Jak ćwiczyć speedball?

Jak ćwiczyć speedball?

Redakcja

2017-07-03

brak komentarzy

Obecnie kończę kurs trenera Speedball Fitness oraz chciałam wam trochę przybliżyć tą nową kondycję. okazują się to zajęcia wymyślone poprzez Amerykanina Steva Feinberga. Ćwiczenia odbywają się z piłką(1 albo 2kg),okazują się jasne, szczególnie efektywne oraz stanowią doskonałą alternatywę dla ogólnie spotykanych treningów funkcjonalnych. fundamentalną zasadą bywa funkcjonalność ruchu, czyli możliwość jego zużytkowania.

Każde ćwiczenie musi posiadać swoje uzasadnienie funkcjonalne oraz musi się dokładnie przekładać na najchętniej wykonywane poprzez ćwiczącego ruchy poza salą ćwiczeń. Speedball wywodzi się ze sztuk zmagania się, boksu, ćwiczeń umacniających o charakterze funkcjonalnym, oraz przede wszystkim ćwiczeniach z tradycyjną piłką lekarską. Dla mnie ogromną radość spowodowały mi ruchy z piłką przypominające radość zajęć ze szkoły standardowej. Wykonywane we wszystkich płaszczyznach sekwencje ruchów angażują nie jedynie ciało, ale pobudzają więc umysł oraz układ nerwowy. krótkiego czasu fitness kładł nacisk na bezpieczeństwo- nie rób przypadkiem nadto głębokiego przysiadu, uważaj, żeby nie przekraczać pewnego zakresu ruchu… itp. A potem człowiek Jak ćwiczyć speedball? podnosząc ciężką torbę z zakupami potrafił nabawić się kontuzji. Obecnie nadal technika bywa ważna ale fitness ma nas przygotować do lepszego życia. Ma sprawiać radość ale też przygotować ciało do czynności wykonywanych codziennie. Trening Speedball bywa skierowany zarówno do pań ; facetów. bo nie bywa on bazujący na choreografii tanecznej, mężczyźni doskonale odnajdą się w takiej formie ruchu.

Te zajęcia okazują się też świetne dla uczestników sportowych jako trening uzupełniający. Poprawią koordynację oraz dynamikę ruchów.zrozumienie kroków nadciąga z łatwością, a w trakcie lekcji wykonuje się ich różne wariacje. Zapraszam serdecznie na zajęcia ze mną- wasza pupa poczuje różnicę Piłka lekarska może zostać wkrótce często używanym przyborem w ćwiczenia fitness. Jej walory wydobył na światło dzienne Amerykanin Steve Feinberg, opracowując nowy program treningowy SPEEDBALL Fitness. Idea ćwiczenia jest bardzo prosta oraz jest odpowiedzialny wyzwaniom, jakie stawia przed fitnessem obecny tryb funkcjonowania. Piłki lekarskie SPEEDBALL ważą 1 albo 2 kg. Tak więc to nie alt2 obciążenie, ale funkcjonalny trening oraz dobra zabawa stoją w SPEEDBALL  na pierwszym miejscu.

Ćwiczenia z piłką okazują się nieskomplikowane, bardzo efektywne oraz stanowią doskonałą opcję dla często spotykanych treningów funkcjonalnych. Wywodzą się ze sztuk zmagania się, boksu, ćwiczenia z tradycyjną piłką lekarską, ćwiczeń umacniających o charakterze funkcjonalnym oraz tańca. Wykonywane we wszystkich płaszczyznach sekwencje ruchów do energetycznej muzyki angażują nie jedynie ciało, ale pobudzają dodatkowo umysł. Podobnie jak KettleBell czy Power Dumbell, trening jest skierowany zarówno do niewiast oraz panów. bo nie jest on bazujący na choreografii, mężczyźni doskonale odnajdują się w owej formie aktywności.

Nie ma żadnego ograniczenia wiekowego. Wręcz przeciwnie. świetnie wyszkolony instruktor może wypróbować SPEEDBALL w zajęciach Profilaktyki Kręgosłupa oraz zajęciach dla seniorów. SPEEDBALL nie nudzi się przenigdy, ćwiczeń nie powtarza się niejako w nudnych seriach, jak podczas tradycyjnych zajęć umacniających. Od rozgrzewki aż po cool down pracujemy z piłką. Kroki stosowane w owej metodzie to nie step touch, alt3 lecz chops, lighthouse, pendulum, slingshot oraz jinga.  Ich zrozumienie nadciąga z łatwością, a w trakcie lekcji wykonuje się ich różne wariacje. Kiedy SPEEDBALL Fitness powinno osiągalny w Polsce? pierwotna prezentacja odbyła się podczas Międzynarodowej Konwencji Fitness EU4YA, 14 maja br. w Poznaniu. Kolejna powinno dysponowała miejsce w Warszawie w październiku br. podczas Konwencji IFAA.

We współpracy z pomysłodawcą koncepcji Steve’em Feinbergiem (SPEEDBALL USA), IFAA, jako jedyna akademia fitness w Europie, uzyskała licencję na nauczanie owej formy ćwiczeń. Wprowadzenie SPEEDBALL Fitness do klubu nie wiąże się z żadnymi opłatami licencyjnymi. Podobnie jak w przypadku TAE bo® instruktor przechodzi intensywne trzydniowe szkolenie oraz na tym kończą się wydatki instruktora czy klubu. Make it easy for everybody! Źle wspominasz zajęcia z piłką lekarską z lekcji w-fu? Odkryj speedball fitness i przełam swoją niechęć! Pokochasz piłki lekarskie! Moda na aktywny tryb funkcjonowania istnieje i to bardzo świetnie! Dzięki temu siłownie prześcigają się w poszerzaniu swoich ofert o różnorodne alt4 zajęcia. Jedną z nowości bywa speedball fitness. Speedball Fitness to ćwiczenia opracowane poprzez Amerykanina Steva Feinberga. Wykorzystuje się w nich 1 i 2kg piłki lekarskie. Same ćwiczenia nie są niełatwe, ale uprawiane regularnie dają świetne efekty. Trening taki wywodzi się z tradycyjnych ćwiczeń z piłką lekarską, ma też w sobie elementy sztuk zmagania się i treningów bokserskich, ale można się w nich doszukać też elementów tańca.

EcoSlim cena

Speedball Fitness to wykonywanie energetycznych kolejności ruchów z użyciem piłek, które angażują całe ciało i pobudzają umysł. Na powodzenie dla wszystkich nieprzyjaciół tańca i tradycyjnych zajęć z aerobiku ćwiczenia te nie są oparte na układach choreograficznych. Speedball Fitness wzmacnia ciało, ze względu na to że angażuje dużo partii mięśni. Trening taki może zastąpić trening obwodowy i funkcjonalny. Zajęcia te są odpowiednie dla ludzi w kolejnymi wieku i na różnym pułapie wytrenowania. Odpowiednio poprowadzone będą też pomagające w kuracji dolegliwości kręgosłupa oraz świetne dla seniorów. 

Zobacz też 

Escape the Game

Pole Dance Warszawa


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness