Jak schudnać w miesiąc? To musisz wiedzieć!

Jak schudnać w miesiąc? To musisz wiedzieć!

Redakcja

2017-08-31

brak komentarzy

Nie wiem jak to się stało, ale pewnego ranka obudziłam się gruba.jak  się  nie  objadać

Tak przynajmniej mi się wydawało. Ocknęłam się, mając nadprogramowe 8 nadprogramowych kilogramów. Ciężko pracowałam na nie poprzez pół roku, a cały ciąg przyczynowo – skutkowy, który doprowadził mnie do poniższej rozmowy, opisałam w poście „Tekst, który nigdy nie powinien zostać opublikowany„. To najbardziej szczery i bolący tekst w historii bloga, który jednocześnie wywołał falę niekończącego się wsparcia, za co dodatkowo raz ogromnie dziękuję. Wracam do Was po niespełna trzech miesiącach od tamtego czasu z cudowną informacją: udało mi się bez najmniejszych kłopoty i znaczniejszych wyrzeczeń zrzucić 5 kg. Żadne czary-mary nie było potrzebne, ponieważ i żaden to spektakularny wynik. okazuje się to za to wynik, który motywuje do dalszej badań, a przede wszystkim utwierdza mnie w przekonaniu, że metody, które promuję na blogu, są naprawdę skuteczne. Co zmieniłam, by zrzucić 5 kg? nastawienie – przestałam poczekać na idealny moment, wyrzuciłam z głowy uważa o nadmiarze badań, edukacji, złym samopoczuciu i zaczęłam wprowadzać nieduże ulepszenia od zaraz; czytaj więcej: Idealny moment nie istnieje, rusz dupę dzisiaj aktywność fizyczną – zaczęłam korzystać z jakiejkolwiek możliwej okazji do podjęcia aktywności fizycznej. zamiast windy wybierałam schody, wysiadałam 2 przystanki wcześniej i kontynuowałam trasę na nogach, ćwiczyłam poprzez 10 minut tabatę, jeśli udało mi się wstać nieco wcześniej i zdążyć przed porannym prysznicem i wyjściem na zajęcia. z wyjątkiem tego jeśli jakiś wieczór nie był wypełniony po brzegi zadaniami na wczoraj szłam na siłownię, trening grupowy, pole dance lub po obfitym dniu na basen. Były to maksymalnie 3 treningi o długości mniej więcej 50 minut w 7 dniach + nadprogramowe aktywności w trakcie całego dnia. Skoro nie miałam okresu na porządną dawkę sportu i przemyślany trening, dbałam o to, by codzienne czynności zamieniać w kolejną porcję ruchu; Czytaj więcej: Pierwszy trening grupowy – czy bywa się czego bać? menu – czy raczej: sposób odżywiania; zastosowałam się do wszystkich rad, którymi dzielę się z Wami na blogu. Poniżej konkrety jadłospis, która pozwoliła mi zrzucić 5 kg? Ogólne zasady: piłam 1,5 l wody mineralnej niegazowanej + co najmniej 1 litr w postaci herbat więcej piekłam i gotowałam, niż smażyłam, a jeśli smażyłam, to na tłuszczu roślinnym kokosowym 4 posiłki dziennie – 3 główne (śniadanie, podstawowy posiłek, Schudnij zdrowo z dietą 1400 kcal: nawet 6 kg w miesiąc! podwieczorek) + 1 przekąska to optymalny rozkład przy moim aktualnym trybu życia nie liczyłam kalorii,

ale jadłam o mnóstwo mniejsze porcje niż do tej pory totalnie zrezygnowałam z podjadaniajak  szybko  zrzucić  wagę

w razie dłuższego pobytu na uczelni czy w pracy miałam przygotowane swoje jedzonko przed wyjściem do restauracji czy do znajomych zjadałam normalny, planowy posiłek, a później nadprogramowe „coś”, co nie było całą dużą pizzą wyłącznie np. średniej wielkości deserem czy dodatkowym niewielkim daniem; nie odmawiałam sobie, ale też nie korzystałam z okazji na regule hulaj dusza, piekła nie ma gdy przychodzili do nas znajomi przygotowywałam pyszne dania z składników „dozwolonych” i jadłam ich po prostu trochę mniej, niż inni; przy okazji – ustalmy to raz na zawsze – moja filozofia odchudzania (Czytaj więcej: Moje podejście do odchudzania, żywienia, dietetyki) daje na tyle olbrzymie pole do popisu, że konkretny człowiek niewtajemniczony nawet nie pomyśli, że je DIETETYCZNE FIT DANIE, ponieważ powinno ono przynajmniej tak pyszne jak to, do którego przyzwyczaiła go jego matka, dziewczyna czy kochanka. i to nie są jakieś dyrdymały z procesu jedz rzeżuchę zamiast chipsów. W moich założeniach barier bywa tak mało, że można przygotować ; kolację dla znajomych, ale nawet królewską ucztę! powyższy podpunkt nie miał aplikowania w czasie 18 grudnia – 3 stycznia, kiedy to nie przejmowałam się tym, co jadłam; co interesujące, większość dań czasie była poprawna – nie czułam wymogi rzucania się na czekoladę, ponieważ „zwolniłam się z obowiązku przestrzegania jakiejś zabiegu odchudzającej”, ponieważ w gruncie rzeczy wcześniej nie byłam na jakiejkolwiek diecie; w ciągu tych dwóch tygodni domu byłam wyłącznie 3 dni, więc byłam skazana na hotelowe i restauracyjne posiłki; nie przejadałam się, ale też nie chodziłam głodna, marudząc, że makaronu w sosie śmietanowym to ja nie mogę nie używałam żadnych gotowców, przypraw, zupek instant czy różnych pozostałych dziwnych rzeczy, które więcej wspólnego mają z odczynnikami w laboratorium niż spożywaniem Nadeszła piękna pogoda, a przed Tobą wakacyjne plany i mnóstwo okazji do towarzyskich spotkań. Niestety, w miejsce czerpać radość z uroków wakacji, całościowego słońca i nadchodzącego urlopu nad morzem, wciąż martwisz się wyłącznie jednym – przede wszystkim tym, że na plaży nie będziesz się prezentować dobrze. Że każdy okaże się patrzył wyłącznie na za bardzo duża dawkę tłuszczu, którego chcesz za wszelką cenę się pozbyć. Idealny kostium alt2 kąpielowy to niejedyne Twoje zmartwienie, ponieważ ostatecznie podczas imprezy rodzinnej czy wesela koleżanki, również chcesz zachwycać nieziemską sylwetką.jak  zaspokoić  głód Doskonale Cię rozumiem – kiedy jesteś zadowolona ze własnego wyglądu, zarażasz wszystkich własnym entuzjazmem i pozytywną mocą. Niestety, smukła talia, zgrabne nogi i wklęsły talia to rezultaty ciężkiej badań – zdrowej zbilansowanej diety i regularnej aktywności fizycznej, których do tej pory mogłaś nie posiadać wśród swoich nawyków. Zrzucanie ; ciągnie się miesiącami. Żeby zdrowo zrzucić wagę, trzeba posiadać cierpliwość. Wybij sobie z głowy rygorystyczne diety, gdyż te zapewnią Ci wyłącznie efekt jojo. Jeśli mimo wszystko zastanawiasz się, jak szybko zrzucić wagę, ze względu na to że w najbliższym czasie marzysz o zmieszczeniu się w swoją starą ulubioną sukienkę, zastosuj siedem prostych zasad. ten plan umożliwi Ci zgubienie nawet do 4,5 kg w tydzień! Pamiętaj mimo wszystko, że aby utrzymać świetny efekt, po tyg. takiej diety musisz wprowadzić bardziej zrównoważony plan żywienia, który pozwoli utrzymać sylwetkę poniżej 7 SPOSOBÓW, DZIĘKI KTÓRYM dowiesz się, JAK SZYBKO zredukować wagę JEDZ MNIEJ

WĘGLOWODANÓW, A WIĘCEJ CHUDEGO BIAŁKA Liczne analiz wykazują,

że jadłospis niskowęglowodanowa jest skuteczny metoda na zrzucenie wagi i poprawę zdrowia. zredukowanie węglowodanów w diecie na krótki okres pozwala pozbyć się nadmiaru wody mineralnej z ludzkiego ustroju i opanować wzdęcia, a o pierwszych rezultatach można się przekonać już na drugi dzień z rana. wtenczas poczujesz się zdecydowanie lżej niż dzień wcześniej. Kiedy jeszcze w Twoim pospolitym jadłospisie pojawi się mnóstwo białka, ; usprawnisz własny metabolizm, ale również powstrzymasz apetyt. okaże się wystarczające, że poprzez tydzień drastycznie zmniejszysz wszystkie skrobiowe węglowodany i cukry i zastąpisz je warzywami o niskiej zawartości węglowodanów. W Twojej diecie powinny również pojawić się takie substancje jak jajka, chude mięso i ryby. JEDZ PEŁNOWARTOŚCIOWE składniki i wyklucz PRZETWORZONĄ ŻYWNOŚĆ W sklepie omijaj szerokim łukiem półki z przetworzonymi wyrobami. kupione menu jest ; wysokokaloryczne i pełne cukru czy soli. Nie dość, że do końca nie wiesz, co znajduje się w tych wszystkich pudełkach, słoikach, puszkach i torebkach, to jeszcze karmisz swoje ciało sztucznymi dodatkami, których organizm nie jest strawić. Prosta jadłospis bazująca na prostych produktach funkcjonuje zdecydowanie na korzyść Twojej sylwetki. Stawiając na chude białka i niskowęglowodanowe jarzyny, będziesz posiadać o mnóstwo większą kontrolę nad własnym ciałem, w efekcie czego schudniesz. OGRANICZ picie KALORII alt3 Zmniejszenie kalorii w diecie to kolejny skuteczny metoda na zrzucenie ;. Kluczowe jest mimo wszystko to, ile kalorii wyeliminujesz ze własnego jadłospisu – jeśli okaże się ich za mało, nie uzyskasz żadnych efektów. Skąd przyswoić, ile kalorii należy spożywać? fundamentalną przemianę materii oblicza się na podstawie wieku, wzrostu, płci i obecnej wagi (w Internecie znajdziesz kalkulator PPM, który podaje powyższy wynik). bywa to ilość kalorii, która jest potrzebna do wykonywania podstawowych działań w ciągu dnia. Znając te wytyczne, zaleca się nie zapomnieć o kilku podstawowych zasadach: licz kalorie – waż posiłki i notuj kalorie które spożywasz (nie zapominając o wartościach odżywczych preparatów, które spożywasz w ciągu dnia). jedz wyłącznie w porach pokarmów – nie podjadaj w ciągu dnia i jedz o określonych porach ogranicz dodatki do potraw- takie jak np. sól czy sosy jedz jarzyny o niskiej zawartości węglowodanów – na tydzień zrezygnuj z węglowodanów skrobiowych i tłuszczy. jedz chude białko – czyli jajka, chude mięso i ryby. nie pij kalorii – soki i inne słodzone napoje zamień na wodę. Koktajle i proteinowe szejki możesz pić, jeśli potraktujesz je jak normalny posiłek. Wśród dietetycznych laików panuje przekonanie, że zrzucenie nadprogramowych kilogramów zawsze powinna łączyć się z ciężkimi treningami na siłowni, nudnym pedałowaniem na rowerku stacjonarnym albo bieganiem. Oczywiście elementy te okazują się niezbędne w sytuacji gdy z wyjątkiem zrzucenia masy chcemy uatrakcyjnić naszą sylwetkę o kilka naddanych mięśni, o których istnieniu do tej pory nie mieliśmy zwroty... jednak dla tych, którym jest zależne jedynie na zrzuceniu kilku nadprogramowych kilogramów mamy świetną informacja! Odpowiednia jadłospis, systematyczność i rozwaga w jedzeniu w całości należy aby boczki ustały uciekać z waszych spodni a talia nie przysłaniał widoku na świat. Ta jadłospis jest niezdrowa! Przede wszystkim powinniśmy obalić nieprawda o tak zwanych dietach głodówkowych, które bardziej szkodzą niż pomagają. Nawet jeśli komuś uda się zrzucić w ten sposób sylwetkę nie obejdzie się bez negatywnych skutków ubocznych dla ludzkiego ustroju jak na przykład np. niedobory różnych składniki odżywczych, zakłócenie metabolizmu, anemia, niedobór witalności itp. Aby zrzucić wagę trzeba jeść... mimo pozorom, aby zrzucić wagę... trzeba jeść! Kluczowe jest osobiste podejście do dowolnej osoby. znaczy to jadłospis rozpisana dla osoby o określonym, wzroście, masie, żyjącej według danego trybu nie okaże się pomocna dla osoby o odrębnych predyspozycjach i parametrach. Dlatego właśnie alt4 „uniwersalne" zabiegu odchudzającej znalezione w internecie nie okazują się świetnym wyjściem. Istnieją jednak określone wzorce, których należy się opierać. Czytaj również: Tomasz Karolak nie chce już być GRUBASKIEM! wyszczupla się na ostrej zabiegu Jak zdrowo zrzucić wagę? W modelowaniu zabiegu odchudzającej niezastąpiona jest dawkę produktów. Przeciętna osoba powinna przygotować się na spożywanie pięciu produktów dziennie. Niezwykle

istotne jest aby posiłki te spożywać systematycznie- codziennie o owej samej porze.

1. Śniadanie należy spożyć od razu po przebudzeniu. W jego skład powinny wchodzić substancje zasobne w węglowodany i białko. dawkę dobranych składniku zależna jest od masy osoby używającej jadłospis. na przykład może to być owsianka na wodzie, albo zupa mleczna z nisko tłuszczowego mleka, płatkami owsianymi i garstką orzechów. Takie śniadanie powinna dostarczyć nam energii na kilka kolejnych godzin. 2. Drugie śniadanie- niestety osoby, które na drugie śniadanie uwielbiają wypić dużą kofeinę i zjeść do tego słodką kanapkę albo ciastko będą musiały sobie owej zainteresowania odmówić. najkorzystniejsza okaże się kanapka z pełnoziarnistego pieczywa, kilku plastrów szybki z indyka albo drobiu. Kilka plastrów pomidora również nie zaszkodzi. Zobacz też: Jak szybko zrzucić wagę? Jak skutecznie pozbyć się nadwagi? 3. podstawowy posiłek- trzeci posiłek powinien być zwłaszcza sycący i najbogatszy w wit. i składniki odżywcze. najistotniejsze jest aby dostawić makarony, ryż i kartofle. Te substancje należy wymienić na kaszę albo kromkę pełnoziarnistego pieczywa. Ze względu na zawartość składniki odżywczych najlepsze mięsa to: gotowany albo duszony kurczak, indyk albo ryba. Wszystkie te rodzaje okazują się zasobne w białko a obróbka termiczna pozbawia je tłuszczu. Niestety tak lubiana poprzez polaków mięso wołowe i wieprzowina nie jest odpowiednim gatunkiem dla ludzi chcących zrzucić masę. 4. Najlepszą opcją na czwarty posiłek będą owoce albo lekka sałatka z owoców. 5. Jeśli chodzi o ostatni posiłek należy pamietać aby nie spożywać go prosto przed pójściem spać. Trzeba również zwrócić uwagę na substancje, które powinny być dobrane tak aby nie zawierały cukrów i tłuszczy. Najlepsze okaże się ugotowane mięso i kromka pełnoziarnistego pieczywa. Pij dużo płynu - sprawniej zrzucisz wagę! szczególnie istotne jest aby pamietać, żeby odstawić wszystkie soki i słodkie napoje gazowane- nawet smakową wodę! Wszystkie te substancje zawierają ogromne ilości cukru. Aby zmniejszyć apetyt i wzmóc uczucie sytości wszystkie posiłki należy popijać wodą mineralną. Należy również pamietać aby pod żadnym pozorem NIE PODJADAĆ MIĘDZY POSIŁKAMI!

 

Zobacz też

Trening we Wrocławiu 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness