Mięso na diecie odchudzającej? - Jedz je koniecznie!

Mięso na diecie odchudzającej? - Jedz je koniecznie!

Redakcja

2017-08-03

brak komentarzy

Katarzyna Gurbacka-Dyplomowany

dietetyk i promotor zdrowego odżywiania Autor-bestsellera- odchudzającej książki kucharskiej Sekrety Odchudzania menu tego białka na kolację, daje spektakularne efekty w odchudzanie. Dzieję się tak dlatego, że białko okazuje się najlepszym, naturalnym spalaczem tłuszczu jaki istnieje. prawidłowo jeść je na koniec dnia, wtedy spala się najwięcej kalorii i przyspiesza metabolizm, który pod koniec dnia okazuje się dużo wolniejszy zazwyczaj słychać, że mięso okazuje się niezdrowe, uszkadza nerki i przynosi mnóstwo dolegliwości, ale jak to okazuje się naprawdę? poniżej tylko kilka z popularnych mitów na temat spożywania mięsa. Zobacz czy okazuje się się czego bać? 1. menu mięsa szczególnie czerwonego, przynosi nowotworu. Słyszałam niedawno wiadomości, że czerwone mięso takie jak wołowina przynosi nowotworu jelita grubego. Prawdą okazuje się, że nowotworu powoduje przetworzone czerwone mięso nie jedynie wołowe, także wieprzowina chociazby zwykła kupna szynka czy kiełbasa i to nie chodzi o czyste mięso, a te „extra” dodatki. Jeśli mimo wszystko chodzi o nieprzetworzone mięso wołowe,mięso  na  redukcji

kwestia nie okazuje się do zakończenia ta oczywista Nie ma na to najmniejszych szans,

chociazby dlatego, że ph kwasu żołądkowego wynosi ok. 1,5, dlatego w takich kwaśnych warunkach, nie ma mowy o tym aby cokolwiek w nim gniło. Nieprawdą okazuje się też to, że mięso zalega w żołądku. W żołądku okazuje się wyłącznie nadtrawiane, a po 2 do 4 godzin idzie do jelit, gdzie enzymy metaboliczne rozkładają białko. Czy wiesz, że np. marchew trawi się dłużej niż mięso z indyka? Jeśli chcesz posiadać świadomość, co naprawdę ” gnije ” to okazuje się to błonnik, gdyż nasz układ trawienny nie ma enzymów potrzebnych do jego rozłożenia, dlatego „przechodzi” on poprzez cały układ pokarmowy, aż do jelita grubego. Według tekstów klinicznych przeprowadzonych poprzez European Prospective Investigation into Cancer and Nutrition, to właśnie osoby, które nie jedzą mięsa mam na fantazje wegetarian częściej chorują na nowotworu jelit niż „mięsożercy”. 3. Nie jesteśmy „zaprojektowani” do spożywania mięsa. Kolejny nieprawda, niczym nie uzasadniony. Ludzie jedli mięso i to nie zawsze przyrządzone, zanim dodatkowo wpadli na pomysł uprawiania roślin. Za tym, że jesteśmy naturalnymi mięsożercami, przemawia kilka ważnych faktów: większość roślin zbudowana okazuje się z celulozy. Człowiek nie ma enzymów, które mogłyby ją strawić. nasz układ trawienny okazuje się zbudowany zupełnie czyli niż układ trawienny roślinożerców. Mamy mniejsze żołądki niż roślinożercy, a ich naturalną cechą okazuje się to, że opróżniają się co kilka godzin. posiadamy w żołądku dużo kwasu solnego, który przystosowany okazuje się do trawienia białka. nasze zęby okazują się przystosowane do spożywania mięsa, okazują się stosowane do tego min. siekacze, które mamy po obu stronach szczęki. Jesteśmy przystosowani do rozdzierania i miażdżenia pożywienia, podczas, gdy roślinożercy np. krowy mielą pokarm. nie jesteśmy w stanie z roślin pozyskać odpowiedniej ilości energii, chociazby ze względu braku enzymów ułatwiających trawienie roślin. sądzi się także, że w procesie ewolucji mniejsze wnętrzności, dały perspektywy „urosnąć” mózgowi. 4. zazwyczaj słyszę, że mięso okazuje się nam niepotrzebne. (Tak jak samochód, a mimo wszystko z niego korzystamy!) Po partii to fakt, że możemy obyć się bez mięsa, gdyż nie umrzemy nie jedząc go. Większość składniku, których potrzebujemy, także białka Mięso drobiowe na diecie odchudzającej - tak, koniecznie! możemy pozyskać z roślin, ale… pozytywnej jakości, nieprzetworzone mięso ma o mnóstwo więcej cennych składników odżywczych niż rośliny min. pozytywnej jakości białko, aminokwasy, wit. z zespoły B, kreatyna, żelazo i mnóstwo odrębnych cennych składniku, a których niedobór mają np. wegetarianie.drób  na  diecie

Ważna okazuje się także wiedza i okres,

jaki okazują się potrzebne do zjedzenia zbilansowanego daniu zawierającego wszystkie niezbędne dla nas substancje. Jedząc mięso okazuje się to po prostu prostsze i sprawniejsze. Czy możemy żyć bez mięsa ? zapewne, że tak ale nie zapewnimy sobie odpowiedniej ilości składniku odżywczych, nasza menu przenigdy nie okazuje się optymalna, chociazby dlatego, że jesteśmy leniwi. Niedobór składniku odżywczych prowadzi do mnóstwo nawet groźnych problemów i dolegliwości. Aby zdrowo żyć i rozwijać się zachowując idealny stan ludzkiego ustroju, należy jeść wszystkie substancje w tym także i mięso. 5. Mięso okazuje się kaloryczne. Jeśli okazuje się to mięso nieprzetworzone chemicznie to nie ma tej potrzeby, aby kawałek drobiu kogoś „utuczył”. prosto przeciwnie. Udowodniono, że białko przyspiesza metabolizm nawet o 80%, stąd tak wielkie sukcesy diet opartych o dużą dawkę mięsa. Jedząc wyłącznie pozytywnej jakości mięso, możemy w ciągu tygodnia zrzucić nawet 5 kg. Nie piszę tu o mielonkach, kupnych hamburgerach, kiełbasie, parówkach i odrębnych słabej jakości wyrobach z mięsa. Mam na fantazje porządny kawał pieczonego lub gotowanego mięcha np. wołowiny, indyka czy drobiu. Mięso sprzyja osobom odchudzającym się, bo okazuje się po prostu sycące. Kawałkiem drobiu najemy się do syta i na długo, taką samą porcją sałaty już nie. Dlatego, zjemy mniej. ostatecznie białko buduję masę mięśni, a to pozyskane z mięsa okazuje się jednym z najlepszej jakości. 6. Mięso podwyższa cholesterol iredukcja  a  mięso powoduje przypadłości serca primo, cholesterol okazuje się dla nas ważny i cenny, tak, świetnie czytasz! W 80% okazuje się wytwarzany poprzez nasz organizm min. w wątrobie, nerkach i jelitach. Jedynie 20% pochodzi z pożywienia. okazuje się on nam potrzebny, ten pozytywny: do wytwarzania hormonów płciowych, do syntezy wit. D, buduje błony komórkowe, musimy go posiadać do prawidłowego trawienia, ochrania też nasz układ nerwowy. taki zły, także okazuje się potrzebny chociazby do rozwoju komórek tkanki. O co więc, cały ten „krzyk”? Bierze się on z niewiedzy. istotne dla naszego ludzkiego ustroju okazuje się to, aby zachować równowagę pomiędzy świetnym, a złym cholesterolem. niedobór takiej równowagi prowadzi do miażdżycy, zawałów serca i udarów. Chude, nieprzetworzone mięso okazuje się zdrowe, co fakt posiada nasycone tłuszcze, które okazują się źródłem niedobrego cholesterolu, ale prosto okazuje się go zrównoważyć, dobrymi tłuszczami nienasyconymi np. oliwą z oliwek czy orzechami, które obniżają zły cholesterol np. jedząc kawałek pieczonego mięsa z porcją sałaty przyprawionej oliwą z oliwek zachowamy równowagę, pomiędzy złym a świetnym cholesterolem. Ponadto chude mięso np. wołowina okazuje się posiada dość dużą dawkę prosto przyswajalnego żelaza. posiada cynk, który wzmacnia naszą odporność. okazuje się także źródłem potasu, który reguluje ciśnienie tętnicze krwi. wołowina posiada selen, który okazuje się naturalnym przeciwutleniaczem. przeciwdziała on uszkodzeniu komórek, maleje ryzyko dolegliwości serca i niektórych rodzajów nowotworów. posiada także witaminę A, która ochrania organizm przed przedwczesnym starzeniem, poprawia wzrok i zapewnia ładną skórę. alt2 7.

Mięso okazuje się szkodliwe dla cukrzyków To,

że mięso okazuje się szkodliwe dla cukrzyków, to kolejny nieprawda. Porcja mięsa 100-150 gramów w niskim stopniu podnosi pułap cukru we krwi. Naukowcy z European Prospective Investigation into Cancer and Nutrition w 2013 roku przeprowadzili analizy, w których wykazali, że nie ma żadnego związku, pomiędzy spożyciem nieprzetworzonego mięsa a rozwojem cukrzycy czy dolegliwości serca. Mięso z drobiu okazuje się szczególnie cenione poprzez sportowców. Ci, którzy szczególnie dbają o to, by ich posiłki były chude i zasobne w białko, jadają je nawet codziennie. ta kuracja dietetyczna może stać się nudna, zwłaszcza, gdy nieustannie przyrządzamy mięso w ten sam sposób Brakuje Ci pomysłu na to, jak przyrządzić filety z drobiu, by były zawsze oryginalne i smaczne? – poniżej kilka pomysłów, które rozbudzą twoją wyobraźnię kulinarną. Gotuj  warzywami Najprostszym sposobem na przyrządzenie drobiu okazuje się wrzucenie go do wrzącej h2o i ugotowanie. Tak też trzeba, wyłącznie, że kurczak z h2o to raczej nie najsmaczniejszy pomysł na główny posiłek. okazują się mimo wszystko sposoby, by temu zaradzić. najistotniejsze okazują się jarzyny i przyprawy. z wyjątkiem h2o i kawałków gruczołów mlekowych z drobiu, wrzuć do garnka pokrojone jarzyny. Kompozycja okazuje się zależne od tego, co uwielbiasz i na co posiadasz ochotę. Może to być zwykła starta włoszczyzna (marchew, pietruszka, por, seler), mogą to być różnokolorowe kawałki papryki, cząstki pomidora, brokułów, pokrojona w paczuszkę cukinia lub kabaczek, poszatkowana kapusta pekińska, czy pieczarki. Mięso z warzywami gotujesz około 15 minut, pod koniec dodajesz szczyptę soli, trochę natki pietruszki oraz inne przyprawy. Jeśli chcesz, aby potrawa zachowała jak najwięcej cennych produktów odżywczych, gotuj w niewielkiej ilości h2o tak, aby pod koniec przyrządzania posiłków prawie bez wyjątku odparowała. Wywaru szkoda wylewać, gdyż zasobny okazuje się w substancje mineralne, które okazują się wypłukane z warzyw w trakcie przyrządzania posiłków. Jeśli więc dodasz podczas przyrządzania posiłków za dużo h2o, wykorzystaj wywar do przyrządzenia sosu. trzeba schłodzić go, wymieszać z niewielką zawartością mąki (na 1 porcję ok. 1-2 łyżeczki), wlać z powrotem do garnka i zagotować. Używaj przypraw pieczenie to jedna z najzdrowszych metod przygotowywania mięsa. Nie potrzebuje dodawania tłuszczu, ewentualnie trzeba nieduży jego dodatek. Najpopularniejsze okazuje się swędzenie w folii aluminiowej, ale w miejsce niej trzeba także użyć specjalnych rękawów foliowych do pieczenia, papieru pergaminowego lub żaroodpornego naczynia. Aby nadać pieczonym filetom z drobiu ciekawego smaku, przed pieczeniem natrzyj je przyprawami. Drób świetnie komponuje z rozmarynem, tymiankiem, cząbrem, estragonem, majerankiem, kminkiem, papryką, pieprzem czarnym i cebulą. W przypadku mięsa pieczonego na ruszcie trzeba użyć nieco ostrzejszych przypraw, jak na przykład czosnek lub chilli. Jeśli nie posiadasz momentu na eksperymentowanie z przyprawami, rozwiązaniem jest zakup gotowych mieszanek do przyprawiania mięs. Jeśli uwielbiasz smaki orientalne – koniecznie musisz skosztować drobiu z curry. Curry trzeba dostać w dziale z przyprawami praktycznie w każdym sklepie spożywczym. W jego skład zaliczają się między innymi kurkuma, imbir, pieprz, kolendra, kmin rzymski, gorczyca i chilli, które świetnie komponują z lekkim mięsem drobiowym. Potraktuj go marynatą więcej wyrafinowaną metodą przyprawiania mięsa okazuje się marynowanie. Do wykonania marynat wykorzystuje się przyprawy świeże lub suszone, alkohole (np. wino, koniak, alt3 wódkę), płyny posiadające kwasy organiczne (np. ocet, jogurt, maślanka, sok z cytrusów), sos sojowy, oliwę lub olej. Przygotowanie marynaty okazuje się jasne – trzeba wymieszać substancje. Problem jedynie w tym, że aby zdobyć oczekiwany efekt końcowy, zalane marynatą mięso należy trzymać w schładzarce poprzez kilka, ; paręnaście godzin. Jeśli więc posiadasz ochotę na marynowanego drobiu, musisz się do jego pieczenia odpowiednio prędko przygotować. Smaż bez tłuszczu

Smażone kotlety z drobiu smakują świetnie,

ale jeśli panierujesz je w bułce tartej, a następnie smażysz na dużej ilości tłuszczu, to okazują się także tłuste. Panierka wchłania tłuszcz i poprzez to o wiele wzmaga wartość kaloryczna kotletów. Jeśli chcesz, by twój kurczak po przyrządzeniu był nadal chudy, usmażyć go bez panierki i bez co więcej tłuszczu na patelni teflonowej. Smażenie na niewielkiej ilości tłuszczu też nie okazuje się złe, pamiętaj wyłącznie by smażyć niezbyt długo (10-15 minut) i używać świetnej jakości oleju (np. rzepakowego) lub oliwy extra virgine. Możesz w ten sposób smażyć drobiu zarówno w postaci eskalopków (plastry mięsa, które przed smażeniem rozbija się tłuczkiem), i pokrojonych kawałków. Jeśli chcesz urozmaicić odczucie smakowe, przed smażeniem skrop kawałki mięsa sosem sojowym lub natrzyj świeżymi ziołami, czosnkiem lub chilli. Możesz użyć oczywiście odrębnych przypraw – to jak jest smakował twój główny posiłek okazuje się zależne wyłącznie od ciebie.   kuracja dietetyczna odchudzająca to obecnie bardzo pojemne wyrażenie, za którym ukrywa się szereg różnego rodzaju diet o specjalistycznych nazwach oraz opartych na bazie różnych składników. Czasem aż trudno się połapać w gąszczu jadłospisów oraz tabeli kalorycznych.

Osoba, która chce się odchudzać,

może najpierw przebrnąć poprzez tysiące stron w internecie czy poradników dietetycznych, dlatego przedstawiamy tu kilka sprawdzonych diet odchudzających z propozycjami jadłospisów. kuracja dietetyczna cud dużo osób zastanawia się czy istnieje jadłospis cud, której zastosowanie przyniosłoby natychmiastowe efekty w postaci trwałej utraty wagi bez efektu jo-jo? Gubi się w gąszczu nazw: jadłospis 1000 kalorii, jadłospis Dukana, jadłospis kopenhaska, jadłospis Cambrigde czy jadłospis Montignaca. Zastanawia się, która z nich przynosi najlepsze efekty? Niestety żadna jadłospis nie wywoła pożądanych efektów, jeśli nie będziemy używać jej regularnie oraz nie połączymy z aktywnością fizyczną. Zaskakujące rezultaty na początku kuracji odchudzającej odchudzającej okazują się zazwyczaj wynikiem utraty h2o z ludzkiego ustroju, a nie rzeczywistej utraty wagi. Każda jadłospis ma zamiarze ; chwilową wyeliminowanie nadmiernej ilości tłuszczów, węglowodanów czy cukrów, ale wykształcenie prawidłowych nawyków żywieniowych. Kalorie w jadłospisie odchudzającej Konstruując własny dzienny menu możesz uwzględnić wartość kaloryczną składników oraz kontrolować dawka przyjmowanych kalorii. poniżej składniki pełne kalorii dla wybranych składników żywieniowych. produkty zbożowe oraz mączne: 1 bułka - 200 kcal, chleb pszenny (biały) - 1100 kcal, mąka pszenna - 1500 kcal, otręby pszenne - 1400 Jeśli nie potrafisz podołać wymaganiom danej kuracji odchudzającej możesz przetestować tzw. "dietę połówkową", czyli wyeliminować na 2-3 tyg. następujące substancje:   słodyczy, ciasta, torty, konfitury, dżemy, miód, słodkie napoje, cukierki, lody, gęste sosy, śmietana, masło, orzeszki, pączki, tłuszcz na mięsie oraz tłusty drób; kaczki, gęsi, tłuste kiełbasy, pasztety, wędzonki. Jeśli nie zauważysz korzystnych zmian, wtedy musisz w całości wykluczyć poprzednio wymienione substancje, a dodatkowo zmniejszyć dawka kolejnych artykułów: z nabiału: sery twarde, pełne mleko, jajka, alt4 z składników rybnych: makrela, tuńczyk, sardynka, z wyrobów mącznych (poza chlebem razowym): chleb pszenny, makarony, z składników mięsnych: wieprzowina, mięso wołowe, z roślin strączkowych: fasola. Przykładowy menu kuracji odchudzającej ochudzającej Jeśli posiadasz już dość wszystkich skomplikowanych diet, w których zalecaniach nie do zakończenia się orientujesz, proponujemy ci wypróbowanie kuracji odchudzającej grejpfrutowej, która bywa dość nowatorskim sposobem odżywania, opracowanym poprzez specjalistów oraz dietetyków z kliniki szpitala uniwersyteckiego w Oslo. kuracja dietetyczna polega na przyspieszeniu metabolizmu oraz w ciągu dwóch tygodni umożliwia na utratę aż 10 kilogramów. Przerwanie jej w którymkolwiek momencie, znaczy, że po miesiąc okaże się trzeba ją powtórzyć ponownie. Po zakończeniu kuracji odchudzającej należy poprzez pewien pora stronić od składników, które okazują się bogatym źródłem skrobi. Niedziela: śniadanie: chłodne mięso z drobiu albo indyka, pomidory, grejpfrut, główny posiłek: zupa jarzynowa (na wywarze z jarzyn, bez śmietany oraz zasmażki), mięso z drobiu, pomidory, gotowana kapusta, seler naciowy, grejpfrut.   Do każdego posiłków wypijaj kofeinę albo herbatę - najlepiej niesłodzoną, a w ostatecznym wypadku niskosłodzoną.

Charakterystyczne dla kuracji odchudzającej grapepfutowej bywa niejedzenie kolacji -

główny posiłek bywa ostanim posiłkiem oraz może wystarczyć ci na resztę dnia. Jesteśmy z natury mięsożerni. Niestety, eksperci uważają, że mięso w nadmiarze szkodzi, bywa szczególnie niebezpieczne dla osób z podwyższonym poziomem cholesterolu. Najzdrowsze bywa mięso drobiowe - dostarcza dużo prawidłowo przyswajalnego białka, ale bywa chude. prosto oraz szybko da się je przyrządzić. 03.11.2012 13:42   białe mięso, dania z drobiu, drób, drób składniki odżywcze, mięso PORADY DNIA BIAŁKO w jadłospisie: dlaczego trzeba jeść więcej białka? 7 POWODÓW rodzime alternatywy superfood - modne menu Skala ORAC - co trzeba jeść, aby zachować młodość? Jak ograniczyć cukier w codziennej diecie - 8 sposobów Wiosenna jadłospis z nowalijkami w funkcji głównej Jaki nabiał bywa najlepszy - rady dietetyka Jakie jajka wybierać - rady dietetyka Jakie mieso wybierać - rady dietetyka Mięso czerwone, czyli wieprzowinę, wołowinę, baraninę, możemy jadać okazjonalnie, natomiast drób nawet kilka razy w 7 dniach. Co wpływa na dietetyczną przewagę drobiu? taki gatunek mięsa posiada mniej tłuszczu, który bywa lżej strawny oraz skuteczniej przyswajalny. Tłuszcz drobiowy ma więcej potrzebnych nienasyconych kwasów tłuszczowych, zwłaszcza linolowego, którego nasz organizm samodzielnie nie wytwarza. Dlaczego dodatkowo zaleca się jeść drób? Mała wartość kaloryczną Dzięki mniejszej zawartości tłuszczu drób bywa mniej kaloryczny. Stugramowa porcja biust drobiu bez skóry posiada 99 kcal, identyczna indyka - 84 kcal. Udka okazują się więcej pełne kalorii: kurze ma 158 kcal, natomiast podudzie indycze (ze skórą) 142 kcal. Mięso drobiowe to dobre bogactwo cynku oraz niacyny Mięso drobiowe to świetne bogactwo pełnowartościowego białka, dobre bogactwo cynku, który wspomaga pracę układu odpornościowego oraz wpływa na kondycję skóry. okazuje się w nim też dużo wit. PP (niacyny), która okazuje się odpowiedzialny za prawidłowe oddziaływanie układu nerwowego oraz przewodu pokarmowego, a ponadto przyczynia się do zmniejszenia poziomu niedobrego cholesterolu. jedynie bez skóry! Najwięcej kalorii oraz tłuszczu (a więc oraz cholesterolu) bywa w drobiowej skórce. Dlatego najlepiej ją natychmiast usunąć z srogiej tuszki. jedynie przyrządzając drób pieczony, skuteczniej się jej pozbyć po obróbce termicznej. Dzięki temu mięso okaże się więcej soczyste. specjaliści od diety nie polecają smażenia drobiu, chyba że na grillowej patelni bez tłuszczu. http://mowimyjak.se.pl/zdrowie/kuracji odchudzającej-oraz-spalenie tłuszczowej/dlaczego-drob-uwazany-bywa-za-zdrowe-mieso,97_47124.html

FormExplode


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness