Jak mieć szczupłe nogi? Oto 5 prostych sposobów o których nie miałś pojęcia!

Jak mieć szczupłe nogi? Oto 5 prostych sposobów o których nie miałś pojęcia!

Redakcja

2017-07-04

brak komentarzy

zmniejszenie aktywności to nie bywa korzystny pomysł, choć może wydawać się kuszący. Zaprzestanie treningów w miejsce wysmuklić mięśnie oraz je rozciągnąć, spowoduje pojawienie się tłuszczu. A nie o to przecież chodzi. By skutecznie wyszczuplić oraz „wydłużyć” mięśnie, a co za tym idzie – poprawić estetykę ud oraz łydek, da się zmodyfikować dotychczasowy trening. Najpierw trzeba wykonywać ćwiczenia, które wymodelują mięśnie.

Mogą to być: squat; wykroki; ćwiczenia z obciążeniem; pajacyki; squat w bok; wyrzuty nóg do tyłu. idealnym sposobem na wysmuklenie mięśni czworogłowych ud oraz pozostałych mięśni takiej partii ciała powinno pilates i callanetics. Te kondycji fitnessu opierają się na rozciąganiu mięśni oraz wzmacnianiu ich, a nie na rozroście masy mięśniowej. oprócz tego skuteczne powinno bieganie (na długie dystanse, absolutnie nie sprint), joga, jazda na rowerze oraz rolkach. szczególnie istotną rzeczą, o której należy pamietać bywa stretching po treningu. Rozciąganie mięśni oraz ścięgien musi pozostać od 10 do nawet 20 minut. Po tej solidnej dawce ćwiczeń rozciągających mięśnie nóg nie powinny być już twarde. Kilka ćwiczeń na smukłe uda Z piłką układamy się na podłodze. Piłkę do fitnessu układamy między stopami. Przyciskamy ją oraz próbujemy podnieść. Nogi powinny być zgięte w kolanach, a odcinek lędźwiowy kręgosłupa przebywać na macie. Jednocześnie podnosimy wyprostowane ręce oraz wykonujemy brzuszki. Nożyce albo wyprosty nóg w leżeniu na brzuchu Jedno z najpopularniejszych ćwiczeń na uda. układamy się na podłodze na plecach. Odcinek lędźwiowy kręgosłupa powinien przylegać do maty. Podnosimy nogi na niewielką wysokość. Im niżej, tym wyższy pułap ćwiczenia. Wykonujemy naprzemienne ruchy: lewa noga wzwyż, prawa do dołu. Ćwiczenie wykonujemy analogicznie w leżeniu na brzuchu.trzeba do tego ćwiczenia wykorzystać gumy oraz inne przyrządy potęgujące pracę mięśni. Leżąc na brzuchu, gumę zakładamy na stopy, końcówki trzymamy w dłoniach. Unosimy obie nogi razem oraz napinamy mięśnie. Ściskaszczupłe  udanie ud To ćwiczenie da się wykonywać wszędzie. Siadamy prosto na krześle. Nogi razem. później Proste sposoby na smukłe nogi delikatnie je rozchylamy oraz mocno ściskamy.

Sekwencję powtarzamy paręnaście razy. Pracują tutaj doskonale wewnętrzne mięśnie ud. Rozciąganie mięśnie   Kucamy na jednej nodze. Drugą, wyprostowaną do boku, opieramy na stopie, kręgosłup prostujemy. Delikatnie, pulsacyjnym ruchem, naciskamy na kolano prostej nogi. Mięśnie ud oraz łydek rozciągają się oraz uelastyczniają. To ćwiczenie trzeba wykonywać szczególnie delikatnie. trzeba dodać pracę rąk oraz w miejsce nacisku na staw wykonywać skłony w bok w kierunku stopy wyprostowanej nogi. O czym dodatkowo musisz pamietać? Przede wszystkim o systematyczności rozciągania mięśni, kuracji oraz wysiłku cardio. oprócz rozciąganiu trzeba przecież też spalać kalorie. Jeżeli nudzą Cię statyczne ćwiczenia, w których mozolnie odliczasz dawka powtórzeń, spróbuj zestawu jaki dla Ciebie przygotowaliśmy; okazują się to dynamiczne podskoki, mało niełatwe ćwiczenia, powtarzasz je tyle razy, ile jesteś w stanie wytrzymać. Niestety nie mamy wpływu na to czy nasze nogi okazują się długie czy raczej krótkie, więc w tej kwestii Ci nie pomożemy, możesz natomiast zadbać o to by były one zgrabne, smukłe i gładkie.   Pamiętaj, że długość nóg to kwestia drugorzędna: ważne bywa to by miały odpowiedni, atrakcyjny kształt: dzięki ćwiczeniom jakie znajdziesz w tym artykule zawsze będą one wyglądały pięknie, atrakcyjnie, seksownie i zgrabnie. okaże się maksymalna tylko, że zadbasz o ich kształt. taki prosty, szybki i szczególnie dynamiczny zestaw ćwiczeń, szczególnie Ci w tym pomoże. Dla właściwego efektu trenuj przynajmniej 3 razy w tyg. po 3 serie, a najrozsądniej połączyć ten zestaw z innymi ćwiczeniami na nogi, wtedy efekty będą najlepsze.   Plan ćwiczeń na zgrabne nogi Krótka 5-minutowa rozgrzewka np. trucht w miejscu, skakanka.

Żabie skoki (0:27-1:19)ćwiczenia  na  szczupłe  nogi

EcoSlim cena

– rozpocznij od zrobienia przysiadu, a potem podskocz wzwyż najbardziej jak tylko potrafisz, prostując nogi. Wróć do przysiadu i powtarzaj ćwiczenie przynajmniej 20 razy. przysiady (2:00-2:52) – rozpocznij od podskoku i przysiadu do szerokiego rozkroku, potem podskocz i ustaw stopy trochę szerzej niż alt2 biodra i ostatnim skokiem zbliż stopy do siebie na szerokość bioder. Nie przechodzimy, cały moment przeskakujemy i dokładnie wykonujemy squat. To ćwiczenie bywa świetne na wewnętrzną część ud. Wypady (3:07 – 4:47) jedną nogę prostujemy do tyłu nieco pod skosem i jednocześnie uginamy kolano nogi, na której się opieramy. Robimy wypad raz jedną, raz drugą nogą. Powtarzamy tyle razy, ile jesteśmy w stanie.

To ćwiczenie kształtuje też pośladki.

Nie zapomnij o ćwiczeniach rozciągających na zakończenie, powinny być one nieodłącznym elementem każdego Twojego ćwiczeń. Ćwiczenia na nogi możesz uzupełnić innymi zestawami, które ułatwią ci wyrzeźbić pozostałe elementy ciała. kupione, opracowane filmy znajdziesz na naszej stronie, sprawdź je obecnie!     Chcesz szybko i skutecznie zrzucić wagę? Sprawdź nasze kuracji odchudzającej i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by zrzucanie nadwagi było skuteczne i nieodwracalne. Nasze kuracji odchudzającej i poradniki to idealne propozycje dla pań, które zamierzają rozpocząć zdrowy tryb życia i czuć się fantastycznie każdego dnia. Codziennie będziesz całkowita energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy. Uda okazują się zazwyczaj uważane za jeden z najtrudniejszych obszarów ciała pod względem efektywnego odchudzania, między innymi dlatego, że większość diet skupia się na rejonie brzucha. zobacz, jak osiągnąć szczupłe uda poznając najlepsze dostępne diety opisane w tym artykule i pożegnaj się z nadmiarem tłuszczu na udach na zawsze! ogólnie znanym bywa fakt, że wysiłek ruchowy to jeden z najskuteczniejszych sposobów uzyskania szczupłego ciała – dietę jest drugą połowę równania składającego się na końcowy sukces. Kobiety niejednokrotnie uskarżają się na kumulowanie się tłuszczu w biodrach, na udach i pośladkach, które to miejsca bez wyjątku okazują się dość niełatwe do wyszczuplenia.

Uczestniczenie w zajęciach sportowych może pomóc osiągnąć szczuplejsze ramiona

Crossfit Warszawa

, talia i plecy, odsłaniając przy tym dolne elementy ciała o obwodzie nieco znacznym, niż byśmy sobie tego życzyli. Dlatego też oprócz ćwiczeń fizycznych, alt3 należy koniecznie wykonywać dodatkowo odpowiednio zrównoważoną dietę, co pozwoli Ci osiągnąć upragniony cel jakim okazują się szczupłe uda. Nie zapomnij codziennie wypijać dwóch litrów płynu mineralnej w okresie zimowym i i trzech litrów w trakcie letnich miesięcy, niezależnie od tego, czy odczuwasz pragnienie, czy też nie. kolejne ilości płynu mineralnej zmniejszają zjawisko zatrzymywania składniku w organizmie i potęguje zużywać tłuszcz i likwidować cellulit w okolicy ud. Co trzeba jeść, aby zapewnić sobie szczupłe uda i biodra? Zmiana diety może sugerować uzyskanie lepszych osiągnięć, ale nie znaczy przy tym, że musisz pomijać posiłki albo głodzić się – to bywa zachowanie zdecydowanie niekorzystne. Nie istnieje niestety menu oferujące czarodziejskie moce pozwalające Ci błyskawicznie osiągnąć szczupłe uda, biodra i nogi już po jednym dniu. jednak wybierając odpowiednie produkty żywnościowe możesz zmniejszyć liczbę spożywanych kalorii i osiągnąć w taki sposób ciało, o jakim zawsze marzyłaś. Wybierz produkty pomagające w spalaniu tłuszczu Zielona herbata, czosnek, grejpfrut, imbir, pieprz, chili i soja to produkty, które mogą pomóc Ci w przyspieszeniu procesów metabolizmu w Twoim organizmie, oczywiście do pewnego stopnia. Ale zawsze może to się okazać pomagające osiągnąć upragniony cel, jakim okazują się szczupłe uda. Ale jak już wskazywaliśmy wcześniej, nie istnieje cudowna roślina zapewniające szybkie redukowanie tłuszczu.

Zmniejsz liczbę spożywanych kalorii

Gdyby na świecie istniała żywność pozwalająca spalić za bardzo wielka dawkę tłuszczu każdego dnia, to wszyscy byśmy natychmiast jej wypróbowali – niestety rzeczywistość nie bywa tak różowa i szczupłe uda wymagają mimo wszystko odrobiny wyrzeczeń. Przede wszystkim należy zmniejszyć liczbę kalorii każdego dnia przyjmowanych w postaci spożywania. Jedz więcej owoców i warzyw wykorzystując ich zawartość błonnika dającego uczucie sytości, wodę i substancje, unikaj tłuszczów zawartych w pozostałych produktach konsumpcyjnych.   Ułóż sobie plan dietetyczny Dobra, zdrowa i zbilansowana dietę to wszystko, czego potrzebujesz, aby zrzucić za bardzo wielka dawkę kilogramów, dodatkowo z miejsc uważanych za niełatwe do odchudzenia, czego efektem będą szczupłe uda i biodra. alt4 Dlatego też należy dokładnie zaplanować swoje posiłki i jeść szerszą niż zwykle gamę produktów konsumpcyjnych, stronić od tłuszczów, cukrów i przetwarzanej mąki. kuracja dietetyczna pozwalająca osiągnąć szczupłe uda ten kompletny plan dietetyczny powinien zostać uzupełniony poprzez wykonywanie cyklicznych ćwiczeń fizycznych, co najmniej poprzez 2-3 dni w 7 dniach. musisz skoncentrować się na powierzchniach, z których chcesz pozbyć się nadmiaru tłuszczu. Na przykład chcąc osiągnąć szczupłe uda musisz ćwiczyć przysiady, chodzić na stepperze, jeździć na rowerze, skakać na skakance, uprawiać jogging albo spacerować po rześkim powietrzuszczupłe  nogi – okazują się to przykłady znakomitych ćwiczeń, które możesz swobodnie dodać do własnego codziennego schematu treningowego. Poniedziałek Śniadanie: herbata z cytryną, szklanka soku pomarańczowego i kromka chleba pełnoziarnistego z dżemem bez zawartości cukru.

Drugie śniadanie: Zjedz jakiś owoc, na przykład gruszkę.

obiad: Soczewica z kawałkiem drobiu z grilla bez cery, skrawek chleba pełnoziarnistego i banan. podwieczorek: Szklanka mleka odtłuszczonego albo filiżanka kawy. podwieczorek: Pieczone kartofle i 200 gramów ryby morskiej, tej jak na przykład morszczuk. Wtorek Śniadanie: Szklanka mleka odtłuszczonego, sok pomarańczowy i kromka chleba pełnoziarnistego razem z niskotłuszczowym serkiem śmietankowym. Drugie śniadanie: Jabłko. obiad: Jedna porcja makaronu, hamburger z grillowanymi pomidorami i oliwą z oliwek, kromka chleba pełnoziarnistego i śliwka. podwieczorek: Szklanka mleka odtłuszczonego. podwieczorek: Owoce morza i kromka chleba pełnoziarnistego.   Środa Śniadanie: Szklanka mleka odtłuszczonego, płatki zbożowe bez co więcej cukru i szklanka soku pomarańczowego. Drugie śniadanie: Jabłko albo gruszka. obiad: Zupa jarzynowa z ryżem, cannelloni z tuńczykiem bez sosu, kromka chleba pełnoziarnistego i pomarańcza. podwieczorek: Jogurt o niskiej zawartości tłuszczu (tzw. 0%). podwieczorek: Zupa jarzynowa z ryżem i jogurt o niskiej zawartości tłuszczu. Czwartek Śniadanie: Szklanka mleka odtłuszczonego, sok pomarańczowy i muffinka z otrębami. Drugie śniadanie: Gruszka. obiad: Kałamarnice z ryżem, kromka pieczywa pełnoziarnistego i kiwi. podwieczorek: Jogurt o niskiej zawartości tłuszczu (tzw. 0%). podwieczorek: Sałatka z ryżu z halibutem i jogurt o niskiej zawartości tłuszczu.

 

 

 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness