Zdrowy tryb życia dla mam? To ne zajmuje tak dużo czasu!

Zdrowy tryb życia dla mam? To ne zajmuje tak dużo czasu!

Redakcja

2017-08-01

brak komentarzy

ćwicz przed ciążą, w trakcie oraz po! kosztowne panie oraz panowie wspierający!

przedstawiamy kilka ćwiczeń będących częścią autorskiego programu własnej koleżanki Edyty. Program definiuje się PREGNICIOUS PROGRAM EDYTA LITWINIUK* to autorski program dla wszystkich niewiast przygotowujących się do okresu macierzyństwa, spodziewających się potomka albo pragnących powrócić do dawnej sylwetki sprzed ciąży. Każda kobieta może go wybudować bez względu na miejsce zameldowania, ilość wolnego momentu, pułap sprawności fizycznej czy ilość sprzętu sportowego którym dysponuje. Wszystkie wiadomości, rekomendacje, zasady, w tym plany ćwiczeniowe oraz ćwiczenia, przetestowane, nie odchudzając się, nie katując na treningach – tylko zdrowo się odżywiając oraz dość rozsądnie ćwicząc. Dziś zestaw ćwiczeń na podstawie PREGNICIOUS PROGRAM dla niewiast będących w i trymestrze ciąży. Pamiętaj mimo wszystko o poniższych zasadach: przed przystąpieniem do jakiejkolwiek aktywności skonsultuj się z lekarzem w czasie ćwiczeń oraz po wysiłku przyjmuj płyny w odpowiedniej ilości, aby zapobiec odwodnieniu trenuj w przewiewnym ubraniu, by zapobiec przegrzaniu przeciwwskazane okazuje się uprawianie ćwiczeń w czasie schorzeń przebiegających z gorączką Poniższe ćwiczenia wykonuj jedno po drugim bez przerwy, każde powtórz 12 razy, zrób 3 takie obwody, po następującymi po sobie obwodzie zrób 3 minuty przerwy, trenuj we własnym czasie, wysłuchuj własnego organizmu. Jeżeli nie byłaś aktywna przed ciążą to pierwszy trymestr nie okazuje się najlepszym momentem na rozpoczęcie ćwiczeniach, poczekaj do IV trzydziestu dni. Pregnicious Program – Trymestr i 1. Przysiad w wąskim rozkroku Macierzyństwo potrzebuje siły i energii. Odpowiednia, zróżnicowana kuracja dietetyczna i aktywność fizyczna otwierają perspektywy na ich utrzymanie i wzmocnienie. jadłospis młodej mamy musi być urozmaicona, aby zapewnić odpowiednią zawartość wszystkich preparatów odżywczych nieodzownych do tego, by organizm mamy zachował pełnię sprawności. Nie może w tej diecie Jak prawidłowo się odżywiać i ćwiczyć w okresie macierzyństwa? zabraknąć: węglowodanów, białka, tłuszczów, witamin, preparatów mineralnych, błonnika i h2o. Dlatego dość istotne bywa regularne spożywanie wszystkich preparatów ujętych w piramidzie żywieniowej.

żywienie młodej mamy poniżej podstawowe rekomendacje ekspertów dotyczące codziennegozdrowe  odżywianie  podczas  macierzyństwa

żywienia kobiet w czasie macierzyństwa:   Spożywaj substancje zbożowe jako główne kopalnia energii (kalorii) w ciągu dnia. Spożywaj mleko i substancje mleczne. Pij 3 kubka mleka dziennie lub zastępuj porcje mleka jogurtem, kefirem lub serem. weź substancje o obniżonej zawartości tłuszczu. Mięso spożywaj z umiarem. Możesz zastąpić je 2 razy w tyg. rybą i raz nasionami roślin strączkowych. Codziennie jedz 2–3 porcje owoców i przynajmniej 3–4 porcje warzyw. Ograniczaj menu tłuszczów, szczególnie zwierzęcych, również preparatów zawierających dużo cholesterolu i izomerów trans nienasyconych kwasów tłuszczowych. weź przede wszystkim tłuszcze rodowodu roślinnego. Zadbaj o menu nienasyconych kwasów tłuszczowych, w tym NNKT. Ograniczaj menu cukru i słodyczy. Ograniczaj menu soli (nie więcej niż 1 niewielka łyżka do herbaty, 5 g, dziennie soli dodanej i zawartej w potrawach). Pij codziennie przynajmniej 2 litry składników, z czego większość musi stanowić woda. Unikaj picia wysokoprocentowych napojów. Aktywność fizyczna Po czasie konsumowania piersią da się sobie pozwolić na więcej swobodną i częstszą aktywność fizyczną. proces ostatecznego powracania do sprawności trzeba rozłożyć na etapy i wykonywać metodę niewielkich kroków. Podstawą bywa harmonia i równowaga. Z tego też względu trzeba zatroszczyć się o holistyczny rozwijanie się i ćwiczyć wszystkie elementy mięśniowe: mięśnie ramion, grzbietu, klatki piersiowej, brzucha, nóg i alt2 pośladków.   Odtłuszczenie, czyli redukowanie warstwy tłuszczu, bywa możliwe przede wszystkim z wykorzystaniem tzw. ćwiczenia cardio, czyli ćwiczenia tlenowego (np. trening). Ujędrnienie ciała i wzmocnienie mięśni następuje dzięki ćwiczeniom umacniającym, takim jak np. squat, uniesienia ramion, brzuszki, wypady. Uelastycznienie ciała, nadanie mu gibkości, przywrócenie równowagi mięśniowej bywa możliwe dzięki ćwiczeniom rozciągającym. Relaks zapewnia wyciszenie, regnerację ciała i poprawę samopoczucia.

To postać odnowy biologicznej.  zdrowe  rady  dla  mam

Codziennie ; przeznaczać 1 godzinę na trening. Jeżeli a to się nie uda, trzeba ruszać się podczas chwil spędzanych z rodziną, np. ćwiczyć razem z potomkiem, wspólnie biegać, pływać, jeździć na wycieczki rowerowe. ak przygotować się do ciąży? przyrządzenia do ciąży należy rozpocząć co najmniej 3 miesiące przed planowanym terminem poczęcia potomka. Świadome przygotowanie się do zajścia w ciążę skróci okres zachodzenia w ciążę oraz pozwoli uniknąć przypadłości natury zdrowotnej związanych z przebiegiem ciąży i porodem. Planowanie ciąży Planując ciążę należy pamietać, że dla kobiety najwłaściwszy wiek do zajścia w ciążę to wiek od 20 do trzydziestu kilku lat i okazuje się to też moment kiedy najszybciej zajść w ciążę. W rzeczywistości kobiety zachodzą w ciążę dość późno, często zaraz przed czterdziestką albo nawet mając czterdzieści kilka lat. czynnikiem sprawczym tak późnego zachodzenia w ciążę są często obawy: przed utratą obowiązkach, przed odpowiedzialnością, że potomka urodzi się chore, strach przed poronieniem i później porodem, niedociągnięcie właściwego faceta. Mimo wszystkich trudności i lęków przed ciążą, planując macierzyństwo alt3 kobieta musi brać pod uwagę własny wiek, gdyż szanse na zajście w ciążę związane są z upływem lat. razem z upływem okresu zmniejszają się zdolności rozrodcze kobiety, szczególnie po 35 roku życia i może pojawić się problem z płodnością.

Ponadto ciąża u kobiety po 35 roku życia powiązana

okazuje się z ryzykiem wystąpienia powikłań w przebiegu ciąży. przyrządzenia do ciąży Ciąża to jedno z najważniejszych sytuacji w życiu dwojga ludzi, do którego należy się właściwie przygotować. Do zajścia w ciążę powinni przygotować się oboje partnerzy. praktycznie wszystkich kobiet zajście w ciążę zajmuje co najmniej sześć miesięcy. Odpowiednie przygotowanie się do zajścia w ciążę poprzez zmianę trybu życia z niezdrowego na zdrowy, wykonanie odpowiednich tekstów klinicznych oraz odpowiednią ocenę objawów sygnalizujących płodność kobiety pozwoli na: zwiększenie szansy zajścia w ciążę, zmniejszenie okresu oczekiwania na ciążę, zminimalizowanie przypadłości natury zdrowotnej związanych z samą ciążą i jej zakończeniem. przyrządzenia do zajścia w ciążę powinny obejmować: • poznanie przebiegu okresu miesiączkowego - pozwoli to na ustalenie dni płodnych, czyli okresu największej szansy na zapłodnienie. dobrze mieć świadomość, że owulacja (okres uwolnienia się komórki jajowej z jajnika) występuje zwykle między 12 a 16 dniem okresu miesiączkowego licząc od ostatniego dnia okresu miesiączkowego – są to dni płodne. W dniach płodnych kobiety para musi współżyć co 1-2 dni. • zdrowy tryb życia, czyli zdrowe odżywianie się, unikanie używek (papierosów, alkoholu, narkotyków, nadmiernych ilości kawy) oraz sytuacji stresogennych, dbanie o kondycję fizyczną (umiarkowany i alt4 regularny wysiłek fizyczna np. spacery, gimnastyka, pływanie, joga) i prawidłową masę ciała • spożywanie kwasu foliowego albo po konsultacji z ginekologiem specyfików witaminowych przeznaczonych dla kobiet planujących ciążę zawierających kwas foliowy. • unikanie zakażeń, które w trakcie ciąży mogą doprowadzić do urazu płodu, utraty potomka np. toksoplazmozy, cytomegalii. Toksoplazmozą da się się zarazić w trakcie kontaktu z odchodami chorych kotów, poprzez spożywanie surowego albo niedogotowanego mięsa, nieumytych owoców i warzyw.

Cytomegalią da się zarazić się poprzez kontakty z płynamikiedy  ćwiczyć  będąc  mamą

(np. kontakt ze śliną) zainfekowanego człowieka. • wizyty u ekspertów profesjonalistów: ginekologa i stomatologa. • wykonanie podstawowych tekstów klinicznych, szczególnie hormonalnych, wykluczających problemy zdrowotne mające wpływ na płodność kobiety i ukochanego Ciąża a wiek Do mniej więcej 34-35 roku życia szanse na zajście w ciążę są mniej więcej takie same, później zaczynają spadać. Szansę na zajście w ciążę po jednym okresu współżycia u prawidłowej 30-letniej kobiety wynoszą mniej więcej 20%, u 38-latki mniej więcej 10%, u 40-latki mniej więcej 5%, u 45-latki mniej więcej 2%. Kobieta w wieku do 35 roku życia niezachodząca w ciążę w ciągu roku musi po tym czasie zgłosić się do lekarza ginekologa w zamierzenia wykonania szeregu tekstów klinicznych wyjaśniających przyczynę niezachodzenia w ciążę. Kobieta po 35 roku życia musi się udać do lekarza już po pół roku nieudanych prób zajścia w ciążę. Mężczyzna w takim przypadku też okaże się się musiał poddać analizom np. badaniu spermy.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness