Z jakich produktów zrezygnować na diecie? Wypowiedź dietetyka

Z jakich produktów zrezygnować na diecie? Wypowiedź dietetyka

Redakcja

2017-08-07

brak komentarzy

Lato to pora urlopów i wyjazdów, chcemy ostatecznie odreagować stresczego  nie  jeść  na  diecie

powiązany z pracą i powinnościami, odsunąć się od kłopotów i zmartwień, a nie przejmować się dietą. Podczas urlopu pozwalamy sobie na więcej i chętniej ulegamy pokusom. mnóstwo ludzi wakacje czuje jako wymówkę, aby móc dotknąć po artykuły, które zwyczajowo nie okazują się w ich jadłospisie, a nasza aktywność fizyczna zazwyczaj ogranicza się przynajmniej. wówczas wracamy z nadbagażem w postaci naddanych nadprogramowych kilogramów. Czy da się powrócić z wakacji bez naddanych nadprogramowych kilogramów? Oczywiście, że tak. Dzięki kilku zasadom zrelaksujesz się na wakacjach, a przy okazji zjesz smacznie i nie będziesz musiał odmawiać sobie wszystkiego. Zacznij dzień od śniadania Niby banał, lecz mało ludzi na wakacjach uważa o śniadaniu. Nie omijaj tego jedzenia, ma on zapewnić Ci energię aż do obiadu. wybierz artykuły pełnoziarniste, świeże jarzyny i owoce. Zrezygnuj ze słodkich bułek, płatków, białego pieczywa, owocowych To wybieraj, a z tego zrezygnuj! jogurtów, czy soków z kartonu. Zachowaj powściągliwość Będąc na wakacjach rodzaju all inclusive na pewno będziesz posiadać ochotę skosztować wszystkich potraw. bywa na to sposób,

nałóż po łyżce stołowej każdego dania i postaw przed współbiesiadnikami,

na pewno ułatwią ci w degustacji:). Nie musisz natychmiast rezygnować ze wszystkich przysmaków, aby bywa zdrowo i dietetycznie.jak  odżywiać  się  na  diecie  Jeden gofr raz na kilka dni okaże się ok, mimo wszystko w miejsce bitej śmietany i cukru wybierz jedynie owoce. Gałka lodów też nie zaszkodzi, o ile skończy się na jednej gałce, a nie na deserze z bitą mietaną i słodką polewą. Zaczynaj posiłek od warzyw Porcja warzyw przed głównym daniem to korzystny sposób aby zjeść mniej dania głównego, a przy okazji dostarczyć nieodzownych witamin i minerałów. Uwaga na niewidoczne kalorie Płynne kalorie to jedne z najpowszechniejszych pułapek, w które dajemy się złapać. Nie zdajemy sobie sprawy, ile kalorii pochłaniamy razem z alt2 płynami. Największymi bombami kalorycznymi okazują się słodzone soki, sklepowe soki, oranżady, „z owoców” kefiry pitne, napoje gazowane, h2o mineralnej smakowe, kolorowe drinki, napoje gazowane, alkohol i kawa z mnóstwem syropu i tłustego mleka. Dlatego miej zawsze przy sobie butelkę h2o mineralnej, która jedynie zaspokoi pragnienie i orzeźwi, ale nie dostarczy Ci zbędnych kalorii. w miejsce tych sztucznych, dosładzanych napoi – wybierz te zdrowe ze świeżych i dobrych warzyw i owoców! Nie opalaj się gdy jesteś głodny najlepiej korzystać z kąpieli słonecznej po jedzenia, wtedy nie skuszą nas „pączki, lody, jagodzianki” serwowane poprzez plażowych sprzedawców. Noś ze sobą zdrowe przekąski często nie kontrolujemy ich spożywania.

A to właśnie poprzez podjadanie przekąsek z zasady tyjemy,

dostarczać mogą one nawet 1500 kcal każdego dnia. Świeże owoce, jarzyny, orzechy, czy zdrowe batoniki zaspokoją nieduży ssanie w żołądku i okazują się znacznie lepszą alternatywa niż chipsy, krakersy czy ciasteczka. Ostrożnie z alkoholem primo odwadnia, secundo upośledza mechanizm alt3 samokontroli w skutek czego jemy więcej i co popadnie, po trzecie to wyłącznie puste kalorie (1 drink to 150 do 450 kcal). Jeśli już musisz wybierz lampkę wina, dobrze wytrawnego. Spędzaj aktywnie pora W licznych kurortach bywa możliwość wypożyczenia roweru, połączysz miłe z pożytecznym, aktywnie zwiedzisz miejscowość, w której wypoczywasz. Popływaj w basenie, pograj w siatkówkę plażową, a może naucz się pływać na desce? szans bywa masa. Pięknej opaleniźnie i świetnej formie też sprzyjają spacery brzegiem morza. Wieczorem potańcz, na pewno plan imprez okaże się treściwy:). wypróbuj zdrowe tricki: – Do rybki w miejsce frytek wybierz sałatkę albo ryż. – Unikaj potraw smażonych i przygotowanych z dodatkiem tłuszczu, zabierz te grillowane albo pieczone.produkty  zabronione  na  diecie

– wybierz sorbety w miejsce lodów na bazie śmietanki.

– w miejsce deseru czy ciasta wybierz świeże owoce z jogurtem i orzechami albo koktajl owocowy i/albo jarzynowy. – Napoje gazowane zastąp wodą z cytryną alt4 albo nowiutko wyciskanymi sokami. – w miejsce piwa/wódki czy kolorowych napojów, które okazują się bombą kaloryczną zdecyduj się na lampkę wina, dobrze wytrawnego. – w miejsce sosów na bazie majonezu wybierz te jogurtowe albo ketchup. – Pizza? Jasne, lecz zabierz tę na cienkim cieście, bez dodatkowego sera, dobrze z warzywami. – Posiłek nakładaj na nieduży talerz, będziesz posiadać odczucie, że zjadłeś więcej niż w rzeczywistości. – uwielbiasz kofeinę mrożoną – ok, ale zrezygnuj z bitej śmietany i polewy składającej się z samej chemii, tłuszczu i cukru!

Podsumowując…

Wakacje to pora na relaks i odpoczynek. Ma dać nam zastrzyk energii na cały rok. W tym czasie możemy pozwolić sobie na różne grzeszki – i nie chodzi o to, aby cały pora się redukować, podchodźmy do nich z głową. Stosujmy zdrowsze zamienniki, dużo się ruszajmy i cieszmy się czasem spędzonym z bliskimi. Delektujmy się słońcem i widokami, nie zamykajmy się jedynie na jadłospis.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness