Jak utrzymać wagę po diecie? To musisz wiedzieć!

Jak utrzymać wagę po diecie? To musisz wiedzieć!

Redakcja

2017-08-11

brak komentarzy

Pewnego dnia, kiedy byłem u fryzjera, dziewczyna,dieta  na  utrzymanie  wagi

która mnie strzygła, zapytała znienacka: dieta niskotłuszczowa okazuje się oparta na ograniczonym spożyciu tłuszczu. Składnik taki praktycznie nie powinien stanowić więcej niż 25–35% dziennego zapotrzebowania kalorycznego ludzkiego ustroju. Należy zadbać, aby picie tłuszczów nasyconych nie przekroczyło 7% dziennego zapotrzebowania energetycznego, a tłuszczów trans – 1%. Resztę stanowić powinny jednonienasycone i wielonienasycone tłuszcze, pochodzące z nasion, orzechów i olejów roślinnych. W przypadku zabiegu odchudzającej 2000 kalorii należy spożywać dziennie nie więcej niż 16 g tłuszczów nasyconych, 2 g tłuszczów trans oraz 50–70 g odrębnych tłuszczów. Ta popularna dieta odchudzająca przynosi organizmowi mnóstwo korzyści, ale nieumiejętnie stosowana może spowodować uszczerbek na zdrowiu. Jak rozsądnie stosować menu niskotłuszczową? Zalety zabiegu odchudzającej niskotłuszczowej Jedną z zalet zabiegu odchudzającej niskotłuszczowej okazuje się łatwiejsze zmniejszenie ilości spożywanych kalorii, a w rezultacie – obniżenie wagi. Tłuszcze dostarczają organizmowi ponad 2 razy więcej kalorii na gram pożywienia (9 kcal/g) niż węglowodany oraz białka (4 kcal/g), więc częściowe wykluczenie ich z jadłospisu uprości zmniejszenie dziennej ilości spożywanych kalorii. Na rynku dostępnych okazuje się mnóstwo różnorodnych produktów niskotłuszczowych, więc osoby wybierające taki rodzaj zabiegu odchudzającej na pewno znajdą jedzenie, które dogodzą ich kubkom smakowym. Ponadto, na pudełkach praktycznie wszystkich produktów spożywczych umieszczone okazują się tabele określające ich wartość odżywczą na każdą porcję, co szczególnie upraszcza obliczenie dziennego spożycia tłuszczów. Należy również posiadać na uwadze, że produkty zaznaczone jako niskotłuszczowe powinny zawierać nie więcej niż 3 gramy tłuszczu na porcję, Schudnij i utrzymaj wagę! Jadłospis przy diecie niskotłuszczowej a produkty beztłuszczowe nie więcej niż 0,5 grama na porcję. dieta niskotłuszczowa może okazać się pomocna w obniżeniu niebezpieczeństwa wystąpienia schorzeń serca. Spożywane poprzez nas tłuszcze okazują się połączeniem zarówno tłuszczów nasyconych, które okazują się czynnikiem sprawczym zatykania tętnic, i zdrowych dla serca tłuszczów nienasyconych. zredukowanie ogólnego spożycia tłuszczów do 25–35% wpłynie na zmniejszenie ilości zjadanych szkodliwych tłuszczów nasyconych. Poza tym, wysoka zawartość tłuszczów nasyconych w pokarmie przynosi podniesienie poziomu niedobrego cholesterolu LDL we krwi, czego skutkiem okazuje się większe ryzyko rozwinięcia schorzeń serca. W przypadku, gdy więcej niż 35% dziennego zapotrzebowania energetycznego zaspokajane okazuje się poprzez tłuszcze, niezwykle trudno okazuje się opanować porcję tłuszczów nasyconych dostarczanych organizmowi. Wady zabiegu odchudzającej niskotłuszczowej mnóstwo z nas uważa, że dieta bazująca na zmniejszonym spożyciu tłuszczów okazuje się prosta z dietą niskokaloryczną. Niestety żelki, beztłuszczowe lody, ciastka i precle (szczególnie spożywane okazują się bez uwzględnienia wielkości porcji), które okazują się wyrobami niskotłuszczowymi dostarczają organizmowi dużej ilości kalorii.

Należy posiadać na uwadze, że dieta uwzględniająca niskokaloryczne przekąski

FormExplode Recenze

może zostać czynnikiem sprawczym wzrostu wagi, a nie jej spadku. Większość spożywanych poprzez nas naddanych kalorii pochodzi z cukrów i zbóż rafinowanych (produkty z białej mąki), które charakteryzują się niską zawartością tłuszczów. Tymczasem i produkty pełnotłuszczowe, i niskotłuszczowe, jeżeli dostarczane okazują się w nadmiarze, mogą przyczynić się do wzrostu wagi. Zobacz również: Najlepsze i najgorsze odzież dla każdego takich jak sylwetki Co więcej, za szczególnie nagłe zmniejszenie ilości tłuszczów ; może posiadać niekorzystne rezultaty dla ludzkiego ustroju. W przypadku niektórych alt2 ludzi z nadwagą oraz prowadzących siedzący tryb życia, dieta uboga w tłuszcze, ale liczna w węglowodany, może doprowadzić do wzrostu poziomu trójglicerydów i niedobrego cholesterolu LDL we krwi, dodatkowo spadku poziomu dobrego cholesterolu HDL. Wszystkie te zmiany wpływają źle na serce. Poza tym, dieta uboga w tłuszcze może być czynnikiem sprawczym niedoborów tak istotnych dla ludzkiego ustroju elementów diety odżywczych, jak cynk, wit. z zespołu B oraz kwasy tłuszczowe. Dodatkowo, tłuszcze okazują się niezbędne w procesie absorpcji witamin A, D, E oraz K, dodatkowo likopenu, który redukuje ryzyko wystąpienia nowotworu prostaty u panów.  odchudzających. Każda dietę odchudzająca ma swoich miłośników i nieprzyjaciół, każda ma dodatkowo swoje wady i zalety. Chyba największą bolączką diet odchudzających okazuje się brak odpowiednio zaprojektowanych i długotrwałych analiz laboratoryjnych oceniających skuteczność kuracji odchudzającej, i jej wpływ na zdrowie. dużo opinii o różnych dietach okazuje się opartych na przestarzałych dietetycznych dogmatach, osobistych poglądach i modach. Natomiast mało mówi się o faktach popartych badaniami klinicznymi. W niniejszym artykule postaram się przestawić skuteczność trzech różnych diet Naukowcy z Izraela przeprowadzili eksperymenty kliniczne dotyczące trzech diet – niskotłuszczowej, śródziemnomorskiej i niskowęglowodanowej. Badanie miało zamierzenia porównanie efektywności i bezpieczeństwa diet w długim czasie. dużo analiz dotyczących kuracji odchudzającej okazuje się krótkoterminowych i w związku z tym nie badają one efektów kuracji odchudzającej w dłuższym czasie czasu. dużo analiz dowodzi, że dietę niskowęglowodanowa okazuje się realną dodatkowa opcja dla kuracji odchudzającej niskotłuszczowej. menu śródziemnomorska z umiarkowaną zawartością tłuszczów, przede wszystkim jednonienasyconych też okazuje alt3 się opcją dla ludzi chcących zdrowo stracić sylwetkę. gracze eksperymenty Badanie przeprowadzono w miejscu obowiązkach w centrum badawczym dysponującym własną kliniką medyczną. Trwało ono 24 miesiące. Próbie poddano 322 osób, umiarkowanie otyłych o średniej wieku 52 wakacji i przeciętnym współczynniku BMI = 31. Każdą osobę przypisano losowo do jednej z trzech diet: niskotłuszczowej o ograniczonym spożyciu kalorii, śródziemnomorskiej o ograniczonym spożyciu kalorii, niskowęglowodanowej o dowolnym spożyciu kalorii. Osoby biorące udział w badaniu musiały być w wieku 40 do 65 lat i posiadać BMI powyżej 27 albo posiadać  cukrzycę takie jak II albo chorobę niedokrwienną serca, niezależnie od wieku i BMI. Poza tym nie mogły posiadać pozostałych niebezpiecznych kłopoty. eksperymenty były monitorowane i kontrolowane poprzez komitet nadzorujący eksperymenty z udziałem podmiotów ludzkich z Centrum Medycznego Soroka Uniwersytetu Ben-Guriona, a każdy badany wyraził pisemną zgodę na udział w badaniu. kontrola aplikowania kuracji odchudzającej Każdą z grup podzielono na 6 podgrup.

Każda grupa dietetyczna otrzymała dietetyka, który prowadził wszystkie

6 podgrup z każdej kuracji odchudzającej. specjaliści od kuracji odchudzającej spotykali się ze swoimi grupami w 1, 3, 5 i 7 tygodniu, a następnie w odstępach 6 tygodniowych. W sumie odbyło się 18 sesji po 90  minut każda. Zaadaptowano Izraelską wersję programu profilaktyki cukrzycy i rozwinięto nadprogramowe warianty dla każdej z grup dietetycznych. W zamiarze utrzymania równej intensywności zwalczania zajęcia warsztatowe i jakość tworzyw były podobne dla każdej z trzech grup, aby badani wiedzieli co jeść, żeby zrzucić sylwetkę. Dodatkowo sześć razy w trakcie 2 letniego alt4 okresu ingerencji inny dietetyk prowadził 10 do 15 minutową, motywacyjną dialog telefoniczną z uczestnikami, którzy mieli trudności w stosowaniu się do kuracji odchudzającej. Dietetyk motywujący podsumowywał każdą dialog z dietetykiem grupowym. Małżonkowie otrzymywali nadprogramowe szkolenie umacniające ich wzajemne wsparcie w trzymaniu się kuracji odchudzającej. specjaliści od kuracji odchudzającej współpracowali dodatkowo z kucharzami przygotowującymi posiłki w barze samoobsługowym na przestrzeni miejsca obowiązkach badanych ludzi. Współpraca miała zamierzenia dopasowanie produktów dla każdej badanej zespoły. Każdy posiłek miał załączoną informację o kaloryczności, zawartości węglowodanów, tłuszczu i tłuszczów nasyconych – na podstawie izraelskiej bazy danych produktów odżywczych. Każda żywność, którą da się okazuje się spożywać bez barier była oznaczona kółkiem, znaczącym „spożywaj dowolnie” albo półkolem znaczącym „spożywaj umiarkowanie”. Etykietki miały kolor przypisany do zespoły dietowej i były aktualizowane codziennie. używanie do diet okazuje się oceniane poprzez kwestionariusz. Każda podgrupa uczestników wypełniła 2 kwestionariusze spożycia pokarmów w ciągu 24 godz. w zamiarze weryfikacji całkowitego spożycia. Oceniano aktywność fizyczną. Kwestionariusze były wypełnianie poprzez intranet w miejscu obowiązkach. Ważenie i pobieranie próbek krwi działo się regularnie. Badane kuracji odchudzającej menu niskotłuszczowa menu niskotłuszczowa z ograniczeniem kalorii bazowała na wskazówkach AHA. Badacze celowali w picie 1500 kcal dziennie dla pań i 1800 kcal dziennie dla panów o zawartości maksymalnie 30% kalorii z tłuszczu , 10% kalorii z tłuszczów nasyconych i picie cholesterolu do 300 mg dziennie. Uczestnikom doradzano picie niskotłuszczowych produktów zbożowych, warzyw, owoców i strączków, i zredukowanie spożycia tłuszczów dodanych, słodyczy i przekąsek z dużą zawartością tłuszczu.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness