Jak utrzymać idealną fugurę? Zobacz jak robią to gwiazdy!

Jak utrzymać idealną fugurę? Zobacz jak robią to gwiazdy!

Redakcja

2017-08-23

brak komentarzy

Każdy poranek rozpoczynasz serią brzuszków, a wieczorem, jak  mieć  idealną  sylwetkę

zanim położysz się do łóżka, robisz dodatkowo kilka przysiadów. Co prawda koleżanki wspominały, że nie wolno ćwiczyć codziennie, ale co tam: chcesz posiadać płaski, wyrzeźbiony talia oraz smukłe nogi bez pomarańczowej skórki (to cel jedynie na taki miesiąc). Dostrzegasz postępy? Nie? interesujące... Może najwyższy czas skosztować czegoś nowego? Jak ćwiczyć? taki program treningowy to ta właśnie nowość, dzięki której ostatecznie zauważysz w lustrze tę wersję siebie, którą dokładnie wyobrażasz sobie od dawna. wykonuj na zmianę treningi A oraz B 3 razy w tyg., wypoczywając co najmniej dzień Jak gwiazdy trzymają figurę? Oto 8 sekretów! między sesjami. Jeśli w poniedziałek zrobiłaś Trening A, w środę wykonaj Trening B, a w piątek znów Trening A. Weekend poświęć na odpoczynek, by kolejny tydzień rozpocząć Treningiem B. Ćwiczenia składające się na oba treningi wykonuj jedno po drugim, łącząc je w obwód. wykonuj po 12-15 powtórzeń wcześniejszego ćwiczenia, zanim przejdziesz do następnego. Odpoczywaj 60 sekund między ćwiczeniami. Po zaprzestaniu całościowego

obwodu wykonaj 2-minutową pauzę oraz powtórz całość dodatkowo 2 razy. jak  mieć  ładną  sylwetkę

Pamiętaj też, by każdy trening rozpoczynać rozgrzewką, a kończyć precyzyjnym rozciągnięciem wszystkich partii mięśni. Zawsze pamiętaj o poprawnej technice wykonywania ćwiczeń. Jeśli czujesz, że alt2 nie dasz rady wykonać kolejnego powtórzenia, przerwij ćwiczenie. Odpocznij według wskazań oraz przejdź dalej. staraj się jednak nie wydłużać przerw. Zawsze pamiętaj o poprawnej technice wykonywania ćwiczeń. Jeśli czujesz, że nie dasz rady wykonać kolejnego powtórzenia, przerwij ćwiczenie. Odpocznij według wskazań oraz przejdź dalej. staraj się jednak nie wydłużać przerw. Trening A – tarka na talia 1. Spięcia brzucha na piłce Złap oburącz piłkę lekarską (3-5 kg) oraz połóż się tyłem na piłce szwajcarskiej. Piłkę lekarską trzymaj na poziomie klatki piersiowej w ugiętych w łokciach rękach. Inicjując ruch mięśniami brzucha, oderwij obręcz barkową od piłki szwajcarskiej oraz wysuń ręce przed siebie. alt3 Wróć do startu. poprzez lata (mam ich obecnie 30) marzyło mi się mieć idealną figurę - nie za chudą ale bez wałeczków. Zawsze

natomiast coś mi gdzieś odstawało oraz sądziłam że tak już musi być, bo przecież nie jem dużo. idelana  sylwetka

zaledwie po wyjeździe do Anglii, gdzie na wszystkim napisane okazują się kalorie uświadomiłam sobie że to co wybieram ma dużo kalorii (np. pasztet a nie szynka, kruche ciasto a nie lody itp.) Ograniczyłam więc kalorie do 1600, nie odczuwałam głodu oraz w ciągu kilku miesięcy schudłam z 71 do 66 kg (mam 176 cm wzrostu). Trochę jeszcze alt4 nie podoba mi się góra moich ud oraz pośladki, ale ogólnie okazuje się dużo prawidłowo. Z tym że jakiś okres temu waga zatrzymała się w miejscu a oraz nadmiary wyglądały cały okres tak samo. około 2 tyg. temu zaczęłam się więc jeszcze gimnastykować co drugi dzień ok. 45 minut(prawidłowo prowadzę raczej siedzący tryb życia) oraz od tego czasu codziennie łapię się na tym że jestem wyraźnie głodna. Czy to znaczy że 1600 kcal przestało mi już wystarczać? A co z tą resztką niechcianego tłuszczyku, czy mój organizm nie może go wykorzystać?   Barki oraz ramiona to Twój fitnessowy c  


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness