Jak łatwo schudnąć bez diety? 5 sprawdzonych trików!

Jak łatwo schudnąć bez diety? 5 sprawdzonych trików!

Redakcja

2017-09-06

brak komentarzy

Nie bez względu na 1 miejscu – bez odpowiedniego nawodnienia ciężko osiągnąć zamierzone rezultaty.odchudzanie  bez  diety

Lato, ze względu na panujące temperatury, sprzyja piciu h2o. łatwiej wyrobić w sobie nawyk noszenia butelki h2o ze sobą i sukcesywnego popijania w ciągu dnia. Dodatkowo mamy mniejszą ochotę na gorące napoje, takie jak mała czarna, czy herbata, a te odwadniają organizm OWOCE i warzywa w okresie zimowym ciężko o kolorowe i wzbogacone posiłki oparte na świeżych, sezonowych produktach. Mimo, iż mamy dostęp do świeżych warzyw (np. pomidorów) właściwie przez cały rok, to w okresie zimowym radość z ich spożywania bywa prawie samoczynnie niska, jak ich wartość odżywcza. Lato oferuje pełną gamę świeżych owoców i warzyw, a ich smak bywa idealny z możliwych. Pachnące słońcem pomidory, jędrna fasolka szparagowa, słodki groszek cukrowy, chrupkie rzodkiewki, a na deser soczyste truskawki, maliny, morele, czereśnie… MNIAM! JEMYINACZEJ Wiadomo, że gdy nadciąga jesień mamy ochotę na gęste, rozgrzewające zupy, zawiesiste sosy i wszystko co tłuste, sycące i rozgrzewające. Letnie upały skutkują tym, że mamy o mnóstwo mniejszy apetyt i zazwyczaj jemy po prostu mniej. Ale co równie istotne – nie mamy apetytu na „jesienno – zimowe” dania. Dużo chętniej zjadamy posiłki lekkie, warzywne Teraz łatwiej schudnąć - 5 powodów! (co łączy się z punktem 2 – dostępnością obłędnie smacznych suplementów). ZACYNAMY SIĘ RUSZAĆ Nawet jeśli cały rok starasz się być aktywny, to w lecie ruch dodatkowo więcej wpisuje się w codzienność. w okresie zimowym ciężko zmusić się do kilku wizyt w siłowni na tydzień, a kanapa i ciepły koc mają o mnóstwo silniejszą moc przyciągania. Latem – chętniej wychodzimy na spacery, jeździmy na rowerze, biegamy, pływamy. Nawet praca w ogrodzie, czy działce staje się godną alternatywą przesiadywania przed telewizorem. ROZBIERAMY SIĘ Jak to mówią – czego oczy nie widzę, tego sercu nie żal. Tak, tak: w okresie zimowym dość prosto tuszować niepotrzebne fałdki pod grubymi, mięsistymi swetrami i obszernymi płaszczami. samodzielnie możemy nie zauważyć, kiedy przybyło nam 2, czy 3 nadprogramowe kilogramy. Latem, nie trzeba nawet sięgać po bezlitosne kostiumu kąpielowego. standardowe szorty, obcisłe t-shirty, czy po prostu mniejsza dawkę ubrań motywuje do zadbania o siebie. Wobec tego – do dzieła! Zgodnie z nazwą tego bloga lepiej zacząć od obecnie, a nie czekać na jutro  Patrzysz z zazdrością na wiotkie piękności spacerujące po deptakach i plażach? Ty ukrywasz niedoskonałości sylwetki pod luźnym pareo. mimo wszystko nie trzeba tak być. Choć utarło się, że wiosna to najdogodniejsza pora, alt2 by tracić wagę, nic nie stoi na przeszkodzie, by przebieg odchudzania rozpocząć w czasie urlopu. używając naszych wskazówek będziesz mogła zrzucić nawet 10 kg! Skomponuj menu, tak by była dla

ciebie wygodna REKLAMA Oczywiście potrzebujesz na to trochę okresu.jak  się  odchudzać

świetnie by jest, gdybyś traciła kilogram na tydzień. Dzięki temu stracisz zbędny tłuszcz, a nie mięśnie, zmniejszysz pojemność żołądka i przyzwyczaisz się wykonywać do nowych reguł, a co najistotniejsze unikniesz szybkiego powrotu do poprzedniej wagi. w pierwszej kolejności, zrób przegląd własnego jadłospisu i wyrzuć z niego puste kalorie. Koniec z spożywaniem fast foodów, słodyczy i chipsów. świetnym ruchem będzie też wyeliminowanie słodkich napojów gazowanych, wód smakowych, kaw frappe, etc. Wszystkie te artykuły powodują obfite skoki poziomu cukru we krwi, co sprzyja odkładaniu się tłuszczu. wydaje ci się: Jeśli chcesz zmniejszyć wagę, najważniejsza jest dyscyplina i wytrwałość, gdyż wyłącznie konsekwentnie realizowany plan pomoże Ci osiągnąć Twój cel. Przede wszystkim musisz przemyśleć swoją menu i to, co i w jakich proporcjach jesz. wyłącznie odpowiednio dopasowana kuracja dietetyczna w kompilacji z ćwiczeniami cielesnymi da upragniony efekt. W tym miejscu trzeba zauważyć, że ludzkie ciało jest z natury przygotowane do wysiłku fizycznego, nie trzeba więc wystrzegać się tego, co alt3 nasi przodkowie uważali za konieczne, aby przetrwać Chcesz zmniejszyć wagę? poniżej Twój nowy plan dnia! Aby zmniejszyć wagę, konieczny jest wybór odpowiedniego planu dnia i jadłospisu, gdyż wyłącznie wtedy, tracenie wagi będzie błyskawiczne, a efekty skuteczniej widoczne. Na przykład ćwicząc wieczorem więcej pobudzasz własny przemianę materii, co sprawia, że prędzej tracisz niepotrzebne kilogramy. Pamiętaj, aby ćwiczyć co najmniej 3 razy w 7 dniach po 30 minut, a Twojejak  zdrowo  zmniejszyć  wagę ciało będzie co raz zdrowsze i piękniejsze. 20 minut biegania albo jazdy na rowerze polepszy przepływ krwi i przyspieszy eliminację toksyn z organizmu. Dodatkowo przyspieszy przemianę materii i pozwoli na spalenie większej ilości kalorii. Mając pozytywny plan, będzie Ci łatwiej zmniejszyć wagę i osiągnąć wymarzoną sylwetkę. Gdy będziesz dokładnie przyswoić co i jak robić i jeść, będzie Ci łatwiej wytrwale dążyć do postawionego przed sobą zamiarze. poniżej przygotowany przez dietetyków Twój nowy plan dnia: 6:00-7:00: Zacznij dzień od napojów, które pobudzą trawienie i dodadzą Ci energii. Może to być mała czarna, owocowy sok albo woda, najdogodniej chłodna. 8:00-9:00: O owej porze Twój organizm potrzebuje porządnej dawki energii, którą zagwarantuje Ci świetnie skomponowane śniadanie. Kalorie,

które dostarczysz sobie wraz ze śniadaniem, zapewnią Ci siłę na cały dzień. Twoje śniadanie musi zawierać:

produkty mleczne: Ser, mleko, masło i jogurt Węglowodany: Chleb, artykuły alt4 kukurydziane (np. tortilla) Białka: Jajka, mięso i zboża 11:00: Zjedz coś lekkiego, na przykład owoc albo sucharki. 12:00-13:00: Lunch jedz zawsze o owej porze, gdyż jest to najdogodniejszy moment, aby dostarczyć organizmowi taką porcję składniku odżywczych. Każdy z nas ma własny wewnętrzny zegar biologiczny i zgodnie z nim, południe to idealny okres na porządny posiłek. Twój lunch powinien składać się z dwóch węglowodanów, na przykład ryżu czy banana, protein, na przykład pochodzących z mięsa, i z sałatki, która uzupełni taki posiłek witaminami i minerałami. 15:00-16:00: Po południu wybierz nabiał albo owsiankę, która zagwarantuje dużo składniku odżywczych i energii. bywa to też pozytywny moment na zjedzenie owocu albo sałatki. 18:00-19:00: Twoja posiłek wieczorny musi być obfita w pełne zboża i ziarna, najdogodniej razem z owocami i miodem. O owej porze możesz zjeść więc ciasto czy dżem. 21:00-22:00: Przed pójściem spać możesz pozwolić sobie na drobną przekąskę, na przykład orzeszki, migdały, jabłko czy winogrona. Twój układ trawienny pracuje więc, gdy śpisz, dlatego jedząc coś lekkiego przed snem, zapobiegasz wytwarzaniu się soków trawiennych i enzymów, które mogłyby prowadzić do produkowania się wrzodów czy nieżytu żołądka. nie pomijaj wodzie! Jeśli chcesz zmniejszyć wagę, musisz mieć świadomość o stałym nawadnianiu własnego organizmu. Picie płynu ureguluje pracę całego ciała i spowoduje, że wszystkie narządy będą pracowały odpowiednio.

 

Zobacz też

Trener Personalny w Krakowie


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness