Najskuteczniejszy trening, który wyrzeźbi ciało! Hit lata!

Najskuteczniejszy trening, który wyrzeźbi ciało! Hit lata!

Redakcja

2017-08-01

brak komentarzy

  Na co okazuje się pozytywny? Trening cardio spala dużo kalorii, poprawia kondycję i wytrzymałość. Odpowiedni okazuje się dla ludzi, które zamierzają zrzucić masę albo okazują się kompletnie bez sprawności i pragną ją podreperować. Poza tym, poprawia stan zdrowia: serce dobrze pompuje krew. Jeśli już wspominamy o cardio, to należy wspomnieć o treningu aerobowym – różne źródła podają czyli, jedni mówią, że to nie okazuje się ; co cardio, inni – że owszem, okazuje się. Mi się wydaje, że trening aerobowy to odmiana cardio – trening, który polega na długotrwałym, jednostajnym ćwiczeniu – na przykład bieg. Przykłady treningów cardio: bieg, pływanie, skakanie na skakance, rower, rowerek stacjonarny, itp. trening siłowy- to takie ćwiczenia/treningi, który robi cię silniejszym, budują mięśnie (ale zależnie od tego, jak go robisz, mogą to być lekko widoczne mięśnie albo a’la Pudzian), rzeźbią ciało i sprawiają, że staje się bardziej „fit”. Trening siłowy, wbrew pozorom, wcale nie trzeba być robiony z ciężarami – możliwe okazuje się wykonanie poprawnego i efektywnego treningu siłowego z niewielkimi ciężarkami albo wykorzystując sylwetkę własnego ciała. Na co okazuje się pozytywny? trening siłowy okazuje się pozytywny dla wszystkich. primo, służy spalać kalorie: im więcej masz mięśni, tym sprawniejsza okazuje się twoja przemiana metaboliczna i tym więcej kalorii potrzebujesz. po drugie, ładnie rzeźbi sylwetkę. Po trzecie, sprawia, że jesteś mocniejszy i silniejszy. Przykłady treningów siłowych: trening na siłowni z użyciem maszyn, trening z hantlami, zestawy ćwiczeń opierające się na podnoszeniu własnego ciała   trening interwałowy Hit! Trening callanetics, który wyrzeźbi ciało w kilka godzin! to odmiana treningu cardio. Trening polega na przeplataniu szczególnie intensywnych i mało intensywnych ćwiczeń.jak  wyrzeźbić  ciało

Na co okazuje się pozytywny? Dla wszystkich, którzy zamierzają zrzucić masę i nie ćwiczą po raz pierwszy. Trening interwałowy okazuje się dość ciężki i moje swoje zdanie okazuje się takie, że musi się go robić, jeśli tylko zaczynasz cokolwiek ze sportem. Oczywiście, wszystko okazuje się kwestią indywidualną. W każdym razie: wyszczupla i spala kalorie nawet ćwiczenia, a ; w trakcie. Przykłady treningów interwałowych: HIIT, zestawy treningów interwałowych, naprzemienne bieg truchtem i sprintem, etc. trening ujędrniający/rzeźbiący – to ćwiczenia na konkretną, daną grupę mięśni, mające ją wzmocnić i wyrzeźbić. Na co okazuje się pozytywny? Na wymodelowanie i ujędrnienie ciała. Przykłady treningów interwałowych: popularne zestawy ćwiczeń na nogi, A6W czy zestawy na płaski brzuch. ZUMBA, PILATES, CHODAKOWSKA – CO MAM WYBRAĆ? A więc dziś jak już wiemy co okazuje się czym, przejdźmy do następnego rozdziału – na co okazują się konkretne treningi i  dla kogo okazują się przeznaczone. Innymi słowy: jaki trening masz wybrać, żeby osiągnąć efekt? Przypadek nr 1: chcę zrzucić masę Jeżeli chcesz zrzucić kilogramy, pamiętaj, że z wyjątkiem zabiegu odchudzającej powinnaś ćwiczyć – sprawniej spalisz kalorie, pobudzisz przemiana materii, kopniesz organizm do obowiązków. W przypadku zabiegu odchudzającej najlepsze będą: – ćwiczenia cardio – zarówno te bardziej intensywne, oraz aeroby, takie jak: bieg, pływanie, skakanie na skakance, – zumba, wszystkie rodzaje tańca fitness, – zajęcia fitness, zajęcia takie jak beach body, total alt2 fitness, etc. – ćwiczenia z filmikami, ale cardio, a nie kształtującymi sylwetkę! – dla zaawansowanych: treningi interwałowe, np. naprzemienny sprint na 80-90 % potrzeb i bieg; szybkie pływanie i wolniejsze; zwyczajne skoki na skakance i przyspieszenie co minutę. świetnie byłoby ćwiczyć co najmniej 3-4 razy w 7 dniach. 2 razy w 7 dniach przed treningiem cardio zaleca się wykonać trening siłowy albo ujędrniający.   Nie bez względu zajęcia abs cieszą się na siłowniach takim powodzeniem. Chyba każdy z nas chciałby aby jego brzuch prezentował się dobrze i bywa to część ciała, z której zazwyczaj jesteśmy niezadowoleni. Dziś napiszę Wam trochę o tym, jak poprawić wygląd naszego brzucha.skuteczny  trening

Jeśli marzycie o płaskim albo wyrzeźbionym brzuchu taki post bywa jak zwłaszcza dla Was. Oczywiście musicie pamiętać o wzmacnianiu całego ciała, ale tym zajmiemy się innym razem. Dziś skupiamy się na brzuchu, tym jak go wyszczuplić i jak wyrzeźbić silniejsze mięśnie. Zaczynamy!  Najpierw płaski brzuch a potem mięśnie… przyznam się, że z bólem serca patrzę na osoby mające problemy z wagą, które wylewają siódme poty na siłowni, robiąc brzuszki czy inne ćwiczenia na mięśnie brzucha z nadzieją na jego wymodelowanie za sprawą przemiany tłuszczu w mięśnie. Niestety, jeśli mamy problem z oponką, takich jak trening nie przyczyni się do jej zmniejszenia. nie można przemienić tłuszczu w mięśnie, dlatego próby poprawienia wyglądu naszego brzucha poprzez ćwiczenia siłowe przy nadmiarze warstwy tłuszczowej zawsze będą daremne. Najpierw musimy spalić tłuszcz! Płaski brzuch: Bierzmy się alt3 do obowiązków zawodowej! Na siłowni okres zaprzyjaźnić  skuteczne  ćwiczeniasię ze strefą cardio. Rowerki, bieżnie, orbitreki to maszyny, jakie powinny interesować nas w pierwszej części. W szczególności jeżeli nie macie sporej wiedzy na temat żywienia. Osobom otyłym polecam rowerek – musi wygodniejszy i bezpieczny dla stawów. Aby trening na tych urządzeniach był owocny i przynosił rezultaty, powinien pozostać przynajmniej 45 minut. Polecam kontrolowanie swojego tętna i utrzymywanie go na pułapie 60-70% tętna maksymalnego. umyślnie dla was stworzyłem tabelkę z której możecie wybrać przedział tętna który umożliwi najskuteczniejsze redukowanie warstwy tłuszczowej. Jeżeli nie macie szans kontrolowania swojego tętna biegajcie wolno. Spokojne tempo pozwoli wam utrzymać tętno na właściwym pułapie.  Wyniki w tabelii dopasowane są do ludzi o przeciętnej sprawności fizycznej z tętnem, spoczynkowym równym 80. Tętno spoczynkowe zmienia się mimo wszystko wraz ze stopniem wytrenowania czy stanem organizmu (patologie, dolegliwości, przetrenowanie). trzeba zastosować się do tabelki poniżej i obserwować rezultaty treningów albo wykonac obliczenia których wynik musi dość szczegółowy indywidualnie do was dostosowany. Jak to wykonać? Pomiaru tętna dokonujecie natychmiast po przebudzeniu przez przynajmniej 5 dni z rzędu. Z otrzymanych rezultatów wyciągacie średnią. nastepnie korzystacie z formuły Karvonena (google) .    

Kiedy zaledwie zaczynacie swoją przygodę z siłownią i czujecie się zagubieni, pomęczcie trenera by wszystko Wam wytłumaczył. Jeśli podejrzewacie, że zabraknie Wam motywacji aby pedałować 45 minut, możecie wybrać zajęcia z trenerem. Wszystkim osobom które łatwo rezygnują polecam spinning, ponieważ oczywiście o dużo łatwiej zejść z rowerka kiedy ruszamy sami, niż alt4 ewakuować się w środku zajęć:) Krótszą sesje cardio możecie umieścić na końcu treningu obwodowego, jeśli pracujecie nad całym ciałem. Jeśli na bieżniach czy rowerku dość Wam się nudzi i ciężko Wam wytrwać więcej niż 20 minut, zmieniajcie maszyny. Niewielkie urozmaicenia sprawiają, że okres upływa o dużo sprawniej. Trening interwałowy to również doskonałe metody. Nie ma nic słabszego jak przyzwyczaić organizm do danego rodzaju wysiłku.  Nasze ciało bywa tak inteligentne, że już po 2 tyg. danego rodzaju treningu (joggingu o jednostajnym czasie) „spowalnia” .  Aby to „spowolnienie” czy też stagnację zniwelować należy wprowadzać modyfikacje. rekomendacje co do słuszności wykonywania aerobów, ich długości i tętna mogą się różnić gdy macie opiekę dietetyka i trenera. W takim wypadku wykonywanie cardio może nawet okazać się zbędne! Tekst taki przygotowaliśmy dla laików, ludzi zaczynających przygodę z treningiem z minimalną wiedzą na temat odżywiania. Uważajcie aby nie pozostać w sytuacji, że katujecie się treningiem cardio zazwyczaj i długo bez rezultatów. Jeżeli do tego dojdzie to najwygodniej ograniczyć jogging do całkowitego zero i zająć się żywieniem + treningiem siłowym dla modelowania sylwetki i nabrania ładnych kształtów. Zajrzyjcie TUTAJ. Powiedzmy, że pół obowiązków zawodowej bywa już za nami. Dzięki treningowi wzmacniacie swój układ sercowo naczyniowy a co więcej spalacie kalorie, więc nie musicie katować się dietami głodówkowymi. Jeżeli uda wam się dodatkowo wprowadzić zdrowe nawyki żywieniowe, pozytywne modyfikacje zobaczycie o dużo sprawniej. Polecam zacząć właśnie od treningów, wprowadzić je na stałe w rozkład tygodnia a później stopniowo udoskonalać dietę.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness