Jakie wybrać butów do fitnessu? Rankigng 2017!

Jakie wybrać butów do fitnessu? Rankigng 2017!

Redakcja

2017-08-22

brak komentarzy

    świetnie, to jakie buty wybrać? Zacznijmy od prostej zasady: buty do ćwiczeń oraz fitnessu to nie samoistnie, ranking  butów  do  fitnessu

co buty do biegania. Koniec. da się ćwiczyć w butach do biegania (chociaż oraz tak bywa to średnie wyjście), ale ; biegać w butach do ćwiczeń. Mają odmienną spód, okazują się więcej sztywne. Jedną z najważniejszych rzeczy bywa podeszwa. może posiadać dobrą przyczepność, żeby but nie ślizgał się na podłodze/parkiecie może być nieco twardsza oraz mniej giętka niż w butach do biegania, by zapewnić stabilność, np. podczas ćwiczeń siłowych, z ciężarkami, dla ludzi z dużą masą ciała przyda się podeszwa, która ma w sobie poduszkę żelową/powietrzną, która zapewnia amortyzację Jaki dodatkowo bywa pozytywny but do ćwiczeń? może być lekki oraz wyprodukowany z oddychających tworzyw, żeby stopa nie gotowała się w trakcie ćwiczeń powinien posiadać płaską piętę tył buta powinien być mniej więcej na poziomu kostki – to ochrania stawy skokowe Buty spełniające te wymagania nadają się do ćwiczeń fitness, ćwiczeń siłowych, treningów cardio. REEBOK CARDIO ULTRA Buty z świeżej kolekcji Reebok Cardio Ultra wyprodukowane okazują się dla dziewczyn,  ranking  butów  sportowych które trenują niejednokrotnie – zwłaszcza fitness oraz treningi cardio, posiadające wyskoki, wykopy, obroty, przeskoki oraz innego rodzaju rzeczy, wymagające stabilizacji oraz amortyzacji.   Dostałam te buty już jakiś pora temu oraz umyślniesportowe  buty  przetestowałam je na treningach różnego rodzaju, żeby sprawdzić, czy naprawdę okazują się takie świetne dla ludzi trenujących fitness.   Ćwiczyłam w nich na ćwiczenia cardio, z ćwiczeniami na pora – rzeczywiściedobrze amortyzują stopę, nawet przy wysokich wyskokach. Prawdopodobnie bywa to zaleta pianki w podeszwie środkowej. Mają też dobrą przyczepność – nienawidzę burpees (a kto wcale je lubi?), ale muszę przyznać, że robiło się je całkiem komfortowo. Poza tym, nawet po niesamowitym wysiłku stopy się Przegląd 25 par najmodniejszych butów do fitnessu nie gotują w środku – dzięki przewiewności tworzyw. Byłam w nich też na ćwiczenia z ciężarami oraz ćwiczenia wzmacniającym na sporych piłkach. W obu przypadkach zdały test, chociaż zwłaszcza zaskoczyły mnie na fitballu – pierwszy raz czułam się tak stabilnie oraz bezpiecznie na piłce oraz potrafiłam zrobić wszystkie ćwiczenia równo z prowadzącą.   Przeglądasz te wszystkie buty oraz zapewne zastanawiasz się: „no fajnie, ale jak niby mam kupić je poprzez sieć bez przymierzania?!”. To największa obawa dużej grupie biegaczy dokonujących zakupów poprzez sieć, spróbujmy rozwiać Twoje wątpliwości. Zacznijmy od najprostszego przypadku: Biegam w butach firmy X, czy kupując taki sam rozmiar buty będą odpowiednie? W zdecydowanej dużej grupie sytuacji tak! Jeśli wiesz, że Twój rozmiar to 44, to wybierając but owej samej firmy posiadasz olbrzymie szanse, że nawet zupełnie inny model, niż taki, w którym biegałeś do tej pory, okaże się leżał jak ulał (jeśli nie, zawsze istnieje możliwość wymiany buta na pasujący rozmiar). Pamiętaj wyłącznie, że rozmiarówka poszczególnych firm odróżnia się! Zerknij na tabelę z rozmiarami, aby zobaczyć, że 44 jednej marki, to nie samo co 44 innego wytwórcę. W gruncie rzeczy, to nie wiem jaki mam rozmiar... Pracowałem wcześniej kilka lat sprzedając buty oraz niestety, ale większość mężczyzn nie zna swojego rozmiaru buta! Tak, tak panowie! powinniśmy polegać na naszych niesamowitych dziewczynach oraz żonach, które w owej krytycznej kilku chwilach szepną nam do ucha, jaki rozmiar butów nosimy... Ale przecież my biegacze (oraz biegaczki!) powinniśmy znać tę informację, od tego przecież zależy, czy jogging okaże się sprawiać nam radość! Znam świetną metodę na dobranie w regule idealnego rozmiaru buta – należy zmierzyć długość naszych stóp. Tak, to naprawdę okazuje się jasne. Rozmiary EU różnią się czasem dość o dużo, na los każdy producent podaje wiadomości o rozmiaru wkładki swoich butów. Wiecie co łączy rozmiary 46 (Asics), 45 (Brooks alt2 oraz New Balance) oraz 44,5 (Mizuno)? Jednakowa długość wkładki! Wszystkie te rozmiary odpowiadają jednej rozmiaru wkładki – 29 centymetrów! Nie pytajcie mnie dlaczego tak okazuje się, nie mam zwroty, dlaczego producenci wykorzystują tak różne oznaczenia. oraz tak, zgadzam się, to idiotyczne! Mierzymy długość stopy Jesteśmy jednak na świetnym tropie – długość wkładki wskaże nam idealny rozmiar. w jaki sposób dokonać pomiaru?

Jeśli posiadasz stare buty, o których możesz powiedzieć, że mają świetnie dobrany rozmiar,

to po prostu zerknij na długość wkładki podaną we wszywce na języku, a wynik porównaj z tabelą rozmiarów – tam znajdziesz własny numer! W innym przypadku zmierz długość stopy (koniecznie w skarpetce!), postaw ją na kartce A4, piętę ustaw na samym końcu oraz zaznacz miejsce, w którym kończą się Twoje palce (pamiętaj o tym, żeby zmierzyć obydwie stopy! niejednokrotnie zdarza się tak, że jedną z nich mamy nieco dłuższą). Do wyniku, który otrzymasz dodaj... no właśnie, ile wolnego miejsca powinno znaleźć się w bucie biegowym? Wybór odpowiednich obuwia do biegania nie bywa prostą sprawą. Stojąc w sklepie z obuwiem wydaje Ci się, że wszystkie oferowane buty sportowe będą dla Ciebie odpowiednie, ze względu na to że "ładnie oraz solidnie prezentują się"? Zdecydowanie odradzamy taki sposób myślenia. Każda odzież czy asortyment sportowy może być dostosowany do anatomii oraz preferencji człowieka, przenigdy mimo wszystko na odwrót. Źle dobrane buty może skutkować zwiększeniem niebezpieczeństwa powstania kontuzji. Na nic wtedy zdadzą się loga marek umieszczone po bokach... Pamiętaj, że na jakość nie wpływa wyłącznie zawartość zastosowanych technologii czy cena. Dobre buty do biegania to...przede wszystkim wygoda! Jeśli zachwycisz się wygodą buta biegowego praktycznie natychmiast po jego nałożeniu – nie zastanawiaj się długo oraz kup je! W mnóstwo przypadkach ta zasada zakupu spawdzą się doskonale. Zaufaj swojemu doświadczeniu oraz...swojej stopie. Istnieje dość szybki sposób, aby sprawdzić czy dokonałeś prawidłowego zakupu. Już po kilku alt3 pierwszych przebiegniętych metrach dla obuwia okaże się się prawdziwy test. Co najmniej po kwadransie biegu zdasz sobie sprawę, że odpowiednio dobrany but do biegania ma więcej wspólnego z Twoim trybem życia oraz formą Twojej stopy niż mogło Ci się wydawać. Poświęć mniej więcej 10 minut, aby zapoznać się z cennymi poradami,które pozwolą Tobie poznać budowę stopy oraz wybrać właściwą kategorię obuwia, abyś mógł bezpiecznie swoją stopę Każdy profesjonalny biegacz posiada własny własny, osobisty styl biegania. Jeśli jesteś już użytkownikiem uniwersalnych obuwia biegowych, możesz sprawdzić jak Twoja stopa układa się na podłożu. Istnieje szybki test, który pomoże Tobie zdefiniować, czy posiadasz odpowiednio dobrane buty do formy swojej stopy. Słyszałeś o teście wodnym? test wodny – jak zrobić? test wodny bywa dość prosty oraz zajmuje naprawdę niewiele okresu. Służy wstępnemu zbadaniu sposobu układania się Twojej stopy w trakcie spaceru czy biegu. to świetną opcję do profesjonalnego eksperymenty na skanerze. Jeśli jesteś mieszkania do wykonania testu nie bywa Ci potrzebne nic innego, jak miska z niewielką zawartością h2o, dowolna gazeta, ekologiczna siatka na zakupy czy zwykły kawałek kartonu. To na jednym z nich odciśniesz swoją stopę. Jak zrobić test wodny? 1. Nalej niewielką zawartość h2o do głębokiego talerza. 2. Zwilż spód stopy w wodzie. 3. stań oraz odciśnij stopę na wyselekcjonowanej poprzez Ciebie podkładce. 4. zobacz odciśnięty kształt oraz porównaj go z poniższymi obrazkami. Kształt odcisku pozwala zdefiniować, tzw. pronację stopy: 1. odcisk na całej powierzchni stopy - podejrzenie nadpronacji (niskie

podbicie, płaskostopie). 2. odcisk przodu stopy połączony z odciskiem pięty -

odpowiednia budowa stopy (stopa neutralna). 3. odcisk przodu stopy "oderwany" od odcisku pięty - podejrzenie nadsupinacji (wysokie podbicie). Już wiesz, jak prezentuje się Twój łuk stopy. warto zatem, aby porównać go z rodzajami pronacji oraz dowiedzieć się jakie buty pasują do danych kształtów stóp. bywa pronacja, nadpronacja oraz nadsupinacja?   Przed chwilą alt4 użyliśmy takich zagadnień, jak: pronacja, nadpronacja oraz nadsupinacja. Jeśli nie posiadasz zwroty, co one oznaczają pozwól, że przyjrzymy im się z bliska. 1. Pronacja (pronation) bywa to najczęściej występujący typ budowy stopy. zazwyczaj nazywana "stopą neutralną". określa po prostu prawidłowy ruch stopy, gdy chodzimy albo biegamy. Podczas użytkowania ciężar ciała rozprowadzany bywa równomiernie po całej stopie począwszy od pięty, aż po czubki palców. Osoby posiadające stopy neutralne powinny używać obuwia amortyzujących (cushion). Nie ma konieczności używania obuwia z wzmocnioną piętą. 2. Nadpronacja (overpronation) bywa to nadmierne przesunięcie środka ciężkości do wewnątrz buta w czasie aktywności. trzeba ją rozpoznać po specyficznym wytarciu obuwia po zewnętrznej stronie pięty oraz od wewnętrznej strony palców. Możesz dodatkowo zauważyć objawy nadpronacji, jeśli podczas aktywności Twoje kostki łączą się ku sobie od środka. taki typ pronacji skutkuje bólem czy zwichnięciem kolan, kostek czy bioder. Dlatego też trzeba wybierać buty z amortyzacją oraz ze wzmocnioną piętą. 3. Nadsupinacja bywa to dość rzadko spotykany łuk stopy. Charakteryzuje się nazbyt niewielkim ruchem stopy do wewnątrz. poprzez co dość obciążana bywa zewnętrzne krawędź stopy. trzeba ją rozpoznać po nadmiernie przetartej zewnętrznej elementy pięty oraz zewnętrznej strony przy palcach. Jeśli po teście wodnym wiesz, ze posiadasz taki typ pronacji – koniecznie kupno buty z mocną amortyzacją. Kształt obuwia Podczas wyboru odpowiednich obuwia sportowych niemniej widoczną kwestią bywa ich kształt. Zapoznaj się z poniższymi obrazkami, a będziesz w stanie z łatwością dobrać właściwą formę obuwia do rodzaju Twojej stopy oraz poziomu podbicia. Wyróżniamy 3 kształty obuwia: 1. "prosta" postać obuwia - bywa odpowiednia jeśli jesteś nadpronatorem albo posiadasz niskie podbicie bądź płaskostopie. 2. lekko zakrzywiona postać - to pewnego rodzaju kompromis. okaże się idealna jeśli posiadasz prawidłową budowę stopy (stopa neutralna). 3. mocno zakrzywiona postać - to wybór dla nadsupinatorów z wysokim podbiciem. Sprzyja ukierunkowaniu stopy do wewnątrz.

 

Zobacz też 

EcoSlim Cena


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness