Damskie rowery miejskie - przegląd 2017!

Damskie rowery miejskie - przegląd 2017!

Redakcja

2017-09-06

brak komentarzy

nieskrępowane poruszanie się po mieście bywa jedną z przyjemniejszych chwil,rower  miejscki

którą możesz sobie zapewnić wybierając rowery miejskie jako środek transportu. Pojazdy przystosowane okazują się do komfortowej jazdy asfaltem wśród drzew, zmieniających się świateł oraz miejskiego tłumu. Jadąc na rowerze możesz odnaleźć prawdziwe uroki miasta omijając stresujące korki. umyślnie dla Ciebie przygotowaliśmy ofertę rowerów miejskich, pełnych wdzięku, designu, klasyki oraz prostoty. Stawiamy wyłącznie na rowery miejskie najskuteczniejszych producentów, które zapewniają Ci maksymalny luksus podczas jazdy po mieście. mamy składniki firm takich jak m.in. Kross, Cossack, Lady Bike, Le Grand czy Kellys. Każdy z tych rowerów to świetna opcja dla entuzjastów aktywnego spędzania wolnego momentu czy codziennej jazdy na rowerze. Jeśli stawiasz na jakość, pamiętaj o dopasowaniu do siebie oraz własnych potrzeb poszczególnych parametrów technicznych. Wysokość ramy, rozmiar danego roweru, dawka przerzutek czy rodzaj hamulców to kluczowe szczegóły, które musisz uwzględnić podczas zakupów. Oferowane przez nas rowery miejskie Sklep rowerowy Świat Rowerów zapewnia szeroki wybór rowerów miejskich: kobiecych, męskich, młodzieżowych oraz dziecięcych. W trosce o zagwarantowanie najwyższego standardu oraz maksymalnej jakości składników diety wchodzących w skład naszej oferty, pragniemy przedstawić pożądny, cieszący się dużą popularnością rower miejski Lady Bike, wyprodukowany z myślą o wszystkich paniach, ceniących sobie zestawienie ponadczasowego designu, damski  rower  miejskidoskonałej jakości wykonania, solidnej konstrukcji oraz niezawodności. luksus, jaki zapewniają rowery Lady Bike, nawiązuje do najskuteczniejszych tradycji w konstruowaniu rowerów miejskich. Wyposażony w wygodne siedzenie, umożliwiające zachowanie optymalnej położenia nawet podczas wielogodzinnych wypadów oraz wycieczek rowerowych. Lady Bike to rower uniwersalny, dzięki czemu, zarówno wyjazd na wspólną, rodzinną eskapadę, jak także szybka wyprawa po zakupy w zatłoczonym centrum miasta,

dostarczą zadowolenia oraz pozwolą poczuć się komfortowo oraz komfortowo. Wygoda to jeden z głównych czynników najlepsze  damskie  rowery

decydujących o sławie, jaką cieszą Sprawdź! Przegląd najpiękniejszych damskich rowerów miejskich się rowery Lady Bike. Kolejnym, niezwykle istotnym elementem bywa ich unikatowy design, który przysparza modelowi dużo zwolenniczek. Rower bywa stylizowany na tradycyjnych wzorach rowerów miejskich, mimo to, nie brakuje mu nuty nowoczesności, która wywołuje, że Lady Bike to stylowe oraz umiejętne zestawienie ponadczasowej klasyki z innowacyjną technologią. Stalowa rama roweru zapewnia doskonałą wytrzymałość pojazdu oraz wspiera cieszyć się komfortem jazdy niezależnie od warunków. Jednocześnie, rowery Lady Bike okazują się lekkie, dzięki czemu ich przenoszenie nie to trudu. Pojazd wyposażony bywa w hamulce v-brake, dzięki czemu skuteczność, jak także bezpieczeństwo zatrzymania, obstawione były na najwyższym pułapie. Aluminiowa, stożkowana obręcz w rozmiarze 26 sprawia, że rower wyłącznie lekko się doprowadza, ale także doskonale się prezentuje. Rower wyposażony w pożądny oraz wytrzymały, stalowy bagażnik, więc błotniki, przednie oraz tylne światło oraz komplet odblasków. Dodatkowo, rower posiada stylowy koszyk, który wyłącznie uniesie funkcjonalność pojazdu, ale także znacząco wpływa na unikatowy design, sprawiając, że Lady Bike to coś więcej niż standardowe rowery miejskie.  W naszym segmencie znajdują się przede wszystkim rowery wykonane z aluminium oraz stali. Aluminium charakteryzuje się z pewnością mniejszą wagą, tymczasem stal dostarczy nam nieco więcej komfortu. powinniśmy też powiedzieć sobie otwarcie - miejskie rowery w okolicy 1500 zł nie przynależą do najlżejszych, dlatego świetnie wziąć to pod uwagę w kontekście naszego miejsca zamieszkania oraz ewentualnej konieczności wnoszenia roweru po schodach. Rowery ze stali w ostatnich latach wracają do łask, a producenci prześcigają się w tworzeniu ciekawych stalowych ram, nawiązujących do vintage'owego stylu. Pamiętajmy mimo wszystko, że atrakcyjny wygląd roweru zwraca dodatkowo uwagę rabusia, dlatego szczególnie w mieście świetnie zainwestować w dobre ochrona naszych dwóch kółek oraz po prostu zachować ostrożność Segment miejski rządzi się swoimi prawami - rowery takich jak mają być przede wszystkim użyteczne, a więc na liście wyposażenia alt2 powinny znaleźć się takie elementy jak błotniki, bagażnik, oświetlenie oraz podpórka. Panie z pewnością poszukiwać będą dodatkowo roweru wyposażonego w koszyk. Przydatnymi akcesoriami okazują się dodatkowo osłony łańcucha, które zapobiegną ewentualnemu ubrudzeniu się nogawki oraz prozaiczny, ale bardzo przydatny dzwonek (jak wiadomo piesi lubią zboczyć czasem na pas dla rowerów). Osoby poszukujące roweru miejskiego za 1500 zł

niezbyt wielokrotnie okazują się zapalonymi, rowerowymi majsterkowiczami,

dlatego napęd naszego mieszczucha powinna być bezobsługowy. Z tego względu najlepiej powinno poszukać roweru biegami w piaście - okazują się one stosunkowo bezawaryjne. w tej sytuacji możemy liczyć na piasty oferujące 3 biegi, co do stosowania z mieście w całości można. W ofercie polskich dystrybutorów znajdują się większość znanych, światowych marek rowerowych, które posiadają warte uwagi modele. Poniżej przedstawiamy część z nich. okazja polskich producentów więc bywa bardzo wielka oraz modele miejskie cieszą się dużym powodzeniem. W poniższym przeglądzie w pierwszej kolejności wymieniamy rowery damskie, a w drugiej partie znajdują się rowery dedykowane mężczyznom. Szeroką ofertę rowerów miejskich znajdziecie na łamach naszego Katalogu Rowerowego, w oparciu o który stworzyliśmy aktualny przegląd. koszty – Pierwszy składnik przy zakupie, na jaki powinniśmy spojrzeć to wartość – bywa ona zwykle zależna od jakości roweru – choć oczywiście zdarzają się od tej reguły niechlubne wyjątki. generalnie im więcej planujesz jeździć – tym więcej musisz wydać na rower (oczywiście w granicach zdrowego rozsądku oraz portfela). Na dojazdy do sklepu po bułki, będzie maksymalna zwykły, najtańszy rower z hipermarketu. Ale nie zdziw się, gdy nabierzesz ochoty na dłuższą wycieczkę oraz nagle odmówi Ci on posłuszeństwa. Jeżeli chcesz jedynie dojeżdżać do pracy zawodowej – kup rower miejski, ew. trekkingowy – koniecznie z błotnikami oraz osłoną na łańcuch. Tutaj już nie oszczędzaj – rozsądne przynajmniej na taki rower to 700-800 zł. Jeżeli planujesz dużo jeździć alt3 (albo w bardziej wymagającym obszarze) to w mojej opinii musisz wydać przynajmniej 1200 zł na rower. Nie żałuj preparatów finansowych – ponieważ to potem pozytywnie wpłynie na Twoje zadowolenie z jazdy oraz nie będziesz musiał non stop wymieniać zużytych elementy. Niestety – prosty rachunek ekonomiczny mówi, że im coś tańsze – tym mniej wytrzymałe. w mojej opinii, jeżeli nie posiadasz funduszy na nowy rower, świetnie kupić używany, markowy model w świetnym stanie, niż nowy w tej samej cenie. Zwłaszcza jeśli to będzie rower na dekady oraz do bezawaryjnej jazdy. Ciężar – Rower do normalnej jazdy nie powinien być za ciężki, jego waga może się mieścić w granicach 12 – 15 nadprogramowych kilogramów. Zwłaszcza gdy mieszkasz w bloku, dotkliwie odczujesz masę roweru przy wnoszeniu go po schodach. Oczywiście – zwykle im lżejszy tym droższy, ale bywa kilka sposobów na tanie utratę wagi roweru. Należy przy tym pamietać, że prościej osiągnąć niską masę kupując rower szosowy, górski, crossowy czy hybrydę. Rowery miejskie oraz trekkingowe, w związku z tym, że mają bagażniki, błotniki, wielokrotnie dynamo oraz stopkę – będą trzymać się bliżej 15-18 nadprogramowych kilogramów oraz tego nie da się przeskoczyć. Obręcze – Ważny bywa ich rozmiar (26 czy 28 cali, a może 29) – 26” świetnie radzą sobie w obszarze, 28” zaś okazują się bezkonkurencyjne na asfalcie oraz szutrach. Druga sprawa to jakość obręczy – powinny być aluminiowe, wzmacniane, prawidłowo by było, gdyby były oczkowane przy szprychach – to je także wzmocni. Przełożenia oraz biegi – Do amatorskiej jazdy w całości będą wystarczające trzy przełożenia z przodu oraz 7 z tyłu. Nie

radzę wybierać roweru, który ma 6 zębatek z tyłu – oraz nie dlatego, że bywa ich mniej, jedynie okazują się to przestarzałe konstrukcje,

które wyszły z wytwarzania. Jeżeli chodzi o reklamowe wciskanie bajek, jakoby alt4 rower miał 21-24-27 biegów – to dodatkowo nie wszyscy wiedzą, że tak naprawdę stosuje się jedynie ok. 8-9 przełożeń jeżeli jeździmy po w miarę płaskim obszarze, w więcej górzystym dojdą nam dodatkowo 3-4 przełożenia, które możemy wykorzystać. odrębnych się nie używa – ze względu na to że krzyżuje się łańcuch (łańcuch idzie pod skosem), dzięki czemu szybko możemy się pożegnać zarówno z łańcuchem, oraz zębatkami. Manetki – dwa najpopularniejsze rodzaje manetek to tzw. Gripshift (manetki obrotowe) oraz Rapidfire (cyngle). Jedno oraz drugie metody ma swoich amatorów oraz nieprzyjaciół. Do amatorskiej jazdy wybór bywa nieistotny, ale odrobinę więcej intuicyjne okazują się manetki obrotowe. Hamulce – najczęstsze rodzaje hamulców to V-Brake oraz tarczowe. V-Brake’oraz okazują się bardzo proste w ew. naprawie czy konserwacji, z tarczówkami niestety już nie bywa tak prosto. Za to tarczowe hamulce stopują o dużo świetnie oraz w każdych warunkach pogodowych. Przestrzegam jedynie przed kolejnym marketingowym chwytem, czyli hamulcami tarczowymi w rowerze kosztującym poniżej 1000 zł – to będzie na 99% bubel, z którym będzie potem więcej kłopotów niż pożytku. świetnie kupić najtańsze V-Brake’oraz niż posiadać najtańsze tarczówki nieznanego wytwórcy. Przeczytaj więcej o hamulcach w rowerze. Zaczepy oraz mocowania – Rower powinien tak zmontowany, żeby prosto było rozłożyć go na elementy. Oba koła powinny być dokręcane poprzez motylka, siodełko dla wygody także. Do pozostałych składników roweru potrzebny bywa zestaw kluczy imbusów oraz mały śrubokręt. Całego roweru tak nie rozkręcimy, ale te najważniejsze elementy, które trzeba samodzielnie serwisować – tak. Klamki hamulca oraz rączki – Klamka hamulca może być aluminiowa, a nie plastikowa. Rączki (chwyty, gripy) przy kierownicy będą z gumy, ale okazują się zwykle dość twarde oraz powinno na dłuższe trasy zakładać rękawiczki rowerowe, by uniknąć obtarć oraz nagniotów. Przy jeździe w różnych warunkach pogodowych, najlepsze okazują się uchwyty

 

Zobacz też 

Trening w Krakowie


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness