Poranne ćwiczenia - czyli dobry sposób pobudkę!

Poranne ćwiczenia - czyli dobry sposób pobudkę!

Redakcja

2017-07-18

brak komentarzy

Pobudka – 6 sposobów na to, jak zacząć dzień, aby mieć więcej siły. Dzwoni budzik, pobudka. Przyszła pora, aby zacząć nowy dzień. mimo wszystko jak, zatroszczyć się o początek własnego dnia, żeby mieć więcej siły? O co należy zadbać rano, aby dodawało nam to energii, poprzez cały dzień. Sprawdź jak oddziałuje te 6 sposobów oraz wybierz idealny sposób dla Ciebie.   Zacznij swój dzień od czegoś miłego. zaleca się zacząć swój dzień, od czegoś miłego. Jeżeli wyrobisz w sobie taki nawyk, Twoja pobudka okaże się dużo łatwiejsza. Możesz zacząć swój dzień od słuchania muzyki, którą uwielbiasz. Przygotuj ją sobie wcześniej, abyś nie musiała jej szukać, zaraz po przebudzeniu. Dlaczego woda jest ta ważna? Chyba nie muszę Cię uświadamiać, że nasze ciało składa się w praktycznie wszystkich właśnie z płynu mineralnej. poprzez całą noc tracimy nawet kilka litrów płynu mineralnej. Te ubytki, opłacalne jest zacząć uzupełniać, już od samego rana. Jeżeli nie zadbasz o odpowiednie nawodnienie ludzkiego ustroju,

Twoja pobudka może być dla Ciebie trudna. Kiedy w naszym organizmie zaczyna brakować

płynu mineralnej, zaczynają nam doskwierać różne problemy. Chyba najpopularniejszym jest ból głowy.jak  ćwiczyć  rano Zadbaj o to, aby po przebudzeniu, wypić przynajmniej 1 szklankę płynu mineralnej. mimo wszystko picie płynu mineralnej to nie wszystko. zaleca się obmyć swoją twarz zimną wodą. To dość orzeźwiające. A dodatkowo, takie mycie twarzy zimną wodą, poprawia krążenie naszej skóry. Łagodzi to napięcie, naszych mimicznych mięśni twarzy.  To dość istotne, aby zacząć dzień z uśmiechem.   Ćwiczenia dotlenią Twój mózg. Nawet krótka gimnastyka, znacznie wpłynie na poprawę Twojego samopoczucia. Jeżeli chwilkę po tym, jak się obudzisz, wykonasz kilka ćwiczeń, Twój mózg 6 najlepszych ćwiczeń na pobudkę dotleni się znacznie szybciej. Dzięki temu, szybciej się rozbudzisz oraz będziesz działać na odpowiednim pułapie. Nie zaczynaj dnia od dużej dawki promieniowania. Kiedy zaczynasz swój dzień od włączenia pc, przeglądania telefonu oraz oglądania telewizji, możesz być pewna, że odbije się to na Twoim samopoczuciu podczas całego dnia. Jeżeli Twoja pobudka, znaczy dla Ciebie natychmiast wejście w tryb eksperymentów, trudniej Ci okaże się podnieść się po spaniu. Nie przeglądaj więc  samego rana wiadomości email, ani nie oglądaj seriali. Skup się raczej na sobie oraz daj oczom przyzwyczaić się do światła. Jeżeli bombardujesz je natychmiast dawką promieniowania, mogą w trakcie dnia, sprawiać Co dużo problemy. Czy Twoja pobudka jest dla Ciebie porannym rytuałem? A może każdego dnia, jest w Twoim życiu, dużo przypadkowych rzeczy? To właśnie chaos oraz brak organizacji, odbiera nam najwięcej sił. Jeżeli chcesz, aby Twoja pobudka nie była dla Ciebie trudna, musisz zatroszczyć się o swoje poranne rytuały. Każdego dnia, wykonujesz dużo powtarzalnych działania, przemyśl, jak możesz sobie, niektóre z nich ułatwić. Planowanie własnego dnia, to dość dobra praktyka, która upraszcza nam życie oraz poprawia naszą efektywność. mimo wszystko nie każdy okazuje się planować. mnóstwo z nas, za dość zakłóca sobie przebieg planowania, dlatego po pewnym czasie, przestajemy to robić. Więcej na taki temat, możesz przeczytać w moim artykule: Mity na temat efektywnego wyznaczania celów. Planowanie dnia, wspiera nam oszczędzić dużo czasu. Kiedy posiadasz konkretny plan do wykonania, możesz natychmiast zabrać się do pracy. Nie musisz myśleć o tym, co dodatkowo posiadasz do zrobienia. Kiedy Twój dzień okaże się świetnie zaplanowany, będziesz dysponowała szansę zobaczyć, czy jesteś skuteczna w własnej eksperymentów. Kiedy każdy Twój dzień, jest wyłącznie alt2 kwestią przypadku, trudno Ci okaże się monitorować swoje efekty. W licznych sytuacjach, kiedy będziesz dysponowała gorszy dzień, nie zrobisz praktycznie nic. Znasz zapewne z własnego życia takie momenty, w których kręcisz się w kółko, a czas przepływa Ci poprzez palce. To właśnie konkretny plan, ochrania Cię przed chwilami słabości.        

  JAK ĆWICZYĆ RANO?

Kiedy masz okres, ale ci się nie chce: To znaczy, że twój problem to niewystarczająca motywacja oraz niedociągnięcie silnej woli  lekkie  ćwiczenia  rano  – albo niewyspanie. Upewnij się, że śpisz przynajmniej 7 godzin – tyle da się do prawidłowego funkcjonowania. Co więc możesz zrobić? a) przenigdy nie planuj ćwiczeń rano, jeśli nie masz pojęcia, co chcesz poćwiczyć. Chcesz posiadać motywację? Musisz posiadać konkret. Zaplanuj dokładnie jak się rozgrzejesz oraz jaki zestaw ćwiczeń zrobisz albo ile kilometrów przebiegniesz oraz o której godzinie zaczynasz.  b) dla większej motywacji, musisz przygotować strój do ćwiczeń, już gotowy, koło łóżka. oprócz tego postaw tam małą butelkę płynu oraz kartkę z jednym źródłem, dla którego chcesz ćwiczyć. Rano, kiedy nie będziesz w stanie się dobudzić, zmuś się chociaż do przeczytania tego względu. c) nie wymagaj od siebie niemożliwego: jeśli wcześniej nie ćwiczyłeś, nie zakładaj, że będziesz wstawać codziennie o 5 oraz robić porządny trening. Nie powtarzaj, że pójdziesz rano ćwiczyć, jeżeli do budzika okazują się ci trzy 60 minut snu. d) jeżeli motywują cię zdjęcia „fit dziewczyn”, wydrukuj sobie jedno oraz kładź obok przygotowanych wcześniej ubrań. Ustaw sobie też jakieś na tapecie telefonu, Nie od dziś wiadomo, że regularne ćwiczenia to doskonały metoda na poprawę tempa przemiany metabolicznej oraz zrzucenie niepotrzebnych kilogramów.

Nie lada alt3 niespodzianką okazuje się mimo wszystko odkrycie badaczy 

Opaski na rękę

, którzy ustalili, że najlepsze efekty przynosi trening prowadzony w porze rannej. Dlaczego poranne ćwiczenia okazują się lepsze dla ludzi odchudzających się?  Pora dnia a skuteczność ćwiczeń  analizy wykazały, że systematyczne ćwiczenia fizyczne wykonywane rano przynoszą korzystniejsze efekty niż trening prowadzony po południu albo wieczorem. Naukowcy podejrzewają, że okazuje się to zasługą dobroczynnego wpływu porannych ćwiczeń na jakość snu – osoby, które ćwiczą po wstaniu z łóżka prędzej zasypiają oraz rzadziej budzą się w nocy niż ludzie trenujący wieczorem. Dzięki temu ich sen okazuje się więcej efektywny, a organizm ma odpowiednio dużo czasu na produkcję hormonów regulujących łaknienie. W rezultacie prościej okazuje się im powstrzymać się od podjadania oraz kontrolować wielkość porcji.  wyższa efektywność porannych ćwiczeń może wynikać także z właściwości osobowości ludzi preferujących tę porę ćwiczeń. Zwykle okazują się to osoby zdyscyplinowane oraz pełne samozaparcia, co czyni z nich posiadaczy najważniejszych właściwości sprzyjających walce z nadwagą oraz nadwagą.  Od czego zacząć poranne ćwiczenia?  W kwestii porannych treningów trzeba zdać się na metodę niedużych kroków. Jeśli chcesz ćwiczyć rano, a przenigdy tego nie robiłeś, na pierwsze dni wybierz sprawności fizycznej aktywności o niewielkim nasileniu natężenia. chodząc albo maszerując, przyzwyczaisz swoje ciało do porannej porcji ruchu oraz polepszysz odrobinę swoją kondycję.

Gdy poczujesz chęć oraz gotowość do więcej intensywnych ćwiczeń, zacznij biegać, jeździć na rowerze albo rolkach.

Uprawiaj taką dyscyplinę sportu, która naprawdę sprawia ci radość. Odczuwając radość z ćwiczeń oraz jego efektów, poczujesz dodatkową motywację do kontynuowania porannych ćwiczeń.  dobrym pomysłem okazuje się zapisanie się do klubu fitness. Ćwiczenia w grupie mają niejako tę korzyść, że obecność pozostałych ludzi alt4 oddziałuje motywująco. Korzystna dla ćwiczących okazuje się także różnorodność sprzętów w trakcie treningów dostępnych w klubie. Jeśli mimo wszystko nie uwielbiasz ćwiczyć w towarzystwie pozostałych ludzi, równie dobre efekty możesz osiągnąć, wykonując ćwiczenia sam. Do własnej dyspozycji posiadasz różne pomoce: płyty DVD z programami ćwiczeń, filmy instruktażowe zamieszczone w Internecie oraz czasopisma dla ćwiczących, które dostarczają danych wskazówek na temat ćwiczeń.  Ile kalorii trzeba stracić, ćwicząc rano?  dawka spalonych podczas ćwiczeń kalorii jest zależne od sprawności fizycznej aktywności oraz stopnia natężenia wysiłku. W ciągu zaledwie pół 60 minut trzeba spalić odtrening  poranny 90 kalorii (ćwiczenia rozciągające) do 295 kalorii (jogging).

Jak skutecznie spalają kalorie inne sprawności fizycznej aktywności fizycznej? 

- ćwiczenia siłowe – 110 kalorii;  - poruszanie się – 140 kalorii;  - jazda na rowerze (wolne tempo) – 145 kalorii;  - taniec – 165 kalorii;  - jazda na rowerze (szybkie tempo) – 195 kalorii;  - gra w piłkę – 220 kalorii;  - gimnastyka – 240 kalorii;  - pływanie w stylu wolnym – 255 kalorii.  Pół 60 minut ćwiczeń co drugi dzień należy, by podtrzymać dobre tempo przemiany metabolicznej oraz zachować prawidłową masę mimo niewielkich odstępstw od leczeniu odchudzającej. Tak krótki trening nie należy mimo wszystko do zmniejszenia masy ciała. Jeśli chcesz zrzucić, pożądany efekt w postaci szczupłej sylwetki uzyskasz tylko przy ćwiczeniach trwających 60 minut. Z całą pewnością wygospodarowanie całej 60 minut na trening przed pójściem do eksperymentów przewyższa szans praktycznie wszystkich dorosłych ludzi. świetną wiadomością dla ćwiczących okazuje się mimo wszystko fakt, iż te 60 minut mogą pogrupować na mniejsze odcinki oraz dostosować je do swojego planu dnia. 

 

Zobacz też

Impreza Integracyjna Warszawa


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness