Jak ćwiczyć na siłowni? Musisz to wiedzieć!

Jak ćwiczyć na siłowni? Musisz to wiedzieć!

Redakcja

2017-08-11

brak komentarzy

kosztowny Czytelniku, jak  ćwiczyć  na  siłowni

zapoznaj się z zasadami, które umożliwią ci zaznajomić się z siłownią. W artykule przedstawiono siedem zasad osoby zaczynającej własny trening siłowy. Dzięki nim pierwsze dni w nowym świecie sportów sylwetkowych będą szczególne oraz przeciwnie do licznych ludzi nie zrezygnujesz ze zmiany własnej sylwetki, zanim de facto ją będziesz 1. Obierz własny cel Najważniejszy bywa cel treningowy. Bez niego wysiłki nie będą miarodajne. Bez konkretnego zamiarze trening siłowy bywa niczym okręt, który krąży po bezkresie oceanu, nie decydując się płynąć w żadną ze stron. Plan treningowy powinien jasno definiować, co ma udzielić pomocy osiągnąć pierwszy oraz każdy kolejny trening. Na początku zaleca się przejrzeć się w lustrze. Już ; należy określić, czy w obecnej formie więcej dobre powinno zbijanie wagi, czy nabieranie masy mięśniowej. mimo pozorom nie bywa to trudne. Ponadto dodatkowo można wykonać sobie zdjęcie oraz zapytać zaufanego przyjaciela o opinię, jeśli samemu ma się problem z pojęciem formy. 2. Sprawdź swoje wyniki siłowe Zanim będzie się ciężki trening siłowy na maksimum swoich szans, wypadałoby sprawdzić miejsce, z którego rozpoczyna się swoją przygodę. Należy więc określić swoje wyniki siłowe w podstawowych ćwiczeniach. szczególnie ważne bywa określenie, ile bywa się w stanie dźwignąć raz w martwym ciągu, przysiadzie, wypychaniu sztangi na ławce płaskiej, wyciskaniu hantelek nad skroń, uginaniu ramion ze sztangą oraz prostowaniu ramion z gryfem do czoła leżąc. Dzięki temu powinno można dostosować już pierwszy trening do własnych szans. Odpowiedni plan treningowy to kolejny krok na drodze do wymarzonej sylwetki. 3. Ucz się od więcej profesjonalnych ludzi Początki zawsze okazują się trudne. Pierwszy trening właśnie między innymi dlatego zapada już na zawsze w pamięć. Nie ma jednak co się zrażać, a pierwszy raz na siłowni należy potraktować jako czas nauki. prawidłowo podpatrywać technikę, sam trening oraz metody ćwiczeniowe pozostałych ludzi, które prezentują się najrozsądniej pod względem wizualnym na siłowni. Z tym powinna się posiadać dolegliwości, niejako na każdej siłowni znajdzie się kilka ludzi, które zdecydowanie temu sportowi poświęcają swoje życie, co zresztą widać po ich ponadprzeciętnej sylwetce. 4. Nie bój się korzystać z rad oraz pomocy pozostałych ludzi Jeśli ma się problem, pytania bądź nie wie się czy prawidłowo wykonywane bywa dane ćwiczenie – nie należy bać się pytać bądź prosić o pomoc osoby trzecie czy trenera personalnego. jedynie w taki sposób bywa się w stanie uniknąć błędów już na samym początku, a to z pewnością zaprocentuje w przyszłości. Każdy dawniej miał własny pierwszy trening, więc ochoczo pomoże w uwikłaniu się z problemami niedoświadczonemu koledze. 5. Zaznajom się przynajmniej z podstawowymi ćwiczeniami okazuje się to nawiązanie do punktu numer dwa. Już na pierwszym ćwiczeniach zaleca się postarać się opanować do perfekcji podstawowe ćwiczenia. Od samego początku należy skupiać się na prawidłowej technice. Męska duma może znaleźć się w kieszeni, niejako na Jak ćwiczyć na maszynie Leg Curl? tym etapie perypetie z treningiem nie liczy się ciężar, jedynie konstruowanie podstaw, na których później ; bazować poprzez długie dekady. 6. Pierwsze tygodnie poświęć na roztrenowanie Pierwsze 2-3 miesiące, a w skrajnych przypadkach, gdy np. cierpi się na sporą nadwagę, nawet 6 miesięcy należy poświęcić na roztrenowanie mięśni. W trakcie roztrenowania trzeba skupiać się, o czym już wspomniano, na odpowiedniej technice. Ciężar należy dobierać tak, aby być w stanie wykonać 15-20 prawidłowych powtórzeń, mając w zapasie 1-2 powtórzeń. Podstawowy błąd ludzi zaczynających własny pierwszy trening to rzucanie się w wir bezkompromisowych ćwiczeń, które w miejsce rozwijać mięśnie, prędzej przysporzą wymówek do dalszego uczęszczania na siłownię. 7. Przyjrzyj się swojemu menu czas roztrenowania można także poświęcić na zmianę swoich nawyków żywieniowych, o ile oczywiście okazują się złe. Wskazane bywa spożywanie większej ilości produktów zawierających białko, dobrych węglowodanów oraz tłuszczów. Nie należy stronić od owoców oraz warzyw. Dodatkowo ważne bywa picie odpowiednio dużej ilości płynu, pamiętając przy tym także o suplementacji – podstawowymi wyrobami okazują siętrening  na  siłowni w tym wypadku białko oraz wit. oraz minerały, które można zakupić np. w tabletkach. Osoba ćwicząca powinna stronić od słodyczy, wysokoprocentowych napojów, papierosów oraz narkotyków. powinna ona starać się odstawić na bok słodkie gazowane napoje oraz wszystkie produkty obejmujące nieskomplikowane – w tym pszenicę oraz kukurydzę, należy także stronić od tłustego mięsa oraz tłuszczów ;. Początki na siłowni bywają różne. Zazwyczaj kiedy sam widzę na siłowni „świeżaków”, to zastanawiam się z jakiej planety się wzięli. Poniższy poradnik pomoże wam prawidłowo oraz odpowiedzialnie zacząć przygodę z treningiem na siłowni.   1) Nie śpiesz się w szczególności ignorowane zalecenie poprzez większość młodych adeptów ćwiczeń siłowego. Z psychologicznego punktu widzenia okazuje się to dość zrozumiałe. Kiedy pewien człowiek zapisuje się na siłownię, to zaczyna wyobrażać sobie efekty własnego ćwiczeń. Mało kto jednak uświadamia sobie jaką długą drogę trzeba nieraz przejść, żeby osiągnąć upragniony efekt. Efekt, który okazuje się wypadkową mnóstwo czynników takich jak: systematyczność, odpowiednia technika, odpowiedni plan, menu, wiedza oraz cierpliwość. takiej sylwetki nie zrobisz w tydzień, ani miesiąc. Pierwszy miesiąc na siłowni polecam spędzić na nauce prawidłowego technicznego wykonywania ćwiczeń. Idealnie byłoby gdyby miał wam kto udzielić pomocy.

Na dobrych siłowniach zawsze osiągalny instruktor,

którego można zapytać czy prawidłowo wykonujemy dane ćwiczenie. Na najlepszych instruktor sam podejdzie oraz zwróci nam uwagę jeśli robimy coś nie tak. Przed wizytą na siłowni dobrze pooglądać filmiki instruktażowe na temat danych ćwiczeń. dość ważne będą przede wszystkim 2 czynniki: stabilizacja oraz oddychanie. PRZECZYTAJ MOJĄ powieść   rezultaty braku odpowiedniej techniki na siłowni Zwiększone zagrożenie kontuzji (szczegóły w tym tekście), która może w całości pokrzyżować plany ćwiczeniowe na długo. niedobór oczekiwanych efektów, a także pogłębianie wad postawy. okazuje się związane to np. ze zjawiskiem tzw. „ruchów kompensujących”. Nieprawidłowe wykonywania ćwiczenia (a także nieprawidłowe oddychanie w trakcie) może alt2 powodować uboczne angażowanie odrębnych mięśni, których docelowo nie ćwiczymy. 2) zobacz czego wcale chcesz Kolejny częsty problem, z którym spotykam się w trakcie odpisywania różnym osobom na ich pytania dotyczące ćwiczeń. Uwaga: praktycznie nie można spalać warstwy tłuszczowej oraz budować masy mięśniowej jednocześnie (chyba, że używa się sterydów). Dlatego kiedy chcecie rozpocząć trening na siłowni, to zdecydujcie się czego tak naprawdę chcecie, bo w inny sposób nijak nie okazuje się się dało ustalić odpowiedniego planu treningowego oraz żywieniowego. przebieg redukcji warstwy tłuszczowej oraz budowania masy mięśniowej okazują się do siebie przeciwstawne oraz nie ma szans na ich łączenie na dłuższą metę. Dostosuj trening oraz dietę do swojego zamiarze Jeśli chcesz tracić tkankę tłuszczową to tutaj znajdziesz moje teksty na taki temat. a dla ludzi, które zamierzają nabrać masy mięśniowej przydatne będą te składniki. 3) pamiętaj o odnawiania! taki punkt to właściwie wariacja na temat punktu nr 1. Pośpiech każe początkującym ćwiczyć niesamowicie zazwyczaj. W taki sposób mięśnie nie mają żadnych szans na wzrost, bo w trakcie odpoczynku mięśnie nabierają na masie oraz sile. dość skrupulatnie omówiłem temat odnawiania mięśni w tym tekście. Pamiętajcie, że minimalny moment, którego mięśnie potrzebują na pełne „ogarnięcie się” to 48 godzin. PRZECZYTAJ MOJĄ powieść 4) zrób ćwiczenia rozgrzewające Osobiście na ćwiczenia rozgrzewające poświęcam od 30 do 45 minut. Jej początkiem okazuje się spacer na siłownię (15-20 minut). później jogging albo rowerek (10-15 minut). później wykonuję dynamiczne ćwiczenia na całe ciało bez obciążeń oraz rozciągam się dynamicznie (do 10 minut). Nie należy rozciągać się statycznie przed treningiem siłowym, bo maleje to siłę mięśni (statyczne rozciąganie polega na kilku/kilkunasto-sekundowym naciskaniu na ścięgna; dynamiczne zaś to zazwyczaj wymachy oraz wykopy, które naciągają ścięgna na szczególnie krótki moment). Rola rozgrzewki przed treningiem okazuje się szczególnie istotna. wyłącznie maleje ona zagrożenie kontuzji ale także umożliwia na wydajniejszy trening. 5) Woda to twój przyjaciel Tę radę powtarza się wszędzie. W trakcie h intensywnego ćwiczeń można stracić nawet litr wody. Odwodnienie sprawia spadek koncentracji, wydolności. W skrajnych przypadkach urojenia oraz w ostateczności udar cieplny. Jeśli nie chcecie, żeby wynoszono was z siłowni na noszach, to pamiętajcie o piciu h2o. dość świetnym rozwiązaniem okazuje się dolanie do niej trochę soku z wyciśniętej cytryny. W taki sposób będziecie na bieżąco uzupełniać ubytek elektrolitów. prawidłowo też pić wodę niewielkimi łyczkami oraz zazwyczaj niż rzadziej oraz w wyższych dawkach. 6) Zgłębiaj wiedzę Jeśli pierwszy miesiąc na siłowni potraktujesz więcej „rozpoznawczo”, to będziesz miał też momentu na przygotowanie merytoryczne. Wiedza na temat tego jak ćwiczyć, jak przygotować sobie dietę oraz trening ma kluczowe wartość dla osiągnięcia sukcesu. Poza tym jeśli na początku nie będziesz siebie katować (co zazwyczaj się dzieje u ludzi ze słomianym zapałem), to będziesz w stanie utrzymać motywację do dalszego ćwiczeń. 7) notuj swoje wyniki Motywacji się nie zdobywa raz, trzeba o nią alt3 walczyć każdego dnia. Kiedy ćwiczysz oraz oglądasz się codziennie w lustrze, to zapewne szybko nie zauważysz istotnych zmian w własnej sylwetce. Dlatego dobrze zapisywać swoje wyniki. Podstawowa wersja to notowanie masy ciała oraz obwodów. Dla ludzi, które mają dostęp np. do profesjonalnej wagi na siłowni przydatne okazuje się zbieranie wydruków (znajdują się tam wiadomości np. o zawartości warstwy tłuszczowej, mięśniowej oraz h2o). Nie należy w 100% wierzyć wynikom z tych wag, jednak dają one generalny obraz sytuacji oraz otwierają perspektywy sprawdzić czy robimy postępy. Taki sposób sam stosuję oraz funkcjonuje na mnie szczególnie motywująco. Co najbardziej interesujące w szczególności motywujący okazuje się czas kiedy widzę w rezultatach stagnację albo regres. To daje mi kopa do tego, żeby w następnym 7 dniach dać z siebie o dużo więcej. wtenczas także zastanawiam się, co mogę zmienić w mojej kuracji oraz ćwiczeń, żeby ruszyć ponownie do przodu. 8) Wykorzystaj swoją męską naturę do rozbudzania motywacji My faceci lubimy konkurować. Ja mam kilku znajomych, z którymi stale wzajemnie się motywujemy oraz droczymy, kto robił więcej oraz kto sprawniej osiągnie upragniony cel. Nie trzeba nawet chodzić z taką osobą na siłownię.ćwiczenia  na  siłowni

Osobiście zazwyczaj takie rzeczy dzieją się na moim Snapchacie.

Dostaję czasem snapy od czytelników w stylu: „Łysy, byłeś już na ćwiczeń?”. Albo sam wysyłam do takich, których skuteczniej znam „ćwicz już, bo Łysy patrzy!”. To brzmi banalnie oraz groteskowo ale funkcjonuje. Poza tym na samym Snapchacie regularnie daję znać jak trenuję etc., dużo ludzi pisało mi tam, że udało mi się ich zmotywować do działania. Dlatego zachęcam do szpiegowania mojego InstagramStory 9) Przygotujcie się do ćwiczeń Idąc na siłownię dobrze zaopatrzyć się w kilka rzeczy. pewnie dla praktycznie wszystkich okazuje się to dość oczywiste ale jednak należy o tym wspomnieć. Mój zestaw treningowy wygląda mniej więcej tak jak na fotografii poniżej. Tak mniej więcej wygląda moje pakowanie się na siłownię Bez h2o wcale nie ma sensu się ruszać na trening. następną sprawą okazują się ciuchy oraz buty na przebranie oraz ręcznik. Na niektórych siłowniach będziecie nawet potrzebować 2 ręczniki. Jeden pod prysznic, a drugi do kładzenia go na maszynach oraz ławeczkach w trakcie ćwiczeń (to kwestie higieniczne aczkolwiek nie każda siłownia ma w zwyczaju tego oczekiwać). Czapeczka w czasie letnim też okazuje się istotna, zwłaszcza dla łysych. Mocne nagrzanie głowy w drodze na siłownię szczególnie was osłabi oraz zdecydowanie zmniejszy wydolność organizmu w trakcie ćwiczeń. Rękawiczki nie okazują się absolutnie konieczne ale pomagają stronić od powstawania pęcherzy na wewnętrznej elementy dłoni. Przydatne okazują się też różnego stabilizatory (np. na nadgarstki). Kot – ewentualnie. Ostatnim elementem, który znajduje się na fotografii okazują się żele pod prysznic (jasne, że nie biorę dwóch) ale chciałem pokazać obydwa, które obecnie testuję. Na praktycznie wszystkich siłowni okazują się dostępne żele oraz mydła pod prysznicami jednak alt4 przenigdy nie wiadomo, co tak naprawdę tam dają. Najprawdopodobniej coś taniego oraz niskiej jakości. Trening na siłowni cieszy się sporą popularnością wśród kobiet, które pragną zrzucić nadwaga. jednak aby spalenie ; na siłowni jest skuteczne, należy przestrzegać kilku podstawowych zasad. A o wpadki na siłowni nietrudno. tragiczna kuracja dietetyczna, niedociągnięcie rozgrzewki przed treningiem oraz niesystematyczność, to grzechy główne popełniane na siłowni. Podpowiadamy, jak ćwiczyć, żeby zmniejszyć sylwetkę, a przy tym nie stracić ludzkiego ustroju. Drakońska kuracja dietetyczna to podstawowy błąd popełniany poprzez uczestniczki zajęć na siłowni. w miejsce tracić na masie, wyczerpują organizm oraz narażają na poważne niedobory witamin oraz minerałów. Dlatego podczas ćwiczeniach ważna okazuje się pełnowartościowa oraz zdrowa kuracja dietetyczna. dietę na siłowni powinna składać się też z mięsa, które posiada białko niezbędne do eksperymentów oraz rozbudowy tkanki mięśniowej. Przed lekcjami nie należy się objadać, ale również nie wolno iść na nie z pustym żołądkiem. Szybko się zmęczysz, a wysiłek stanie się nieprzyjemny oraz szczególnie dotkliwy.

Dlatego na godzinę przed ćwiczeniami spożyj lekki posiłek

albo na pół h przed treningiem zjedz banana albo jogurt prawidłowy z musli. Zawsze, ale to zawsze poprzedzaj trening siłowy rozgrzewką. Przygotowanie mięśni do wysiłku zapobiega kontuzji oraz późniejszym zakwasom. Jak powinna się prezentować rozgrzewka przed siłownią? Najlepsze będą ćwiczenia ogólnorozwojowe, np. sprint w miejscu, skakanie na skakance, jazda na rowerku stacjonarnym, wiosłowanie na sucho. zakwalifikują się także ćwiczenia rozciągające. Twoim najbardziej szczególnym wrogiem okazuje się słomiany zapał. jedynie systematyczny trening pozwoli na skuteczne spalenie ; na siłowni. Przygniecione codziennymi powinnościami powoli tracimy z pola widzenia nasz cel, czyli piękną rzeźbę sylwetki. ćwicz 3 razy w tygodniu po godzinie, a efekty przyjdą same — zapewniają specjaliści. Dlatego w miejsce rzucać się na głęboką wodę oraz przeforsowywać, metodą niedużych kroków rozpocznij trening. Plan ćwiczeniach na siłowni koniecznie skonsultuj z trenerem. Pomoże dobrać zestaw ćwiczeń dostosowany do Twoich potrzeb oraz na tyle niejednorodny, abyś chętnie przystępowała do eksperymentów nad sylwetką. Ćwiczenia nie okazują się w stanie być ani za szczególnie trudne, ani za szczególnie nieskomplikowane, przecież wtedy łatwo o porzucenie siłowni. Stopniowo należy także zwiększać wysiłek, aby osiągnąć satysfakcjonujące efekty. Dlatego jeśli dane ćwiczenie robisz bez wyższego wysiłku, zwiększ ilość powtórzeń albo obciążenie mięśni. Na czas ćwiczeniach weź ze sobą odtwarzacz z energetyczną muzyką. Zabije jednostajność oraz doda dobroczynnej energii. Nie zapomnij o nawadnianiu człowieczego ustroju oraz weź ze sobą na siłownię butelkę niegazowanej h2o mineralnej oraz ręcznik na otarcie potu. Nie zapominaj, że redukowanie tłuszczu pociąga za sobą ubytki w tkance podskórnej. Nieestetyczna obwisła skóra to centralny problem kobiet, które zrzucają w niedługim czasie mnóstwo kilogramów. Aby temu zapobiec, rozłóż trening tak, aby chudnąć 1–2 kg tygodniowo. Konieczna okazuje się także pielęgnacja naskórka. Polewaj skórę pod prysznicem raz ciepłym, a raz zimnym strumieniem h2o, aby pobudzić krążenie podskórne. wypróbuj kosmetyki odżywcze, które uelastycznią skórę oraz zapobiegają rozstępom.

 

Zobacz też 

FormExplode


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness