Legginsy do ćwiczeń - jakie wybrać?

Legginsy do ćwiczeń - jakie wybrać?

Redakcja

2017-08-08

brak komentarzy

Jeśli nie masz ochoty, aby ktokolwiek za Tobą ćwiczący na zajęciach fitness, najlepsze  legginsy  do  ćwiczeń

miał kino z widoku rozchodzących się legginsów na Twojej pupie, musisz pomyśleć o doborze odpowiednich legginsów. Liczę mimo wszystko, że nie masz ochoty na dyskomfort i przede wszystkim dlatego szukasz dobrze dopasowanych legginsów na trening. prawidłowo wiem, że ma to być strój na fitness, czyli jedynie do tego, tak by nie ograniczał mnie w czasie ćwiczeń, a był wygodnym strojem towarzyszącym w niejednym dobrym treningu. Podpowiem, jak wybrać najlepsze legginsy do biegania, na fitness i na siłownię. Opowiem, z jakich materiałów powinny być wykonane dobre gym legginsy. Zdradzę, dlaczego kluczowe okazują się szwy, i jakie kolory legginsów okazują się na topie Jak dobrać odpowiednie leginsy do ćwiczeń? Przymierzając legginsy zaleca się pamietać o kilku głównych rzeczach. O tym, czemu zaleca się się przyjrzeć i poświęć parę chwil namysłu, przy wyborze idealnych legginsów do ćwiczeń, rozpiszę się dalej. Legginsy do treningu powinny być wygodne i praktyczne Powinny dobrze przylegać w pasie, biodrach, udach i łydkach, niczym druga skóra, jak double wear w reklamie Upewnij się, że dobrze dobrałaś rozmiar - jeśli możesz, poskacz w nich, wykonaj squat, skłony i się w nich poruszaj. Nie powinny redukować i krępować ruchów Powinny tak leżeć, abyś zupełnie nie musiała się przejmować jak leżą w trakcie aktywności. Żadnego podciągania, poprawiania. podczas ćwiczeń nie będziesz miała na to chwili. Dłuższe czy krótsze legginsy do ćwiczeń? Krótkie szorty czy 3/4 to Twoja sprawa. Wybór długich spodni do kostek, powinien mimo wszystko być precyzyjny. Jeśli w takiej sytuacji wahasz się między Przegląd 31 modeli wzorzystych legginsów do ćwiczeń dłuższymi albo krótszymi legginsami na siłownię, wybierz te dłuższe. Z praktyki wiem, że legginsy układają się zaledwie w trakcie aktywności. To znaczy, że jeśli po ubraniu na siebie widzę fałdy w okolicach kostek, to względu biegania i ćwiczeń, ;

te marszczenia znikają. Materiał dostosowuje się do ciała,legginsy  do  treningu

w czasie przysiadów odpowiednio gym legginsy się naciągają i układają. Za krótkie legginsy podnoszą się wzwyż w trakcie treningu i wydają część łydek. okazuje się to niewygodne i moim zdaniem nieestetyczne, chyba że celowo wybrałaś 7/8. osobiście mam jedne legginsy przykrótkawe i łydka w nich wygląda po protu na większą. Ja a wychodzę na osobę, która ma   masz do wyboru kilka opcji: krótkie szorty, legginsy przed kolano, legginsy 3/4, dresy. Nieważne, na które się zdecydujesz musisz zwrócić uwagę na to czy nie mają żadnych niewygodnych partii (jakieś wstążeczki, zameczki, ozdóbki), czy materiał okazuje się mógł szybko schnąć po praniu. Każde, ale to każde spodnie musisz sprawdzić testem wypiętego tyłka. Kucaj, skacz, wypinaj się do lustra – zwróć uwagę czy materiał nie ulega rozciąganiu do tego poziomu, że staje się niemal przezroczysty… bywa to niesamowicie częsty i zazwyczaj okropnie nieapetyczny widok na siłowni – wszyscy mają możliwość obejrzeć Twoje pośladki, bieliznę i jej ewentualną zawartość. Szczególnie bywa to widoczne w zwykłych, wykonanych z wykonane z bawełny legginsach – w 90% nie nadają się do ćwiczeń na siłowni. Kupując krótkie spodenki zwróć uwagę na to czy możesz się w nich swobodnie rozkraczyć :). Czy nie wpijają się tam, gdzie nie powinny i czy nie okazują się za krótkie – pamiętaj, że każdy alt2 trening grupowy kończy się rozciąganiem, a nadto krótkie spodenki mogłyby spowodować, że pokazujesz nadto dużo. szczególnie dobrym wariantem okazują się krótkie spodenki z „bokserkami” wszytymi pod spód – takie jak na powyższym zdjęciu. Zapewnia to ogromną wygodę podczas ćwiczeń. szczególnie fajny model bywa dostępny w H&M za około 60 zł w cenie regularnej. Jaki stanik sportowy wybrać, jaka bielizna na siłownię? Jeśli jesteś kobietką stanik sportowy być musi. w własnej opinii równie ważna jak buty sportowe – weź pod uwagę, że większość niewiast tracąc kilogramy gubi też biust, chyba nie zamierzasz, żeby oprócz tego, że mniejsze były dodatkowo mniej jędrne? nie zamierzasz. No to kup stanik sportowy! Powinien być komfortowy i szczególnie prawidłowo dopasowany pod biustem – jeśli posiadasz w tym miejscu 70 cm, stanik kup na obwód 65 cm. można kupić staniki o różnym nasileniu stabilizacji, zazwyczaj im skuteczniej trzymają biust, tym okazują się droższe. Jeśli biegasz albo uczęszczasz na cross fit czy tańczysz zumbę to nie oszczędzaj na staniku sportowym. Niestety – stringi odpadają. A już superwerisexi koronki zupełnie. najrozsądniej sprawdzą się bezszwowe bokserki. myślę, że temat zamknęłam we wcześniejszych trzech zdaniach. Jaka koszulka na siłownię? dobrze mieć koszulkę, która nie bywa wykonana z wykonane z wykonane z bawełny, a z typowo „sportowego” tkaniny –

taki materiał zdecydowanie skuteczniej wchłania pot poprzez co jakie  legginsy  wybrać

czujemy się więcej komfortowo. przyznam, że koszulka to w własnej opinii część garderoby zdecydowanie mniej wymagająca niż pozostałe odzież na siłownię i wydaję na nie najmniej oszczędności. Kiedy tak, jak w ostatnich tygodniach zdarzały mi się nawet 3 treningi dziennie nosiłam standardowe alt3 luźniejsze bawełnianki i też dawało radę – zdecydowanie skuteczniej wybierać zwykły t-shirt i każdorazowo go zmieniać niż chodzić w własnym wypasionym tank topie Nike trzeci trening z rzędu. A fe! Gdzie kupić odzież na siłownię? Takie marki jak Adidas, Nike, Reebok czy Puma to propozycje banalne, w których odnajdziemy szczególnie ładne i (zazwyczaj) porządne produkty, na które zapłacimy kupę kasy. A przecież zaczynając tak naprawdę nie mamy pewności czy nasza relacja z siłownią to tymczasowy romans (oby nie) czy miłość aż po grób (już moja w tym skroń!). Żeby kupić wszystkie odzież na siłownię i buty, w którymkolwiek z wymienionych sklepach to jednorazowo trzeba by wydać około tysiąca zł.. Ała. W Internecie da się kupić te rzeczy taniej, ale jak już powinniście przyswoić z lektury powyższego posta – nie dobrze robić tego pierwszym. Zdecydowanie tańsze, więc warte polecenia rzeczy znajdziecie w kolejnych sklepach: Na siłownię albo zajęcia fitness potrzebujesz obuwia, które przede wszystkim nie będą utrudniać Ci zadania. Klapeczki odpadają (na swojej siłowni bywa to podstawowa zasada dress code’u). Wybierając uniwersalne buty na siłownię i do zajęć fitness trzeba kierować się ich wygodą – muszą być idealnie dopasowane do stopy dlatego dobrze kupić je w sklepie stacjonarnym/przymierzyć dany model i jedynie po tym kupić go online. dobrze wybierać buty o elastycznej podeszwie – takie, które da się wyginać we wszystkich kierunkach. Tę cechę docenisz szczególnie podczas ćwiczeń grupowych, kiedy to instruktor proponuje ćwiczenia w różnych szalonych lokalizacjach – wówczas buty dostosują się do takiego ułożenia stóp, jakie bywa koniecznie, podczas gdy za szczególnie sztywne buty ograniczyłyby wygoda poruszania Twoich ruchów. Na siłownię alt4 trzeba wybrać buty o pół rozmiaru większe niż każdego dnia, gdyż stopa po mniej więcej 45 minutach ciągłego wysiłku zaczyna puchnąć – za szczególnie małe buty mogą spowodować powstanie pęcherzy, albo co słabsza doprowadzić do pozbycia się paznokci (bynajmniej nie poprzez ich skrócenie). Ja korzystam z modelu

Nike Free TR Fit 2 .0( i z całego serca go polecam, choć istnieją już dużo ładniejsze i ponoć dodatkowo

lepsze modele owej serii). generalnie cała seria FREE od Nike bywa warta uwagi. dobrze poszukać starszych modeli na aukcjach internetowych (nie okazują się tak popularne jak Roshe Run czy Air Max, więc bywa o dużo mniejsze niebezpieczeństwo zakupu podróbki). Przy okazji – nie każde buty wyprodukowane poprzez sportową markę (Reebok, Nike, Puma, Adidas) nadają się do uprawiania sportu! osobiście dałam się zwieść na początku fitnessowej kariery i kupiłam rekomendowane poprzez ewidentne sportowe autorytety (Edytę Herbuś i Annę Muchę :D) Reebok easy tone. To, że okazują się super do chodzenia nie znaczy, że nadają się do jakiejkolwiek innej sprawności aktywności fizycznej (ten konkretny model ma po prostu za szczególnie szczupłe czubki). O balerinkach czy pozostałych wspomnianych tenisówkach nie wspomnę – w tym można co maksymalnie dojść na siłownię, ale na pewno nie bywa świetnym pomysłem pojawienie się w nich na zajęciach. Pamiętaj, żeby (szczególnie!) na zajęcia fitness nie ubierać tych samych obuwia, w których biegasz na otwartej przestrzeni – to wątpliwa radość, kiedy podczas niektórych ćwiczeń ziarenka piasku kleją się do dłoni czy ud. A co do biegania – wymienione powyżej rady nie dotyczą obuwia biegowych. Tutaj kwestia bywa o dużo więcej skomplikowana i skomplikowana.  


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness