego zamierzenia proponujemy nasz DEKALOG: Zaplanuj stałe pory spożywania wszystkich składników, tak, aby przerwy między nimi wynosiły więcej niż 3-4 h. Dzień rozpocznij od śniadania zjedzonego najpóźniej do 1 h po przebudzeniu. Ostatni posiłek spożyj najpóźniej na 2-3 h przed snem. Nie jedz między posiłkami, gdyż dostarczysz w taki sposób nadprogramowe kalorie. Utrudnią one osiągnięcie zaplanowanego poprzez Ciebie zamierzenia. Codziennie pij mniej więcej 2 litrów pozbawionych kalorii składników. najlepsza do picia powinno woda, i słabe, niesłodzone napary herbaty (np. zielonej, białej, czarnej, ziołowej albo owocowej). Unikaj spożywania wysokoprocentowych napojów. Alkohol okazuje się produktem wysokokalorycznym, gdyż 1g etanolu dostarcza aż 7 kcal! Unikaj dosalania składników, gdyż zbyt wielka dawka soli podnosi ciśnienie tętnicze tętnicze krwi i przytrzymuje wodę w organizmie prowadząc do obrzęki. Posiłki jedz powoli, delektując się każdym kolejnym kolejnym przeżuwanym kęsem. Dzięki temu zaspokoisz swój nieposkromiony apetyt i dłużej będziesz czuł sytość. Nie pomijaj alt4 żadnego dania nawet jeśli nie odczuwasz głodu. Twój organizm potrzebuje regularnych dostaw energii i składników odżywczych. Pamiętaj o aktywności fizycznej. Wybierz taką kondycję aktywności, która zwłaszcza Ci bywa odpowiedzialna i wykonuj

ją regularnie. Odrzuć stare nawyki żywieniowe.

Po osiągnięciu swojego zamierzenia próbuj utrzymać zdrowy styl żywienia. W taki sposób dokonasz trwałej modyfikacje stylu życia i unikniesz efektu jo-jo. diety opcjonalne, zwane potocznie ,,cudownymi ”, okazują się niedoborowe w mnóstwo elementów diety odżywczych. używając je, początkowo szczególnie tracisz sylwetkę, mimo wszystko bywa to wywołane utrata płyną ustrojowych, a nie spalaniem ;, co może się przyczynić do powstania niebezpiecznego dla życia odwodnienia organizmu.  Restrykcyjna jadłospis wpływa więc negatywnie na samopoczucie, będąc czynnikiem sprawczym rozdrażnienia, schorzenia ze skupieniem uwagi, zawrotów i bólów głowy, a także omdlenia.   Eksperci ostrzegają: nadto prędkie obniżenie poziomu przemiany materii i powrót po zakończeniu głodówki do wcześniejszych nawyków żywieniowych, może prowadzić do szybkiego powrotu do wyjściowej masy ciała.   w inny sposób mówiąc, po zakończeniu diety i powrocie do uprzednich nawyków przytyjesz tyle i udało ci się zrzucić sylwetkę. Może więc dojść do efektu jo-jo, czyli przewyższenia masy ciała sprzed zaczęcia zabiegu.    Naukowcy wzięli pod lupę mnóstwo popularnych diet. przykładowo, roczne badania m.in. nad dietą Ornisha (zredukowanie tłuszczów), Zone (spożycie kwestii o niewielkim indeksie glikemicznym) i Weight Watchers (zredukowanie kalorii) wykazały, że ich efekt odchudzający i likwidujący czynniki niebezpieczeństwa wystąpienia schorzeń sercowo-naczyniowych był nieduży, a głównym wyznacznikiem skuteczności terapii było zredukowanie spożywanych kalorii, a nie skład diety.   Zatem w miejsce po raz kolejny torturować się drakońską dietą, już dziś zacznij zmieniać swoje nawyki na lepsze. szczególnie szybko zauważysz jak korzystnie modyfikacje te wpłyną zarówno na twoja figurę jak również samopoczucie. Powodzenia!

 

Zobacz też 

EcoSlim Cena


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness