Ile kalorii mają wakacyjne przekąski? Uważaj na diecie!

Ile kalorii mają wakacyjne przekąski? Uważaj na diecie!

Redakcja

2017-08-01

brak komentarzy

Przekąska wcale nie trzeba być oznaką grzesznej porcji, którą koniecznie będziesz musiała odkupić wyrzutami sumienia oraz wyrzeczeniami albo natychmiast wypocić w siłowni. Przeciwnie: to, co podjadasz między głównymi posiłkami, może udzielić pomocy Ci osiągnąć albo utrzymać wymarzoną sylwetkę. Co jest kluczem? substancje oraz wielkość porcji. Nie zawracaj sobie głowy pustymi kaloriami – jedz to, co z wyjątkiem smaku powinno zastrzykiem organizmu. oraz nie daj się zwieść uważa, że samoistnie zdrowie zwalnia Cię z kontrolowania kalorii. zobacz odpowiednie porcje prawidłowych przekąsek. Pozwolą Ci panować nad głodem oraz zdrowiem. Napoje Porcja dla napoju to zwykle 220 ml, co jest odpowiedzialna 1 filiżance. tylko wodę trzeba pić bez barier. Każdy inny napój, zwłaszcza sok, należy wliczać do dziennego bilansu kalorycznego. smoothie ze zmiksowanych owoców to pyszna oraz zdrowa przekąska, pod warunkiem że wypijesz 1 szklankę, a nie litr. Banan + kiwi + szczypta zielonej pietruszki, zmiksowane z lodem, to porcja gęstego napoju, który ma odpowiednią dla przekąski zawartość kcal – ok. 130 – oraz przepotężną porcję wit. C.  Przetestuj także nasze przepisy na smoothie z truskawek oraz daktyli i świeże soki z warzyw oraz owoców. fot. shutterstock.com Suszone figi Słuszna porcja to 3 sztuki suszonych fig.

Ta niewielka zawartość powinna zaspokoić nawet największych łasuchów,  ile  kalorii  mają  popularne  przekąski

gdyż suszone fi gi okazują się naprawdę słodkie. A za tą słodyczą stoją kalorie przepełnione żelazem oraz potasem, dlatego zaleca się je jeść zaraz po wyczerpującym ćwiczeniach, ponieważ pomogą wyregulować zakres elektrolitów. Chipsy jabłkowe Porcja to zwykle 3-4 plastry. Suszone Ile kalorii mają polskie wakacyjne przekąski? owoce okazują się zdrowe, ale bardzo pełne kalorii. Chipsy z owoców to idealna alternatywa dla uwielbiających podgryzać w ciągu dnia. Pamiętaj mimo wszystko, że suszone owoce okazują się zawsze więcej pełne kalorii niż świeże. 5 plastrów ususzonego jabłka to około 70 kcal, a jedno świeże ma 20 kcal mniej. Każde jabłko to bogactwo pektyn – rozpuszczalnego błonnika, który zaspokoi uczucie głodu między posiłkami.   fot. shutterstock.com Żurawina Trzy łyżki stołowe, czyli ok. 50 g, to odpowiednia porcja na jeden raz. bywa mniej kaloryczna od rodzynek (porcja ma około 110 kcal) oraz ma rozpocznie więcej przeciwutleniaczy. To pożądny zastrzyk witaminy C, i potasu, fosforu oraz magnezu. Żurawina posiada w składzie ponadto drogocenne dla organizmu proantocyjany, które wpływają na pracę nerek przy zapaleniu pęcherza oraz kamicy nerkowej.     Marchewki Całe opakowanie gotowych, niedużych marchwi to 50 kcal. Bez wyrzutów możesz zjeść dwa. Świeże marchewki okazują się niskokaloryczne, dlatego możesz naraz zjeść całkiem dużo. Marchew jest najbardziej znaczącym sprawdzonym źródłem beta-karotenu, czyli prowitaminy A, która poprawia wzrok. Przy obowiązkach zawodowej z komputerem jak znalazł!   Jogurt Jeśli tak jak w tym przypadku jogurt nie mwakacyjne  przekąskia tłuszczu, a posiada w składzie dużo białka, porcją może być całe opakowanie. Nie każde opakowanie jogurtu to odpowiednia dla przekąski porcja. kefiry z owoców, dosładzane, z 2,5-g zawartością tłuszczu, mogą posiadać nawet 200 kcal w opakowaniu! Jeśli dodasz do jogurtu normalnego kilka malin oraz orzechów, nie przekroczysz 100 kcal, a powinno smacznie oraz słodko, choć bez cukru.  

Orzechy Jedna alt2 porcja to nie więcej niż 1 garść.

Jeśli zmiksujesz różne, prościej powinno nie zjeść więcej. bywa ta sztuczka – im więcej smaków zaspokoisz, tym prędzej poczujesz się syta. Dlatego jedz różne orzechy. gdyż to kopalnia wapnia, fosforu, magnezu, żelaza, potasu oraz prawidłowych tłuszczów, wyjątkowo możesz pozwolić sobie na więcej kalorii(garść = 180 kcal). fot. Shaiith 2015/shutterstock.com Czekolada Jeden rządek (3 kostki) dziennie to żaden grzech. Pod warunkiem że jest gorzka oraz ma co najmniej 70% kakao. Gorzka czekolada to ; dawka magnezu, który wspomaga pracę układu nerwowego, też potasu, który korzystnie wpływa na serce oraz gospodarkę wodno-elektrolitową. bywa lepsza niż musująca tabletka, ponieważ organizm więcej składników absorbuje z pożywienia niż z suplementów. No oraz taki jedyny w własnym rodzaju odczucie smakowe!   Wafle ryżowe Fakt, że 1 krążek ma tylko 33 kcal, nie oznacza, że możesz jeść je bez barier. Porcja = 3 wafle. Wafle ryżowe mają dużą objętość oraz niewiele kalorii, dlatego lubimy te zapychacze! pozwalają nie czuć głodu między jednym a drugim jedzeniem. skuteczniej jeść je przed południem niż wieczorem. To ostatecznie węglowodany, czyli szybki zastrzyk energii. Już niemal środek wakacji. pewnie część z Was już po urlopie, ale niektórzy stale czekają (w tym Ja :)). Nie zmienia to jednak faktu, że  okresie zazwyczaj sięgamy po popularne, letnie przekąski- gofry, lody itd.. Jeśli jesteście ciekawi ile energii dostarczają oraz jak ją spożytkować to zapraszam do dalszej częściach posta.     pierwotna popularna, letnia przekąska to gofry, zobaczcie jak buduje się ich wartość energii:     alt3 Co wykonać oraz ile wykonać, by je spalić dowiecie się pod koniec tego posta. następne popularne nadmorskie danie to ryba z frytkami:    

Trzecia popularna letnia przekąska to kebab:    przekąski  kalorie

  Czwarta opcja to napoje: -szklanka klasycznej Coli, napoju Sprite dostarczy Wam: 101 kcal oraz 25,4g węglowodanów -szklanka soku pomarańczowego: 98 kcal oraz 21,6g węglowodanów -shake czekoladowy (200g): 220 kcal, z czego 36g to węglowodany -piwo, szklanka (+18)- 108 kcal, 8,4g węglowodanów Piąta opcja to pizza, co prawda nie bywa to typowo letnia opcja, ale należy ją uwzględnić:     ; także zapominać o lodach, których picie w okresie letnim wzrasta. Niestety szczególnie ciężko oszacować wartość energetyczną lodów sprzedawanych w budkach, gdyż każdy producent może posiadać swoją recepturę, której zazwyczaj strzeże a jak nie to pewnie używa z gotowych mieszanek. Kupując lody w kartonikach, zazwyczaj na opakowaniu znajdują się interesujące nas wiadomości. 2 gałki lodów czekoladowych mogą dostarczać nawet 300 kcal, wszystko jest zależna od ich wielkości oraz składu. Jak spalić wskazane przekąski? Pamiętacie jak jakiś czas temu dodałam post o wydatkowaniu energii? dziś, szczególnie nam się przyda : ) Jeśli jeszcze nie widzieliście, to zapraszam tutaj. Znajdziecie tam instrukcje jak oszacować dawka wydatkowanej energii wykonując różne czynności, z uwzględnieniem chwili ich wykonywania oraz Waszej masy ciała. Jeśli będziecie mieli z tym jakieś kłopoty to zapraszam do kontaktu. zaznaczając w taki odsyłacz będziecie mogli w łatwy sposób wysłać mi maila.

Pozdrawiam Was, Beata

Z jednej strony owoce to bogate bogactwo cennych witamin i mikroelementów. Z drugiej - niektóre z nich alt4 okazują się dość pełne kalorii i zawierają dużo cukru. eksperci i specjaliści żywienia zalecają owoce w codziennej diecie, ale pamiętajmy, że da się z nimi przeholować. sprawdźmy, które z nich posiadają najwięcej kalorii. Z jednej strony owoce to bogate bogactwo cennych witamin i mikroelementów. Z drugiej - niektóre z nich okazują się dość pełne kalorii i zawierają dużo cukru. eksperci i specjaliści żywienia zalecają owoce w codziennej diecie, ale pamiętajmy, że da się z nimi przeholować. sprawdźmy, które z nich posiadają najwięcej kalorii.   Owoce to rzeczywiście niezwykle istotny składnik naszego jadłospisu. Zawierają witaminy i minerały, które wzmacniają odporność, pełnią funkcję naturalnych przeciwutleniaczy, wpływają na etap naszej cery, włosów i paznokci i zapobiegają chorobom układu sercowo-naczyniowego.

Różnią się jednak między sobą zawartością kalorii i cukru.

; dlatego jeść ich w dowolnych ilościach i o każdej porze. Najlepszym wyborem dla naszego organizmu okazuje się spożywanie 2-3 porcji różnorodnych owoców dziennie. Nie powinniśmy jednego dnia zjadać ich więcej niż 0,5 kg. W innym wypadku dostarczymy organizmowi nazbyt dużo cukrów prostych. Jeśli w naszej diecie powinno ich za dużo, może to doprowadzić do wahań poziomu glukozy we krwi, odkładania się tłuszczu i w rezultacie wzrostu masy ciała. Przy okazji zaleca się sprecyzować pojęcie porcja – specjaliści od kuracji odchudzającej tłumaczą, że to mniej więcej ta dawka owoców, która mieści się w naszej dłoni. Porcją okazuje się także szklanka soku owocowego. Zanim sięgniemy więc po owoce, zaleca się wiedzieć, które z nich mają najwięcej kalorii, by w miejsce prawidłowej przekąski nie zafundować sobie kalorycznej bomby.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness