Jak schudnąć w wakacje? Oto 7 dietetycznych zasad!

Jak schudnąć w wakacje? Oto 7 dietetycznych zasad!

Redakcja

2017-08-08

brak komentarzy

to fakt, ten napój i dopasowany indywidualnie plan spożywania,zasady  dietetyczne

umożliwią ci zrzucić sylwetkę nawet 10 kg w ciągu 30 dni. taki sposób spożywania sprawdza się idealnie. Jeśli posiadasz problem z wagą, chcesz zrzucić sylwetkę i szybko spalić tkankę tłuszczową to te zasady okazują się dla Ciebie.  Zobacz to: dostosowany do Ciebie plan spożywania na którym szybko schudniesz Według mnóstwo analiz najprędzej przegrywa się tkankę tłuszczową wtedy, gdy nie ma skoków stężenia glukozy we krwi powyżej 100 mg/dl częściej jak 2 razy w ciągu dnia. Aby to osiągnąć, nie musisz posiadać żadnego miernika. trzeba, że zastosujesz poniższe zasad. poniżej 7 zasad, które pozwolą Ci zrzucić sylwetkę 10 kg bez głodówki. powinno odpowiednia, że je zastosujesz! 1. Dzień zacznij od tego „napoju”. Jak już zapewne wiesz, jedzenie, które szybko unoszą pułap cukru we krwi mają wysoki indeks glikemiczny. Aby utrzymać niski pułap glukozy, trzeba obniżyć indeks glikemiczny pijąc ten napój z h2o mineralnej, octu jabłkowego i cynamonu. dużo analiz wskazuje na to, że ocet jabłkowy może obniżyć indeks glikemiczny jedzeniu nawet o 25%, a cynamon o 29%. kombinacja tych dwóch produktów, daje zadziwiające efekty w postaci prawdziwego napoju spalającego tłuszcz. Napój należy pić 5 razy dziennie, najrozsądniej przed kolejnymi spożywaniem. da się też przygotować sobie porcję na cały dzień i popijać niewielkimi łykami.  Przepis na napój spalający tłuszcz 1 szklanka ciepłej h2o mineralnej 1 łyżka domowego octu jabłkowego 1/4 łyżeczki cynamonu (na czubek łyżeczki) Wymieszać wszystkie produkty i popijać niewielkimi łykami. 2. Unikaj „białych” węglowodanów Co to okazują się białe węglowodany? To biały ryż (ciemny zresztą też), kartofle, chleb, bułki, makaron, płatki zbożowe, wszystkie artykuły smażone w panierce, nawet ryba w panierce.

Jeśli to zrobisz, to już po kilku dniach,jak  wyrobić  w  sobie  nawyki  żywieniowe

zauważysz luz w spodniach czy spódnicy. wyłącznie dzięki takiej regule np. Pani Magdzie, udało się w ciągu 6 tygodni, zrzucić sylwetkę z 80 do 75 kg. Niezły wynik, fakt?! Jak by tego bywa mało, okazuje się, że biała mąka bywa niebezpieczna tylko ze względu na puste kalorie ( ponieważ nie wnosi nic zdrowego), ale wręcz szkodzi. Może nawet wywołać cukrzycę i raka, a to przez dwutlenek chloru, który wykorzystuje się do bielenia mąki. wzmaga pułap się też kredę, ałun i węglan amonu, aby mąka była bielsza. Biała mąka (ta ciemna, sztucznie barwiona też) posiada w składzie alloksan, który według mnóstwo analiz, niszczy komórki trzustki. dużo medycznych opracowań, wskazuje, że alloksan, to silnie toksyczny środek chemiczny. Wykorzystuje się go min. do wywoływania cukrzycy u szczurów laboratoryjnych. Jeśli chcesz być zdrowa i chcesz zrzucić sylwetkę, po prostu nie jedz nic, co zrobione bywa z białej mąki. 3. Jedz cały pora te same artykuły zapewne, pomyślisz, że to nudne i monotonne? możliwe że, ale to przynosi najlepsze rezultaty. W ciągu 14 dni Pani Agnieszka, zastosując ten sam jadłospis schudła 4 kg. Skuteczność takiej zasady potwierdziło też dużo odrębnych ludzi, które jadły w kółko ;. Najlepszym sposobem bywa dobranie odpowiedniego zestawu, który powinien się składać z 2-3 pozycji na każdy posiłek. taki zestaw pomógł mi i kilku moim koleżankom zrzucić sylwetkę: Białko: kurczak, wołowina, jajka. Rośliny strączkowe: fasola, soczewica jarzyny: kapusta, kiszonki, brokułu, kalafior, pomidory, ogórki, wszystkie zielone warzywa ( u mnie sprawdził się mix sałat z torebki) Te artykuły możesz jeść cały pora. okazują się też wygodne, ponieważ przygotowuje się je szybko. Taki zestaw dostaniesz też w 7 zasad diety na wakacje, dzięki której schudniesz! każdej restauracji. Ja uwielbiam mieszać np. fasolę z zielonym warzywami, szczególnie szpinakiem. Przyrządzam coś w rodzaju sałatki, która bywa dość sycącą i dostarcza mnóstwo energii. Idealna na drugie śniadanie albo lekki posiłek. Jeśli jednak trenujesz, pracujesz fizycznie, potrzebujesz dodatkowej porcji energii. Dostarczą Ci je wyłącznie węglowodany. Możesz wtedy zjeść porcję np. kaszy, ale próbuj to zrobić do południa, tak abyś miał pora na ich redukowanie. Ile produktów w ciągu dnia? U mnie najrozsądniej sprawdziło się 4 posiłki. Oczywiście, przenigdy nie jem dokładnie o tych porach, ale mniej więcej staram się trzymać tych ram czasowych. 7:00- śniadanie 11:00-przekąska 16:00-posiłek 20:00-podwieczorek Zaraz po przebudzeniu piję wodę z cytryną. Pierwszy posiłek powinno zjeść najpóźniej około h od przebudzenia się. potem co 4 h, a ostatni posiłek na 2 h przed snem. najdogodniej bywa narysować sobie swój plan dnia na kartce i wyznaczyć pory spożywania. To idealna metoda planowania okresu produktów. taki zestaw produktów powtarzam co jakiś pora. Jak tylko poczuję, że spodnie okazują się nieco ciaśniejsze (np. po świętach), wyciągam wydrukowany jadłospis i do dzieła! Śniadanie: Jajecznica z 2 jajek, 2 garście mixu sałat, 1/4 filiżanki ugotowanej fasoli. Przekąska: Szpinak z 1 jajkiem ugotowanym na twardo posiłek: Udko kurczaka z dużą porcją kiszonej kapusty posiłek wieczorny: Soczewica ze szpinakiem i cebulą Może taki jadłospis nie wydaje Ci się jakiś szczególnie atrakcyjny czy wyszukany, ale dla mnie najważniejsze bywa, że działa super. powinno skuteczny, a nie ładny! fajnym zajmiesz się, jak schudniesz przynajmniej połowę tego, co zaplanowałaś. Przeczytaj też: PRZESTAŃ SIĘ GŁODZIĆ i…ZACZNIJ SPALAĆ TŁUSZCZ!! 4. Nie jedz owoców (nie martw się! tylko przez te 30 dni) Z trzech powodów: 1. poprzez to, że nie okazują się na tyle sycące, aby mogły zastąpić posiłek. Dlatego artykuły należy wybierać mądrze. 2. Mają za dość dużo węglowodanów 3. Mają dużo fruktozy, cukru zawartego w owocach. Okazuje się, że owoce mogą dość utrudnić wyeliminowanie warstwy tłuszczu. Fruktoza bywa rozkładana przez komórki wątroby. Jednym z jej produktów końcowych okazują się trójglicerydy, czyli postać tłuszczu. W czasie tego niwelowania, tworzą się dodatkowo kwas moczowy i wolne rodniki. Żaden z tych produktów końcowych nie bywa korzystny. Triglicerydy mogą zbierać się w warstwach wątroby i uszkodzić ją, prowadząc do np. niealkoholowe stłuszczenie wątroby. Uwolnione do krwi, mogą przyczynić się do powstania blaszek miażdżycowych. Kwas moczowy może wyłączyć produkcję tlenku azotu, substancję, która pozwala ochraniać ściany tętnic przed naruszeniem. Innym efektem najwyższego spożycia fruktozy bywa insulinooporność, co w rezultacie przy złej zabiegu przeprowadza do cukrzycy. Oczywiście, generalnie owoce okazują się dość zdrowe i należy je jeść, ale nie za zazwyczaj i w rozsądnych proporcjach. 5. Nie pij kalorii Pij tylko to, co nie posiada w składzie kalorii. Do bólu możesz pić wodę źródlaną, a jeśli ta „czysta” Ci nie smakuje, dodaj do niej cytrynę, miętę, imbir, ogórka. Możesz pić kofeinę ale niesłodzoną, bez mleka i śmietanki. zamiast tego, możesz dodać cynamon, kakao, kardamon. idealne okazują się też herbaty z ziół, herbata czarna i zielona. Wszystkie te napoje okazują się dozwolone w nieograniczonych proporcjach, ale bez cukru, słodzików, mleka i śmietanki. Wszystkie pozostałe napoje, alkohol, koktajle, soki z owoców, nawet te robione we własnym domu okazują się niewskazane. 6. Każdy posiłek jedz przez co najmniej 30 minut. zapewne się zdziwisz, ale chodzi o to, aby nie wywołać za dość sporych skoków glukozy. Jeśli zjesz wielki posiłek w ciągu 10 minut, to wywoła on natychmiast ogromy skok glukozy, alt2 jeśli ten sam posiłek będziesz jeść dłużej,  a każdy kęs okaże się mniejszy, skoki glukozy z kolejnymi kęsem dodatkowo będą mniejsze. Jeśli nie umiesz jeść wolno, to pora się nauczyć:) Każdy kęs żuj dłużej i popijaj pomiędzy następującymi po sobie kęsami. najdogodniej wodę z sokiem z cytryny lub wodę octem jabłkowym i cynamonem. 7. Raz w 7 dniach zaszalej i jedz co chcesz, dosłownie Tym dniem niech okaże się sobota lub niedziela. Możesz przez jeden dzień jeść na co tylko posiadasz ochota. Bez kalkulowania kalorii, bez kalkulowania cukru, ani tłuszczu. Na śniadanie smażony boczek z kajzerką-OK Na posiłek schabowy, albo wielki jak talerz hamburger- IDEALNIE. Czekoladowy tort na posiłek wieczorny-SUPER. Na kolację butelka wina i stek-ŚWIETNIE! To, paradoksalnie, pomoże

Ci tylko zrzucić sylwetkę. Takie „kłamstwo”nawyki  żywieniowe

uaktywnia tarczycę i podkręca przemianę materii. Ponadto, pozwala też „zresetować” emocje, poczucie straty spożywania, które nam smakuje, a którego nie możemy jeść, pozwala też ograniczyć apetyt. Po takim jednym dniu, dużo ludzi, bywa tak uszczęśliwiona i pozytywnie „naładowana”, że spokojnie przetrzymuje następne 5 dni na zabiegu. Te zasady, działają na 99,9% ludzi. Nie znam nikogo, kto po ich zaaplikowaniu nie schudłby. Jeśli spadnie Ci motywacja, ochoty, albo przerwiesz jadłospis, to koniecznie wróć do tego treści i przeczytaj go ponownie.Idealnie, jeśli możesz go sobie wydrukować i zakładać w torebce, ponieważ jeśli chodzi o metody na spalenie tkanki tłuszczowej, to może być ich milion, ale zasad, które naprawdę działają, tylko kilka…Te, które opisałam okazują się częścią programu treningowego Tima Ferrissa i  bywa dla mnie jedną z najskuteczniejszych.  Tak, wiem że okazują się osoby z większą nadwagą, ale 20-25 kg to też nie mało. Wtedy były to dość przytłaczające minuty w moim życiu, na plaży siedziałam w t-shircie przez większość okresu, marząc jedynie o tej szczupłej sylwetce jak miały moje koleżanki. Próbowałam chyba wszystkiego na zrzucanie nadwagi, i niestety mało co pomagało, nawet jeśli pomagało to jedynie przez minutę i potem zwykle był efekt jojo czyli dodatkowo gorzej ;/ Brałam masę syntetycznych pigułek na zrzucanie nadwagi, które gdzieś znalazłem osobiście w necie czy aptece albo, które okazują się przepisane mi przez lekarza. Z TV kupowałam jakieś przyrządy do spalania brzucha, plastry odchudzające i inne bajery. Kasa poszła na marne. Były też głodówki po których bywa dodatkowo gorzej (najpierw się chudnie, a potem efekt jojo – porażka i nie polecam tego nikomu, efektem okazują się dodatkowo wymioty, straszny ból żołądka itp), masa diet odchudzających jak jadłospis dukana, jadłospis kopenhaska itd., bywa tego naprawdę dużo… nareszcie Pewnego Dnia Wszystko Się zmodyfikowało… Przyleciała moja kochana siostra ze Stanów, gdzie mieszka i pracuje i powiedziała mi o kobiecie, która schudła 50 kg (!!) w ok 7 miesięcy zastosując zdrowe odżywianie połączone z oczyszczaniem ludzkiego ustroju. To, co mi powiedziała bywa dla mnie wielką nowością i następną nadzieją, że mi ta metoda także pomoże. Ale przechodząc do rzeczy, na czym dokładnie polega ten sposób odżywiania czyli jadłospis Nykuk? jadłospis Nykuk to spożywanie jak najmniej przetworzonych kwestii z dużą zawartością błonnika i wyciągiem afrykańskiego Mango, który okazuje się najcenniejszym owocem jeśli chodzi właśnie o błonnik, wit., minerały czy kwasy tłuszczowe Omega-3, czyli jednym słowem najdogodniej oczyszcza organizm, wzmacnia odporność i jednocześnie odchudza. Co do samego odżywiania… trzeba powiedzieć, że każdy artykuł okazuje się albo węglowodanowy, albo białkowy, albo tłuszczowy. Jeśli więc chodzi o węglowodany czyli np. ryż, makaron, kasza itp, trzeba mieć świadomość żeby jeść te produkty które alt3 mają niski indeks glikemiczny (IG), gdyż dzięki nim właśnie spalamy tłuszcz, w porównaniu z produktami węglowodanowymi o wysokim IG, od których tyjemy. Jak wpiszesz w google np. „indeks glikemiczny tabela” to zobaczysz listę kwestii i przy kolejnymi współczynnik IG. Niezwykle kluczowe okazuje się to, żeby tak jak powiedziałam jeść w dużej grupie albo jedynie produkty mało przetworzone (jak w szczególności ekologiczne), bez zbędnych dodatków, czyli np. jeśli chodzi węglowodany to ryż brązowy okazuje się o mnóstwo mniej przetworzony niż biały i od niego więcej schudniesz. Makaron jasny pszenny też bywa dużo gorszy od ciemnego pełnoziarnistego. samo z pieczywem itp. Oczywiście nie wspominam tutaj już o jakiś węglowodanach typu hot-dogi, ciastka, drożdżówki itp. Jeśli chcesz posiadać taki brzuch jak na fotografii po lewej i pragniesz, żeby faceci się za tobą oglądali to musisz z tym skończyć, zapisz sobie cel i myśl o nim, myśl o korzyściach każdego dnia, jak bywa się prezentować Twoje życie jak ci się uda Poza tym jem też gorzką czekoladę np. 60% i także nic mi po niej nie okazuje się ponieważ ma małą zawartość cukru, albo okazują się też czekoladowych przysmaków nawet ze stewią i innymi naturalnymi słodzikami Jeśli chodzi o białka czy tłuszcze to tutaj tak samo. kupuj te jak najmniej przetworzone,

czyli np. o wiele lepszy bywa serek wiejski albo jogurt prawidłowy niż np.

serek danio, gdzie okazuje się pełno cukru i równie świetnie mogłabyś zjeść batona ;P a pamiętaj, że do jogurtu normalnego też trzeba dodać jakiś prawidłowy słodzik i mamy problem z głowy jeśli tak uwielbiasz słodkie dobre źródła białka to też ryby, chude mięsa czy jaja. Jeśli chodzi o tłuszcze to tutaj także okazuje się podział na złe i dobre, z dobrych od której będziesz chudnąć to np. migdały czy orzechy, ryby takie jak np. łosoś albo wszelakie oleje roślinne. Natomiast złe tłuszcze, których musisz stronić od to np. ser żółty, tłuste mięso, masło, tłuste mleko czy smażone potrawy jak np. fast foody itp. jadłospis Nykuk polega też na tym, żeby starać się jeść mniejsze posiłki ale częściej, gdyż od tego właśnie chudniesz, niż gdybyś spożywała 2 czy trzy duże posiłki w ciągu dnia. Nie musisz być w tym idealna, ponieważ tak się nie da, ale próbuj używać te rady, a gwarantuję Ci że schudniesz. okazuje się to wspomniany ekstrakt z afrykańskiego Mango, które ma niebywałe właściwości lecznicze, oczyszczające i odchudzające. Poza tym, preparat ten niesamowicie redukuje łaknienie, daje uczucie sytości i przez to nie ma się tej ochoty na słodkie czy wcale na menu. To okazuje się w własnej opinii jedna z największych zalet aplikowania African Mango. Ponoć w Stanach Zjednoczonych to HIT, poniżej kilka fotek, które udało mi się znaleźć. Te kobiety także stosowały African Mango. No i też zapewne zdrowo się odżywiały, wątpię żeby jedynie po African Mango miały takie efekty, ale może… kto wie. Słyszałam też że w miejsce ekstraktu African Mango niektórzy przyjmują ekstrakt z zielonej kawy (www.greencoffeeplus.pl), która także ma dość drogocenne właściwości i działa oczyszczająco i wspomaga zrzucanie nadwagi. Natomiast ja nie próbowałam tego, więc nie mogę się tutaj wypowiedzieć, wiem że okazuje się tańsza od African Mango, ale osobiście chciałam przetestować jadłospis Nykuk identycznie co ta kobieta ze Stanów, która dzięki temu schudła 50 kg w 7 miesięcy. Próbowałeś już niemal wszystkiego i nadal nie możesz skutecznie dać radę sobie ze zredukowaniem wagi? stale katujesz alt4 się restrykcyjnymi dietami, które przynoszą krótkotrwałe efekty okupione potężnym efektem jo-jo? Twoje życie wygląda jak typowa parabola składająca się z okresów ascetycznej diety i napadowego obżarstwa? Może tym razem prawidłowo przetestować podejść do tego trudu trochę w inny sposób i w końcu dać radę sobie z dodatkowymi kilogramami raz na zawsze? Przede wszystkim musisz sobie uświadomić, że w przypadku redukcji gwarancją sukcesu nie bywa szybka utrata niepotrzebnych niepotrzebnych kilogramów, lecz długoterminowa zmiana stylu życia i zwiększanie świadomości dietetycznej. sprawdź cztery jasne zasady, dzięki którym twoje redukcyjne wyzwanie tym razem nie okaże się niepowodzeniem. 1. Wprowadzaj modyfikacje stopniowo Jedną z najpowszechniejszych czynników przyczyniających

się do twojego niepowodzenia bywa zastosowanie nadto mnóstwo bodźców na raz.

nigdy wcześniej nie trenowałeś, nie przestrzegałeś żadnej diety, nie ograniczałeś cukrów prostych i spożycia wysokoprocentowych napojów? Nic dziwnego, że jeżeli nagle będziesz trenować 5 razy w 7 dniach i będziesz przestrzegać drakońskiej diety, twoje ciało najnormalniej w świecie się zbuntuje. Zastosuj technikę niewielkich kroków i wprowadzaj modyfikacje stopniowo, ale regularnie. Twój organizm niezaadoptowany do wysiłku 2. Podkręć przemianę materii Długotrwała głodówka to najprostszy metoda na spowolnienie metabolizmu. Organizm, któremu nie dostarczasz pożywienia przez około 6 godzin, zaczyna aktywować działania obronne na zasadzie: „głodzi mnie, więc muszę zacząć oszczędzać”. Zasada jedz mniej, ale częściej, wydaje się więc najtrafniejszym rozwiązaniem. Innym sposobem podkręcenia metabolizmu może być spożywanie białka w każdym spożywania. czasu opłacalne okaże się też zrobienie cheat meal w zamian za całotygodniowe ściskanie diety (dzięki temu podniesiesz zakres leptyny – hormonu sytości, który drastycznie spada podczas długotrwałej diety, utrudniając dalszą utratę wagi). Postaraj się mimo wszystko, żeby jeden posiłek odchodzący od diety nie przekształcił się cheat day, cheat week czy cheat month. 3. Nie nastawiaj się na błyskawiczną utratę wagi Nie przybrałeś 20 niepotrzebnych niepotrzebnych kilogramów przez jedną noc, więc nawet najdogodniej dobrana dietę i plan treningowy nie spowodują, że w ciągu jednego dnia je spalisz. Tempo utraty niepotrzebnych niepotrzebnych kilogramów bywa procesem indywidualnym i bywa zależna od mnóstwo czynników, między innymi od ilości warstwy warstwy tłuszczowej, płci i tego, jak szczególnie jesteś czuły na bodźce ćwiczeniowe i dietę. przykładowo: 90-kilogramowy mężczyzna z 20% tłuszczu w fizjologicznych warunkach bywa palić około 1 kilograma tłuszczu tygodniowo. tymczasem 50-kilogramowa kobieta z około 14% warstwy warstwy tłuszczowej w warunkach fizjologicznych bywa zrzucić około 0,5 kilograma tłuszczu tygodniowo. prosto więc się domyślić, że jeżeli waga okaże się spadać nadto szybko, to razem z tłuszczem stracimy także sporą zawartość tkanki mięśniowej. To tymczasem łączy się ze zmniejszeniem podstawowej przemiany metabolicznej (każdy kilogram mięśni to kolejne 75 kcal niezbędne do odżywienia mięśnia, które możesz bezkarnie zjadać, mając gwarancję, że nie odłoży się w postaci warstwy warstwy tłuszczowej). 4. Rozpisz dietę i zaplanuj taktykę mnóstwo osobom dietę kojarzy się z głodówką i spożywaniem 1 sucharka dziennie popijanego czarną kawą. Tymczasem nic więcej mylnego. Niezaadaptowany do zasad żywieniowych organizm okaże się prawidłowo reagował nawet na małe restrykcje. Na początek samo wyeliminowanie cukrów prostych, ograniczenie wysokoprocentowych napojów lub rezygnacja z niego będą przynosiły zadowalające efekty. Rozpisanie diety niech okaże się zaledwie kolejnym krokiem. prawidłowo zaplanowana dietę może mieć porządną taktykę. Ustal więc, jakie okaże się twoje działanie, gdy kilogramy przestaną lecieć w dół i nie daj się zaskoczyć. świetnym posunięciem okaże się ustalenie małego ujemnego bilansu kalorycznego 200–500 kcal od podstawowej przemiany materia, aby móc go zwiększać razem z czasem trwania diety.

 

Zobacz też 

Trenerzy Personalni Online


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness