Fit przekąski na plaże - czyli, jak nie przytyć na urlopie?

Fit przekąski na plaże - czyli, jak nie przytyć na urlopie?

Redakcja

2017-08-01

brak komentarzy

Śliwki kroimy dość drobno, podobnie jabłko. co  zabrać  do  jedzenia  na  plaże

Szczypiorek oraz miętę szatkujemy oraz dodajemy do jabłek, całość dokładnie mieszamy z majonezem oraz sambalem. Odstawiamy do lodówki do schłodzenia. Ciasto zagniatamy raz jeszcze, grupujemy na małe porcje oraz formujemy z nich małe placuszki rozwałkowując na grubość ok. 5 mm. Odkładamy do ponownego wyrośnięcia na ok. 20 minut. Rozgrzewamy patelnię, układamy na niej arkusz papieru do pieczenia oraz układamy filety kurczaka. Smażymy bez użycia oleju, wielokrotnie obracając ok. 5-6 minut, aż w chłodne lody dla ochłody!” “Pyszne pączki prosto do rączki!” A więc wakacje oraz plaża, oraz tysiąc niezdrowych oraz koszmarnie drogich przekąsek, które czekają kolejnymi. samodzielnie ciężko się im przeciwstawić a co jedynie gdy potomek ciągnie za dłoń do barku tuż obok. A tak wcale być ;! oto kilka podpowiedzi o tym co zaleca się (oraz co należy) wziąć na plażę. w pierwszej kolejności – przygotuj się Nawet jeśli przebywasz w hotelu all inclusive czy też ultra all inclusive – zawsze zaleca się samemu podjąć decyzję, co do tego, co zaleca się jeść a z czego da się spokojnie zrezygnować. Przydatne mogą się okazać wszelkiego rodzaju pojemniki, buteleczki, termos, lodówki trzymające temperaturę. Ochronią one napoje oraz spożywanie przed błyskawicznym zepsuciem, utrzymają odczucie smakowe oraz pozwolą się orzeźwić bez wymogi sięgania po lody oraz napoje gazowane. Przydatne będą też torebki foliowe żeby ochraniać spożywanie przed piaskiem. Wygodnym rozwiązaniem dla zachowania higieny przed oraz po jedzeniu okazują się nawilżane chusteczki. menu na plażę Aż dziwne, że sięgamy na wakacjach po niezdrowe przekąski.

Przecież gdy zamkniesz oczy oraz wyobrażasz sobie raj na ziemi,

plażę z turkusową wodą oraz siebie – to już ci się wydaje o pysznych nektarach wyciskanych 11 dietetycznych przekąsek do wzięcia na plażę ze świeżych owoców, egzotycznych przekąskach, czasem jakimś wielokolorowym drinku na takiej właśnie bazie. Nie ma naprawdę nic prostszego niż zebranie ze sobą kiści świeżych winogron, pokrojonego oraz superorzeźwiającego arbuza, odrębnych ulubionych owoców oraz włożenie ich do chłodziarki turystycznej. Owoce mają tę korzyść, że zawierają szczególnie dużo płynu oraz wspomogą nawadnianie organizmu przy prażącym słońcu. Nawet jeśli nie posiadasz wymogi zabrać czegoś co utrzyma chłód – to jabłka, gruszki długo będą trzymać formę. Fani dietetycznych przekąsek docenią odczucie smakowe niedużych marchwi, odpowiednio pokrojonego ogórka czy papryki.   Ze względu, że same owoce na całodzienne plażowanie to może być nadto mało – część ludzi doceni możliwość zrobienia sobie kanapek – tutaj ważne żeby użyć produktów, które się nie zepsują pod oddziaływaniem temp.. Tak więc dodatki takie jak majonez świetnie omijać szerokim łukiem. Natomiast ser bywa świetny żeby szybko naładować akumulatoryzdrowe  przekąski  na  plaże energią. Będziesz jej potrzebować, bo organizm wychłodzony wodą morską okaże się musiał zrekompensować sobie jej straty na ogrzanie ciała. Jeśli posiadasz pod opieką pociechy – to na pewno uradują się z prażonej kukurydzy. Jeśli ci się wydaje, że to niezdrowe – przeczytaj jak zrobić popcorn żeby był zdrowy. Dużo płynu (oraz ;) Przede wszystkim należy pamiętać, żeby odpowiednio się nawodnić. oraz nie, nie pomoże kąpiel czy też to, że nałykaliśmy się podczas pływania słonej, morskiej płynu. Chociaż możemy tego nie czuć, wypacamy szczególnie dużą dawkę płynu oraz musimy posiadać pod ręką wodę. oraz co ważne – ukoi pragnienie świetnie niż napoje gazowane, które chociaż sprawiają bąbelkami wrażenie orzeźwienia – nie będą stanowić tak dobrego rozwiązania jak klasyczna woda. A co jeśli nie lubimy płynu? Zrobienie sobie do termosu pysznej, schłodzonej kawy, orzeźwiającej lemoniady to dobry alt2 wybór.

Takie smaki na pewno polepszą

Wam stan psychiczny oraz zachęcą do dalszego plażowania. da się użyć innego tricku oraz najpierw picie zamrozić – zanim się rozpuści  zleci trochę momentu a Ty już zdążysz nacieszyć się smakiem napoju.   Udane plażowanie Na koniec zaleca się pamiętać o tym, żeby przede wszystkim skupić się na tym co przyjemne, więc lody momentu jedynie zostawią korzystniejsze wspomnienia z wypoczynku. Gdy atakuje Cię już większy ssanie w żołądku świetnie zjeść coś poważniejszego, czasem spożywanie obiadu na samej plaży może być już nadto dużym wyzwaniem.   okazują się wakacje – letni okres sprzyja odpoczynkowi. Podczas urlopu zdarza się, że jesteśmy częściej narażeni na pokusy związane z obszarem wypoczynku. Możemy być spokojni, jeśli kusi nas, po wielogodzinnej wędrowce, zjedzona na deser domowa drożdżówka z jagodami, czy też szarlotka w schronisku własnie wyjęta z pieca. inaczej kwestia się ma, gdy spędzamy okres w nadmorskiej miejscowości, ulokowani już 4 godzinę pomiędzy budką z lodami, sprzedawcą gofrów, frytek oraz hamburgerów, a w cieniu leżaka chłodzi się następne piwo. Dzisiaj mimo wszystko nie chciałam się zajmować smutnym szczególnie dla mnie tematem nadwagi ogólnie widocznej na plaży. nadwagi rzucającej się w oczy, wśród coraz to młodszych pociechy, trzymających w jednej ręce słodzony napój gazowany, a w drugiej nieodłączny telefon komórkowy. Dzisiaj chciałam Wam dopomóc wybrać odpowiednie przekąski, które dobrze zapakować do piknikowego koszyka lub na górską wędrówkę. Jak zacząć :  Czytaj skład: będzie szczególnie krótki : najrozsądniej nie więcej niż 5 produktów. powinna być dla Ciebie zupełnie zrozumiały czyli po prostu musisz mieć świadomość co to za substancja.  Łatwym oraz skutecznym testem okazuje się przeczytanie składu kilkuletniemu dziecku. Jeśli jakiejś położenia nie rozumie oraz nie wie bywa lepiej taki artykuł ominąć.przekąski  <img src= na plaże" src="a" />

Oczywiście okazuje się mnóstwo dobrych produktów,

które mają w swoim zawartości raczej zupełnie nieszkodliwe substancje jak pektyny, ale takich sytuacji okazuje się niewiele. dopilnuj  na chwyty reklamowe. Jeżeli  na produkcie okazuje się napis „Dla pociechy” to zazwyczaj producent po prostu chce, aby rodzice, dziadkowie oraz inni bliscy taki artykuł kupowali, a pociechy o niego prosiły. Wiec zazwyczaj okazuje się to artykuł projektowany po to, by go sprzedać dzieciom oraz by pociechy go pożądały,  a nie po to by był dla pociechy odpowiedni (służył ich zdrowiu). Dlatego też takie składniki będą zazwyczaj miały: atrakcyjne pojemnik skierowane dla pociechy kolorowe oraz kuszące; wielki napis przemycający hipotetyczną wartość dodaną suplementu (Z witaminami, z wapniem, Pełne zboża oraz inne)  dzięki czemu dorosłym prościej okazuje się podjąć decyzję o dokonaniu zakupu; stosunkowo niską cenę; oraz fatalny skład…Poniżej podaje przykład takich ciastek których absolutnie żadne potomek ; tykać… dorosły również:Jak widzicie te ciastka to przede wszystkim najtańsza mąka pszenna (czyli bogactwo rozszczelniającego jelita glutenu oraz węglowodanów błyskawicznie rozkładających się do cukrów prostych) z dodatkiem dużej ilości szczególnie niskiej  jakości, niebezpiecznych dla człowieka tłuszczów trans (tutaj ukrytych pod nazwą częściowo utwardzone tłuszcze roślinne) z dodatkiem cukru, syropu glukozowego oraz całej litanii innych, bezwartościowych produktów imitujących menu.

Tak, mniej więcej, wygląda większość produktów kierowanych dla pociechy:

kolorowe pojemnik, niewielki cena, dietetyczny koszmar w środku oraz opłakane efekty dla potomka za kilka, kilkanaście lat…. weź słodycze które składają się z : suszonych owoców, orzechów innych, naturalnych produktów których nazwy rozpoznasz. Gdzie ich szukać? Stają się coraz powszechniejsze oraz na całe los tańsze. najprędzej o nie na stoiskach eko gdzie nadal odstraszają ceną  chociaż, coraz częściej, świetnej jakości batony da się dostać już w Rosmannie czy nawet w dyskontach. alt4 będzie odpowiednia prawidłowo poszukać. Wybór okazuje się po Twojej stronie!!! Nie daj się reklamowym chwytom, używaj zdrowego rozsądku, lub krytyczny oraz czujny wobec napisów : „Z witaminami” – potomek musi jeść wit. z pożywieniem, wit. sztuczne to leki oraz powinien je przepisywać LEKARZ!!!;  „z Wapniem” – zazwyczaj na serach, serkach oraz mleku – czy pewien człowiek widział ser bez wapnia? ( może wegański); ” z owocami” na serkach, napojach, słodyczach – kochani jeśli taki owoc nawet tam okazuje się to naprawdę jego wartość odżywcza okazuje się już znikoma;takie przykłady da się mnożyć w nieskończoność.

Zaczynamy dobre wybory: Mój numer jeden jeśli chodzi o górskie wędrówki

oraz wysiłek fizyczna, organiczny skład, wysycenie składniku odżywczymi, wielka zawartość błonnika który spowolni dostawanie się cukru do krwi oraz znikomą szkodliwość to: Suszone owoce nieprzetworzone, niesiarkowane: morele, rodzynki,figi, daktyle, jabłka, miechunka, morwa oraz inne. Uwaga: żurawina, wiśnie, banany okazują się zazwyczaj z dodatkiem cukru, oleju, konserwantów oraz innych składniku to czyni je mniej wartościowymi komponentami mieszanek bakaliowych. coraz częściej da się mimo wszystko spotkać banany eko suszone naturalnie mimo wszystko okazują się na ta minutę szczególnie kosztowne. wybrane, ulubione orzechy, nieprzetworzone, niesolone, nieprażone, najrozsądniej przechowywane w łupinach.  zaleca się sięgac po orzechy włoskie, migdały. świetnej jakości gotowe batony – kilku chwilach da się w sklepach odnaleźć ich całe mnóstwo – okazują się tańsze oraz droższe, z egzotycznymi dodatkami  w postaci goii, chlorelli, kruszonych ziaren kakao, chia oraz innych. Pamiętajcie o prostych domowych deserach robionych samodzielnie przez pociechy: organiczny jogurt z owocami, owoce z bakaliami – pomysłowość pociechy nie ma barier. No oraz zawsze możesz zrobić swoje naturalne batony energetyczne. Przepisów w sieci okazuje się mnóstwo!!! Życzę udanych letnich miesięcy oraz dobrych wyborów. Dużo słońca Kochani!!!


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness