Czym gorożą niedobory witamin z grupy B? To Cię zaskoczy! `

Czym gorożą niedobory witamin z grupy B? To Cię zaskoczy! `

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

  - Zaburzenia w biurze układu nerwowego: trudności z zapamiętywaniem, rozdrażnienie,nidobór  witamin

zasłabnięcia, depresje, niedobory koordynacji - Problemy z układem aktywności: ból i sztywność w stawach, mrowienie i skurcze w ramionach i nogach, uczucie odrętwienia, niepewny marsz problemy ze skórą i włosami: wypadanie włosów, sprawniejsze pojawienie się siwizny, pieczenie naskórka, pęknięcia naskórka w kącikach ust i oczu. - Zaburzenia układu trawiennego: niedobór apetytu, kłopoty żołądkowe - i inne: błyskawiczne męczenie się organizmu, zwiększona podatność na infekcji, problemy z narządem wzroku, długie gojenie się ran, zaburzenia w pracy krwioobiegu, przyspieszenie działania serca. Witamina B6 uczestniczy w metabolizmie białek, przetwarzaniu tłuszczów i węglowodanów, bierze udział w wytwarzaniu enzymów, hrmonów, hemoglobiny, wpływa na ciśnienie tętnicze tętnicze krwi, pracę mięśni, właściwe oddziaływanie układu nerwowego, stymuluje odporność organizmu, maleje toksyczne oddziaływanie leków, pozwala w leczeniu nerek, maleje szansę na powstawaniu się kamieni nerkowych, maleje ból i sztywnienie nadgarstków i  dłoni, łagodzi symptomy pms-ie. Niedobór wit. B6 powoduje: problemy z układem na tle na tle nerwowym: drgawki, Czy niedobór witamin z grupy B osłabia kości? depresja, apatia, bezsenność, złe samopoczucie, spowolnienie procesów myślowych, zapalenie nerwów, zmęczenie. U pociechy niedobór wit. B6 powoduje: opóźnienie umysłowe, symptomy padaczkowe, drażliwość i inne takie jak: zmniejszenie odporności organizmu, stanu zapalnego naskórka, anemia, kamica nerkowa, nudności, odruchy wymiotne, zaburzenia w biurze mięśnia   niedobór  witamin  z  gr  Bsercowego, zwiększenie niebezpieczeństwa powstawania nowotworów, nieprawidłowości w konstrukcji kości. Holistic Mega B-komplest składnikiem karboksylaz które okazują się ważnymi dla organizmu enzymami biorą udział w ważnych reakcjach biochemicznych, np. w procesie tworzenia glukozy, czy syntezie kwasów tłuszczowych. Biotyna wspiera funkcjonowanie tarczycy, przemianę dwutlenku węgla, pozwala w zachowaniu kondycji fizycznej naskórka i włosów, uczestniczy z witaminą K w zachowaniu odpowiedniej krzepliwość krwi.Niedobór biotyny powoduje zmiany skórne – wysypki, stanu zapalnego, też wypadanie włosów i podwyższony zakres cholesterolu i zmiany jelit.   Niedobór witamin, czyli hipowitaminoza, może być spowodowana mało urozmaiconą dietą, niezdrowym stylem życia i upośledzeniem wchłaniania produktów odżywczych z przewodu pokarmowego, i oddziaływaniem na nie niektórych leków. Niedobór witamin alt2 u najmłodszych zazwyczaj pojawiają się w sezonie jesienno-zimowym, co okazuje się związane ze stosowaniem mało urozmaiconej kuracji odchudzającej, ubogiej w jarzyny i owoce. Jak zwalczyć niedobór witamin i nie dać się jesiennemu przesileniu? Niedobory witamin

prawidłowo uzupełnić, zastosując zdrową, urozmaiconą i pełnowartościową jadłospis zasobną w jarzyny, owoce, p  skutki  niedoboru  witamin

rodukty pełnoziarniste, drogocenne kwasy tłuszczowe i białko. mimo wszystko w niektórych przypadkach konieczne okazuje się następne posiadanie suplementów witaminowych i suplementów bogatych w składniki mineralne, takie jak cynk, żelazo, wapń, magnez. Niedobór witamin w organizmie niedobór witamin w organizmie wynika przede wszystkim z niedostatecznej ilości tych produktów w jadłospisie, i ze zwiększonego zapotrzebowania organizmu na wit. przy niezmienionej ich zawartości w pokarmach. Czasem niedobór witamin okazuje się spowodowany upośledzeniem ich wchłaniania z pożywienia albo oddziaływaniem niektórych leków. Niedobór jednej albo więcej witamin może wywołać symptomy zarówno łagodne, jak także skrajnie wyniszczające, w zależności od rodzaju wit. i okresu, w którym nastąpił jej niedobór. Długotrwały niedobór alt3 witamin w organizmie może prowadzić do awitaminozy, czyli schorzenia, polegającego na całkowitym braku danej wit. w ustroju. Niedobory albo niedobór poszczególnych witamin skutkują wystąpieniem określonych objawów patologicznych. w szczególności jesteśmy narażeni na niedobór wit. E, B6, C, A, kwasu foliowego.   Witamina A okazuje się jedną z najważniejszych witamin dla funkcjonowania naszego organizmu. okazuje się odpowiadający za prawidłową czynność tkanki nabłonkowej, zapobiega zakażeniom układu pokarmowego i oddechowego. Ponadto wzmacnia układ immunologiczny. Znajduje się w takich produktach, jak: wątróbka wieprzowa i drobiowa, masło, śmietana, sery żółte i mleko. znaczne ilości wit. A i jej prowitaminy – beta-karotenu – okazują się trwające w owocach i jarzynach o barwie pomarańczowej, czerwonej i zielonej. Niedobór owej wit. przynosi upośledzenie wzroku, okazuje się czynnikiem sprawczym zmian skórnych i częstych zapaleń układu oddechowego. Awitaminoza wit. A przeprowadza do rozmiękania rogówki, zespołu suchego oka, rogowacenia naskórka, wysychania błon śluzowych, zmniejszenia odporności nosogardła i przewodu pokarmowego na

czynniki zakaźne. Ponadto niedobór wit. A spowalnia rośnięcie, przyczynia alt4 się do braku apetytu,

powoduje nadmierną drażliwość, bóle stawów, i wypadanie włosów. Witamina B6 bierze udział w powstawaniu hormonów równych za funkcjonowanie układu nerwowego, m.in. adrenaliny. Jej niedobór przyczynia się do nadbudliwości nerwowej, może pokazać się także mrowienie rąk i nóg, wypadanie włosów. Witamina B6 znajduje się w: drożdżach, otrębach pszennych, roślinach strączkowych (fasola, groch, soja), orzechach i mięsie wieprzowym. Witamina C powiększa odporność naszego organizmu. ochrania nas przed działaniem wolnych rodników i pozostałych toksyn. Naturalna witamina C znajduje się w: owocach dzikiej róży, cytrusach, natce pietruszki, papryce, pomidorach i jarzynach kapustnych. niedobór wit. C okazuje się główną czynnikiem sprawczym szkorbutu, który przejawia się zmianami zapalno-martwiczymi dziąseł, wypadaniem zębów i krwawieniem z błon śluzowyc Cynk – nadmierne pocenie się, przykry zapach ciała, zaburzenia węchu i smaku, plamy na paznokciach, wysypki na skórze,  zaburzenia snu, utrata popędu płciowego, uporczywe infekcje, biegunki Chrom – nadmierna chęć na słodycze, nagłe i intensywne napady lęku, niepokój, poranne zmęczenie  


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness