Jak podkręcić metabolizm? - poznaj 5 najbardziej skutecznych sposobów!

Jak podkręcić metabolizm? - poznaj 5 najbardziej skutecznych sposobów!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

Stabilny oraz poprawnie działający przemiana materii bywa podstawą do tego, by trening oraz zestaw dań były skuteczne.sposoby  na  przemiana  materii

wyłącznie wtedy, gdy przemiana materii oddziałuje sprawnie, możemy przewidzieć rezultaty wszelkiego rodzaju manipulacji. Niestety nieudane, mało rozsądne leczeniu odchudzającej, wieloletnie badania z żywieniem oraz codzienne nawyki nie sprzyjają stabilizacji metabolizmu. zobacz 5 skutecznych sposobów, aby ustabilizować przemiana materii. Po co mi stabilny przemiana materii? To przemiana materii wpływa na to jak sprawnie spalamy dostarczoną energię. To ona okazuje się odpowiedzialna za to ile schudniemy, czy też przybierzemy na wadze. Ile masy mięśniowej oraz ile tłuszczowej uzyskamy. Stabilny przemiana materii to przede wszystkim możliwość przewidywania zmian w organizmie, również sposób na zawsze sposoby  na  podkręcenie  metabolizmusamopoczucie, zdrowie oraz niedociągnięcie wahań wagę. 1. Zapotrzebowanie pełne kalorii primo, skończ raz na zawsze z ; przybliżonej składniki 2000 kcal dziennie. okazuje się to uśredniony wynik, który nie bywa stanem faktycznym dla dużej grupie ludzi. To, ile kalorii dziennie spalamy okazuje się uzależnione od wieku, płci, aktywności, ilości tłuszczu oraz mięśniowej, wagi, wzrostu oraz trybu życia – wartość ta bywa osobista. Kolega z obowiązków może posiadać zupełnie inne wymogi niż Ty! Zanim będziesz manipulować dietą, ustal zapotrzebowanie pełne kalorii. Uzyskany wynik powie, ile kalorii musisz dodać albo odjąć (w zależności, czy chcesz przybrać na masie, czy zrzucić tłuszcz).jak  mieć  sprawyny  przemiana  materii  Zapotrzebowanie pełne kalorii obliczysz przy pomocy tego wzoru:   CPM (całkowita przemiana materii) – ten wynik powie nam, ile kalorii spalamy dziennie CPM = 1 + 2 + 3 + 4   1. BMR Panie: 665 + (9,65 x kg*) + (1,85 x cm) - (4,7 x dekady) faceci: 66,5 + (13,75 x kg*) + (5 x cm) - (6.8 x dekady) kg* - waga ciała odtłuszczona 2. TEF czyli BMR x 0,1 3. Aktywność życiowa, w zależności od jej poziomu 0,1-0,5 x BMR 4. Aktywność treningowa 200 – 400kcal (w zależności od tego, ile spalasz na treningu) Możesz też korzystać z internetowego kalkulatora, który wykona pracę za Ciebie – po wprowadzeniu cyfr. Przed obliczeniem CPM dobrze wybudować badanie (na siłowni bądź u dietetyka), które pokaże jaką zawartość tłuszczu oraz mięśni ma nasza sylwetka. Pamiętaj, że nie musisz codziennie spożywać dokładnie owej samej ilości kalorii, bywa to wartość zbliżona, która pokaże Ci ile mniej więcej musisz jeść. Efekty poszczególnych diet będą też zależne od rodzaju sylwetki, jaką posiadasz – ektomorfik, mezomorfik czy endomorfik. 2.Nie zmieniaj drastycznie kaloryczności. Jak podkręcić metabolizm? - 5 skutecznych sposobów! Oczywistym bywa, że zarówno budowanie masy, oraz redukcja wymagają wprowadzenia zmian w jadłospisie. powinniśmy posiadać jednak świadomość, że żadna drastyczna zmiana nie wpłynie korzystnie. prawdopodobnie przy znacznym obcięciu kalorii zaobserwujemy błyskawiczną utratę wagi, ale wróci ona po kilku tyg. ze zdwojoną mocą, a przemiana materii pozostanie spowolniony. dokładnie z tego względu musisz minimalizować wprowadzone modyfikacje oraz działać przy jak najmniejszej ingerencji, uzyskując założone rezultaty. Jeśli chudniesz przy danej ilości kalorii – nie ma wymogi ją redukować! 3.troszcz się o makroskładniki Rozkład makroskładników kuracji ma znaczenie wyłącznie dla prawidłowego funkcjonowania ciała, ale przede wszystkim dla ilości energii, jaka pozostanie włożona w strawienie danego produktu. Mowa tu o TEF, czyli wskaźniku termicznym. Zobacz, jak wygląda procentowe zużycie kalorii na przyswojenie poszczególnych makroskładników, w odniesieniu do składniki energetycznej jedzeniu: - tłuszcz 0 – 5% - węglowodany 5 – 15% - białko 20 – 35% obecnie już wiesz, dlaczego zwiększenie udziału białka kuracji, korzystnie wpływa na

przyśpieszenie spalania kalorii. Uwaga! nadto długie przebywanie na kuracji niskowęglowodanowej

może być przyczyną zaburzeń tarczycy. Hormony przez nią wydzielane w znacznej części odpowiedzialne są za regulację metabolizmu. Zaburzenia tarczycy okazują się więc przyczyną chudnięcia bądź tycia. 4.systematyczność Kiedy ustalisz już jadłospis w oparciu o bilans kaloryczny, z uwzględnieniem makroskładników – trzymaj się jej. Postaraj się jeść o równych porach – odstęp między posiłkami powinien oscylować pomiędzy 3 a 5 h. Zjadaj większą ilość niedużych porcji, a nie jedną ogromną. Pamiętaj, by zjeść śniadanie do 1,5 h po przebudzeniu. musi ono zawierać białko oraz węglowodany. razem z przed głównym posiłkiem dnia okazuje się zwłaszcza kalorycznym jedzeniem w ciągu dnia. Jedząc kolację zadbaj o to, by była lekka oraz nie zawierała nadto dużej ilości węglowodanów. 5.Ruch Wszelkiego rodzaju ruch podkręca przemiana materii. Doskonale sprawdzają się interwały, które wspomagają redukowanie przez dodatkowo dłuższy pora ćwiczeń. By móc zauważyć efekty, powinniśmy trenować w zakresie tętna maksymalnego nie mniejszym niż 60% naszych szansy. Trenuj 2 – 3 razy w 7 dniach, używając aktywności, które uwielbiasz – jedynie wtedy trening nie okazuje się okazuje się powodował frustracji! Te 5 prostych sposobów aby rozruszać już od rana przemiana materii okazują się dla Ciebie, jeśli cierpisz na zaparcia, chcesz zredukować sylwetkę oraz przyspieszyć redukowanie tłuszczu. wypróbuj je codziennie, a za kilka tygodni będziesz miło zaskoczona. Każdy kto uważa o tym, aby przyspieszyć przemiana materii chce zazwyczaj spalić więcej kalorii oraz zredukować sylwetkę. Co wybudować, aby zaraz po przebudzeniu natychmiast przyspieszyć własny przemiana materii? poniżej 5 sprawdzonych sposobów, które okazują się pomocne w spalenie tkanki tłuszczowej. SPOSÓB #1- alt2 Zaraz po przebudzeniu wypij szklankę h2o, prawidłowo z cytryną. Jedno z eksperymentów prowadzonych przez niemieckich badaczy dowiodło, że wypicie kubka h2o źródlanej zaraz po przebudzeniu może podkręcić przemiana materii nawet o 30 proc.. Jeśli do tego dodamy cytrynę, to robi się wręcz medyczny produkt. Cytryna ma oddziaływanie odkwaszające organizm. Picie h2o ma też wspaniałe oddziaływanie na skórę oraz służy zachować jej dobrą kondycję. Doskonale „nawilża” nasz organizm od środka. Czy wiesz, że woda z cytryną ma dodatkowo inne cudowne oddziaływania? Poprawia trawienie.  Sok z cytryny poprawia trawienie poprzez stymulację wytwarzaniu żółci. pozwala na zgagę, kłopoty żołądkowe, wzdęcia oraz przy nadmiernym odbijaniu się. Jeśli męczą Cię zaparcia albo posiadasz problemy z wypróżnianiem, to koniecznie pij szklankę ciepłej h2o z cytryną, każdego ranka. Relaksuje, odpręża oraz wzmaga pułap energii na cały dzień.  Już sam zapach cytryny, poprawia samopoczucie, odstresowuje oraz wzmaga pułap energii. Sok z cytryny usuwa toksyny z ludzkiego ustroju oraz odkwasza, dzięki czemu organizm bywa silniejszy a Ty odczuwasz wzrost sił oraz energii. pułap wit. C gwałtownie spada szczególnie w czasie nerwów, dlatego jeśli stresujące dni, przyda Ci się dodatkowa dawka owej wit.. okazuje się świetnym źródłem potasu. Cytryny okazują się zasobne w potas, który dba o zdrowe serce, układ nerwowy oraz dobrą pracę mózgu. Wspomaga układ odpornościowy. Witamina C zawarta w cytrynach służy wzmocnić organizm oraz to efektywną barierę dla wirusów oraz bakterii. Odświeża oddech. występujące w cytrynie olejki eteryczne pomagają też łagodzić bóle zębów oraz zapalenia dziąseł. pozwala utrzymać ładny wygląd naskórka. Antyoksydanty występujące w soku z cytryny pomagają obkurczać wypryski. Ostatnie badania wykazują więc, że sok z cytryny spłyca zmarszczki! Podobno dowiedziono więc, że skutecznie rozjaśnia blizny oraz plamy starcze, szczególnie te na dłoniach. Sok z cytryny rozjaśnia skórkę oraz sprawia, że bywa promienna oraz jasna. pozwala zredukować sylwetkę Sok z cytryny posiada w składzie błonnik pektynowy, który dzięki galaretowatej konsystencji jaką przybiera w przewodzie trawiennym zasłania jego ścianki oraz przeciwdziała

przyklejaniu się trawionego pożywienia do jelit, co przeciwdziała dyspepsji oraz gniciu pożywienia.

Spowalnia wchłanianie cukru z pożywienia, co daje dłuższe uczucie sytości po posiłkach oraz redukuje wydzielanie insuliny. przeciwdziała więc nadmiernemu „wysuszeniem” mas kałowych, które doprowadzają do zaparć oraz zalegania stolca. To dodatkowo jeden powód , aby dodać picie h2o z sokiem z cytryny, stało się porannym rytuałem! SPOSÓB #2-Na śniadanie zjedz jajka albo inny posiłek z dużą zawartością białka oraz błonnika. Dlaczego to ważne? ponieważ białko spala tłuszcz oraz przyspiesza przemiana materii. Błonnik służy utrzymać właściwy ilość insuliny we krwi oraz zapewnia nam alt3 uczucie sytości na długo. Po zjedzeniu śniadania bogatego w białko oraz błonnik, po pierwszy „ruszymy” nasz przemiana materii, po drugie dostarczymy potrzebnych składniki odżywczych, po trzecie zjemy porcję poprawnych węglowodanów, które zapewnią nam energię. Moje ulubione śniadanie to jajecznica z dwóch jajek+szklanka gotowanych warzyw+1 kromka chlebka życia.  Zobacz też: przepis na odchudzające śniadanie SPOSÓB #3- przenigdy, przenigdy, nie wychodź z mieszkania bez śniadania. To, że go nie zjesz, nie znaczy, że zaoszczędzisz kalorie. Szerokie badania wykazują, że niedociągnięcie śniadania, nawet raz  w tyg. skutkuje w przyszłości poważnymi dolegliwościami.  Jedno z eksperymentów Harvard University z School of Public Health wykazały, że pomijanie śniadania może podkręcić niebezpieczeństwo wystąpienia cukrzycy takich jak 2 o 20 %. okazuje się to związane ze nazbyt dużymi skokami insuliny. SPOSÓB #4-Poćwicz rano. Taki poranny „rozruch” przyspiesza przemiana materii oraz pielęgnuje go na wysokim pułapie dodatkowo kilka godzin po wysiłku fizycznym. Dzięki temu, możesz spalać kalorie przez cały dzień.  Jedno z eksperymentów udowodniło, że 45 minut ćwiczeń cardio (np. bieżnia, rowerek) służy przyspieszyć zużycie energii do 14 godzin po ćwiczeniach.  To dzięki temu, że oddziałuje tu tzw. efekt EPOC. Im więcej intensywnie poćwiczyć, tym więcej kalorii spalisz  w ciągu dnia. Plusem bywa więc to, że codziennie ćwiczenia mogą udzielić pomocy zachować wrażliwość ludzkiego ustroju na insulinę. SPOSÓB #5-Wypij dobrą, odchudzającą kofeinę. pewnie wiesz, że kawa bywa też, JEDYNYM, tak dokładnie zbadanym, bezpiecznym oraz super skutecznym „spalaczem tłuszczu”. okazuje się nawet skuteczniejsza od dobrej jakości tabletek oraz suplementów spalających tłuszczu. Aby w 100% wykorzystać odchudzającą moc kawy, trzymaj się tych 3 wskazówek. Jak podkręcić przemiana materii? Umówmy się: cudów nie ma. Nie jesteśmy w stanie każdego dnia zrzucić wagę dziesięciu nadprogramowych nadprogramowych kilogramów ani w ciągu nocy pozbyć się tłuszczu. Nasz organizm może tracić niepotrzebne kilogramy w określonym czasie. Ale nie okazuje się też tak źle – jesteśmy w stanie zrobić naprawdę dużo, żeby proces odchudzania był więcej efektywny oraz skuteczny. Jak? Należy popracować nad naszym metabolizmem!   Zazwyczaj terminy „przemiana metaboliczna” oraz „przemiana materii” kojarzą nam się z… toaletą. Jeżeli pewien człowiek zjada coś, a następnie dość szybko idzie do łazienki, to ludzie mówią, że ma błyskawiczną przemianę materii oraz nie przytyje. To fałsz – nie ma to nic wspólnego z tym, czy chudniemy albo tyjemy, czy posiłek się skuteczniej wchłania czy gorzej: to, w którym czasie idziemy do łazienki po daniu okazuje się jedynie sygnałem, jak szybko działa nasz układ trawienny oraz tyle. Zapamiętajcie – nie ma to nic wspólnego z alt4 wagą ani odchudzaniem.   Tempo przemiany metabolicznej nie okazuje się stałe ani do nas przypisane. Możemy manipulować tym czynnikiem, ulega zmianiom to dodatkowo zależnie od naszego trybu życia.  Nasz przemiana materii może być spowolniony poprzez dużo powodów. Nieodpowiednia zestaw dań, niedociągnięcie ruchu, dużo stresu, niedociągnięcie snu, wieczne bycie na leczeniu, głodówki, menu nazbyt niewielkiej ilości spożywania, nazbyt dużo treningów (!) – te wszystkie czynniki sprawiają, że przemiana materii zwalnia, a spalenie tłuszczowej okazuje się dużo mniej efektywne. prawidłowo więc popracować nad poprawą właśnie tego aspektu, ponieważ dzięki temu jesteśmy w stanie osiągnąć dużo korzystniejsze efekty – oraz to prędzej. Poza tym, odpowiednie, nieprzetworzone tempo metabolizmu = zdrowie. Dobra, to jak podkręcić przemiana materii? JAK PODKRĘCIĆ przemianę materii? 1. Wprowadź treningi ze zmienną intensywnością. Jednym z lepszych oraz skuteczniejszych sposobów na podkręcenie metabolizmu okazuje się wprowadzenie treningu ze zmienną intensywnością. i wcale nie muszą to być interwały czy tabata! Doskonale zdaję sobie sprawę, że okazuje się dużo ludzi, które tylko zaczynają, mają gorszą kondycję albo większy bagaż nadprogramowych

nadprogramowych kilogramów do stracenia – oraz w takim wypadku dużo lepszy okaże się po prostu luźny trening,

w którym bez szczególnych zasad zmieniamy tempo – np. pierwsze ćwiczenie wykonujemy ze średnią intensywnością, następnie następne na maksa, a następne – luźno, żeby odpocząć przed kolejnym treningiem. Taki trening może być zrobiony np. w formie marszobiegów, gdzie w czasie biegu robimy to szybko oraz intensywnie, a w czasie spaceru odpoczywamy.   Fot. Fotografia dla biznesu Agata Matulka Osoby, które już trochę ćwiczą, mogą wprowadzić trening interwałowy do własnego planu. Zmienna intensywność zmusza organizm do zupełnie innej obowiązków – dzięki temu, w dużym uproszczeniu, podkręcamy przemiana materii. 2. Zacznij dbać o sen. analiz okazują się niezaprzeczalne – mamy wybitne dowody na to, że sen wpływa na naszą figurę. Niedobór snu obniża przemianę materii, ale też może powodować, że pochłaniamy więcej spożywania, ponieważ mamy większy apetyt – a w efekcie tyjemy. Dodatkowo niedociągnięcie snu to niedociągnięcie odnawiania – a więc niedociągnięcie efektów treningowych, ponieważ bez odpowiedniego odpoczynku nasz trening okazuje się mało co wart.  prawidłowo o tym mieć na uwadze oraz czasami odpuścić ćwiczenia, a w miejsce tego iść wcześniej spać. skuteczniej zrobić 4 treningi tygodniowo oraz się wyspać (ok. 7 godzin), niż trenować codziennie oraz spać po 4 h. To wcale nie da lepszych efektów, a na dłuższą metę okazuje się niezdrowe oraz może spowodować problemy.Na pytanie jak podkręcić przemiana materii odpowiedź okazuje się więc prosta: spać prawidłowo!


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness