Dowiedz się jakich składników odżywczych Ci brakuje!

Dowiedz się jakich składników odżywczych Ci brakuje!

Redakcja

2017-07-18

brak komentarzy

Aby działać skutecznie i trafić w sedno aktualnego choroby - trzeba przyswoić, jakich dokładnie preparatów domaga się Twój organizm!         Aplikacja jest unikalna i skuteczna: - została sformułowana przez międzynarodowy zespół ekspertów CaliVita® International, uwzględniając najnowsze doniesienia uczenia się; - precyzyjność: analizuje aż 150 oznak i uwzględnia wit. i składniki mineralne; - szybkość i bezproblemowość: wypełnienie testu zajmie Ci mniej więcej 1-2 minut i z pewnością nie spowoduje żadnych trudności, a wynik otrzymasz natychmiast po jego zaprzestaniu; - dostępność: z aplikacji możesz korzystać gdziekolwiek jesteś - w domowym zaciszu, na starciu biznesowym, jak także podczas podróży; - jedyne co potrzebujesz, to dostęp do Internetu, komputer albo tablet czy smartfon; - całkowita dyskrecja: Twoje dane i wyniki nie zostaną nigdzie opublikowane, nikt musi miał do nich wglądu; - jeśli zechcesz, możesz przesłać uzyskany wynik do własnego opiekuna (sponsora) już za pomocą 1 kliknięcia, aby osiągnąć poradę czy też pomoc w dokonaniu zamówienia.   Pamiętaj!     Większość choroby natury zdrowotnej to wynik niedoboruskładniki  odżywcze witamin i preparatów mineralnych. Ich właściwe wyrównanie może przynieść niezwykłe korzyści dla Twojego organizmu. Nie ignoruj sygnałów wysyłanych przez Twój organizm i podejmij odpowiednie kroki, by cieszyć się pełnią organizmu, kondycją, witalnością i idealnym wyglądem.   Czy wiesz, że Mam dla Was nową porcję cennej wiedzy. Jestem nowiutko po wykładach na temat organizmu psychicznego jakie prowadził online dr Andrew Saul, współautor książki „Niacin – The Real Story”, napisanej razem z kanadyjskim biochemikiem, doktorem Abramem Hofferem (1917-2009), psychiatrą, który  z sukcesem poprzez ponad pół wieku praktyki lekarskiej leczył  swoich pacjentów witaminami m.in. z stanom depresyjnym i uzależnień.  branie kuracjuszom farmaceutyków może się pochwalić wskaźnikiem sukcesu ok. 10 %, podczas gdy terapia witaminowa sformułowana poprzez dra Hoffera – aż 75-80%. A to już nie okazują się żarty. Co zatem zaleca dr Hoffer? Dr Hoffer doszedł do wniosku, że to co określamy depresją jest de facto wywołane w praktycznie wszystkich sytuacji brakiem witamin w ustroju, zwłaszcza niacyny (wit. B3). Poprawnie przeprowadzona kuracja witaminowa skutkowała ustąpienie oznak. Dr Abram Hoffer skutecznie pomagał kuracjuszom poprzez ponad 55 lat, jest autorem ponad 20 książek i ponad 600 prac naukowych, z których dość mnóstwo zadedykował właśnie niacynie.  Jeśli chodzi o pokonanie stanom depresyjnym, to i wnioskiem do jakiego doszedł dr Abram Hoffer był taki, który ja osobiście podzielam, gdyż doświadczyłam tego ;: 1. ŻADNEGO CUKRU! Wyrzuć cukier i wszelkie słodkości ze własnego życia, gdyż pogarszają one Twój etap, a nie polepszają (choć pozornie może tak się wydawać, ale to jest złudne: słodki łakoć poprawia humor jedynie na parę minut, za który każe sobie ustabilizować płatność kolejnym „dołem”). eliminację z życia cukru jest na Jakich składników odżywczych brakuje właśnie tobie? serio dość ważne. przyswoić świetnie o tym, że na cokolwiek byś zresztą nie cierpiał – cukier to jedynie zaburza. Zawsze! Od takiej reguły nie ma wyjątków. Cukier to złodziej minerałów i witamin i cichy zabójca naszych najlepszych znajomych: stojących na straży organizmu naszych jelit laktobakterii. A zdrowie jelit jest niezbędne by na nic nie chorować. Jelita stanowią dość istotną część naszego systemu odpornościowego. W jelitach z aminokwasu egzogennego, tryptofanu, wytwarzana jest większość „hormonu farta” serotoniny. W jelitach także z tryptofanu nasz organizm jest wytworzyć sobie też określone ilości niacyny (wit. B3). Bez dobrych jelit nie ma organizmu, a cukier jest wrogiem numer 1 dobrych jelit. Pożegnaj zatem cukier na zawsze i bez pardonu, a wkrótce odczujesz jak jakość Twojego życia się odmieni na lepsze. 2. Zmień jadłospis na zdrowe pożywienie – zwłaszcza roślinne. Żadnego śmieciowego posiłków, napojów gazowanych i „energetycznych”,  żadnego pożywienia przetworzonego, (rafinowanego, oczyszczonego, homogenizowanego, smażonego, konserwowanego, polepszanego chemicznie) itd. jedynie zdrowe pokarmy: dużo świeżych warzyw i owoców, pełnoziarniste zboża, rozmaite kiełki, oleje nierafinowane tłoczone na chłód (w tym lniany), nasiona i orzechy, soki warzywno-owocowe na nowiutko wyciskane (minimum 350 ml dziennie takie jak marchewka, marchewka-jabłko, marchewka-jabłko-burak itd.), rośliny strączkowe i pokarmy fermentowane (kiszone).

Na tyle na ile to możliwe zwiększ picie pokarmów roślinnych

(zwłaszcza świeżych, nieprzetworzonych termicznie) w miejsce tych rodowodu odzwierzęcego. zamiast mięsa weź raczej tłuste ryby. Jeśli posiadasz wybór pomiędzy produktem konwencjonalnym a bio – postaraj się wybierać taki drugi. Unikaj przy tym jak ognia piwa, który jest takim samym złodziejem witamin i minerałów jak cukier i tak samo (jak nie gorzej) ogałaca system z wszelkich zapasów cennych składników. Ma też podobnie jak cukier oddziaływanie silnie odurzające. Od wszystkiego tego co może Cię osłabić, ograbić, niszczyć Twoje zasoby albo uzależnić – trzymaj się z daleka. 3. Rozpocznij jak najprędzej suplementację B-complex i niacyny Niezbędne minimum jeśli chodzi o B-complex zalecane poprzez dra Hoffera to 1 tabletka albo kapsułka 3-5 razy dziennie przy posiłkach. Najważniejsza i w szczególności fundamentalna dla organizmu psychicznego jest przy tym niacyna (witamina PP albo czyli B3), której – jak udowodnił dr Hoffer w roku 1953 – osobom z zaburzoną sferą psychiczną zawsze brakuje. Niektórym mniej, innym więcej, ale zawsze mają niedobory niacyny (plus pozostałych witamin z zespoły B), zazwyczaj więc magnezu, cynku i chromu. Dr Hoffer zalecał kuracjuszom terapeutyczną porcję niacyny wynoszącą przeciętnie 3 gramy niacyny dziennie (podzielone na 3 porcji w ciągu dnia po gramie albo częstsze porcji ale mniejsze).

Owszem, to dużo w akcie płciowym do RDA,

ale z wszelkimi witaminami tak jest jeśli mają działać terapeutycznie: czasem witamina musi być podana w wysokiej dawce aby ustąpiły symptomy.  Tak jak w przypadku wit. C czy jakiejkolwiek innej wit. – alt2 nie ma przecież jednej porcji niacyny korzystnej dla wszystkich. Twój organizm sam wie ile mu potrzeba aby poczuć się świetnie. U niektórych ludzi poprawa nastroju występowała już przy kilkuset miligramach na 24 h, u pozostałych a przy dawkach dużo znaczniejszych niż przeciętnie przepisywane 3 gramy. Dr Hoffer określał to w taki sposób, że ta pierwotna grupa ludzi cierpi na niedobór niacyny, podczas gdy ta druga najak  uzupełniać  składniki  odżywcze  „niacynozależność” (ang. niacin dependency), czyli potrzebują o mnóstwo znaczniejszych dawek przyjmowanych poprzez moment dłuższy niż grupa pierwotna aby pozyskać ustąpienie oznak.   Niacyna ma dwie postacie: kwas nikotynowy (nazwa jest myląca, gdyż nie ma nic wspólnego z nikotyną w papierosach) i amid kwasu nikotynowego (nikotynamid). ten pierwszy korelację powoduje przy znaczniejszych dawkach (szczególnie wziętych na pusty żołądek) tzw. flush (czyt. flasz), czyli uczucie ciepła (podobne do tego jaki odczuwamy gdy wygrzewamy się latem na słonecznej plaży – skóra lekko piecze i robi się czerwona), a taki drugi nie wywołuje go, ale za to jest bardziej obciążający dla wątroby. praktycznie flush jest niegroźny, dla licznych osób nawet przyjemny. Idealnie jest gdy dawka niacyny powoduje lekki flush (zaczerwienienie na policzku, szyi, przedramionach i może ewentualnie gdzieś dodatkowo), trwający 15-30 minut, co znaczy chwilowe nasycenie niacyną na dany okres. Jeśli flush istnieje dłużej, swędzi Cię albo piecze całe ciało, jesteś czerwony jak burak a do tego czujesz się dziwnie – znaczy to, iż przesadziłeś z dawką.

Niektóre osoby nie cierpią flusha, a inne go uwielbiają (szczególnie zimą).

Tym którym nie przypadł on do gustu dr Hoffer polecał zmienić kwas nikotynowy na nikotynamid, choć konieczne były wtedy np. raz na 6 miesięcy badania testowe funkcji wątroby (czasem trzeba było zrobić chwilową przerwę w podawaniu, wtedy funkcje wątroby wracały do normy). oddziaływanie terapeutyczne w zaburzeniach psychicznych (stany depresyjne, schizofrenia) wykazywał zarówno kwas nikotynowy oraz nikotynamid. mimo wszystko taki pierwszy jest nieco zdrowszy niż taki drugi, który nie powoduje co fakt flusha, ale – coś za coś – potrzebuje od lekarza większej kontroli nad pacjentem  z uwagi na większe obciążenie dla wątroby. Dr Hoffer badał też dość dokładnie wpływ niacyny na inne przewlekłe schorzenia cywilizacyjne, np. zapobieganie chorobom serca: w tym przypadku genialnie obniżała „zły” cholesterol jedynie niacyna w formie kwasu nikotynowego, natomiast nikotynamid nie miał żadnego terapeutycznego wpływu. Przy leczeniu schorzeń stawów sprawdzały się a obydwie sprawności. Aby uniknąć flusha tym, którzy z pewnych względów wolą wystrzegać się nikotynamidu, dr Hoffer polecał przyjmować niacynę w pierwotnej formie (czyli kwasu nikotynowego) zawsze na pełny żołądek, po jedzeniu. Równoczesne zażycie wit. C także redukuje flusha jak też i polepsza wchłanianie niacyny. Na jego intensywność ma zresztą wpływ mnóstwo zmiennych, w tym alt3 rodzaj spożytego jedzeniu, wypitego płynu (zimny czy gorący), przyjmowane w jednocześnie czasie leki (np. określone antypsychotyczne albo aspiryna redukują flusha). Skłonność do flusha mija po pewnym czasie przyjmowania zalecanej porcji dziennej (wielokrotnie była to dawka 3 g/24 h, rozbita na mniejsze), jeśli a posiadanie niacyny pozostanie przerwane, to skłonność do flusha pojawia się z powrotem.   Założyciel AA (Anonimowych Alkoholików) Bill W.  czyli William Griffith Wilson był także pacjentem dra Hoffera. Pozbywszy się schorzenia alkoholowej cierpiał na głęboką stany depresyjne, z której wyleczył go skutecznie dr Hoffer kuracją niacynową. W grupie AA zrobiono taką poniżej próbę: wybrano 30 wolontariuszy i dawano im 3 gramy niacyny dziennie. Efekty były poniższe: – 10 osób doświadczyło powrotu do organizmu w mniej więcej tydzień – 10 osób na powrót do organizmu czekało ok. miesiąc – pozostałe 10 osób nie odczuło wyraźnej polepszenia organizmu. Podając tanią witaminę aż 2/3 osób odczuło zdecydowaną poprawę bez skutków ubocznych. okazuje się to odsetek którym nie może się pochwalić żaden komercyjny farmaceutyk obecnie dostępny na rynku. I przypuszczalnie nigdy nie jest mógł. Dlaczego? nieskomplikowane: składnik odżywczy czasem może mieć oddziaływanie jak lek, ale żaden lek nigdy nie jest mieć działania jak składnik odżywczy. A Twój organizm potrzebuje składników odżywczych i sygnalizuje ich niedobory takim czy innym zakłóceniem.

Choroba nie powstaje jednym słowem z braku leku w ustroju,

chyba że jest nim składnik odżywczy Nota bene Bill W. napisał w latach 1965-1971 trzy niewielkie książeczki opisujące mnóstwo sytuacji (już późniejszych) i rozesłał je do wszystkich ośrodków AA z prośbą o propagację takiej wiedzy wśród potrzebujących. definitywnie mimo wszystko współdziałający ze wspólnotami ortodoksyjni lekarze nie mieli na to zbytniej ochoty i pozostano przy metodzie 12 kroków, a o niacynie wie jedynie mała grupka wtajemniczonych. COŚ tam wiedziałem, ale zapomniałem. pewien człowiek pyta, ale skąd wiadomo, że ewentualnie jestem u progu schorzenia? Jak wyczuć tę cienką granicę, że wczoraj dodatkowo byłem zdrów, a dzisiaj już nie? Kiedy mam stawiać pierwsze kroki zapobiegawcze? Yyy … od kiedy jedynie zacząłeś logicznie myśleć i kojarzyć fakty. poniżej 10 najpowszechniejszych składniki  bogate  w  składniki  odżywczebraków substancji odżywczych, które przyczynią się do chorowania na najchętniej występujące schorzenia. Ale zaleca się też zwrócić uwagę na następne 8, o których jedynie ja zamajaczyła. To nie okazują się jakieś tam wymysły, rzadkości, nieprawdopodobieństwa, to okazują się realia, pewniki, jak amen w pacierzu. Swoją drogą, pewien człowiek tak dodatkowo mówi? Starocerkiewnym? Co interesujące, lekarze o tym wiedzą, ale się tym chyba niezbyt interesują. No może za wyjątkiem braku nember łan. x TU KUPISZ sprawdzony JABŁCZAN MAGNEZU TiB (ta świetnie wchłanialna postać nie wywołuje rewolucji jelitowej:) 1. Magnez bywa kofaktorem dla ponad 300 reakcji enzymatycznych w organizmie. Magnezu alt4 zaczyna nam brakować, ; dlatego, że gleba została wyczerpana z tego pierwiastka i wysoko przetworzona żywność go nie ma, ale brakuje nam magnezu względu sytuacji stresogennych. Gdy będziesz wiódł bezstresowe życie, co wcale nie znaczy, że mało ambitne, Twoje straty magnezu będą rozpocznie mniejsze. rezultaty niedoboru: Insulinooporność, pragnienie/odwodnienie, obstrukcje, migreny, zespół niespokojnych nóg, skurcze, nadciśnienie, fibromialgia, jakby niemożność zaczerpnięcia głębokiego oddechu, u pociech tak zwane ADHD , drgania mięśni, latające oko, jak u osła ze Shreka, palpitacje, etc, etc Jakie okazują się zdrowe dobre źródła magnezu?

Migdały, orzechy nerkowca, orzeszki ziemne, szpinak, jarmuż, czarna fasola, raw kakao.

A tutaj masz do wyboru najgorsze i najlepsze sprawności magnezu. No i, że organizm nie może wykorzystywać wit. D bez magnezu.  Czyli witamina D.   2. Witamina D Niezależni naukowcy skłaniają do zwiększenia spożycia wit. D, dla korzyści natury zdrowotnej ratujących życie milionom niewiast. Mniejsze stężenie niż 25 nmol / l ( 10 ng / ml) wit. D (hydroksywitaminy D) w organizmie kobiety sześciokrotnie zwiększa zagrożenie zachorowania na raka piersi w aktu płciowego do niewiast o odpowiednim stężeniu wit. D za, które uważa się większe niż 50 nmol / L ( 20 ng / ml) Ciało wyłącza produkcję wit. D z promieni słonecznych, jeśli jej zakres we krwi robi się nazbyt wysoki razem z upływem lat, zdolność do konwersji światła słonecznego promieniowania UVB redukuje i uzupełnianie staje się konieczne.   nareszcie, piąte i ostatnie kryterium, które musi być wypełnione, i o którym mówi Kervran, bywa takie, że wszelkie możliwe transmutacje muszą obejmować konkretne enzymy, które warunkują ich spełnienie. Prawdopodobnie właśnie zjawisko biologicznej mutacji może tłumaczyć dlaczego skrzypy mają takie właściwości wysokiego nawapniania kości, chociaż nie zawierają nazbyt dużo wapnia w sobie, gdy dodatkowo okazują się po prostu polnym ziółkiem. Profesor Kervran powołuje się także na badania, które były przeprowadzane mniej więcej 50 lat temu. Były to testy przeprowadzane na szczurach i wykazały, że, podając im zamiast wapnia naturalny krzem ich kości wyleczyły się rozpocznie prędzej. W istocie, badania wykazały, że po upływie zaledwie 17-tu  dni, złamania kości okazują się praktycznie w całości  naprawione przy użyciu organicznego krzemu, czyli niż dość wczesnych etapów naprawczych przy podawaniu wapnia. Jakie okazują się zdrowe dobre źródła wapnia? świetnym źródłem wapnia bywa jogurt kozi, ser, sok pomarańczowy wzbogacony wapniem, i ciemnozielone jarzyny. Uważka: Z krzemem także należy postępować roztropnie   6 . Jod Jod bywa minerałem śladowym mimo wszystko z wielkimi/wielkimi konsekwencjami dla naszego organizmu, zwłaszcza tarczycy. Polecam darmowy e-book o hormonach, jodzie i soli z solniczki, możliwe że oczy się Możnym dodatkowo szerzej otworzą. rezultaty niedoboru jodu: Niedoczynność tarczycy, Wole, Kretynizm, A dodatkowo raki, W tym piersi  Jakie okazują się dobre źródła jodu naturalnego?  

Zobacz też 

Opaski na rękę


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness