Jak schudnąć latem? Oto 4 podstawowe błędy!

Jak schudnąć latem? Oto 4 podstawowe błędy!

Redakcja

2017-08-22

brak komentarzy

błędy  w  diecieGdy nadchodzą ciepłe dni i chcielibyśmy odsłonić trochę ciała, mnóstwo z nas zastanawia się zapewne jak zmniejszyć wagę 5 kg,

które zostały nam po zimie? Jak zmniejszyć wagę 10 kg? Nie wydaje się to niełatwe – kilka zmian w jadłospisie, więcej aktywności i sylwetka się wysmukla. Ale co przeprowadzić gdy do zrzucenia mamy 20 kg albo więcej? Pozbyć się ich samodzielnie już wcale nie bywa tak prosto, tym więcej, że gdy już próbowaliśmy się odchudzać i nie przynosiło to zamierzonego efektu, nasza motywacja nie ma się najrozsądniej, a marzenia o zgrabnym ciele oddalają się… Nie należy się mimo wszystko poddawać, tym więcej dziś. Gdy nadchodzi lato niepotrzebne kilogramy możemy zrzucić o wiele łatwiej niż o innej porze roku! Sprzyja nam aura i sama natura, więc do dzieła! Pomoc mamy natury Latem mamy większy zapał do zmian, a natura bywa nam przychylna. Nasz przemianę materii działa na wyższych obiegu, a w porównaniu do zimowych miesięcy mamy mniejszą tendencję do gromadzenia tłuszczu w organizmie, a co za tym idzie łatwiej bywa nam pozbyć się też nadmiarów tkanki tłuszczowej już zgromadzonej. Ponadto kiedy doskwiera ciepło mamy mniejszy apetyt, więc łatwiej bywa nam wytrwać w swoich postanowieniach. Latem spędzamy też zdecydowanie dłuższej chwili na rześkim powietrzu, chętniej podejmujemy aktywności fizyczną, przynajmniej poprzez spacer, rower czy pływanie. Postaw na aktywność! okazuje się nam łatwiej zagospodarować wolny czas i zamiast siedzieć przed telewizorem zajadając słodkości, mamy mnóstwo alternatyw na aktywność poza domem. Ruch na rześkim powietrzu zdecydowanie upraszcza utratę ;. trzeba więc zaplanować swój urlop tak, aby posiadać ku temu jak najwięcej sposobności. Piesze wycieczki do lasu czy w góry, gra w piłkę, siatkówka plażowa, pływanie i zabawy w wodzie sprawią ; dużo radości osobom codziennie przebywającym w m  sposoby  na  uniknięcie  błędów  w  diecieiejskim gwarze, ale pomogą też uaktywnić i przyspieszyć nasz przemianę materii. Jeśli nie możemy pozwolić sobie na dłuższy urlop, starajmy się zorganizować sobie więcej aktywnie chociaż weekendy. raz na jakiś czas dobrze także zostawić samochód pod domem, albo wysiąść przystanek wcześniej i się przespacerować korzystając z dostępności słońca Chcesz schudnąć latem? Strzeż się tych 6 błędów! i rześkiego powietrza. Tak rozpoczęty dzień da nam energię do tekstów klinicznych i poprawi sprawność naszego umysłu. czas na spalenie tkanki tłuszczowej Podstawę prawidłowej zbilansowanej kuracji odchudzającej stanowią między innymi świeże jarzyny i owoce, a dostępność i różnorodność elementów bywa najdogodniejsza właśnie latem. Sklepy i targi obfitują w jarzyny i owoce sezonowe, najbardziej

odżywcze pod kątem składników odżywczych ;. Pomidory, ogórki, sałaty, brokuły,

papryka, szparagi czy rzodkiewki to wyłącznie niektóre z warzyw, które powinny królować na naszych stołach. Wśród owoców najlepsze okazują się te o niższej zawartości cukru, czyli truskawki, maliny, porzeczki, arbuzy, brzoskwinie czy agrest. być czujni trzeba natomiast na ilości spożywanych czereśni, winogron czy bananów, które okazują się więcej pełne kalorii. kupuj to co najlepsze Na pewno latem łatwiej bywa uniknąć monotonii aplikując jadłospis i nie trzeba obawiać się, że zabraknie nam witamin czy składników mineralnych powodu barier w pożywieniu. Jeśli mamy skłonność do spożywania wyższych ilości słodyczy, świetną opcją będą desery z owoców na bazie jogurtu czy uwielbiane poprzez nas koktajle z owoców. Owoce w tej wersji powinniśmy spożywać między głównymi posiłkami w ramach drugiego śniadania i podwieczorku, ale także mogą one stanowić smaczną i odżywczą kondycję deseru po niedzielnym obiedzie czy podczas spotkania ze znajomymi. Jeśli lubimy lody, dobrym rozwiązaniem okazują się sorbety z owoców np. ze świeżych truskawek czy malin, które możemy z łatwością przyrządzić samodzielnie ; bez obawy o efekty odchudzania. Pamiętaj o wodzie! Podczas zimowych miesięcy ; chętniej sięgamjak  poprawnie  się  odchudzaćy po więcej pełne kalorii, tłuste dania ale też ciepłe napoje takie jak herbata, mała czarna czy kakao. Latem więcej intuicyjnie wybieramy wodę, która najrozsądniej nawilża nasz organizm i dość pomaga w utracie masy ciała. musimy pamietać mimo wszystko, że w upalne dni nasze zapotrzebowanie na wodę bywa zdecydowanie większe, dlatego też musimy dbać o właściwą jej podaż. Nie możesz się przekonać do picia płynu? dodatkowo liści liści mięty, cytryny czy wyciśniętego soku z pomarańczy zdecydowanie poprawi jej odczucie smakowe – spróbuj! Nieoceniona pomoc specjalisty Jeśli obawiamy się mimo wszystko, że sami nie poradzimy sobie ze zgubieniem nadwagi, powinniśmy zgłosić się do dietetyka. Specjalista alt2 podpowie jak zdrowo i skutecznie zmniejszyć wagę i co podstawowe - jak utrzymać nową wagę. Dla praktycznie wszystkich ludzi spalenie tkanki tłuszczowej to nie problem – ale co przeprowadzić później, jak postępować dalej, aby nie powrócić do sylwetki sprzed kuracji odchudzającej – te kwestie już nie okazują się takie oczywiste. Dietetyk powinno więc dla nas idealnym wsparciem merytorycznym i psychicznym – odpowiednio zmotywuje i zagrzeje do walki ze swoimi słabościami. Odpowiednio dobrany poprzez specjalistę zestaw dań i suplementy pomocnicze leczenie pomogą rozprawić się ze zbędnymi kilogramami, bez względu na to czy mamy 5, 10, 20 czy więcej niepotrzebnych kilogramów do zrzucenia. Dzięki wsparciu specjalisty nauczymy się prawidłowo komponować posiłki, sprawniej odczujemy spadek niepotrzebnych kilogramów i unikniemy efektu jo-jo. Lato to dość pozytywny czas na poprawę własnej sprawności fizycznej i sylwetki. Powinniśmy wykorzystać tę porę roku, ze względu na to że zarówno wprowadzenie aktywności fizycznej oraz dobór odpowiednio zbilansowanej kuracji odchudzającej bywa zdecydowanie łatwiejszy. Lato sprzyja więc uzyskaniu wymarzonych efektów! Dlaczego? Otóż by organizm strawił spożywanie, powinna je najpierw ogrzać do ciepłoty ciała. A w przypadku lodów potrzeba do tego naprawdę dużo energii. Ich temperatura bywa przecież o kilkadziesiąt stopni niższa niż twojego ciała. Potrzebną do tego energię organizm zdobywa ze swoich zapasów, czyli... z tłuszczyku! Ale lody mają też inne zalety niezwykle drogocenne dla twojej sylwetki. są mocno napowietrzone, co sprawia, że wielka ich objętość ma stosunkowo mało kalorii. prościej więc oszukasz nimi apetyt niż np. czekoladowym cukierkiem. Mleczne dostarczają wapnia, który bywa niezbędny do prawidłowej przemiany metabolicznej. i wszystkie okazują się lekkostrawne. Dlatego zachęcamy do przetestowania pysznej letniej minidiety - spróbuj poprzez 2-3 tyg. zastępować lodami jeden posiłek w ciągu dnia. próbuj mimo wszystko wybierać lody bez co więcej czekoladowych przysmaków, bakalii, więc bitej śmietany. Połącz spożywanie lodów

z innymi pełnowartościowymi zmianami w wakacyjnej kuracji, a przekonasz się, że na efekt nie będziesz musiała poczekać nadto długo.  

  Pora na orzeźwienie   wśród wszystkich lodów najmniej pełne kalorii okazują się sorbetowe. Nie zawierają tłuszczu i dlatego gałka to jedynie ok. 25 kcal. Możesz też sięgać po lody mleczno-z owoców (gałka ma ok. 30 alt3 kcal), które z wyjątkiem wapnia dostarczają też witaminę C. Unikaj natomiast lodów śmietankowych. Aksamitną gęstość zawdzięczają przecież dużej zawartości tłuszczu. Jedna ich gałka to ok. 40 kcal. A gdy okazują się z bakaliami czy czekoladą, ich wartość kaloryczną wzrasta nawet do 90 kcal! Moje letnie pragnienia Wysoka temperatura otoczenia hamuje apetyt, za to powiększa pragnienie. i bywa to lecznicze dla sylwetki, bo w ten sposób zjadasz mniej. Wszak najchętniej zaglądasz po wodę, napoje i soki. wybierz mimo wszystko te niedosładzane, o kwaśnym albo gorzkim smaku. jedynie nie tuczą, ale też dobrze orzeźwiają. Pamiętaj mimo wszystko, by dostarczyć organizmowi przynajmniej energetyczne, czyli ok. 1200 kcal każdego dnia. To uchroni cię przed gwałtownym spadkiem cukru, zmianami nastroju i złym samopoczuciem. Tłustemu mówię W każdą wiosnę bywa samo. Nagle wszyscy przypominają sobie, że niedługo trzeba bywa wskoczyć w ubiór kostiumu kąpielowego oraz orientują się, że niekoniecznie zamierzają pokazać, co się wyhodowało pod swetrem w trakcie długich, zimowych wieczorów pełnych grzanego wina oraz ciasteczek. Przychodzę na ratunek z programem SOS – poniżej 10 prostych sposobów, które pozwolą ci prosty sposób poprawić swoją figurę na wakacje. JAK zrzucić DO dekady? Nie ma kuracji odchudzającej cud. To wszyscy wiemy. Nie ma także ćwiczeń cud. To także wiemy. Nie pokażę więc wam sposobu, który pozwoli wam w ciągu tygodnia zrzucić wagę wszystkie otyłość. Podsunę za to kilka naprawdę prostych rozwiązań, które mogą pomóc zrzucić wam kilka kilo bez większego wysiłku oraz wielkiego odchudzania. Ciekawi? To zaczynamy. WPROWADŹ NOWY TRENING Wprowadź do swojego tygodnia trening interwałowy. Polega on na wykonaniu przez ok. 30-45 sekund szczególnie ogromnego wysiłku, a później krótkiej przerwie, która nie pozwoli ci do zakończenia odpocząć, oraz ponownym ćwiczeniu. Trening interwałowy ciągnie się około 30 minut, ale jego efekty są odczuwalne nawet do parunastu godzin po zaprzestaniu ćwiczeń. analiz wykazały, że osoby trenujące interwałowo spalają większy procent tłuszczu, a ich przemianę materii bywa podkręcony. Jeżeli jesteś początkujący oraz nie masz nadto świetnej kondycji fizycznej, zacznij od mojego ćwiczeniach – skutecznie podkręci twój przemianę materii oraz redukowanie tłuszczu. Kiedy będziesz mieć lepszą kondycję, możesz przetestować interwałowego ćwiczeniach biegowego: 15 minut alt4 truchtu później 30 sekund szczególnie szybki sprint na 90 procent, 30 sekund marsz – oraz tak na zmianę przez 25 minut 5-10 minut bieg Moja rada bywa ta: opłaca się przetestować wprowadzić śniadania białkowo-tłuszczowe 1-2 razy w tyg. oraz zaobserwować, jak się

po nich czujecie. Nie bywa to sposób dla wszystkich, mimo

wszystko może być to niezła sztuczka dla niektórych. Nie namawiam do wielkiego ograniczania węglowodanów czy rezygnacji ze śniadań przede wszystkim węglowodanowych – nie jestem zwolennikiem ucinania jakiejkolwiek zespoły elementów odżywczych. Przykładowe śniadania białkowo-tłuszczowe: jajecznica z dużą zawartością warzyw oraz kilkoma suszonymi pomidorami; ogromne pojemnik twarożka wiejskiego z paroma kawałkami wędzonego łososia; awokado zapiekane z jajkiem. szczególnie dużą, ale niedocenianą rolę pełni regularność. Wybij sobie z głowy 5 dań dziennie – to nie bywa mus. Musem bywa to, żeby jeść regularnie mniej więcej co 3-3,5 h. możecie być zaskoczeni, jak dużą zmianę wprowadzi to ; w waszej wadze, ; apetycie! Siedzenie nas powoli zabija. Już godzina siedzenia źle wpływa na układ krążenia, zwłaszcza w nogach. ; też nasze zapotrzebowanie pełne kalorii, a jemy tyle samo – więc tyjemy, albo nie możemy zrzucić wagę. Dlatego próbuj jak najmniej siedzieć, a jak najwięcej chodzić oraz się ruszać. Wysiądź z autobusu 3 przystanki wcześniej, oglądaj serial ćwicząc na rowerku albo kręcąc hula-hopem, zamiast na kofeinę umów się na spacer – bywa ładna pogoda! … etykiety. Założę się, że 1/2 suplementów, które kupujesz ma cukier, syrop glukozowy albo inne słodkie coś, co ukradkiem podnosi ci zawartość cukru we krwi oraz powoduje napady wilczego głodu czy niepowstrzymaną ochotę na słodycze. Cukier mają nawet wędliny, chleb czy jogurt! CZYTAJ etykiety oraz zabierz artykuły, które mają jak najkrótszy skład. … jedz wolniej. znak o sytości dochodzi do mózgu z opóźnieniem. Jedząc wolniej, szybciej czujesz sytość, a w rezultacie jesz nawet połowę mniej, będąc identycznie sytym! Zwolnij także ze własnym życiem. Stres także może być czynnikiem sprawczym tycia albo trudności z zrzucaniem nadprogramowych niepotrzebnych kilogramów. do talerza. Niech przy każdym kolejnym twoim jedzeniu bywa przynajmniej 80-100 gram warzyw – świeżych albo mrożonych. To zalecenie nie dotyczy batatów, ziemniaków oraz warzyw strączkowych.

 

Zobacz też 

EcoSlim Opinion


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness