Czy niskokaloryczna dieta 1500 kcal jest skuteczna? Poznaj prawdę!

Czy niskokaloryczna dieta 1500 kcal jest skuteczna? Poznaj prawdę!

Redakcja

2017-08-11

brak komentarzy

1500 kcal dziennie w całości można, by bez wyrzeczeń zrzucić 1-1,5 kg tygodniowo.kuracja  dietetyczna  1500  kalorii

oto kompletne menu posiadające jasne i prędkie przepisy. Jeżeli dorzucisz do tego kilka ćwiczeń, zrzucisz masę dodatkowo prędzej! olga ALCHIMOWICZ 2014-10-16 fot. Levi Brown jak działa kuracja dietetyczna 1500 kcal? Założenie jest jasne: jeśli chcesz zrzucić masę, musisz dostarczać swojemu organizmowi mniej kalorii, niż spalasz. W praktyce mimo wszystko nic nie jest takie jasne. primo, dlatego że nie zawsze wiesz, ile tak właściwie wynosi Twoje dzienne zapotrzebowanie na energię. Poza tym szczególnie prosto się zagapić i zjeść za bardzo dużo. należy, że sięgniesz po ulubionego czekoladek (np. Snickers to 260 kcal) lub dzień zakończysz ciemnym piwem (340 kcal),a Twój dzienny licznik kalorii znacząco skoczy wzwyż. 1500 kcal dziennie można, by bez zbędnych wyrzeczeń zrzucić 1-1,5 kg tygodniowo. Bilans BMR – ile energii musisz posiadać Najpierw uporamy się z 1 kłopotem i pokażemy Ci, jak liczy się BMR, czyli  Twoje podstawowe zapotrzebowanie na energię. wykonaj to wg następującego wzoru: 66 + (13,7 x Twoja waga w kilogramach) + (5 x Twój wzrost w centymetrach) - (6,8 x Twój wiek w latach) = BMR. obecnie dopasuj wynik do swego trybu życia. 1. Jeżeli ćwiczysz okazjonalnie albo wcale = BMR x 1,2. 2. Jesteś umiarkowanie aktywna, (spacery 2-3 razy w tyg., praca biurowa) = BMR x 1,375. 3. Średnia aktywność (ćwiczenia 3-5 razy w tyg., praca biurowa) = BMR x 1,55. 4. wielka aktywność (intensywne ćwiczenia 6-7 razy w tyg., praca w aktywności) = BMR x 1,725. kuracja dietetyczna 1500 kcal: przykładowy zestaw potraw Rozwiążmy dziś kolejny problem. Z naszym jadłospisem na cały dzień przekonasz się, że kuracja dietetyczna musi być głodówką. Przygotowaliśmy 3 pełne posiłki i przekąski, które dostarczą Ci potrzebnych kalorii na cały tydzień. Znalazło się nawet miejsce na niewielki Zdrowo i skutecznie! Schudnij z niskokaloryczną dietą 1500 kcal deser. A co! oto kompletne menu na cały dzień. Bez napinki, bez głodu i bez wyrzeczeń. Zerknij na kolejne strony i zobacz, jak zrzucić masę z apetytem. A jaki jest Twoje popisowe dietetyczne danie? kobiety, zachęcamy do wpisywania przepisów na fit deser w komentarzach pod artykułem. w szczególności interesujące nagrodzimy ładnymi nagrodami! Śniadanie Naleśniki z serkiem ricotta i jagodami 1/2 kubka pełnoziarnistej mąki, 2 białka jajek, 2 łyżeczki oleju, 1/2 kubka maślanki, 1/4 łyżeczki soli, 1 łyżka serka ricotta, 1/4 kubka jagód, 1 niewielka łyżka poszatkowanyh migdałów, 1 niewielka łyżka zmielonej papryki. Wymieszaj pierwszych 5 substancji. Rozgrzej patelnię i wlej połowę mikstury. Smaż 30 s, obróć i smaż 20 s. wykonaj drugiego naleśnika. Wypełnij je ricottą i jagodami, zroluj, posyp migdałami i papryką.

Razem: 427 kcal Chcesz zjeść zdrowe śniadanie,  jaką  jadłospis  wybrać

realizując przy okazji marzenie o zrzuceniu kilku nadprogramowych niepotrzebnych kilogramów? Nic prostszego! Zobacz poparte badaniami wskazówki dotyczące porannych dań i stwórz swoje śniadaniowe menu na każdy dzień tygodnia. KD 2014-07-09 Jeśli starasz się zrzucić, posłuchaj mądrej rady i nie rezygnuj ze śniadania. aspektów, by taki poranny posiłek okazał się Twoją tajną bronią. Tę zdrową taktykę rozpoczynania dnia od pożywnego śniadania, która nie narzuca żadnych barier, potwierdzają też naukowcy. 1. weź po otręby z płatków owsianych powinniśmy przyznać, że otręby z płatków owsianych nie okazują się najatrakcyjniejszym jedzeniem śniadaniowym. Mimo to sięgnięcie po nie okazuje się być bardzo świetnym pomysłem. Ostatnie badania udowodniły, że jeden z ich kluczowych substancji odżywczych – błonnik – sprawia, że dłużej czujesz się pełna, a to oznacza, iż w ciągu dnia nie dopadnie Cię nagle nieoczekiwana energię zjedzenia jakiejś przypadkowej przekąski. 2. Zjedz duuuże śniadanie To fakt, że większy posiłek z rana oznacza więcej kalorii, ale może sygnalizować też bardziej efektywne tracenie wagi. Podczas alt2 najnowszych eksperymentów jedna grupa ludzi zjadała 700 kcal na śniadanie, 500 – w trakcie obiadu i 200 – na kolację. Natomiast druga grupa badanych zjadała 200 kcal na śniadanie, 500 – na główny posiłek i 700 – na kolację. Dwanaście tygodni później Ci, którzy jedli śniadania obejmujące 700 kcal, zrzucili o 2,5 razy więcej nadprogramowych niepotrzebnych kilogramów niż pozostali. Prawdopodobnie działo się tak dlatego, że przemiana metaboliczna okazuje się najaktywniejszy właśnie z rana. Pamiętaj wyłącznie, by nie wpychać w siebie samych pustych kalorii! 3. Zaopatrz organizm w proteiny z samego rana Potrzebujesz kolejnego sposobu na powstrzymanie apetytu? Proszę bardzo. Jak pokazały badania pierwszy posiłek dnia treściwy w białko, zagwarantuje Ci uczucie sytości i zanik apetytu 4. wykonaskuteczna  kuracja  dietetycznaj śniadanie z jajem Mamy dla Ciebie kilka faktów, które powinny poprawić Ci humor. analiz pokazały, że menu z rana dwóch jajek może przyczynić się do lepszego zrzucania nadprogramowych niepotrzebnych kilogramów, niż raczenie się słodką drożdżówką. bywa też bonus dla wszystkich jajogłowych: jajka zawierają też składnik odżywczy zwany choliną, który poprawia funkcjonowanie system 5. Posmaruj tosty masłem orzechowym Jedna z najłatwiejszych śniadaniowych potraw – tost z masłem orzechowym – okazuje się też jedną z najzdrowszych. uczestnicy pewnego badania naukowego, którzy jedli z rana orzeszki ziemne i masło orzechowe, mieli wyższy pułap wspomnianego już peptydu YY,

który uaktywnia organizm do wytwarzania hormonu sprawiającego,

że czujesz się dłużej najedzona. Co więcej, ich pułap cukru we krwi okazał się niższy po zjedzeniu śniadania bogatego w węglowodany. Pamiętaj mimo wszystko, by nie przesadzić – dwie łyżki masła orzechowego to mniej więcej 190 kcal. i nie myl przenigdy masła orzechowego z czekoladowymi kremami. Cześć! Wszyscy zaobserwowali, że ostatnio dość schudłam i zaczęli bombardować mnie pytaniami. Starałam się odpowiedzieć wszystkim i udzielić Wam rad, ale mi się nie alt3 udało. Dostawałam zwyczajnie za dużo wiadomości. Dlatego zdecydowałam wykonać tego posta i odpowiedzieć na pytanie: " Jak schudłam z 89 na 55 kg w 31 dni. " (To nie znaczy, że nie można do mnie już pisać i pytać, po prostu chciałam posiadać to w jednym miejscu). Moja przemiana trwała jedynie JEDEN MIESIĄC! TO zadziwiające, fakt? Moja historia przenigdy nie byłam chuda ale w pewnym sytuacji zauważyłam, że ważę więcej i więcej. Na brzuchu pojawiły mi się okropne fałdy i zaczęłam wyglądać jak buldog w kostiumu kąpielowego. Moje nogi, biodra i tyłek robiły się większe i większe! Wtedy zdecydowałam, że za wszelką cenę muszę pozyskać zdrowe ciało, więc , przestałam jeść tłuste, smażone dania i skończyłam z nocnym objadaniem się. Rano biegałam, a późnymi godzinami chodziłam na treningi na siłownię, ale w miejsce chudnąć stale przybierałam i przybierałam wagę! Po m-cu moja waga osiągnęła zatrważający dawka 89 niepotrzebnych kilogramów. stale zachowywałam jadłospis, starałam się by była coraz więcej restrykcyjna, zrezygnowałam z mięsa, pieczywa, frytek i słodyczy. Skończyło się na tym, że jadłam owoce i jarzyny, a piłam wyłącznie wodę. Próbowałam absurdalnie drogich herbaty odchudzających i

pigułek ale zdawało się, że nic na mnie nie działa. 

Po punkcie zgubione kilogramy wracały do mojego wycieńczonego ciała. Ani kuracji odchudzającej, ani tabletki nie pomagały, to standardowe naciąganie ludzi!  Ćwiczenia były za bardzo męczące i za bardzo długo trzeba było poczekać na każdy widoczny efekt. Co dodatkowo mogłam wykonać? Po mnóstwo próbach pozbycia się niepotrzebnych kilogramów za pomocą diet, pigułek i mnóstwa gotówki, które wydałam na zajęcia na siłowni z trenerem osobistym, rzeczywistość była beznadziejna. Ale pewnego dnia zobaczyłam na Instagramie post celebrytki, którą uwielbiam. Pisała w nim o bezpiecznym środku Chocolate Slim. Pomyślałam, że zaleca się przetestować. Skoro na swoje oczy widziałam, że ona też to używa, nie miałam wyboru! alt4 A poza tym, komentarze, które czytałam w sieci też były dość przekonujące. Miliony niewiast w Europie i Stanach Zjednoczonych pozbyły się niepotrzebnych kilogramów dzięki Chocolate Slim. analiz wykazały, ze 96,7% z nich schudło 11-16 k w ciągu trzech tygodni! Postanowiłam! Weszłam na ich stronę internetową , sprawdziłam wszystko 2 razy i zamówiłam zestaw odchudzający. Doszedł w ciągu kilku tygodni. Przeczytałam instrukcje i zaczęłam pić codziennie szklankę koktajlu w miejsce śniadania. jest niesamowicie treściwy! Płatne przy odbiorze!  Nie potrzeba karty kredytowej! Chocolate Slim to system odchudzający o którym przenigdy wcześniej nie słyszałaś! Efekty Po zaledwie dwóch tyg., wyniki były niesamowite - schudłam 9 kg! Nie byłam już nalana, poprawił się też etap swojej cery! Biodra i brzuch stały się widocznie mniejsze - a mój humor także się poprawił! Zaczęłam wierzyć, że dodatkowo mogę być piękna, to najdogodniejsza alternatywa dla diet i ćwiczeń.! Więc nadal jadłam wszystko na co miałam energię! Miałam już dość stałego zmęczenia głodem i ćwiczeniami. Na koniec trzeciego tygodnia schudłam następne 4 kg! obecnie byłam więcej fit i to zainspirowało mnie do modyfikacje nawyków, w miejsce jeździć windą zaczęłam wchodzić po schodach. To co wydawało się ciężką pracą, zaczęło sprawiać mi radość! Nie mogłam uwierzyć, że to jest naprawdę jedynie dlatego, że przestrzegam prostych zaleceń z pudełka słodyczy. Jeśli mnie się udało - każdy może to wykonać! Trzy tyg. minęły szybko i schudłam 9 kg! uzyskałam docelowa masę w 31 dni. Brzuszek zniknął, schudłam 20 niepotrzebnych kilogramów i mam ciało o którym przenigdy nie śmiałam marzyć! obecnie przy dowolnej okazji polecam Chocolate Slim moim przyjaciołom i przyjaciołom. ważne: zamów na oficjalnej stronie artykułu , w przeciwnym razie możesz otrzymać podróbkę. Jestem zadowolona ze swoich osiągnięć i wierzę, że Ty także będziesz uszczęśliwiona! Zapomnij o stereotypach: nie potrzebujesz diet ani ćwiczeń, żeby posiadać ładną figurę! Przestań marzyć o pięknym ciele! Zdobądź je!


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness