Na czym polega dieta Weight Watchers? To Cię zaskoczy!

Na czym polega dieta Weight Watchers? To Cię zaskoczy!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

  Program Weight Watchers narodził się w Stanach Zjednoczonych,jadłospis  Weight  Watchers  efekty

gdy grupa kobiet, które odchudzały się, zaczęła udzielać sobie nawzajem wsparcia, czego skutkiem była nadmierna zawartość zgubionych niepotrzebnych kilogramów. Rozwinęła swój pomysł, przekształcając go w światową firmę. kuracja dietetyczna Weight Watchers opiera się na założeniu, że samodzielnie kuracja dietetyczna okazuje się mniej skuteczna niż kuracja dietetyczna i wsparcie ze strony otoczenia, które pielęgnuje motywację na wysokim pułapie. To właśnie sprawia, że kuracja dietetyczna Strażników Wagi to skuteczne zrzucanie nadwagi. Wychodząc z założenia, że zrzucanie nadwagi to tylko sam świetnie dobrany jadłospis, ale również czynniki związane ze sferą emocjonalną, psychiczną i fizyczną, program Strażników Wagi zapewnia konsultacje psychologiczne, spotkania z trenerem, dietetykiem. Każdy z uczestników programu może napotkać się z nimi indywidualnie i grupowo raz w tyg.. Dzięki temu pułap ich motywacji do zrzucenia niepotrzebnych kilogramów okazuje się stale wzmacniany. kuracja dietetyczna Strażników Wagi uwzględnia zasady zdrowego odżywiania. Dzienna dawka kalorii to 1250-1750 kalorii, dlatego też spadek wagi nie okazuje się szybki. Średnio to 1 kilogram na tydzień. Posiłki powinny być spożywane regularnie pięć razy dziennie. istotnym elementem procesu odchudzania okazuje się także wysiłek fizyczna. kuracja dietetyczna Strażników Wagi opiera się na przeliczaniu pokarmów na jadłospis  Weight  Watcherspunkty, a nie na kalorie. Każdemu produktowi została przypisana określona ich zawartość, a ogólna ich suma, jaką dana osoba może wykorzystać w trakcie jednego dnia jest zależne jej współczynnika BMI Aby poznać właściwą dla danej osoby liczbę punktów (P), należy zsumować składników odpowiednich składowych. Podstawa prawidłowej diety to przede wszystki jarzyny i owoce, ryby i chudy nabiał. Jeśli sięga się po mięso, powinno być Na czym polega dieta Weight Watchers? chude (drób albo cielęcina). Wskazane są też węglowodany złożone (ciemny ryż, makaron, kasze, kartofle). Organizm może również otrzymać dziennie 2 litry płynu mineralnej. asady: niskokaloryczna kuracja dietetyczna odchudzająca bazująca na kontroli wielkości i ilości porcji pożywienia poprzez tzw. plan punktów. To jeden z pierwszych systemów dietetycznych, który powstał w latach 60. ubiegłego wieku z inicjatywy amerykańskiej gospodyni

domowej Jean Nidetch; dziś firma Weight Watchers ma filie w prawie 30 krajach światajak  działa  jadłospis  Weight  Watchers

i została uznana za jedną z najskuteczniejszych diet komercyjnych. Od początku idea zabiegu odchudzającej polega na przypisaniu porcjom danych suplementów określonych składników punktowych i wyznaczeniu limitu punktów, który pomaga wybudować deficyt kalorii. Początkowo wartość punktowa zależała od kaloryczności treści, zawartości tłuszczu i błonnika. Od 2010 roku obowiązuje uaktualniony system punktów zwany PointsPlus (w niektórych krajach – ProPoints), obliczony na podstawie kaloryczności suplementów i potraw, zawartości w nich białka, tłuszczu, węglowodanów i błonnika. Zależnie od właściwości indywidualnych w ramach planu dozwolone okazuje się 26–71 punktów dziennie; na punkt przyda 34–45 kcal. W ramach zabiegu odchudzającej konsumuje się trzy posiłki główne i dwie przekąski, zalecane okazuje się min. 1,5 l płynu mineralnej. Menu okazuje się niskotłuszczowe i w przypadku kobiet zapewnia zwykle 1400–1700 kcal dziennie, chociaż faktyczna dawka kalorii ; poziomu aktywności fizycznej (przysługują za nią kolejne punkty) i dokonywanych wyborów żywieniowych. Propozycje o tej samej dawce kalorii mogą niejako zapewniać odmienną zawartość punktów – pełnym kondycji produktom (zwanym Power Foods) przypisano niejako mniej punktów niż tym mało wartościowym. Niektóre artykuły, jak większość warzyw i owoców, zapewniają punkty zerowe, co to zachętę do ich konsumpcji w alt2 dowolnych dawkach. jadłospis pomaga tracić nadwagę w rozsądnym czasie 0,5–1 kg tygodniowo. Istotnym czynnikiem zwycięstw metody okazuje się idea cotygodniowych spotkań grupowych; w nowoczesnej wersji internetowej zastąpiono je wsparciem online. Dla kogo: kuracja dietetyczna nadaje się zwłaszcza dla osób, które uwielbiają zakazów i zamierzają posiadać możliwość wyboru spożywanych suplementów. Mogą z niej wykonać użytek osoby, które mają możliwość wykupienia dostępu do obcojęzycznych tworzyw organizacji WW (polska filia już nie istnieje). Metoda może być nieodpowiednia dla osób, które potrzebują ścisłych wytycznych zabiegu odchudzającej i mają problemy z ograniczeniem wielkości porcji, ponieważ niedobór pułapów na niektóre artykuły może sprzyjać przejadaniu się nimi. Dostępne okazują się warianty zabiegu odchudzającej bez niedoboru kalorii dla kobiet karmiących piersią i pociech w wieku 10–17 lat; metoda okazuje się nieodpowiednia dla kobiet w ciąży, pociech poniżej 10 roku życia i osób, które nie mają nadwagi. W przypadku schorzeń i specjalnych preferencji żywieniowych wskazana okazuje się konsultacją lekarza w celu dopasowania wyboru suplementów do indywidualnej sytuacji zdrowotnej. Plusy: metoda okazuje się elastyczna i pozbawiona zakazów; ponieważ nie wyklucza żadnych suplementów, a wręcz zaleca te najwartościowsze, nie może stwarzać ryzyko powstawania niedoborów żywieniowych. To metoda wygodna, ponieważ kalkulowanie punktów okazuje się łatwiejsze od liczenia kalorii. Konstrukcja jej zaleceń pomaga dostosować skład zabiegu odchudzającej do indywidualnych potrzeb, np. zabiegu odchudzającej wegetariańskiej, bezglutenowej czy bezlaktozowej, czy konkretnej zabiegu odchudzającej odchudzającej; da się w niej też uwzględnić pułap aktywności fizycznej i zachcianki spożywcze. Nowy system punktów w mniejszym nasileniu niż stary sprzyja ich spożytkowaniu w niewłaściwy sposób. jadłospis okazuje się sycąca, stwarza możliwość eksperymentowania mieszkaniu, choć nie potrzebuje kupowania specjalnych suplementów alt3 i zwiększania budżetu na spożywanie. Metoda promuje prawidłowy, ponieważ sukcesywny spadek wagi. Zachęca do trwałej zmiany nawyków i dokonywania prawidłowych wyborów. to komfortowy metoda na długoterminowe utrzymanie wagi, a wsparcie zespołu to według tekstów klinicznych istotny składnik zwiększający

powodzenie metody zarówno w krótkim, ; długim czasie. Minusy: kuracja dietetyczna ma charakter k

omercyjny i chcąc z niej korzystać, trzeba kupić tabele albo kalkulatory punktów (również jako dostęp do bazy online); płatne okazują się też spotkania WW (do kilku chwilach utrzymania poprzez 6 tygodni założonej wagi – i tak długo, jeśli wzrost wagi nie przekroczy później 1 kg). używanie metody okazuje się dość czasochłonne, ponieważ potrzebuje przeliczania punktów i prowadzenia punktowego dziennika zabiegu odchudzającej. W celu zachowania nowoczesnej, niższej wagi konieczne okazuje się ciągłe korzystanie z się do zaleceń zabiegu odchudzającej. a już ponad pięćdziesięcioletnią powieść i pomogła zrzucić milionom ludzi na całym świecie. Motywem przewodnim diety Weight Watchers jest przekonanie, że w grupie zrzucanie nadwagi jest skuteczniejsze niż w pojedynkę. Główną zasadą diety Strażników Wagi jest liczenie, ale nie kalorii jedynie punktów. bywa Weight Watchers Idea programu żywieniowego Weight Watchers zrodziła się w 1963 roku w Stanach Zjednoczonych. Pomysłodawczynią była Jean Nidetch, która na własnym przykładzie zaobserwowała, że intensywne zrzucanie nadwagi w samotności skutkuje krótkotrwałym spadkiem wagi, który jest trudny do utrzymania. Postanowiła zachęcić inne osoby zmagające się z nadwagą do grupowych spotkań i wzajemnego wspierania się w walce z nadwyżką nadprogramowych niepotrzebnych kilogramów. W taki sposób powstała firmy Weight Watchers oferująca program dietetyczny o owej samej nazwie, na który składa się plan żywieniowy, spotkania grupowe i konsultacje z dietetykiem. alt4 Obecnie licznych krajach istnieją zespołu Strażników Wagi, trzeba zostać również internetowym elementem Weight Watchers. Licz punkty i chudnij kuracja dietetyczna opracowana w USA dopuszcza menu wszystkiego, co mieści się w dziennie indywidualnie ustalonej poprzez dietetyka sumie punktów. Każdy preparat spożywczy ma przypisaną określoną dawka punktów, która jest zależna ich kaloryczności i ilości

zawartego w nich tłuszczu i błonnika. zawartość punktów jest zależna wieku,

płci, masy ciała i dawka nadprogramowych niepotrzebnych kilogramów, których chcesz się pozbyć. Mówiąc prościej - jeśli ważysz mniej niż 70 kg w ciągu dnia możesz zjeść produkty łącznie dostarczające Ci 18 pkt., ważąc 71-80 kg – 20 pkt., 81-90 kg – 22 pkt., 91-100 kg – 24 pkt. Przy wadze powyżej 100 kg dzienna dawka punktów wynosi 26. Gdy posiadasz w planach imprezę albo chciałabyś pozwolić sobie na małe szaleństwo możesz każdego dnia zaoszczędzić 4 pkt. i wykorzystać je na rzadką szansę. jednak w ciągu tygodnia nie możesz zgromadzić więcej niż 12 pkt., a dawka zjedzonych słodyczy w ciągu 7 dni nie może przekraczać 14 pkt. Możesz otrzymać również tzw. punkty bonusowe za aktywność fizyczną, np. za trening - 4 pkt., aerobic - 3 pkt., albo spacer - 2 pkt., co znaczy, że w ciągu dnia będziesz mogła zjeść więcej. W ciągu tygodnia musisz wykorzystać wszystkie punkty na niego przypadające. Zabronione jest gromadzenie zapasów na kolejne tygodnie.   kuracja dietetyczna umożliwia kupić dobre nawyki żywieniowe, ze względu na to że najrozsądniej sięgać po produkty dostarczające niewielkiej ilości punktów, np. pełnoziarniste pieczywo albo nie posiadają ich wcale jak np. znaczna część warzyw i owoców. kopalnia: https://www.experto24.pl/lifestyle/kuchnia/diety/na-czym-polega-jadłospis-weight-watchers.html?cid=K000KN


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness