Dlaczego waga przestała spadać? Poznaj powody zatrzymania spadku wagi!

Dlaczego waga przestała spadać? Poznaj powody zatrzymania spadku wagi!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

Nadal jesteś pulchny, krągły, puszysty, grubszy, cały, zaokrąglony, tłusty – nazywaj to jak chcesz. dlaczego  nie  chudnę

Wcale musi chodzić o spalenie ;. W miejsce nie schudłeś możemy wstawić nie zacząłeś biegać, nie zacząłeś trenować, nie rzuciłeś fast foodów, nadal jesz słodycze. Tak już mamy, że odkładamy życie na wieczne później. Zmiana nawyków żywieniowych czy wprowadzenie aktywności fizycznej do planu dnia nie wyróżnia się na tyle pozostałych rzeczy niczym szczególnym. No, może jej wdrożenie jest dodatkowo trudniejsze. i tak siedzisz na tej kanapie, oraz jesz, oraz rośniesz, oraz nie biegasz, oraz dlaczego  przestałam  chudnaćtyjesz, oraz masz wyrzuty sumienia, oraz je zajadasz. Niczego się nie nauczyłeś, czytając w niewielkim Księciu o pijaku, który wypijał, żeby zapomnieć o tym, że pije. Ile razy powtarzałeś sobie od poniedziałku, ile czekolad jest tą ostatnią, ile hamburgerów zrzuciłeś na poczet cheat meala? Na wymogi sytuacji określmy porcję X-em, bym mogła napisać, że tych tekstów jest po prostu o całe X zbyt wiele. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego tak niejednokrotnie oraz tak ochoczo robimy z siebie idiotów, łamiąc następne, złożone samym sobie obietnice? 1. To nie Ty podjąłeś decyzję Wszyscy okazują się fit. Facebook zalany raportami z endomondo, zdjęciami medali oraz check-inami na kolejnych maratonach. Koleżanki pracy licytują się, która zjada mniej kalorii oraz dywagują nad przewagą brokuła nad kalafiorem. W świecie modelingu kobiety w rozmiarze 40 zatrzymanie  wagidefiniowane okazują się mianem plus size. Jesteśmy zewsząd bombardowani komunikatem ; to synonim farta. Atmosfera wzajemnej motywacji oraz niemalże kultu szczupłej sylwetki udziela się oraz Tobie, jesteś podekscytowany perspektywą zmian, kupujesz kilogram nasion chia, karnet do w szczególności pro siłowni w mieście oraz legginsy z kolekcji Stella Mc Cartney dla Adidas. Jak już się pocić, to z klasą! Na los legginsy uda Ci się odsprzedać na aukcjach on-line, karnet przepisać na kuzynkę, a nasiona chia oddasz przyjaciółce. Wiesz dlaczego? bo podjęta poprzez Ciebie decyzja jest odpowiedzią na (domniemane) oczekiwania pozostałych ludzi. Zmień myślenie. Uświadom sobie, że zaczynasz ćwiczyć, by nie być babcią dla własnych najmłodszych, że chipsy zamienisz na marchewkę, ponieważ nie masz ochoty zwiększać nerwów oksydacyjnego. Że chcesz posiadać jędrniejsze ciało nie po to, by słyszeć komplementy, a po to, by z dodatkowo znacznym zadowoleniem patrzyć w lustro. Nie przejmuj się, że inni zaczęli kilka lat temu, a Twoje tempo truchtu komentują słowami sprawniej chodzę, niż Ty biegasz. W nosie! wykonuj swoje, a przede wszystkim – rób to dla siebie. 2. Zapominasz o tym, że istnieje jedynie jedno najtrudniejsze ćwiczenie Zanim będziesz, skrupulatnie rozpisujesz plan treningowy. Zastanawiasz się nad wyższością aerobów nad kardio, a żeby powiększyć efektywność wdrażasz równolegle trening na masę oraz na rzeźbę. Chcesz trenować 14 razy w tyodniu, ponieważ przecież raz dziennie to za bardzo małe wyrzeczenie. Stawiasz sobie cele, którym nie podołaliby profesjonalni sportowcy. Zapominasz, że najpierw musisz zmierzyć się z najtrudniejszym treningiem za granicą. Ruszyć tyłek z kanapy. Nie porywaj się z motyką na słońce, nie stawiaj sobie celów, którym nie jesteś w stanie sprostać. Zacznij od prostszych rzeczy takich, jak wydłużone spacery, zumba, rekreacyjna jazda na rowerze – jest mnóstwo prosto dostępnych form aktywności fizycznej, których możesz spróbować. 3. Zdrowe nie znaczy dietetyczne To świetna informację, że wprowadziłeś do jadłospisu zupełnie nowe, cenne składniki. ostatecznie pokrywasz zapotrzebowanie na minerały oraz wit., co jest miało rewelacyjny wpływ na zdrowie, prezencję oraz samopoczucie. Ale na wagę już niekoniecznie. prosto popaść w pułapkę przesytu. Zdrowego, ale nadal nadmiaru. Weźmy pod lupę słonecznik (żebyśmy się prawidłowo zrozumieli – przywołuję jego przykład, by zobrazować pewną zależność, a nie zainspirować Was do wykluczenia go z diety). A, B, E, D, K, Fe, NNKT – czego tam nie ma! Pół szklanki dostarczy prozdrowotną bombę oraz 600 kilokalorii. Jasne – to dość lepszy wybór niż 600 kilokalorii z paczki chipsów, ale to nadal 600 kilokalorii, które nie będą zutylizowane. Ciało wykorzysta je albo na bieżące wymogi, albo odłoży na przyszłość. Jakość spożywanych składników jest

niesamowicie ważna, ale z perspektywy zrzucania nadprogramowych nadprogramowych kilogramów najważniejsza jest ich porcję.

Żeby zrzucić wagę, powinniśmy doprowadzić do deficytu kalorii, ale 4. Nie ma kosztowny na skróty menu Dukana, 1000 kalorii, warzywna, z owoców, sokowa. Szalona redukcja kaloryczności spożywanych pokarmów oraz obietnica powalających efektów, prawdopodobnych do osiąnięcia w kilka dni. Kończy się tak, że po kilku dniach jesteś na Dukanie, warzywnej, owocowej, sokowej oraz 1000 kalorii. Jednocześnie. Nawet jeśli wytrwasz dłużej niż kilka dni, na którejś z tych restrykcyjnej, niepoważnych diet to stracone kilogramy nadrobisz z nawiązką. Radykalne cięcie kalorii sprawdza się jedynie na początku. Jeśli już się na nie decydujemy, potrzebne jest solidne uzasadnienie oraz opieka specjalisty, który pomoże stopniowo zwiększać spożywaną wartość kaloryczną, alt2 by eskperyment nie skończył się skutkiem jojo. Nie musisz zniechęcać się tym, że przebieg odchudzania potrzebuje okresu. pora ma bowiem to do siebie, że oraz tak upłynie. Skoro od lat próbujesz doprowadzić się do porządku to może taki jeden rok, będący gwarancją długotrwałego sukcesu jest lepszym pomysłem niż kolejna super menu? Zupełnie tak jak słowo dietetyk. Wchodzisz do luksusowego gabinetu, siadasz na przeciwko stylowo ubranej kobiety, która spogląda na Ciebie znad okularów wartych więcej, niż najniższa krajowa. Ufasz jej. Dorobiła się, ponieważ skoro bywa profesjonalistką to ma mnóstwo zadowolonych konsumentów, polecających ją własnym przyjaciołom. Należy jej się! Po wejściu do gabinetu dowiadujesz się, że musisz mniej jeść i więcej ćwiczyć, i menu proszę dość, umyślnie dla Pana, unikalny, unikatowy, jeden, jedyny, niepowtarzalny. taki sam, który 2 tygodnie temu dostał Twój kumpel. Zawód dietetyk nie podlega w Polsce regulacji prawnej. Może się nim nazwać Pani Krysia z poczty i nikomu nic do tego. Pomijając paragrafy – pułap kształcenia dietetyków w Polsce bywa żenujący, a studia podejmuje ogrom ludzi skuszonych wizją zysku, w miejsce wariantem realizacji pasji. Dietetyk to osoba, której powierzysz swoje zdrowie. przemyśl dobrze, zanim wybierzesz własnego człowieka. Przepraszam, ale na mój gabinet musicie dodatkowo trochę poczekać ;). 6. Idealny okres nie istnieje Od jutra, od poniedziałku, po urlopie, po świętach, po urodzinach, jak zmienisz pracę, jak kupisz nowe buty, jak znajdziesz faceta, jak zerwiesz z wybranką… Codziennie dochodzą następne, dodatkowo więcej wyrafinowane niż poprzednio. w miejsce szukać sposobów, szukasz powodów, a każdy z nich wydaje się na tyle niebezpieczny, że rozgrzesza następne przełożenie ćwiczeń. nie ociągaj się na idealny okres – on nie istnieje. Nawet jeśli zdasz taki okropnie Trudny Egzamin, to zaraz pojawią się nowe kolokwia, gdy kupisz buty do biegania, zacznie Ci przeszkadzać niedociągnięcie pulsometra, gdy przestanie padać, dojdziesz do wniosku, że mimo wszystko bywa za gorąco. Daruj sobie wyszukiwanie kolejnych wymówek, wpisz trening do kalendarza z precyzyjnym uwzględnieniem h – traktuj taki punkt planu ; poważnie, jak potraktowałbyś spotkanie biznesowe czy laborki z chemii organicznej (z podkreśleniem wyższości drugiego nad i, co potwierdzą wszyscy studenci politechniki). 7. Jesteś skąpy oraz nie jesteś gotów ponieść kosztów, jakie niosłoby za sobą podjęcie decyzji. mimo pozorom nie odnoszę się do ceny jesiotra łowionego przy pełni księżyca, a do o wiele boleśniejszych kosztów. Przecież tak fajnie buduje się nowy alt3 dom w simsach, następne książki wołają Cię z półek, znajomi wyciągają na piwo. A Ty miałbyś iść na jakiś tam trening? Podjęcie dowolnej decyzji potrzebuje wyrzeczeń. Jakkolwiek miłe nie byłyby jej efekty (a zazwyczaj nawet sam przebieg) to z wyjątkiem zainteresowania, endorfinowych eksplozji i sukcesów czekają nas wyrzeczenia. Żeby osiągnąć wyznaczony cel, będziesz musiał umieć uregulować płatność. uregulować płatność własnym wolnym czasem, wykraczaniem poza strefę komfortu, rezygnacją z poprzednich przyzwyczajeń. Nie jesteś gotowy? Skończ marudzić, nie pytaj dlaczego nie chudnę i nie okłamuj siebie, ani wszystkich dookoła – najwyraźniej nie skupiasz się tak dość, by uregulować płatność podatek od obietnicy przyszłych efektów. odczuwasz, że tym razem dasz radę? To chwytaj się w garść, spinaj pośladki i ruszaj na trening. W starych butach, rozciągniętym dresie i bez barwnego bidonu w ręce. Na temat odchudzania, istnieje już niemała porcję przesądów i nieporozumień. W internecie da się znaleźć wszystko. Od amatorów diet kapuścianych, po wielkich ich przeciwników. A odchudzających się nie brakuje. W desperacji chwytamy się wszystkiego. Czasem mimo wszystko da się sobie więcej zaszkodzić, niż udzielić pomocy. Zanim podejmiesz jakąkolwiek decyzję o pozbyciu się kilku nadprogramowych kilogramów, przeczytaj zazwyczaj popełniane błędy. 1. Głodowanie. Najgorsza rzecz jaką możesz wybudować, to nie jeść. Aby zrzucić wagę, nie możesz pozwolić na to, żeby czuć ssanie w żołądku. Jeśli się głodzisz, Twój przemianę materii się spowalnia i zaczyna gromadzić zapasy w postaci warstwy tłuszczu. 2. Rezygnowanie z składników, w szczególności

ze śniadania. Chcesz zrzucić wagę, musisz jeść, przynajmniej 4 posiłki dziennie

. nigdy, ale to nigdy, nie rezygnuj ze śniadania. Im prędzej zjesz pierwszy posiłek, tym prędzej Twój przemianę materii powinno pracować na wysokich obiegu. 3. Spędzanie godzin na siłowni, 7 dni w 7 dniach. taki błąd popełnia się zazwyczaj. Aby, posiadać każde rezultaty, Twój organizm potrzebuje się regenerować. Bez tego, nie osiągniesz swoich celów. Podczas długich treningów, wyłącznie intensywność jest mniejsza, lecz również występuje zjawisko katabolizmu. Spalać zaczynasz swoje mięśnie, spowalniasz własny przemianę materii, co w konsekwencji kończy się przybraniem na wadze. Trenuj nie dłużej niż 60 minut. 4. korzystanie z diet “cud” i suplementów wspomagających spalenie ;. Tego jestem największym przeciwnikiem. korzystanie z diet, rozregulowuje i spowalnia Twój przemianę materii. wielokrotnie kończy się to skutkiem jo-jo. Preparaty pomocnicze spalenie ;, również nie okazują się najlepszym wyborem.na przykład, większość z nich posiada L- karnitynę. Czy alt4 wiesz, że Twój organizm wytwarza ją naturalnie? Jeśli dostarczasz L-karnitynę w postaci medykamentu, spowalniasz zdrowe jej wytwarzanie. 5.  Cardio, cardio, cardio. Spotykam się z tym codziennie. Osoby, które zamierzają zrzucić wagę potrafią spędzić h, na przykład na orbitreku, licząc jedynie kalorie. Trening jest mało żywotny, a do tego spalają one jedynie swoje mięśnie. Aby zrzucić wagę, należy trenować krótko, a intensywnie, nie zapominając przy tym o zbudowaniu masy mięśniowej. 6. menu ostatniego dania o godzinie 18.00 albo całkowite rezygnowanie z składników. Kolejny, wielokrotnie popełniany błąd. Załóżmy, że ostatni posiłek zjadasz o godzinie 18, a następny o godzinie 7 rano, następnego dnia (śniadanie). To 13 godzin bez żadnych wartości odżywczych…A to właśnie w nocy, Twój organizm odbudowuje się najlepiej i “generuje” efekty Twojego treningu. Zjedz kolację nawet godzinę przed snem. W takim wypadku, zjedz jedynie proteiny. 7. Wykluczanie z leczeniu odchudzającej składników odżywczych, w szczególności węglowodanów. Mitem jest, że rezygnowanie z węglowodanów, pozwoli Ci zrzucić wagę. Nawet jeśli udało Ci się zauważyć, że pomaga Ci to szybko pozbyć się nadprogramowych nadprogramowych kilogramów, jedynie czego się pozbywasz to woda. 1 gram węglowodanów, może wiązać nawet 4 gramy h2o mineralnej. Aby zrzucić wagę potrzebujesz wszystkich składników odżywczych : dobrych tłuszczy, węglowodanów i protein. 8. Rezygnowanie z składników ćwiczenia. Z tym spotykam się ;. główkujesz, że jeśli uzupełnisz kalorie ćwiczenia, Twój trening musi miał sensu? Błąd. Aby efekty były widoczne, musisz coś zjeść i to najlepiej jak błyskawicznie. Twój organizm potrzebuje energii, wyłącznie do odnawiania, lecz również do spalenia warstwy tłuszczu. 9. menu jedynie produktów “light”. Udowodniono, że jeśli artykuł ma etykietę

“light” zazwyczaj je się go w znaczniejszych proporcjach. albo ostrożna. a

rtykuły light mają dużo więcej substancji chemicznych, które wyłącznie okazują się niebezpieczne dla kondycji, ale mogą zakłócić przebieg odchudzania. 10. niedociągnięcie urozmaicenia. Przyzwyczajenie własnego człowieczego ustroju do identycznego treningu i tych samych składników wyłącznie jest nudne, lecz również zatrzymuje przebieg chudnięcia. Aby zrzucić wagę, należy “atakować” własny z różnych stron. wielokrotnie zmieniaj aktywność. Nie przywiązuj się również do tych samych produktów w swojej leczeniu. Mam nadzieję, że chociaż trochę zmodyfikowało to Twoje podejście do odchudzania. Popełnianych błędów jest mnóstwo. trzeba również dodać: niedobór realistycznych celów, zmuszanie się do treningów, niedobór systematyczności czy oczekiwanie szybkich rezultatów. Pamiętaj – spalenie ; to przebieg. Im mniej błędów popełnisz, tym lepsze rezultaty osiągniesz.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness