Skąd brać motywacje do odchudzania? To Cię zmotywuje!

Skąd brać motywacje do odchudzania? To Cię zmotywuje!

Redakcja

2017-08-03

brak komentarzy

Milczałem poprzez minutę,jak  sie  zmotywować

bo przygotowywałem dla Was coś specjalnego. przedstawiamy wam motywującą listę powodów dla których świetnie zmniejszyć sylwetkę. Mam nadzieję, że zakwalifikują się z jednej strony jako rozrywka, a z drugiej jako punkt wsparcia w chwilach słabości podczas odchudzania. oto więc one - powody, żeby zmniejszyć sylwetkę. Dla wszystkich 1. Będziesz zdrowszy „Szlachetne zdrowie, Nikt się nie dowie, Jako smakujesz, Aż się zepsujesz. „  (Jan Kochanowski) nadwaga powoduje mnóstwo schorzeń, z których niektóre okazują się nieuleczalne też śmiertelne.

Szczupłe osoby o wiele rzadziej zapadają na takie przypadłości jak cukrzyca czy nadciśnienie

i rzadziej doznają zawałów serca. Jeśli te przypadłości Cię nie dotyczą to bardzo świetnie, ale żeby zapewnić sobie na długie dekady, zrzuć nadmiar tłuszczu już dziś. Pamiętasz ze szkoły fraszkę Kochanowskiego? 2. Będziesz żyć dłużej W pewnym sensie bywa to pochodna organizmu, gdyż unikając schorzeń związanych z otyłością, darujesz sobie dłuższe życie. Więcej na taki temat w artykule o czasie. 3. Unikniesz wymiany biodra Wszystkie nadmierne kilogramy obciążające Twoje stawy poprzez mnóstwo lat mogą doprowadzić do zwyrodnień stawów. Na nowe biodro trzeba dziś czekać bardzo długo a operacja wymiany bywa poważnym zabiegiem. o mnóstwo dobrze zmniejszyć sylwetkę i dać biodrom trochę swobody obniżając niebezpieczeństwo ich kontuzji i cieszyć się nimi do późnej starości. 4. Będziesz piękniejszy Zgrabne, szczupłe, jędrne ciało – czy to nie to, czego wszyscy pragniemy? Chcemy patrzeć na siebie w lustrze z dumą i zadowoleniem, chcemy z radością prezentować je światu. każde byłyby nasze predyspozycje do piękna, zawsze dobrze wyglądamy szczupli niż z wielkim brzuchem. Dodatkowo pamiętajmy, że piękno genetyczne szybko przemija, a szczupłe zadbane ciało utrzyma się długo sprawiając, że nadal jesteś sexy, gdy inni już nie okazują się. 5. Zrobisz większą karierę Pisałem o tym w Dlaczego warto schudnąć? To cię zmotywuje! artykule spalenie warstwy tłuszczowej w czasie burzy. Im jesteś ładniejszy tym więcej zarabiasz. analizy podkreślają na to, że piękni ludzie zarabiają więcej.

Dbając o szczupłą sylwetkę i o swój prezencję,  motywacja  do  zdrowego  odżywiania

dbasz również o swój portfel. 6. Będziesz posiadać więcej energii Wbieganie po schodach, podskoki z radości i nieustanny apetyt na życie to domena ludzi szczupłych. Jeśli odczuwasz się zmęczony i niewyspany, mnóstwo z tego bywa wywołane otyłością i zleci gdy zrzucisz sylwetkę. Gdy schudniesz nie będziesz płacić podwójnie. 17. proste skutków będą naprawdę nieskomplikowane! Szczupli ludzie wykonują mnóstwo skutków bez żadnego wysiłku, gdy otyli zipią i sapią. Wiązanie butów nie jest wymagało siadania i przestanie wywoływać ciśnienie tętnicze w brzuchu. Podnoszenie przedmiotów z ziemi też nie jest problem. Wsiadanie i wysiadanie z auta zrobi się proste. ; jest z przechodzeniem poprzez płot czy wysiadaniem z kajaka. 18. Zabawy z dziećmi nabiorą nowoczesnego wymiaru Będziesz naprawdę w stanie bawić się ze swoimi dziećmi w berka i chowanego. Rodzic jest partnerem do zabawy a nie postacią, która siedzi obok na ławce i patrzy. 19. Zabawy z wnukami nabiorą nowoczesnego wymiaru Jeden z moich dziadków woził mnie na bagażniku własnego roweru jak byłem nieduży, pływał ze mną w rzece i razem łapaliśmy hodowane poprzez niego króliki. Drugi dziadek grał ze mną w piłkę. Naprawdę mam nadzieję, że jeśli będę miał wnuki, będę w stanie ponosić je na barana zamiast siedzieć ociężale w fotelu... albo już nie żyć. 20. Schudniecie w liczbach Korzyści z redukcji masy ciała o 10 kg to: spadek ciśnienia skurczowego o 10 mm Hg, spadek ciśnienia rozkurczowego o 20 mm Hg, spadek cholesterolu całkowitego o 10%, spadek niebezpieczeństwa rozwoju cukrzycy o 50%, spadek niebezpieczeństwa przedwczesnego zgonu ogółem o 20-25%, alt2 spadek zgonów zależnych od cukrzycy o 30-40%, spadek zgonów zależnych od nowotworów o 40-50%, wzrost tolerancji wysiłku o 33%. 21. pociech pójdą w Twoje ślady Ludzie wychowani 4 ścianach, gdzie rodzice byli otyli, mają o wiele większe podatność do nadwagi. Wynika to ; z warunków genetycznych, także ze zwyczajów i nawyków żywieniowych przejmowanych od matek i ojców. Wielkimi krokami zbliża się lato i wielu ludzi na początku wiosny chce się odchudzać. Niestety, zdecydowana większość prób odchudzania kończy się porażką ze względu na niedociągnięcie odpowiedniej motywacji. zobacz w jaki sposób skutecznie zmotywować się do odchudzania i się prezentować tak jak byś tego chciała! zobacz zwykle popełniane błędy poprzez osoby, które zabierają się za zrzucanie nadwagi. Lista została sporządzona na podstawie analiz nad zagadnieniem motywacji.

Błąd nr.1: oddziaływanie bez danego planu oddziaływania.

Syndrom tzw. “słomianego zapału” jest to jeden z zwykle popełnianych błędów, poprzez osoby odchudzające się. Schemat oddziaływania bywa zawsze bardzo podobny: dowiadujemy się o niesamowitej diecie przeczytanej w gazecie albo otrzymujemy rewelacyjny metoda na zrzucenie kilku nadprogramowych kilogramów zasłyszany od sąsiadki. Na początku pozornie towarzyszy nam duża dawka motywacji, mimo wszystko po kilku dniach stan taki opada, kończąc się zazwyczaj niepowodzeniem. Mamy tutaj do czynienia z klasycznym syndromem tzw. “słomianego zapału”, który towarzyszy niemalże każdemu, kto nie opracuje danego planu oddziaływania krok po kroku. Rada 1: Na podstawie wiedzy zgromadzonej w serwisie Vitalia.pl ustal konkretny plan oddziaływania. musisz odpowiedzieć sobie na poniższe pytania: Ile chcę schudnąć? - to pytanie bywa podstawowe jakie należy sobie zadać przed rozpoczęciem procesu odchudzania. Czy będzie to 3kg ,5kg czy 7 kg? Jak chcę się prezentować? Ile centymetrów w pasie chcę posiadać mniej? Jakie posiłki będę spożywać? W które dokładnie dni będę robić zakupy? Z pozoru zapisywanie takich informacji wydaje się nieistotne, mimo wszystko z czasem uświadomisz sobie, że podążając według alt3 ściśle danego harmonogramu osiągniesz każdy cel. Im więcej sprecyzujesz swój plan oddziaływania tym posiadasz większe perspektywy na powodzenie! Błąd 2: niedobór przekonania co do tego, czy chcemy się odchudzać.

Bardzo dużo ludzi chce się odchudzać,  motywacja  do  ćwiczeń

ale nie bywa co do tego w 100% przekonana. Motywacja nie rozpali się osobiście, jeżeli my sami nie będziemy pożądać zgrabnej sylwetki ze wszystkich sił. Często dwudniowy słomiany zapał kończy się wymówkami w stylu “W zasadzie to nie muszę smukło się prezentować” czy “Nie mam na to okresu”. Jeżeli chcesz na prawdę schudnąć, takie wymówki oznaczają żółte światło ostrzegawcze. Rada 2: Wzbudź w sobie konieczność bycia szczupłą. Musisz naprawdę pragnąć tego, aby schudnąć. ustaw się przed lustrem, obserwuj swoje ciało i powiedz: “Za miesiąc tych 5 nadprogramowych kilogramów tłuszczu nie okaże się” Jeżeli chcesz być całkowita energii i zmotywowana, musisz wzbudzić w sobie ogromną konieczność zrzucania wagi. Wyobrażaj sobie siebie jak będziesz się prezentować kiedy już zrzucisz kilka nadprogramowych kilogramów, wyjmij stare ciuchy z szafy i powiedz sobie: “Za kilka tygodni się w nie zmieszczę”. Błąd 3: Zakładanie z góry, że nasi znajomi będą przeciwko nam wielokrotnie zdarza się tak, że nie informujemy swoich znajomych o tym, że przeszliśmy na jadłospis. Znajomi nie wiedząc o tym, że drastycznie zmieniliśmy swoje nawyki żywieniowe czasem poprzez przypadek będą częstować posiłkami, których jeść nie musisz. Zakomunikowanie bliskim, bywa kluczowe żeby nie ulec pokusie zjedzenia przysłowiowego porcji ciasta. Rada 3: Powiedz najbliższym o Twoich planach. Twój chłopak, pociechy, koleżanki czy koleżanki nie są w stanie Cię minimalizować. Wręcz przeciwnie! Mówiąc im w odpowiedni sposób o Twoich zamiarach wzbudzisz sobie wielką energię do oddziaływania. Poproś męża, aby nie kupował

Knee Active Plus 

Ci poprzez taki pora żadnych słodyczy i promował Cię emocjonalnie podczas całego procesu.

Twoje koleżanki również powinny Cię wspierać i wierzyć w Twoje siły. Mówiąc w szczególności alt4 zaufanym osobom o Twoich planach wzbudzisz w sobie konieczność bycia konsekwentną – zrobi Ci się źle, jeśli Twoje plany odchudzania skończą się na samym mówieniu.   Podczas kuracji odchudzającej wielokrotnie spada nam motywacja. Nie potrafimy dać radę sobie ze spadkiem nastroju. Nie rzadko bywa to przyczyna do zaprzestania kuracji odchudzającej. Co robić, aby nasz stan psychiczny nie spadał i abyśmy nadal trwali w swoich postanowieniach? Zakładajmy osiągalne cele. kluczowe także, aby były one mierzalne. Stosujmy metodę niedużych kroków, nie planujmy natychmiast. Niech na początek będzie to utrzymanie kuracji odchudzającej przez tydzień. To już sukces. Kolejny cel to strata kilograma, później dwóch i tak dalej. Nagradzajmy się za każdy zrealizowany krok. Nagroda wpływa bardzo pozytywnie na naszą motywację. Niech będzie to poczucie zadowolenia, że mi się udało, może drobna przyjemność. Pamiętajmy o regularnym odżywianiu się. spożywanie pięciu pokarmów dziennie umożliwia uniknąć napadu głodu i jednocześnie nie będzie nas demotywować. Podobnie bywa ze pełnym zdrowia spożywaniem. Po kilku dniach zaczynamy czuć się świetnie, gdyż robimy coś dobrego dla własnego organizmu. Spróbuj zamienić przymus na przyjemność. Może zdrowe jadłospis zmotywuje Cię do edukacji przygotowywania pokarmów, poznania nowych przepisów. Ćwiczenia nie muszą być jedynie przykrym obowiązkiem. Może trzeba znaleźć aktywność, która będzie dla Ciebie przyjemna, może trzeba wciągnąć w tę aktywność bliskich – wtenczas stanie się ona okazją do spotkań towarzyskich i będzie przyjemnością? Kiedy jedynie odczuwasz, że spada Ci motywacja, spróbuj stosować techniki wizualizacji. Pomyśl o rezultatach, jakie możesz osiągnąć, jak utrzymasz swoje postanowienie. Jeśli korzystasz z pakietów kuracji odchudzającej, możesz odezwać się do własnego anioła straża, który Cię zmotywuje. To bardzo pomaga. Pamiętaj, że pozytywny stan psychiczny bywa bardzo pomocny podczas kuracji odchudzającej. troszcz się, więc o niego i nie daj się porwać spadkowi motywacji.

 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness