Jak dobrze zrobić detoks? 5 zasad, których musisz przestrzegać!

Jak dobrze zrobić detoks? 5 zasad, których musisz przestrzegać!

Redakcja

2017-09-06

brak komentarzy

To, że waga drgnęła do góry to niestety nie wszystko.zasady  detoksu

Świąteczne dania nie przynależą do najzdrowszych, więc poza zgubieniem kilku nadprogramowych niepotrzebnych kilogramów, powinniśmy zwrócić też uwagę na to, jak przywrócić funkcjonowanie człowieczego ustroju do równowagi. Koniec ze świątecznym szaleństwem! Nie martw się, nikt nie każe ci teraz głodować. Nawet jeśli zupełnym przypadkiem przesadziłaś w te święta z jedzeniem, możesz doprowadzić swój do równowagi bez fundowania mu drastycznej kuracji oczyszczającej. jest wystarczające na konkretny pora zmienić swoją menu.  REKLAMA   „- Z detoksem głównie chodzi o to, że zakwasił nam się organizm i chcemy go przywrócić do równowagi. Zakwaszenie powstaje głównie od składników zawierających białko zwierzęce -” powiedziała dietetyk Renata Ruszniak.  Żeby odkwasić organizm przynajmniej tymczasowo musisz zrezygnować z potraw mięsnych lub chociaż je ograniczyć. Na ich miejsce wprowadź do własnego jadłospisu dania warzywne (w szczególności te przygotowane z bogatych w białko roślin strączkowych). Wyjątkowo istotnym punktem poświątecznego detoksu bywa regularność spożywania substancji w ciągu dnia. Jeśli dotychczas zaniedbywałaś regularne odstępy pomiędzy śniadaniem, obiadem i kolacją, musisz jak najprędzej to zmienić. „- Jak wstajemy rano po takim świątecznym dniu, to pamiętajmy, że każdy poranek to bywa coś nowoczesnego i każdy poranek powinna zacząć się od śniadania. Bez względu na to, co robiliśmy do późnego wieczora czy w nocy. Śniadanie uzupełni zasoby, które zużyliśmy na sen, który bywa dla człowieczego ustroju jednak długą przerwą w stosowaniu substancji. -” pobudza ilość Renata Ruszniak serwisowi Pap Life.  Po świątecznym przejedzeniu  menu  na  detoks  Twojemu organizmowi przyda się detoks. zaleca się dotknąć po sok z pomidorów, który wyeliminuje toksyny. szczypta chili pobudza przebieg przemiany metabolicznej, a jednocześnie przyspieszy przebieg oczyszczania. Jak go przygotować? Play Video Do soku wyciśniętego z pół kilograma pomidorów dodaj pokrojoną cebulę, garść koperku i ozdrobnij je ze sobą. Na koniec dodaj szczyptę Zrób detoks po świętach - 5 zasad chili i wymieszaj. Taki sok oczyszczający organizm okazuje się jedynie wstępem do zdrowego sposobu odżywiania się, na który musisz obecnie postawić! Pij jedynie wodę! Wypijanie mniej więcej 2 litrów wody dziennie umożliwia na utrzymanie prawidłowego poziomu składniku w organizmie. Daje też uczucie sytości, dzięki czemu mniej podjadamy. Co istotne nie zawierają nadprogramowych kalorii ani cukru, czego niestety nie wolno powiedzieć o nektarach i gazowanych napojach. Pijąc te ostatnie zapewniamy organizmowi nadprogramowych kalorii, o których liczeniu niejednokrotnie zapominamy. Weź mniejszy talerz Jedząc w mniejszych naczyniach, zjadasz mniej. mały talerz wymusza mniejszą porcję i wydaje Ci się, że masz więcej

składników. Nie możesz jednak brać dokładek. ten prosty trik sprawia, że jesz nawet o 1/4 mniej niż właściwie!jak  zrobić  detoks

Stałe 60 minut potraw Na początku okazuje się trudno, ale definitywnie spostrzeżesz, że to świetne rozwiązanie. Wyznacz sobie stałe 60 minut składników. musisz spożywać trzy główne posiłki i dwie przekąski. Już po tyg. przestaniesz czuć nieposkromiony apetyt w międzyczasie. pełne kalorii pułapki Zdrowa sałatka przestaje być niskokaloryczna, gdy dodasz do niej sos. Warzywna zapiekanka posypana żółtym serem stanie się bombą kaloryczną. Ważny okazuje się też sposób zrobienia: smażone mięso zastąp grilowanym. Jedź więcej drobiu i ryb. uważaj też na owoce! Zawierają cukier o nazwie fruktoza. Dlatego musisz jeść o dużo więcej warzyw niż owoców. Przywróć równowagę Zaczynaj dzień od wody z sokiem cytrynowym. Równowagę PH przywrócisz jedząc dużo warzyw w postaci korzenia (marchewki, buraki), krzyżowych (kalafiory, brokuły) i liściastych (jarmuż, szpinak). weź też owoce o odczynie zasadowym (figi, daktyle). Zbawienny błonnik Błonnik pozwala prawidłowo działać układowi pokarmowemu. Dlatego tak istotne okazuje się, by po świętach jeść go jak najwięcej. zamiast białek i tłuszczów do każdego dania jedź produkty z mąki pełnoziarnistej, chleb albo płatki z płatków owsianych. Skup się na jedzeniu Jedź wolno i nie zajmuj się alt2 w tym czasie niczym innym. Oglądanie telewizji, czytanie powieści albo praca na komputerze w trakcie składników sprawia, że połykasz za olbrzymie kawałki. Jesz więcej, ze względu na to że nie zastanawiasz się, czy nadal odczuwasz nieposkromiony apetyt. Co niewłaściwa wcale nie skupiasz się na jedzeniu, więc minutę później jesteś głodna. pierwotna zasada, szczególnie dla tych z was, które nie mają zbyt silnej woli to żadnych restrykcyjnych diet. Brzmi prawidłowo? Pamiętaj, żeby prawidłowo się czuć oraz się prezentować nie musisz z niczego rezygnować. ten nieprawda to Twój największy wróg. zamiast katować się poprzez kilka tygodni a później oraz tak wracać do starych przyzwyczajeń, postaw na zdrowe, zbilansowane jedzenie. Ale nie natychmiast. Żadna szokowa zmiana nie bywa dobra ani dla człowieczego ustroju, ani dla Twojej psychiki. Zacznij wprowadzać je powoli. Co tydzień dodawaj do codziennej zabiegu odchudzającej jedną pozytywną rzecz, albo eliminuj swoje słabości. Np. Pierwszego tygodnia odstaw alkohol, drugiego zacznij pić przynajmniej 1,5 l h2o mineralnej dziennie, trzeciego zamień słodycze na suszone owoce oraz orzechy. i tak dalej. Zacznij od rzeczy zwłaszcza wiadomych, gdy już się trochę wkręcisz przejdziesz dalej. 2. Ruch to podstawa Jeśli główkujesz, że nie posiadasz na to chwili, to po prostu znaczy, że Ci się nie chce. Nie podejmuj natychmiast decyzji, że przebiegniesz maraton, nie kupuj karnetu na siłownię. Zacznij subtelnie, niech Twoje ciało ma szansę przyzwyczaić się do ćwiczeń. Wprowadzaj modyfikacje samo jak w jadłospisie. Tygodniami. Najpierw więcej chodź- zamiast podjechać autobusem czy tramwajem po prostu się przejdź. Przynajmniej 3 przystanki. Następnego tygodnia dodaj wizytę na basenie w sobotę/niedzielę, albo 10 minut zwyczajnych porannych ćwiczeń (należy małe rozciąganie). później możesz przejść do ćwiczeń z płytą CD, którąś z gwiazd youtuba, albo zacząć powoli biegać. Kiedy nadejdzie pora na zapisanie się na jakieś zajęcia na pewno to poczujesz. Będziesz pewniejsza siebie podczas ćwiczeń w alt3 grupie oraz nie poddasz się tak łatwo. Podczas gdy inni będą chorować ze względu zadyszki oraz zakwasów, z tobą jest wszystko w porządku. później należy już wyłącznie nie przerywać. Sport uzależnia, ale niestety gdy go odstawisz szybko przestanie Ci go brakować. Nie pozwól na to. Pamiętaj, traktuj go

jako przyjemność z pozytywnymi skutkami ubocznymi.

To nie metoda na zrzucanie nadwagi, ale utrzymanie ciała oraz ducha w korzystnej sprawności. Dodatkowo, twoja skóra jest jędrniejsza oraz pożegnasz się z pomarańczową skórką. 3. Systematyczność Twój największy wróg to napady głodu. Jeśli do takiego dopuścisz, już po tobie. Jak ich uniknąć? To dość jasne. Planuj swoje posiłki. To naprawdę możliwe. Nawet jeśli jesteś dość zajęta. Postaraj się jeść co mniej więcej 2 h. Może być to nawet jabłko, albo zasobny w węglowodany baton. Kalorie, które zjesz w ciągu dynamicznego dnia, spalisz bez trudu. Gorzej jest gdy, po całym dniu głodówki, zjesz podwójną porcję "zdrowego" obiadu o 23 oraz pójdziesz spać. Nie dopuszczaj do tego. Jedz im częściej tym skuteczniej. Ale nie ma tak łatwo. To nie przepustka do objadania się. Zmniejszaj porcje. Im więcej razy w ciągu dnia zjesz niewielki posiłek tym skuteczniej dla ciebie. Wtedy nic nie odłoży się tam, gdzie musi, a Ty będziesz całkowita energii oraz zdrowo najedzona. Dodatkowa rada: nie spiesz się. Pośpiech podczas spożywania wywołuje, że zjadasz więcej niż tego potrzebujesz. znak o najedzeniu trafia do mózgu zaledwie po 20 minutach od rozpoczęcia posiłku. Dlatego zjedz powoli niewielki posiłek oraz nie przejmuj się brakiem uczucia sytości. Po ; poczujesz zaspokojenie. 4. Na surowo Przetworzone składniki nie okazują się najlepsze dla człowieczego ustroju. Te kupione ze sklepu pełne okazują się nieprzyjaznych składniku, konserwantów, sztucznych barwników, emulgatorów oraz znanych E. Jedz surowe owoce oraz warzywa. One dostarczą Ci dużo energii, a organizm zużyje więcej energii żeby je strawić. Inny alt4 szybki metoda na oczyszczenie człowieczego ustroju z toksyn oraz spalenie kilku kalorii, to picie zimnej h2o z cytryną. Dlaczego? Organizm jest potrzebował dużo kalorii na podgrzanie chłodnej h2o do temperatury ciała. Ta osobiście zasada dotyczy superpopularnych oraz superzdrowych wyciskanych soków warzywnych oraz zup (lekkie chłodniki to bywa to!) Nie szukaj gotowych rozwiązań. Wprowadź zasadę, że jeśli nie możesz oprzeć się czemuś, co wykluczyłaś ze swojej zabiegu odchudzającej- muisz zrobić to osobiście. Przykłady? Nie kupuj ciastka w sklepie ze słodkimi wypiekami, wyłącznie upiecz je mieszkaniu z półproduktów wysokiej jakości oraz najrozsądniej bez użycia kuchennych sprzętów. zamiast mikserem ubij białka ręcznie oraz tak dalej. Jeśli posiadasz słabość do hamburgerów, ok. jedynie omijaj fastfoodowe bary szerokim łukiem. wykonaj go osobiście mieszkaniu od podstaw. Posiekaj mięso oraz warzywa, wykonaj swój majonez, czy upiecz kanapkę. w pierwszej kolejności, te same dania przyrządzone mieszkaniu będą dużo zdrowsze, secundo musisz się dość wysilić żeby je zrobić. Albo bardziej docenisz ich odczucie smakowe, albo odpuścisz sobie, bo uznasz, że to trochę zbyt dużo zachodu oraz skuteczniej pochrupać jakąś marchewkę. :) 5. Nie stawiaj sobie nierealnych celów To się nigdy nie udaje. Wprowadzaj wyłącznie takie zasady, których będziesz w stanie przestrzegać. Nie chodzi o to żeby się zamęczać. Im mniejsze będą ograniczenia jakie na siebie nałożysz, tym prościej będziesz ulegać pokusom. Nie eliminuj więc ze swojej zabiegu odchudzającej rzeczy, bez których po prostu nie możesz żyć. Uwielbiasz czekoladę? Nie ma w tym nic niedobrego. zamiast zjadać tabliczkę, ogranicz się do 2 kostek. Albo wymyśl sobie coś co zrobisz, zminimalizować szkody zjedzenia całej tabliczki. Np. sto przysiadów. Jeśli wiesz, że nie jest Ci łatwo, połącz siły z kimś bliskim. Wprowadz do własnego planu żywieniowego mamę, siostrę, przyjaciółkę, współlokatorkę. Wspierajcie się wzajemnie w postanowieniach oraz trochę rywalizujcie. Ona daje radę, to Ty też musisz!

 

Zobacz też 

Trening w Warszawie 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness