Jak przestać podjadać? 8 skutecznych trików!

Jak przestać podjadać? 8 skutecznych trików!

Redakcja

2017-08-31

brak komentarzy

PPodjadanie między posiłkami to największe zagrożenie dla diet odchudzających. Dlaczego?jak  nie  podjadać

wyłącznie rozpręża wypracowane na leczeniu nawyki żywieniowe oraz dostarcza „nadprogramowych” kalorii. Takim postępowaniem również sobie szkodzimy. W 99% sytuacji wybieramy niezdrowe, słone/słodkie przekąski, które źle wpływają na nasz organizm oraz spowalniają przemianę materii. Efekt bywa taki, że albo porzucamy menu, albo też pozostajemy na niej oraz … tyjemy. Co wykonać, by nie podjadać między posiłkami? poniżej 5 rad dietetyka. Wyeliminowanie nawyku podjadania między posiłkami bywa niezwykle ważne dla ludzi, które poważnie myślą o zrzuceniu kilogramów. Okazuje się, że ten niezdrowy nawyk może dostarczyć nam tyle samoistnie kalorii, co posiłki na leczeniu. Ale to nie wszystko. zwykle wybierane okazują się takie przekąski, które nie mają żadnych produkty odżywczych, okazują się jedynie kaloryczne. Mówiąc prościej podjadamy śmieciowe menu: chipsy, prażynki, batoniki itp. powodów podjadania bywa dużo. Jako dietetyk za najistotniejsze uznaję: nadto małe główne posiłki. Dania nudne – nieurozmaicone. nadto mała zawartość elementów odżywczych w spożywanych posiłkach. nuda – czasami jemy z nudów. Przyzwyczajenie – przeważnie jemy przed telewizorem, ze względu na to że tak jesteśmy nauczeni. Co możesz wykonać, by pozbyć się tego niekorzystnego nawyku? okaże się maksymalna, że wdrożysz te 5 poniższych zasad. w pierwszej kolejności: ROZSĄDEK!   Nasz mózg bywa tak skonstruowany, że jeśli jemy w pośpiechu albo nie koncentrujemy się na tym, co jemy, nie odnotowuje uczucia sytości. Chodzi przede wszystkim o to, byś nie spożywała spożywania bezmyślnie, Jak przestać podjadać - zbiór najlepszych porad a zatem siedząc np. przed komputerem, telewizorem albo podczas spotkań towarzyskich. Okazuje się przecież, że jeśli coś odwraca naszą uwagę, możemy spożyć mnóstwo jak  nie  jeść  słodyczynaddanych kalorii, nawet o tym nie wiedząc. Nasz mózg bywa tak skonstruowany, że jeśli jemy w pośpiechu albo nie koncentrujemy się na tym, co jemy, nie odnotowuje uczucia sytości. Efekt bywa taki, że jemy dużo więcej, niż potrzebujemy oraz po punkcie oraz tak jesteśmy głodni, podjadamy. Dlatego też wszelkie posiłki musisz spożywać świadomie, skupić się na jedzeniu. wtenczas na pewno zjesz mniej oraz nie będziesz miała ochoty na podjadanie. Zakała wszystkich dbających o figurę. PODJADANIE, czyli wrzucanie w  siebie czegoś między posiłkami. Zwykle tego co akurat pod ręką, co napatoczyło się w lodówce, 2 kęsy, trzy łyki, jeden cukierek, pół wafelka. O określonej porze dnia mocna wola maleje oraz wszyscy jesteśmy skłonni ulec pokusie. Jak nie ulec

porze kuszenia? 1. Wyznaczyć sobie pory produktów przyzwyczajając jednocześnie organizm do tego,jak  nie  jeść  przekąsek

o której godzinie ma się robić głody. 2. Jeść białko, które trawi się wolniej niż inne mikroskładniki. Po jego spożyciu dłużej czujemy się pełni. 3. Konieczność przerwy od obowiązkach/edukacji zazwyczaj mylimy z głodem. Gdy odczuwasz się wycieńczony w miejsce zaglądać do lodówki porozmawiaj z kimś, posłuchaj muzyki, włącz ukochany serial albo pójdź na spacer. 4. Nie jedz w trakcie edukacji, siedząc przy biurku albo przy komputerze. Jedząc oraz nie przerywając obowiązkach czujemy się mniej pełni oraz zjadamy alt2 2 razy więcej. 5. zwykle po zjedzeniu obiadu dopada nas chęć na coś słodkiego. ssanie w żołądku? Oczywiście, że nie! Jedząc uwalniamy w organizmie hormony dobrego samopoczucia więc organizm chce dodatkowo! w tym przypadku od pokusy trzeba odejść, oraz to dosłownie. Wstań od stołu oraz zajmij się czymś innym. Jeśli nie ulegniesz pokusie poprzez 10 minut prawdopodobnie uczucie zleci. 6. Wieczorne podjadanie to nasz największy ból. Jak z tym walczyć? w miejsce myszkować po kuchni oraz zaglądać do szafki co piętnaście minut zaparz sobie zielonej herbaty, pij wodę z lodem, cytryną, miętą albo ogórkiem, chrup marchewkę. 7. ZŁOTA RADA- zaraz po dania myj zęby pastą o szczególnie wyrazistym miętowym smaku. Kubki smakowe nieco się uciszą po porządnej dawce liści mięty.  Jednym z największych kłopotów ludzi, którzy chcą trzymać kondycję, wcale nie bywa to, że zjedzą niezdrowy posiłek albo złe śniadanie. Nie: kłopotem bywa to, że między tymi posiłkami wciskają w siebie niezdrowe przekąski – słodycze, słone przysmaki – oraz sprawiają, że drastycznie powiększa się ilość zjedzonych poprzez nich kalorii, a to z kolei sprawia niedobór efektów albo nawet pogorszenie obecnej sytuacji. Jak sobie radzić z niezdrowym podjadaniem? Jak opanować słodyczowy ssanie w żołądku oraz nie być kuszonym poprzez chipsy? poniżej 5 moich ulubionych sposobów. Zanim zaczniemy, przypominam – wszystko bywa dla ludzi. To, że raz na 2, trzy dni zjesz sobie coś słodkiego w niewielkiej ilości, wcale nie sprawi, że świat się zawali, a razem z alt3 nim twoja jadłospis. Ale jeśli podjadanie ma miejsce codziennie, to nie bywa już świetnie. primo dlatego, że bywa to po prostu niezdrowe. oraz tak jemy za dużo cukru, a dołączając do tego codzienne podjadanie słodyczy czy niezdrowych tłuszczy z chipsów albo pozostałych niezdrowych przekąsek jedynie całą sytuację psuje. A secundo dlatego, że skutecznie jedynie rujnuje każde zrzucanie nadwagi, ale też u nie-odchudzających spowodować tycie oraz to takie najgorsze – ze względu na to że nie spowodowane budowaniem mięśni, a po prostu zbędnego tłuszczu.  JAK PRZESTAĆ PODJADAĆ? Planuj przekąski (oraz posiłki główne) wielokrotnie podjadanie wynika ze zwykłego braku organizacji. Jeżeli wracamy głodni domu oraz nie czeka na nas posiłek, w międzyczasie, kiedy taki się gotuje, chwytamy po coś szybkiego oraz smacznego – a co bywa lepszego niż wafelek czy jakaś biała, pszenna bułka? Jednym z moich sprawdzonych oraz najskuteczniejszych sposobów na podjadanie bywa zaplanowanie całego składników na dzień oraz przygotowanie go w pudełkach. prawidłowo

bywa to wykonać nawet, kiedy nie uczęszczasz na uczelnię czy do obowiązkach zawodowej – gotujesz wszystkie posiłki na raz,

oraz na zawołanie masz je w schładzarce. Co więcej, oszczędzasz okres oraz środki finansowe, ze względu na to że rozpisując sobie menu, wydajesz mniej oraz nie stoisz tyle przy garach. Planuj oraz przygotowuj jedynie dania główne, ale też desery oraz drugie śniadania – oraz po prostu trzymaj je w odpowiednich pojemnikach w schładzarce. Nawet, jeśli cię najdzie ochota na coś słodkiego, to sięgniesz po alt4 zdrowe ciasto, a nie kupny słodycz. Spróbuj innego śniadania Zazwyczaj na śniadania jemy owsianki, placki, placuszki, naleśniki, kanapki – posiłki z dużą zawartością węglowodanów. analizy pokazują, że niezależnie od tego, czy okazują się to węglowodany jasne, czy złożone, jeśli bywa ich dużo, wywołują raptowny skok cukru we krwi. Dlaczego akurat przy śniadaniu bywa to kluczowe? Ano dlatego, że po wstaniu mamy więc wysoki dawkę hormonu – kortyzolu, którego praca bywa powiązania z poziomem cukru we krwi.   otrzymujemy więc z samego rano mocny wyrzut cukru do krwi, więc co logiczne – niedługo później musi nastąpić wielki spadek, który sprawia właśnie ochotę na słodkie, niezdrowe przekąski, które mają usatysfakcjonować organizm. wielokrotnie bywa to nie do przeskoczenia, nawet, jeśli mamy silną preferuję – organizm domaga się cukru dziś, ze względu na to że bywa niski dawkę, oraz tyle. Dlatego opłacalne jest przetestować chociaż raz na jakiś okres wymienić śniadanie owsiankowe na śniadanie białkowo-tłuszczowe. Np. awokado zapiekane z jajkiem oraz łososiem, omlet bez mąki, a za to z suszonymi pomidorami czy boczkiem, jajecznicę z dużą zawartością dodatków. PS U mnie na instagramie często da się zobaczyć węglowodanowe śniadania -to dlatego, że biegam rano oraz ćwiczeń mój posiłek musi zawierać węgle. Sprawdź, czy nie chce ci się pić Niestety nie jesteśmy idealni oraz często uczucie „zjadłbym coś” to tak naprawdę pragnienie. Jeżeli często zdarza ci się podjadać, sprawdź, czy na pewno spożywasz wystarczającą porcję wody mineralnej.

 

Zobacz też

Trener pływania


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness