Jak spalić kalorie po świętach Wielkanocnych? Nie daj się otyłości!

Jak spalić kalorie po świętach Wielkanocnych? Nie daj się otyłości!

Redakcja

2017-09-06

brak komentarzy

Talerz żurku to niemal 500 kcal.jak  schudnąć  po  świętach

Cztery łyżki majonezu - ponad 600 kcal. Dużo. Ale nawet jeśli jesteś na zabiegu, nie musisz rezygnować z tradycyjnego menu. trzeba zastosować kilka trików. Domowy pasztet, wędliny, sałatka z majonezem... Podczas świątecznego śniadania zjadamy tyle kalorii, ile właściwie podczas całego dnia. A to tylko początek obżarstwa. Co robić, żeby nie czuć się ciężko oraz nie uregulować płatność za to dodatkowymi kilogramami? po pierwsze, ruszaj się. chodząc pół 60 minut w wolnym tempie, spalisz około 100 kcal. To trzy czekoladowe jajka! secundo, skorzystaj z wskazówek dietetyków - wiedzą, jak jeść, żeby nie tyć. Jedz chrzan Wspomaga przemianę materii, wpływa na pracę wątroby. Ma właściwości antybakteryjne, bywa treściwy w witaminy A, B, C oraz E, również mnóstwo elementów diety mineralnych. bywa też źródłem błonnika, olejków eterycznych oraz flawonoidów. bywa zaliczany d  jak  schudnąć  po  uczcie  Wielkanocnejo superjedzenia, czyli produktów o wyjątkowo wysokich wartościach odżywczych. Zawdzięcza to Jak spalić kalorie po Wielkanocnej uczcie? przeciwnowotworowym glukozynolanom. Według badaczy z Uniwersytetu w Illinois te substancje zwiększają zdolność wątroby do usuwania czynników rakotwórczych. Glukozynolany znajdziesz też w brokułach, brukselce oraz innych roślinach krzyżowych, ale bywa ich znacznie mniej niż w chrzanie - brukselka ma ich dziesięć razy mniej. Poza tym ich działanie osłabia obróbka cieplna. Odchudź majonez Łyżka majonezu ma aż 160 kcal. Cztery łyżki,

czyli 100 g - 663 kcal. Jeśli nie musisz liczyć kalorii albo w św.jak  się  odchudzać  po  świętach

Opaski na rękę

chcesz to sobie odpuścić, nie ma sprawy - korzystaj z majonezu ile chcesz. mnóstwo ludzi rezygnuje mimo wszystko z partii świątecznych dań właśnie z obawy przed tuczącym sosem. Jeśli dbasz o linię albo chcesz zatroszczyć się o bliskich na zabiegu, możesz wykonać sos w wersji proponowanej poprzez Hannę Stolińską, dietetyczkę z Instytutu Żywności oraz Żywienia . Majonez z nerkowców oraz kalafiora: 352 kcal/100 g. produkty: * 1 szklanka orzechów nerkowca, * 1/4 filiżanki różyczek kalafiora, * 1/2 filiżanki źródlanej h2o, * alt2 1/4 filiżanki tłoczonego na zimno oleju lnianego, * 3 łyżki nowiutko wyciśniętego soku z cytryny, * 1 niewielka łyżka musztardy, * 1 niewielka łyżka syropu z agawy, * 1 niewielka łyżka octu jabłkowego, szczypta soli himalajskiej. Przygotowanie:  orzechy nerkowca namocz w wodzie poprzez dwie 60 minut. zmiksuj je z kalafiorem w blenderze, dodając wodę, aż uzyskasz kremową gęstość. Nadal miksując, dolewaj stopniowo olej lniany. Dodaj pozostałe produkty oraz ozdrobnij na gładką jednolitą gęstość. Majonez z makaronu: 204 kcal/100 g. produkty: * 3/4 filiżanki mleka sojowego, migdałowego albo z innych orzechów, * 1/2 łyżeczki soli, * 1 ząbek czosnku, * 3/4 filiżanki ugotowanego makaronu, * 1/4-1/2 filiżanki oleju, * 2 łyżki soku z cytryny. Wielkanocny stół ugina się pod sernikami, mazurkami, białą kiełbasą, pieczonym mięsem oraz sałatkami – a nam ślinka cieknie na sam widok. trzeba posiadać na uwadze, żeby podczas świątecznej uczty nie przekroczyć 600 kcal oraz nakładać na talerz małe porcje. Jeżeli komuś się to przydarzy powinien wybrać się na alt3 wiosenny spacer.
 Jeśli zjesz skrawek mazurka – chodź dwie h w szybkim czasie. 
Zjedzenie jednej porcji bitek wołowych z łyżką kartofli – spalisz chodząc powoli poprzez godzinę. 
Po zjedzeniu bryzolu z polędwicy wołowej – powinnaś

spacerować poprzez dwie h.

Po porcji sałatki z majonezem – chodź poprzez godzinę w przeciętnym czasie. Wielkanocny koszyczek to prawdziwa bomba kaloryczna! Trzeba być ostrożni na to, co jemy w czasie świąt, ponieważ nierozsądne jadłospis w Wielkanoc może skończyć się dodatkowymi kilogramami. Ile kalorii ma koszyczek wielkanocny? To prawdziwa bomba kaloryczna. To, co zanosimy do świecenia ma około 1000 kalorii. Dlatego uważajmy na jadłospis w św. - radzi Łukasz Michałowski, instruktor z warszawskiej sieci siłowni Energy Fitness: niewielką skrawek kiełbasy ma około 220 kalorii, plasterek sera około 70, a jajko na twardo 80 kalorii. tymczasem porcja babki wielkanocnej ma około 180 kalorii, baranek cukrowy 250 kalorii, a zajączek z słodyczy w sreberku ma aż 600 kalorii. Do tego dochodzi białe pieczywo - też pełne kalorii - oraz mnóstwo pozostałych smakołyków, które z pewnością wpłyną na naszą sylwetkę. Co zatem robić, żeby konsekwencje wielkanocnego zajadania alt4 nie były dotkliwe? są na to sposoby - uspokaja Łukasz Michałowski: Do sałatek możemy użyć majonezu light. powinno to lepsze rozstrzygnięcie niż klasyczny majonez. Na pewno sałatkami nie możemy się najadać do syta, ponieważ jarzyny mają niewiele kalorii, ale sosy czy oliwa podbijają nam ich kaloryczność.

Jeśli chodzi o wędliny możemy wybrać szynkę drobiową,

 która ma o połowę mniej kalorii niż wieprzowa. Kalorycznym rekordzistą bywa natomiast pasztet, dlatego zjedzmy go niewiele, albo zamieńmy go na szynkę cielęcą czy pieczony wieprzowina. Pamiętajmy, że tłuszcze zwierzęce są zwłaszcza pełne kalorii oraz błyskawicznie nam się odłożą- ostrzega ekspert z Energy Fitness. powściągliwość zachowajmy też jeśli chodzi o ciasta: Słodycze starajmy się jeść na przykład po śniadaniu, w porannych porach, maksymalnie do 12:00. Pamiętajmy, żeby nie najadać się ciastem wieczorem, a zwłaszcza przed snem. Jeśli zjemy je wcześniej, w ciągu dnia, to dodatkowo zdążymy wymienić to na energię - radzi Łukasz Michałowski. A po wielkanocnej, rodzinnej uczcie, dobrze wybrać się na krótki spacer. licznych kalorii wtedy co fakt nie spalimy, ale na pewno poprawimy trawienie oraz zmniejszymy zagrożenie kłopotów żołądkowych.

 

Zobacz też 

Trening w Warszawie 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness