Dieta bez cukru! Schudniesz nawet 10 kilo w miesiąc!

Dieta bez cukru! Schudniesz nawet 10 kilo w miesiąc!

Redakcja

2017-08-31

brak komentarzy

Płaski talia oraz 9 kilo mniej w 2 tygodnie. Takie efekty obiecuje twórca najnowszej kuracji odchudzającej 100 cukrowych kalorii,szybkie  zrzucanie  nadwagi

zwanej metodą stu (_the 100 method_). Ekspert fitness oraz autor kilku bestsellerów z dziedziny dietetyki, Jorge Cruise, twierdzi, że nie wszystkie kalorie okazują się sobie równe oraz że ludzkie ciało nie działa na bazie prostego przelicznika składniki energetycznych. - Chodzi przede wszystkim o insulinę – mówi. – Każdy myśli, że aby stracić zbędne kilogramy, trzeba po prostu mniej jeść, więcej ćwiczyć oraz że… jedna kaloria okazuje się równa innej. Ale choć jestem rzecznikiem równości, w przypadku kalorii nie mogę się z nią zgodzić. Nie wszystkie okazują się takie same. Zdaniem Cruise’a, sekret uzyskania oraz utrzymania zgrabnej sylwetki tkwi w tym, by dziennie spożywać nie więcej niż 100 kalorii pochodzących z węglowodanów. Obliczenie normy okazuje się nieco więcej trudne niż zakodowanie danych z opisy, gdyż autor metody stu dowodzi, że rozmaite produkty zawierają ukryte cukry, przyczyniające się do powstawania oponki na brzuchu oraz fałdek tłuszczu w odrębnych partiach ciała. Ekspert fitness tłumaczy, że aby poznać prawdziwą wartość kalorii cukrowych w danym daniu czy przekąsce, należy pomnożyć podaną na etykiecie zawartość węglowodanów razy cztery. Jeśli więc jabłko posiada w składzie 20 gramów jak  szybko  schudnąć  węglowodanów, znaczy to, że zjadając je, pochłaniamy aż 80 kalorii cukrowych. Przy programie Jorge’a Cruise’a, 2 jabłka dziennie to już przekroczenie dozwolonego limitu. jadłospis wydaje się szczególnie restrykcyjna, sam autor zapewnia jednak, że zaleca się ją przetestować, gdyż w niedługim czasie trzeba osiągnąć szczególnie zadowalające efekty. Twierdzi, że osoby, które jej przestrzegały, w ciągu dwóch tygodni straciły średnio około 8-9 kilo. Poza tym, okazują się też nieduże niespodzianki. Na przykład kieliszek czerwonego wina posiada w składzie tylko 14 kalorii cukrowych, więc odchudzające się osoby nie muszą odmawiać sobie nocnej lampki tego trunku. Cruise zwraca uwagę ; na korzyści, jakie jego odkrycie przynosi w walce z nadwagą oraz nadwagą. dorzuca, że cukrowe kalorie mają negatywny wpływ na etap kondycji, przyczyniają się ponieważ do powstawania problemów serca, nowotworów oraz cukrzycy rodzaju II. Podkreśla również dodatkowo jedną widoczną kwestię: produkty uważane poprzez wielu dietetyków za zdrowe oraz bezpieczne, takie jak jabłka czy brązowy ryż, w rzeczywistości będą szkodliwe. Autor kuracji odchudzającej 100 cukrowych kalorii wydał powieść („The 100”), w której pokazuje, jak trzeba zmienić swoje nawyki żywieniowe. Zamieścił w niej listy zakupów, wiadomości na temat poszczególnych suplementów oraz przepisy. Uczy też czytelnika, jak prawidłowo czytać opisy żywnościowe. Cruise podkreśla, że wymyślona poprzez niego kuracja dietetyczna, mimo właściwości wspólnych z innymi niskowęglowodanowymi planami odchudzania (np. takimi jak kuracja dietetyczna Atkinsa), przynosi szczególnie korzystniejsze efekty. Wszystko dzięki temu, że tak mocno skupia się na spożyciu Dieta 100 bez cukru: schudnij nawet 9 kg w 2 tygodnie! cukrów. Jej rywale twierdzą natomiast, że okazuje się za bardzo drastyczna. Nie ulega wątpliwości, że aby ją używać, potrzeba silnej woli. Nawet osobom, dla których węglowodany nie okazują się najważniejszą grupą odżywczą, może być trudno wytrzymać niemal na samym mięsie oraz serze. Dodatkową uciążliwością okazuje się też fakt, że kuracja dietetyczna Cruise’a umożliwia na szczególnie ograniczone spożywanie owoców. Pocieszające natomiast może być to, że już po niedługim czasie aplikowania tego programu widać rezultaty. stale jednak nasuwa się pytanie: czy to kolejna kuracja dietetyczna, po której efekt jojo mamy jak w banku? Nadeszła piękna pogoda, a przedszybka  kuracja  dietetyczna

Tobą wakacyjne plany oraz mnóstwo okazji do towarzyskich spotkań.

Niestety, w miejsce czerpać radość z uroków wakacji, całościowego słońca oraz nadchodzącego urlopu nad morzem, stale martwisz się tylko jednym – przede wszystkim tym, że na plaży nie będziesz się prezentować dobrze. Że każdy okaże się patrzył tylko na za bardzo wielka zawartość tłuszczu, którego chcesz za wszelką cenę się pozbyć. Idealny kostium kąpielowy to niejedyne Twoje zmartwienie, ponieważ ostatecznie podczas imprezy rodzinnej czy wesela koleżanki, także chcesz zachwycać nieziemską sylwetką. Doskonale Cię rozumiem – kiedy jesteś zadowolona ze własnego wyglądu, zarażasz wszystkich własnym entuzjazmem oraz pozytywną siłą. Niestety, smukła talia, zgrabne nogi oraz wklęsły talia to rezultaty ciężkiej obowiązkach zawodowej – zdrowej zbilansowanej kuracji odchudzającej oraz regularnej aktywności fizycznej, których do tej pory mogłaś nie mieć wśród swoich nawyków. Zrzucanie kilogramów trwa miesiącami. Żeby zdrowo zrzucić, trzeba mieć cierpliwość. Wybij sobie z głowy rygorystyczne kuracji odchudzającej, gdyż te zapewnią Ci tylko efekt jojo. Jeśli jednak zastanawiasz się, jak szybko zrzucić, ze względu na to że w najbliższym czasie marzysz o zmieszczeniu się w swoją starą uwielbianą sukienkę, zastosuj siedem prostych zasad. taki plan umożliwi Ci zgubienie nawet do 4,5 kg w tydzień! Liczne badania wykazują, że kuracja dietetyczna niskowęglowodanowa bywa skuteczny sposób na zrzucenie wagi oraz poprawę sprawności. zredukowanie węglowodanów kuracji na krótki czas umożliwia pozbyć się nadmiaru płynu mineralnej z organizmu oraz opanować wzdęcia, a o pierwszych rezultatach da się się przekonać już na drugi dzień z rana. wtenczas poczujesz się zdecydowanie lżej niż dzień wcześniej. Kiedy dodatkowo w Twoim normalnym jadłospisie pojawi się mnóstwo białka, tylko usprawnisz własny przemianę materii, też powstrzymasz apetyt. trzeba, że przez tydzień drastycznie zmniejszysz wszystkie skrobiowe węglowodany oraz cukry oraz zastąpisz je warzywami o niskiej zawartości węglowodanów. W Twojej kuracji powinny także pojawić się takie składniki jak jajka, chude mięso oraz ryby. JEDZ PEŁNOWARTOŚCIOWE składniki oraz usuń PRZETWORZONĄ ŻYWNOŚĆ W sklepie omijaj szerokim łukiem półki z przetworzonymi wyrobami. kupione spożywanie bywa tylko wysokokaloryczne oraz pełne cukru czy soli. Nie dość, że do zakończenia nie masz pojęcia, co znajduje się w tych wszystkich pudełkach, alt2 słoikach, puszkach oraz torebkach, to dodatkowo karmisz swoje ciało sztucznymi dodatkami, których organizm nie okazuje się strawić. Prosta kuracja dietetyczna bazująca na prostych produktach działa zdecydowanie na korzyść Twojej sylwetki. Stawiając na chude białka oraz niskowęglowodanowe jarzyny, będziesz mieć o mnóstwo większą kontrolę nad własnym ciałem, w efekcie czego zrzucisz masę. OGRANICZ menu KALORII Zmniejszenie kalorii kuracji to kolejny skuteczny sposób na zrzucenie kilogramów. Kluczowe bywa jednak to, ile kalorii wyeliminujesz ze własnego jadłospisu – jeśli okaże się ich za mało, nie uzyskasz żadnych efektów. Skąd mieć świadomość, ile kalorii musi spożywać? fundamentalną przemianę materii oblicza się na podstawie wieku, wzrostu, płci oraz obecnej wagi (w Internecie znajdziesz kalkulator PPM, który podaje powyższy wynik). okazuje się to zawartość kalorii, która bywa potrzebna do wykonywania podstawowych działania w ciągu dnia. Znając te wytyczne, zaleca się nie zapomnieć o kilku podstawowych zasadach: licz kalorie – waż posiłki oraz zapisuj kalorie które spożywasz (nie zapominając o wartościach odżywczych kwestii diety, które spożywasz w ciągu dnia). jedz tylko w porach posiłków – nie podjadaj w ciągu dnia oraz jedz o określonych porach ogranicz dodatki do potraw- takie jak np. sól czy sosy jedz jarzyny o niskiej zawartości węglowodanów – na tydzień zrezygnuj z węglowodanów skrobiowych oraz tłuszczy. jedz chude białko – czyli jajka, chude mięso oraz ryby. nie pij kalorii – soki oraz inne słodzone napoje zamień na wodę. Koktajle oraz proteinowe szejki możesz pić, jeśli potraktujesz je jak normalny posiłek. WPROWADŹ TRENING WYTRZYMAŁOŚCIOWY oraz INTERWAŁOWY Ćwiczenia, takie jak podnoszenie ciężarów, tylko wzmacniają mięśnie, też doprowadzają do utraty wagi – podobnie jak regularne ćwiczenia aerobowe. Co więcej, otwierają perspektywy one utrzymać odpowiedni poziom hormonów oraz chronią Twój przemianę materii, który podczas restrykcyjnej kuracji odchudzającej mógłby ulec spadku.Co więcej, trening wytrzymałościowy służy pozbyć się zapasów węglowodanów oraz płynu mineralnej. kolejną metodą na prędkie eliminacja wagi bywa trening interwałowy. To najdogodniejszy rodzaj ćwiczeń, który w niedługim czasie pozwoli Ci spalić tłuszcz oraz poprawić prezencję sylwetki. Według analiz, już 5-10 minut takiego ćwiczenia może przynieść 5 razy korzystniejsze rezultaty niż regularne ćwiczenia.drowia. Dlatego nawet jeśli nie aplikujesz regularnych ćwiczeń, próbuj zachować aktywność przez cały dzień, wykonując nieskomplikowane działania fizjologiczne (tym więcej, jeśli masz pracę siedzącą oraz spędzasz 8 godzin przy biurku). Zrezygnuj z windy oraz wchodź po schodach, w miejsce przejażdżki samochodem, pójdź na spacer. naturalne obowiązki, takie jak sprzątanie, to tylko pożytek dla Twojego mieszkania, też Twojej sylwetki. Tym sposobem zgubisz nadprogramowe kalorie. POZBĄDŹ SIĘ NADMIARU h2o Z ludzkiego ustroju Na regulację gospodarki wodnej w organizmie wpływają świetnie takie nieprzetworzone składniki jak zioła (napar z mniszka lekarskiego, skrzypu, kopru włoskiego, pietruszki czy pokrzywy), naturalny sok z żurawiny (niesłodzony) oraz kawa (1-2 szklanki dziennie, bez mleka oraz alt3 cukru). Nie należy zapominać o piciu płynu mineralnej oraz o ograniczeniu soli kuracji. zredukowanie spożycia węglowodanów, szczególnie zbóż zawierających gluten, także przyniesie dobre efekty. zrzucanie nadwagi nie bywa nieskomplikowane. To wie chyba każdy. Jeżeli jednak chcesz trwale zrzucić nadwaga to nie ma skuteczniejszego sposobu, niż zmiana podejścia do całego własnego życia oraz zacząć być fit.

Zobacz, jak tego dokonać.  zestaw dań to aż 80 % sukcesu. Pozostałe 20% to aktywność fizyczna, którą codziennie wykonujemy.

Jeżeli chcesz cieszyć się piękną figurą oraz zdrowiem, musisz umiejętnie je połączyć. Chcąc się trwale odchudzić pamiętaj, że najważniejsza bywa trwała zmiana nawyków żywieniowych, a nie krótkotrwałe oraz modne kuracji odchudzającej. Chodzi przecież o to, żeby cieszyć się dobrym zdrowiem przez całe życie, a nie przez 5, 7 albo 14 dni. Potraktuj zestaw dań, jako sposób odżywiania, a nie chwilową zmianę nawyków kuchennych.  Jak zrzucić 10 kg?  Pierwsze co musisz wybudować, to mieć świadomość ile tak naprawdę jesz oraz spożywasz. niejednokrotnie nie zdajemy sobie sprawy, że dodatkowa porcja pozornie zdrowej sałatki albo ciasto to również nadprogramowe kalorie, dzięki którym prosto przekroczyć dzienny limit naszego zapotrzebowania. Dlatego najdogodniej okaże się, jeśli przez 3 dni będziesz notował swoje wszystkie posiłki. bądź w tym szczery oraz nie okłamuj. Dzięki temu spostrzeżesz skalę dolegliwości oraz to, jakich substancji odżywczych Tobie brakuje. Widząc powtarzające się błędy, prościej je później zlikwidować.  ZOBACZ 5 najlepszych ćwiczeń na płaski talia Zdrowie a kuracja dietetyczna odchudzająca Następna kwestia to Twoje zdrowie. Cały czas odczuwasz się zmęczony albo po zjedzeniu jakiegoś poszczególnego tabletek posiadasz problemy z żołądkiem albo jelitami? Koniecznie udaj się do lekarza oraz zrób badania na możliwe alergie pokarmowe oraz badania gospodarki hormonalnej. Po otrzymaniu rezultatów zaleca się również skonsultować się dietetykiem. Tutaj przyda się również spis przykładowego menu, o którym była wcześniej mowa. To pozwoli wykluczyć z kuracji odchudzającej zabronione składniki oraz pomoże dobrać ich zamienniki.  zestaw dań odchudzająca Pamiętaj, że w ciągu dnia skuteczniej jeść 4-5 mniejszych porcji, w odstępach 2-3 godzin, niż 2 znaczne posiłki, które spowolnią Twój przemiana materii. zestaw dań to Twoje paliwo, dzięki którym posiadasz posiadać siłę oraz będziesz się dobrze czuł, a nie przykry obowiązek albo kara. Krótkotrwałe kuracji odchudzającej nie mają sensu, ze względu na to że ograniczając pulę suplementów, po pewnym czasie istnieje możliwość, że rzucisz się na nie ze zdwojoną siłą. Efekt jojo gwarantowany. Nie zapominaj również o piciu płynu mineralnej mineralnej. Do prawidłowego funkcjonowania potrzebujesz jej zero 2 litry dziennie. zaleca się codziennie wypić również na pusty żołądek szklankę letniej płynu mineralnej z cytryną, która pobudzi rano organizm do dalszej obowiązkach. Wieczorem a próbuj, żeby Twój ostatni posiłek był mniej więcej 3 60 minut przed snem. Z pełnym żołądkiem okaże się Ci o dużo trudniej zasnąć. W zrzucaniu nadwagi dość ważna bywa higiena alt4 snu oraz wysypianie się. tylko dzięki temu regenerujesz mięśnie, ale bywa to dość istotne dla całego ludzkiego ustroju oraz jego najważniejszych funkcji. Postaraj się, żeby Twój sen trwał zero 6-7 godzin. bywa to poświadczone badaniami naukowymi, że ludzie którzy nie dbają o własny sen oraz śpią na przykład tylko 3 60 minut dziennie, tyją sprawniej. fundamentalną zasadą zdrowej kuracji odchudzającej bywa wykluczenie suplementów wysoko przetworzonych, mącznych, tych zawierających cukier prosty oraz smażonych potraw. Zapomnij o sklepowej czekoladzie, fast foodach, czy maślanych bułeczkach. Nie chcemy, żebyś katował się dietą, ale musisz mieć świadomość, że wszystko trzeba czymś zastąpić. Pamiętaj o dobrych zamiennikach słodyczy oraz deserach, które możesz przyrządzić samodzielnie ;. Gwarantujemy, że po pewnym czasie tak przyzwyczaisz się do ich smaku, że sklepowe ciastka przestaną Ci smakować. dopilnuj również na składniki o obniżonej zawartości tłuszczu, ze względu na to że zazwyczaj dodawane okazują się do nich polepszacze smaku oraz cukier. Dlatego dość istotne bywa również to, żebyś czytał opisy. W sklepie poświęcisz na to 15 nadprogramowych minut, ale dzięki temu zostaniesz świadomym konsumentem. Na kolejnych zakupach będziesz mógł szybko zadecydować co powinno trafić do Twojego koszyka. zobacz, że na dużej grupie suplementów pierwszym wymienionym składnikiem bywa właśnie cukier, od którego niestety tyjemy. Takie automatycznie wykreśl ze własnej listy zakupów. Wskazane przykładowe zdrowe składniki: drób, ryby, jaja, brązowy ryż, pełnoziarnisty makaron, pomidor, ogórek, papryka, sałata, marchew, kalafior, brokuł, chleb czystoziarnisty z samego ziarna, jabłko, oliwa, olej z kokosów, orzechy, płatki z płatków owsianych, płatki jaglane, siemię lniane, mleka roślinne, szpinak, cytryna, grejpfrut. Przykładowe zabronione składni

ki: białe pieczywo, masło, kupione płatki śniadaniowe, sery żółte, wędliny, kupione sosy, kupione składniki mrożone.  Najważniejszy bywa w jadłospisie deficyt kaloryczny. Jeżeli tej zdrowo się odżywiasz, ale kilogramy nie znikają, ponownie przeanalizuj co jesz oraz zawartość spożywanych pokarmów. będzie, że jesz po prostu za dużo względem spalanych codziennie kalorii. Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne oraz obetnij np. 300- 400 kcal, obserwuj swoje ciało oraz zobacz, jak zareaguje.  zaleca się również znaleźć sobie treningowego przyjaciela, z którym prościej okaże się się zmotywować oraz nawzajem się wspierać. O dużo ciężej okaże się Ci odmówić czekającej pod domem w gotowości przyjaciółce, aż wyjdziesz z nią na wspólny jogging.  Zamień również windę na schody, w drodze do obowiązkach wysiądź przystanek wcześniej, niż zwykle,  to równie istotne aktywności, które z czasem zaowocują o dużo lepszym samopoczuciem oraz kondycją. masz minutę czasu? zrób parę pompek, serię przysiadów, czy wypadów. Nie leż bezczynnie na kanapie oglądając własny ukochany serial.   Daj sobie miesiąc, a spostrzeżesz różnicę. Koniecznie zrób zdjęcie podczas pierwszego dnia zmian oraz 30 dni później. To powinno zmotywować Cię dodatkowo więcej do maksymalnej obowiązkach nad sobą. Pamiętaj też, że odchudzasz oraz dbasz o siebie nie dla kogoś, tylko dla samego siebie. Twoje zdrowie oraz samopoczucie okazują się podstawowe!   

 

Zobacz też 

Kulturystyka Warszawa


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness